Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 151 ... 273 274
Peli

Lekker weekendje met 1.373 punten, gestegen naar plek 79 algemeen (99,8%)

Ben Van Heck

op ramkoers voor het winnen van mijn subleague. voor aankomende speelronde weer genoeg captainkeuzes. Ff afwachten wat AZ gaat doen, maar pavlidis cappen tegen Emmen thuis is natuurlijk wel heel verleidelijk. Kudus uit bij Groningen ook een goede keus denk ik. Zal kokcu weer eens schitteren? scoort matig de tweede seizoenshelft maar als hij nog eens uit de sloffen schiet, dan moet het wel in deze kampioens wedstrijd zijn.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

'@Peli 79 algemeen, lekker hoor! Afgelopen weekend voor mij ook een uitstekend weekend. 1503 punten en gestegen naar plek 154 (99,6%). Helaas was mijn eerste seizoenshelft echt dramatisch, anders had er veel meer ingezeten.

Jonah Deloo

'@Peli hoe ga jij het dit weekend allemaal vorm geven?

KissMyAce2.0

Beter geeft Peli elke vrijdag idd even zijn kijk op de zaak

Peli

'@Jonah
Leuk geprobeerd.... Maar dat verklap ik na de deadline wel ;-)
Ik zal m'n captain alvast prijsgeven: KΓΆkcΓΌ

Hahaha, nee beter niet dus @KissMyAce2.0

Ben Van Heck

zelf in dubio om met 442 of 343 te spelen. Als ik met 4 verdedigers speel (2 van Twente), moet ik douvikas naar de bank verwijzen en wolfswinkel naar de tribune. Met 343 kan douvikas de basis in, maar moet ik brenet op de bank zetten. Ik heb meer vertrouwen in twente de 0 vanavond, dan dat douvikas gaat scoren tegen rkc. hoe denken jullie hierover?

zeewolde

Je vraagt dus eigenlijk wat is waarschijnlijker wie er scoort. Douvikas of NEC. Kans is groter dat NEC scoort, dus zou je zeggen Douvikas nemen. Maar niet meegerekend is hier de kans dat Brenet een assist of goal maakt.

niek-vdv

Van Wolfswinkel niet basis lijkt me als Twente-fan en als hij speelt is dat als linksbuiten. Ik zet hem zelf op de tribune.
Brenet in thuiswedstrijden altijd gevaarlijk, Twente zal niet verliezen thuis en denk dat de kans dat Twente de 0 houdt iets van 40% is.

Laatst gewijzigd
Peli

Ben ik toch benieuwd hoe je aan die 40% komt (?)

ShotSamuel

Zal een flinke weekend score worden als iedereen beetje zijn normale prestatie haalt.

Sta nu 22e algemeen wat ik te danken heb aan super spits Santi. (fan zijn van een 010) :P

Peli

Ja jij gaat als een trein, Samuel πŸ‘ŒπŸΌ
Hou dat vol. Hopelijk ga je de top 10 halen!

niek-vdv

Ik vond de kans net iets lager dan 50/50 dus vandaar 40% :)
Serieus antwoord: de bookmakers kwamen ook uit op 42%.

Laatst gewijzigd
Chef83

Doelpunt wolfswinkel aleen wel met ze handen 😜πŸ’ͺπŸ’ͺ

niek-vdv

Deze komt sowieso wel op zijn naam.

Chef83

Die andere ook dus wolfswinkel 2 goals mensen die hem hebben zitten goedπŸ‘πŸ‘πŸ‘

ShotSamuel

'@Peli, ja thanks. Gaat idd heel goed, bij top 10 krijg je dan nog iets extra als goud bekertje? Jij zou nog eventueel mij nog kunnen inhalen het is maar 200 pt (op dit moment) :)

Gat naar top 10 op dit moment is wel 300 pt.

Peli

Geen Seuntjens πŸ€¦πŸΌβ€β™‚οΈ

Gelukkig compenseren mijn bonuspunten op de bank deze nulpunter wel.
Daar zitten namelijk Zerrouki + Mbuyamba (en Douvikas + Vaessen)

Laatst gewijzigd
Mony Tartin

Peli, van harte met het kampioenschap!

Peli

Dankjewel man!

R. D.

Is er iemand kampioen geworden ? Niks van gemerkt. 🀣

Peli

Kudus en Tadic tillen me de top 50 algemeen in.
Sweet.

Jonah Deloo

'@Peli enne kun je ons misschien weer een kleine inside geven in je team voor speelronde 33πŸ˜‰

Peli

Haha, sure.....
Bijlow basis, 2x Utrecht op de tribune.

arjenzvob

Dit weekend wordt het echt afwachten tot 14.15u en alle opstellingen binnen zijn. Zeker bij Feyenoord zou het kunnen dat spelers rust krijgen, al vind ik het ook wel weer des Feyenoords om de mouwen op te stropen en door te bikkelen met dezelfde 11 namen.

1 2 ... 151 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.