Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 16 ... 273 274
Ab Normaal

Gelijk aan Tadic dus eigenlijk

Plag

Bedankt voor het rekenwerk:)

Hij heeft die punten dan weer wel in 17 basis en 2 invalbeurten behaald.

Wordt nog een lastige keuze.

M@thijs

Zou bergwijn de speeltijd/rol van tadic of berghuis nog kunnen beinvloeden

Laatst gewijzigd
Platje

Zijn laatste goals (van Berghuis) dateren van 21 november tegen RKC.. dat houdt mij tegen voor een 6m investering

Peli

Dat lijkt me wel ja, M@thijs.

En idd @Platje

Laatst gewijzigd
Arne Riis

Tja. De keuze is dus eigenlijk Berghuis met Anthony of Gravenberch met Tadic. Zegt u het maar.

Peli

Ik heb geen van die 2 combinaties 😉

Pantano

Gravenbergh heeft zo weinig goals/assists. Is puur dat Ajax wint en de 0 houdt dat je punten met m pakt. Voor een half miljoen meer kan je dan beter Dani de Wit (rendement mag ook omhoog) of Veerman nemen.

pjns3

Zoek je een spits van 750k is Mattson een goede optie. Niet veel gespeeld in het begin van het seizoen, maar laatste paar wedstrijden laten zien dat hij een van de vaste aanvallende krachten zal zijn bij NEC aankomend half jaar.

Daarnaast is Bony wellicht ook een goede koop. 1.25m voor een spits van zijn kaliber lijkt weinig, mits hij fit is. Zelfs in de Premier League scoorde hij gemiddeld elke 180 minuten, wat een meer dan prima moyenne is, laat staan in de Eredivisie. Okita heeft nog zeker een aantal weken nodig voor hij 100% fit is, dus het zou goed kunnen dat Bony veel speeltijd krijgt.

Kökcü is daarnaast een prima middenvelder voor 3,5m. Best veel geld, maar sinds kort neemt hij ook de penalty’s voor Feyenoord. Daarbij komen natuurlijk nog zijn assists en goals uit open spel. Jorrit Hendrix lijkt voor 2m ook een goede koop. Feyenoord zit niet al te breed in de defensieve middenvelders en speelde afgelopen tijd met verdediger Aursnes op 6. Het lijkt dus waarschijnlijk dat Hendrix die rol over zal gaan nemen. 2m voor een basisspeler van Feyenoord is een mooie prijs.

Voorin is het nog even afwachten wat Amin Sarr gaat kosten. Ver boven de 2m zal het niet zijn. Heerenveen heeft natuurlijk Henk Veerman verloren. Weliswaar is ook nog Sydney van Hooijdonk aangetrokken, maar TD Ferry de Haan gaf al aan dat hij zal moeten concurreren voor speeltijd. Dit wijst erop dat de voorkeur uit zal gaan naar Sarr.

Mocht je nog op zoek zijn naar een goedkope reservedoelman, is Andries Noppert een goede optie. Sinds het ontbinden van het contract van Warner Hahn is hij de eerste doelman, 1m voor de eerste doelman van het goed presterende Go Ahead is een mooie value.

Als laatste zijn Troupée en Hilgers voor 1,75m en 2m prima keuzes. Twente presteert goed en beiden speelden ze ongeveer 17 wedstrijden in de eerste seizoenshelft.

Peli

Verdediger Aursnes?? 🤨
En Hendrix die zijn rol gaat overnemen?? 🤣

pjns3

Oeps middenvelder, foutje. Hendrix zal toch niet naar Feyenoord gekomen zijn om op de bank te zitten. Er kan natuurlijk ook nog geschoven worden met Kökcü.

Peli

Hendrix is absoluut wel naar Feyenoord gekomen om op de bank plaats te nemen.

puntenjager

Hendrix zal voorlopig gewoon een plekje op de bank vullen. Hij is vooral als breedteversterking gehaald.

KissMyAce2.0

En als Bony er 2 gaat maken is het veel

pjns3

Welke middenvelder voor ong 2m ipv Hendrix? Iemand tips?

BrackenRidgeCycling

vdstreek

Bozenik

Berghuis 2 maanden droog en toch 1700+ punten kan ook een reden zijn hem wel te nemen :p Zijn puntenplafond ligt in ieder geval erg hoog. Voorlopig krijg ik hem er gezien het lage budget echter niet in gepuzzeld. Goedkopere optie Götze staat om principiële redenen op de zwarte lijst. Ik ben daarom ook maar uitgekomen op Kökcü, maar van harte is het nog niet.

Ric

Iemand een idee wie de rechtsback bij FC Volendam gaat worden na het vertrek van Kasius?

Pim96

Ould-Chikh verwacht ik.

Ric

Geen eerdhuijzen of Mirani naar de backpositie?
Ould-Chick wel prima voor 1 miljoen op zich

Pim96

Eerdhuijzen is linksbenig. Mirani gaan ze niet zomaar uit centrum halen denk ik. Zeker weten doe ik het alleen niet

Laatst gewijzigd
Platje

Ze spelen iig op vrijdag de volgende ronde, daar kan je je definitieve team op aanpassen (en hopen dat dit zo blijft)

Ab Normaal

Hoe is het eigenlijk met het herstel van Murkin?
Weet iemand dat?

Astarloa

Heb het nu voor elkaar gekregen om zowel Tadic, Til en Berghuis erin te krijgen en ben niet eens ontevreden over het totaalplaatje. Zit dan wel wat mager in de verdediging. Maar als ik de punten van Van Polen en Malacia vergelijk heeft Malacia er slechts 2x zoveel.

Peli

Maar ga je het ook zo houden? @Astarloa
6 dagen is best lang nog 😉

1 2 ... 16 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.