Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 153 ... 273 274
rbc1912

Logisch betoog

jm dvg

Vandaag klopt zowel mijn scorito als club hart een beetje sneller. Op beide vlakken valt er iets te winnen. Met een volledig fitte selectie en een 300% captainscore zijn de keuzes extreem moeilijk. Momenteel spreid ik mijn kansen gezien met 96% het zilveren bekertje uut zicht lijkt en het bronze bekertje mijn 10e bekertje betreft. Net als vorige week Vito captain. Ondanks een lege euroborg misschien niet zal motiveren en groningen mss nog zijn best doet om niet laatste te worden.

jm dvg

Met al mijn gewissel zie ik nu dat ik seuntjes op de tribune heb gezet...

RvhC74

Daaaaaaaag gouden bekertje

Het zal gggggggg een keer meezitten zeg pfffff
4 goals Sparta, 0 van Crooij

Blijkbaar is meegaan met de meute het beste pfffffff

RvhC74

En dan scoort van Crooij toch 🫣🫣🫣🫣

RvhC74

Kut zooitje op 99,8 % geëindigd dankzij Simons wrsch

Voor deze wedstrijd nog op 99,1%

Echt zwaar kut

Hele seizoen bijna op gouden bekertje

Peli

Gefeliciteerd Samuel! Verdiend die 1e plaats binnengehaald, ben benieuwd naar je plek in de algehele ranking TC ED 22/23.

Zelf mijn top 100 plek, ternauwernood doch succesvol, weten te behouden.
Precies als 100e geëindigd, op 99,8%.

Tot volgend seizoen allemaal ✌🏽

Laatst gewijzigd
jm dvg

Mijn wissels vandaag
Captain Simons -> v crooij
Pinto -> rensch
Reserve seuntjes -> twigt
Uitslag 1-2 psv naar 0 - 0
En toch 1, 1% gestegen naar zilveren bekertje
Wat een dag!

RvhC74

Iedereen gefeliciteerd met je behaalde positie

Helaas heeft Simons met de 1-2 mijn gouden bekertje weg geschoten. Het seizoen is net zo als mijn club dit seizoen. Net niet!

@ Peli
Volgend seizoen graag een cursus gouden bekertje halen

R. D.

Elk nadeel heb zn voordeel @RVHC74

Zonder Simons had je cluppie conference league gespeeld ;)

Pantano

12 in algemeen klassement, beter dan 100% en een gouden bekertje. En dat met een elftal zonder Simons en Gimenez.

Sparta en Twente hebben mij dit succes bezorgd. Pinto, Olij, Verschueren, Smal, Brenet en Unnerstall…bedankt! 😉

R. D.

Die 6 hebben je dat succes zeker niet alleen gebracht want die heb ik alle 6 en ik eindig op 80.1%

Benzardi

De Duracelli's hebben 62,3% bij elkaar geharkt en daarom is het tijd voor een andere trainer.
Iemand die niet denkt aan goede voetballers, maar aan puntenpakkers.

Gefeliciteerd voor de mensen die een gouden, zilveren ,bronzen en een duimpje hebben verdiend.

Pantano

'@R.D. Regelmatig de juiste captain op het goede moment is ook niet onbelangrijk.

Tadic was een musthave en Kudus ook lange tijd.

Peli

12e algemeen, damn.... netjes hoor 👏🏼👏🏼

vevie

'@reneetje: Topcoach had al zijn eigen topic.

Mony Tartin

We mogen weer!

Eerste indruk; het wordt weer een mooie puzzel!
Eerste ronden maar aftasten, laat PSV nog even links liggen.
Eerste team komt met spelers van Ajax/AZ/Feyenoord/Twente vol te staan

JellevanderLinden

Mochten mensen het leuk vinden om met mijn subpoule mee te doen, meld je vooral aan: https://www.scorito.com/subleague/671608/topcoach-2023-2024/voetballiefhebbers

Nog even wachten met het maken van mijn selectie, gaat nog genoeg gebeuren op de transfermarkt. Wat invloed kan hebben op je uiteindelijke team :)

arjenzvob

En de eerste drie rondes toch alleen maar richten op het programma. Wel de grote lijnen alvast noteren. Lekker schrappen.

RvhC74

'@Vevie

Ik kon deze niet weer vinden.

Eerste indruk, psv nog niet veel interessante spelers, Giminez vind ik prijzig.

Eerste team voor nu al staan.

Eerst maar al het transfer geweld afwachten

Dannyco

TopCoach 2023/2024 is live! Voor de mensen die het leuk vinden, join de subleague.

Doe ook mee met De Avondcoach -subleague op Scorito zelfde organisator als De Avondetappe waar 270 mensen aan mee doen.

dadeliva

'@arjenzvob Er zijn niet 3 maar 4 proefronden. Vanaf de 5e ronde staat het team vast.

Grote onzekerheid elk jaar (en ook vaak valkuilen) zijn de nieuwe, getransfereerde spelers. Elk jaar heb ik wel een speler die het vroeger erg goed gedaan had maar dan erg tegenvalt (bijv. Jahanbaksh, Sleegers in de KKD).
Mee/tegenvallers kunnen bijvoorbeeld zijn:
- Lang: Vorig seizoen bij Brugge was hij erg matig en zat regelmatig op de bank, maar de jaren daarvoor had hij wel mooie dingen laten zien.
- vd Boomen (hele mooie cijfers in Frankrijk; staat vooralsnog op de shortlist)
- Romeney, Seuntjes en Lidberg bij Utrecht haalden bij hun vorige clubs mooie cijfers

En hoe doen de spelers uit de KKD van vorig jaar het?
- van Bommel (talentvolle zoon van Mark die het vorig jaar in de KKD uitstekend deed)
- Unuvar (groot talent van Jong Ajax nu naar Twente)
- Hansson, Lauresen, Thy, Velenas, Ouahim, Vellios, Duijvestein, Hilterman waren vorig seizoen toppers in de KKD

Heracles en PEC staken in de KKD met kop en schouders boven de rest uit. Mijn inschatting is dat ze een goede kans hebben zich dit jaar te handhaven. PEC raakte wel een van zijn beste spelers (vd Belt) kwijt, maar heeft in Velenas een goede vervanger.

Barrygoal

Ook dit jaar is er voor de fanatieke Scorito spelers weer een onderlinge subleague van de wielerflits forum poule geopend;

https://www.scorito.com/subleague/674802/topcoach-2023-2024/wielerflits-forum-poule/938385f4-5342-4b2a-932b-3223877b9893?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Ook te vinden onder ‘Wielerflits forum poule.

Op naar m’n 3e gouden beker met dit spel

Laatst gewijzigd
Riichy91

De eeuwige tweede is op zoek naar scoritospelers voor 1 of meerdere spellen mee willen doen aan de subleaguebattle. We delen onze info via discord. Bij interesse stuur me even een berichtje!

mentsjov

Klinkt goed @Richard!

1 2 ... 153 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.