Vandaag klopt zowel mijn scorito als club hart een beetje sneller. Op beide vlakken valt er iets te winnen. Met een volledig fitte selectie en een 300% captainscore zijn de keuzes extreem moeilijk. Momenteel spreid ik mijn kansen gezien met 96% het zilveren bekertje uut zicht lijkt en het bronze bekertje mijn 10e bekertje betreft. Net als vorige week Vito captain. Ondanks een lege euroborg misschien niet zal motiveren en groningen mss nog zijn best doet om niet laatste te worden.
Mochten mensen het leuk vinden om met mijn subpoule mee te doen, meld je vooral aan: https://www.scorito.com/subleague/671608/topcoach-2023-2024/voetballiefhebbers
Nog even wachten met het maken van mijn selectie, gaat nog genoeg gebeuren op de transfermarkt. Wat invloed kan hebben op je uiteindelijke team :)
'@arjenzvob Er zijn niet 3 maar 4 proefronden. Vanaf de 5e ronde staat het team vast.
Grote onzekerheid elk jaar (en ook vaak valkuilen) zijn de nieuwe, getransfereerde spelers. Elk jaar heb ik wel een speler die het vroeger erg goed gedaan had maar dan erg tegenvalt (bijv. Jahanbaksh, Sleegers in de KKD).
Mee/tegenvallers kunnen bijvoorbeeld zijn:
- Lang: Vorig seizoen bij Brugge was hij erg matig en zat regelmatig op de bank, maar de jaren daarvoor had hij wel mooie dingen laten zien.
- vd Boomen (hele mooie cijfers in Frankrijk; staat vooralsnog op de shortlist)
- Romeney, Seuntjes en Lidberg bij Utrecht haalden bij hun vorige clubs mooie cijfers
En hoe doen de spelers uit de KKD van vorig jaar het?
- van Bommel (talentvolle zoon van Mark die het vorig jaar in de KKD uitstekend deed)
- Unuvar (groot talent van Jong Ajax nu naar Twente)
- Hansson, Lauresen, Thy, Velenas, Ouahim, Vellios, Duijvestein, Hilterman waren vorig seizoen toppers in de KKD
Heracles en PEC staken in de KKD met kop en schouders boven de rest uit. Mijn inschatting is dat ze een goede kans hebben zich dit jaar te handhaven. PEC raakte wel een van zijn beste spelers (vd Belt) kwijt, maar heeft in Velenas een goede vervanger.
Ook dit jaar is er voor de fanatieke Scorito spelers weer een onderlinge subleague van de wielerflits forum poule geopend;
https://www.scorito.com/subleague/674802/topcoach-2023-2024/wielerflits-forum-poule/938385f4-5342-4b2a-932b-3223877b9893?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Ook te vinden onder ‘Wielerflits forum poule.
Op naar m’n 3e gouden beker met dit spel
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.