Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 152 ... 273 274
Ben Van Heck

Vind het ook een erg lastige ronde. Ik denk dat ik Kudus ga cappen. Iig al mijn Twente en AZ spelers basis.

ShotSamuel

Beetje afhangen van onze 020'ers met welke opstelling zij starten. Wilt Papa Gimenez nog topscoorder worden ofniet :)

Peli

Ik vermoed dat '020' gewoon in hun gebruikelijke opstelling zullen starten.

Laatst gewijzigd
jm dvg

Wordt voor mij nog een spannend laatste weekje gezien ik de laatste weken tussen de 94 en 96% bungel. Momenteel 95,6%. Voordeel is dat nu de opstellingen vooraf bekend zijn. We gaan t zien. Bekertje is een must have geworden. Gezien t mijn 10e bekertje wordt.

Ben Van Heck

Seuntjens op de bank bij RKC, ook van Wolfswinkel weer op de bank. Twijfel is nu om Douvikas basis te zetten of van Wolfswinkel gewoon. Viel twee weken geleden ook in na 45 minuten, maar vorige week pas na 70. Kudus captain!

Op naar de poulewinst

Kleine Drekst

xavi weer captain een bank en tribune vol met blessures.

Bobby37

Ga maar eens voor een verrassing en neem Pinto als captain. Zoveel scoort cambuur niet en wie weet heeft ie nog een goal of assist in huis

jm dvg

Ondanks last minute cap wissel van pavlidis naar van crooy stijg ik met 0,3%

rbc1912

Hier ook Van Crooy als captain.
Sta nu op een wel erg ondankbaar percentage: 98,9%
Het enige wat ik nu vraag is om nog 0,1% te stijgen. Meer hoeft niet :)

RvhC74

Brabander ik zit in hetzelfde schuitje. Ook van crooij als captain en nu op 99,0% daar wil ik graag blijven of hoger

Kunnen we niet beiden op 99,0% of hoger komen, beiden het bekertje dan💪

rbc1912

Ow. Dan ga ik ook supporteren voor jou :)
Wat dat betreft is Scorito vergelijkbaar met de truiencultuur in het wielrennen. Zo'n gouden beker is voor ons zo ongeveer een regenboogtrui bij een profrenner.
Heb er 2 bij het wielrennen en het is ook zo mooi dat die constant achter je naam staan. Noem het een soort ijdelheid haha

Laatst gewijzigd
jm dvg

Al even naar volgende week zitten kijken. Aanvoerder is 300% en de meeste ploegen zijn al klaar. Enkel psv, ajax, az, heereveen en rkc kunnen nog iets winnen/verliezen. Cap wordt een lastige.

dadeliva

Ik had inderdaad Pinto captain gemaakt (helaas pakte hij nog geel). Met 1460 0,9% gestegen naar 98,1%. Volgende (Superspeel)ronde hopen op nog zo'n ronde. Misschien moet ik wel Pinto als captain houden uit tegen Groningen. Alternatief is Douvikas thuis tegen Emmen; dat zal wel de captain van de meesten zijn.

RvhC74

Zeg het maar wie moet de 300% captain worden as weekend

Pantano

Ik moet bij mijn captain kiezen tussen:
- Pinto (uit Groningen)
- Pavlidis (thuis PSV)
- vd Streek (thuis Emmen)

Sta 9e in algemeen klassement, beter dan 100%.

Voor wie zouden jullie gaan in dit geval? Kom er maar niet uit deze laatste, cruciale ronde.

Scoritop

9e? Erg knap! Kan je niet voor Kudus gaan? Ajax moet. Pavlidis kan ook aangezien PSV bijna altijd een goal tegenkrijgt. Vd Streek scoort erg weinig laatste weken.

Kleine Drekst

zou in dit geval voor pinto gaan groningen speelt nergens meer voor vorige week dik verloren en dan krijg je punten voor de nul van sparta.

Ben Van Heck

Ik ga voor Douvikas. Emmen speelt woensdag de eerste play-off wedstrijd dus die gaan denk ik niks klaarspelen. Utrecht speelt ook nog eens thuis. Ik twijfel wie ik allemaal op het middenveld ga zetten. Ik heb Kokcu, reijnders, vd streek, seuntjens en kudus. Wil met 4 middenvelders spelen. Ik heb nu Reijnders op de bank en Kokcu basis, maar Kokcu presteert al weken niks, terwijl Reijnders af en toe een goaltje meepakt of een assist. Maar zul je net zien dat Kokcu nu wel scoort...

Pantano

'@scoritop Kudus is voor mij geen optie nu. Twente thuis vaak de 0 en nog niet verloren dit jaar.

@kleinedrekst neig zelf ook naar Pinto. Wel zuur als Groningen toch scoort dadelijk…

Sies

Ik neig naar vd Streek. Is ook omdat ik een punt of 200 goed moet maken op de nr 1 in mijn subl. en hij cd Streek sowieso niet heeft, dus de kans op een zelfde captain dan niet aanwezig is.

Kudus of Reijnders zijn daar mn andere opties in, maar dan lijkt me de kans op veel goals bij Utrecht het grootst.

Ben Van Heck

Twijfel voor Vaessen of Bijlow in het doel. Kans op de 0 lijkt bij Rkc groter, maar Feyenoord speelt wel thuis hmmm.

Peli

RKC heeft de laatste 5 potjes 14 goals moeten incasseren.
Vaessen blijft lekker op m'n bank.

Bzuidema

Douvikas als captain lijkt mij wel de logische keus dit weekend.

Scoritop

Als je die hebt zeker

RvhC74

Vito van Crooij geen alternatieve captain keuze zeker als je verschil moet maken.

Fc Groningen draait voor geen meter en Sparta draait lekker en vol vertrouwen.

Van Crooij staat tijdje droog maar des te groter de kans dat hij weer gaat scoren en/of assist geeft. Neemt pingel en vrije trap

Douvikas neemt iedereen dus geen verschil maker dan

Wat denken jullie hiervan

1 2 ... 152 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.