Waarom het gokje Beukema nemen terwijl je ook Sugawara kan nemen?
Denken jullie dat Sugawara zijn basisplek kwijt gaat raken?
Hoe denken jullie hier over Vlap?
Tegen Willem II stond hij verdedigend op het middenveld, dus de kans op goals/assist word hier door aanzienlijk lager.
Ook komt Zerrouki en eventueel Brama nog terug, moet Ugalde dan banken tov Vlap of gaat dit straks ten koste van Vlap?
Gokjes in je verdediging, waar je er altijd minimaal 3 van de 5 moet opstellen.....
Voor mij absoluut geen optie.
En Vlap is vrij hoog geprijsd voor een speler die nog niet heeft aangetoond dit bedrag waard te zijn. Daarnaast is hij ook niet (meer) gegarandeerd van een basisplaats, met de in zijn nek hijgende Ugalde (en naar verluid heeft Twente interesse in Sem Steijn, ook een nummer 10).
Ik ben er ook wel uit, denk ik. Nog een kleine twijfel. Veelal op de basis gezet, met hier en daar een gokje die ik nog redelijk kan opvangen als het verkeerd uitpakt. Ik ben eigenlijk wel redelijk tevreden. Waarschijnlijk staan er toch nog andere namen in volgende week haha.
3x Ajax, 3x Feyenoord, 1x PSV, 2x AZ, 2x Utrecht, 2x Twente 3x Pec, 1x NEC, 1x Willem 2
Vlap 1006 punten en Tronstad 884 punten tot nu toe staan in top 15 van de middenvelders en zijn redelijk goedkoop.
Daarnaast zijn de verdedigers en aanvallers die meeste punten opleveren.
Til en/of Tadic gaat dermate ten koste van je elftal dat je in totaal minder punten oplevert.
Ik vind het prima hoor maar tis maar een suggestie 😂😂😂
Whahaha dankjewel voor de reacties. Helemaal mee eens hoor. Maar ik wilde niemand overtuigen 😁😁😁
Was benieuwd waarom je bewust voor andere spelers kiest die tot nu toe minder punten hebben opgeleverd.
Of de verwachtingen zijn erg hoog gespannen voor jullie strategie/keuze
Vind het vooral leuk om met jullie hierover te sparren. Blijkbaar zijn we allemaal redelijk fanatiek hierin 🤪🤪🤪
Hoe denken jullie over Van Rooij? NEC valt defensief niet tegen dit seizoen en hij is met 1.5M leuk geprijsd. Mede vanwege zijn weinig bijzondere statistieken (0 goals + 1 assists) van dit seizoen waarschijnlijk. Vond hem vorig seizoen in de KKD juist een positieve uitschieter (toen 3 goals / 4 assists) en hij mistte dit seizoen nog geen minuut.
Een ander die ik er voorlopig niet uitgeklikt krijg is Walemark. Niet vanwege die twee goals in die oefenwedstrijd, maar wel omdat Feyenoord zo'n speler op rechts goed kan gebruiken. Heb het idee dat Slot ook nadrukkelijk achter deze aankoop zit. De rechtsbuiten van Feyenoord voor 1.5M kan zomaar eens de value-pick van de tweede seizoenshelft worden.
Ik heb ook een team zonder Tadic en Til. Deze spelers scoren omgerekend per miljoen per wedstrijd ca. 25-40% minder dan subtoppers van 3-4 miljoen. Het is wel goed om 1 dure speler te hebben als dubbeltellende captain, maar dan scoren Mazraoui en Timber hoger dan Til en Tadic.
Ik heb voorlopig o.a. Karlsson, Gakpo, Openda (mist nu maar 1 wedstrijd), de Wit, vd Streek, Veerman, Bruijn, Mazraoui, Timber en Wittek.
Verder 2 volwaardige verdedigers Sugawara en van Ewijk zodat je bij blessures van een voorhoede- of middenveld-speler kan terugvallen op 4-mans achterhoede.
Flemming is tijd geblesseerd geweest maar gaat voldoende punten opleveren voor 1.250.000.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.