Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 15 ... 273 274
Jv1997

Ik twijfel tussen Tadic, Mattson en Maulun of Antony, Openda en Tahiri waarbij bij de tweede optie Walemark mn 4e aanvaller zou zijn en bij het eerste mn 3e....

Wielertje12

Hoe zien jullie speeltijd/doelpunten etc voor Mahi? laatste 4 wedstrijden 3 keer gescoord voor maar 1,25M, koopje?

Peli

Moeilijk in te schatten @Jv1997, aangezien we de rest van je aanval (en team) niet kennen.
Maar een gokje als 3e aanvaller klinkt mij niet echt lekker in de oren.

En @Wielertje13
Mahi is zeker weten een steal voor 1.25M, maar.... Hake is wat betreft zijn voorste 4 man een soort Roger Schmidt
Erg onduidelijk dus om in te schatten of hij Mahi laat staan, aangezien Utrecht meerdere spelers in de selectie heeft die op zijn positie(s) uit de voeten kunnen.

puntenjager

'@ wielertje12 precies wat Peli zegt, maar bij mij staat hij er in.

Peli

Edit: Never mind

Laatst gewijzigd
Pantano

Jezus, wat een ruimte in je budget als je Tadic eruit haalt zeg 😱. Lekker met drie Ajacieden achterin die vaak de nul gaan houden en wat meer opties op het middenveld en voorin.

Tuurlijk is Tadic een puntenpakker, maar verdedigend geeft Ajax zo weinig weg dat die ook echt wel genoeg punten gaan pakken hoor. En met Gakpo, Til en Karlsson genoeg opties om captain te maken. Iedereen staart zich maar blind met Tadic als captain. Heeft heel veel wedstrijden alleen maar een assist, dus dan vallen je dubbele punten ook wel mee.

Mats17

'@Pantano Ajax heeft verbazingwekkend weinig penalties gekregen in de eerste seizoenshelft. Vandaar dat Tadic in punten er niet tussenuit sprong. Afgelopen seizoen scoorde Tadic er nog 7 van de 7 en dit seizoen heeft hij er maar 1 kunnen nemen en gescoord. Hoewel ik er geen 6 verwacht denk ik dat hij in de tweede seizoenshelft er wel meer in gaat schieten en dus wellicht meer punten scoort.

KissMyAce2.0

Waarom denk je dat Mats?

Platje

'@Mats17 goed punt om mee te nemen in mijn overweging

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Patano

Kun je nagaan wat je mogelijkheden zijn zonder Til en Tadic. En dan heb je echt wel een goed elftal staan die punten oplevert…

# nog een week puzzelen

RvhC74

Meijer en van Kaam van Groningen, leuke spelers van 500 k als opvulling.

Zijn er Fc Groningen kenners die weten of ze vaak gaan spelen

RTankink

Van Kaam wil verhuurd worden dus denk die in ieder geval niet. Meestal geen indicatie van veel speeltijd.

https://dvhn.nl/sport/Dani%C3%ABl-van-Kaam-zet-zijn-zinnen-op-een-vertrek-bij-FC-Groningen.-Maar-hij-hoeft-van-mij-absoluut-niet-weg-27411045.html

Pantano

Oke vraagje voor de kenners:

- Gravenbergh + Troupee

Of

- Dani de Wit + Propper

Gravenbergh houdt vaker de 0, maar scoort nauwelijks. Dani de Wit staat op 10 en scoort vaker, maar overtuigt de laatste tijd wat minder.

MarvinG

Ligt net aan de balans in je team. Maar persoonlijk heb ik ook sterk het gevoel dat de productie van De Wit een beetje opgedroogd is. Heb hem op dit moment dan ook niet in mijn team. Maar zelf ook geen Propper, wel Mees Hilgers van Twente achterin.

MarvinG

Even iets anders; lees net dat het contract van Hahn bij GAE ontbonden is. Noppert lijkt dus definitief eerste keeper te worden (althans die krijgt de komende weken zeker de kans).

Fietsbel

'@MarvinG Naast dat zowat iedere tegenstander lastig gaat worden voor GAE, vind ik dat het eerste deel (AZ, Ajax, Utrecht en Twente) redelijk zwaar is.

Scoritop

Ben bang dat GAE weinig gaat klaarspelen de tweede seizoenshelft. Dus om dan een keeper van hen als 2e keeper te nemen? Ik doe het niet

Peli

Plus, als ze een nieuwe doelman halen zit Noppert de rest van het seizoen gewoon weer op de bank.

Scoritop

Los van het feit hoe mijn team er verder uitziet ben ik gewoon benieuwd wie er in jullie ogen meer punten gaan halen: Suslov + Mahi of Vd Streek + De Leeuw? Met de kanttekening dat de eerste optie 500k goedkoper is.

Peli

Vermoedelijk gaat de combinatie vdStreek + De Leeuw meer punten pakken. Gezamenlijk waarschijnlijk goed voor meer goals en minder gele kaarten.

puntenjager

Noppert staat er nu in bij mij, omdat ik anders 250k te kort kom.

Plag

Het gaat veel over Til en Tadic, maar wat denken jullie van Berghuis?
1e seizoens helft toch zijn doelpunten en assists gepakt en daarvoor ‘beloond’ met punten als aanvaller en niet als middenvelder. Nu weet ik niet precies de verhouding van zijn doelpunten/assists als aanvaller en vanaf het moment dat hij echt als 10 ging spelen.
Ook is zijn aandeel in de recente doelpunten nihil, dat zal echt wel weer komen.

Ik overweeg hem boven Til aangezien zijn behaalde punten lager zijn uitgevallen dan had gemoeten.

Peli

Maar Berghuis wordt wel veel vaker dan Til vroegtijdig naar de kant gehaald. En ook een stuk eerder in de wedstrijd veelal.

Berghuis 17 basisplaatsen, 11x gewisseld (waarvan 9x voor de 85e minuut);
5 goals en 6 assists als 'nummer 10'

Til 20 basisplaatsen, 5x gewisseld (3x voor de 85e minuut);
11 goals, 2 assist

Peli

En heb even het verschil tussen Berghuis z'n punten als "aanvaller" en als middenvelder uitgerekend.

Als "aanvaller" heeft hij de 1e seizoenshelft 1.298 punten behaald.
320 punten daarvan waren goals, 224 punten aan assists.

Als je dat omrekent naar middenvelderpunten....
400 punten aan goals, 272 aan assists. (Want 6 assists als daadwerkelijke middenvelder en eentje als rechtsbuiten)
Daarbij komt dan 13x de nul gehouden, dat maakt 312 punten.

(1.298-544)+984= 1.738 punten als hij vanaf de 1e speelronde als middenvelder in het spel stond

danusz1986

Die berekening had ik ook gemaakt. Maar ik denk dat hij boven verwachting heeft gepresteerd. Toch heb ik hem en Til in mijn selectie.

1 2 ... 15 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.