Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 14 ... 273 274
RvhC74

Ik heb een team zonder de volgens meerderen no brainer Til en dat levert qua totaal team beduidend meer punten op tot nu toe…….

wielergekkie

Waarom het gokje Beukema nemen terwijl je ook Sugawara kan nemen?
Denken jullie dat Sugawara zijn basisplek kwijt gaat raken?

Hoe denken jullie hier over Vlap?
Tegen Willem II stond hij verdedigend op het middenveld, dus de kans op goals/assist word hier door aanzienlijk lager.
Ook komt Zerrouki en eventueel Brama nog terug, moet Ugalde dan banken tov Vlap of gaat dit straks ten koste van Vlap?

Peli

Gokjes in je verdediging, waar je er altijd minimaal 3 van de 5 moet opstellen.....
Voor mij absoluut geen optie.

En Vlap is vrij hoog geprijsd voor een speler die nog niet heeft aangetoond dit bedrag waard te zijn. Daarnaast is hij ook niet (meer) gegarandeerd van een basisplaats, met de in zijn nek hijgende Ugalde (en naar verluid heeft Twente interesse in Sem Steijn, ook een nummer 10).

Laatst gewijzigd
Platje

Vlap nog minder goals/assists? Dan blijft er niks over :) Ik zou hem niet nemen voor 2,5m maar dat komt omdat ik denk dat hij niet meer de Vlap is van toen..

Oosterwolde op weg naar Italië, hoeven we daar ook niet meer over na te denken

wielergekkie

'@platje haha nee dan blijft er inderdaad niks over.
Ik probeer vooral een goedkoper alternatief te vinden voor De Wit omdat ik anders te veel AZ'ers heb denk ik haha.

RTankink

Denk dat Vlap weer naar 10 schuift als Zerrouki en/of Brama terug is

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

'@Peli, ik ben eruit inderdaad, ik neem ze beiden en Walemark gaat terug de hoge hoed in. Heb de doelpunten in de oefenwedstrijd bekeken op Feyenoord Twitter en die had Jahanbaksh ook wel gemaakt. :-)

Wielertje12

Als BMI weer fit is gaat beukema weer naar het bankie denk ik

Peli

Niet per se @B-en-H
Jahanbakhsh had waarschijnlijk niet eens op de goede plek gestaan om ze te kunnen maken 😆😉

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@platje Als Oosterwolde naar Italië gaat. Zet Jans dan Smal of Sadilek linksback?

puntenjager

'@wielertje12 weet je dat zeker? Ik denk dat Witry naar back verkast en suguwara weer naar buitenspeler. Beukema gaat er niet meer uit, denk ik.

Peli

Oftewel niemand weet het zeker m.b.t. Beukema (want 4 potentiële basis-CV's in selectie AZ) , terwijl de maar 250K duurdere Sugawara min of meer gegarandeerd is van een basisplaats.

Sies

ik ben er wel redelijk uit denk ik. Enige twijfel is nog:

Wijndal + Veerman vs Timber + Götze. Wat zouden jullie doen?

Edit: Ik zie nu zelf dat dat iet heel realistisch is omdat de 1 een miljoen meer kost dan de ander! Terug naar de tekentafel!

Laatst gewijzigd
puntenjager

Ik ben er ook wel uit, denk ik. Nog een kleine twijfel. Veelal op de basis gezet, met hier en daar een gokje die ik nog redelijk kan opvangen als het verkeerd uitpakt. Ik ben eigenlijk wel redelijk tevreden. Waarschijnlijk staan er toch nog andere namen in volgende week haha.

3x Ajax, 3x Feyenoord, 1x PSV, 2x AZ, 2x Utrecht, 2x Twente 3x Pec, 1x NEC, 1x Willem 2

Laatst gewijzigd
RvhC74

Vlap 1006 punten en Tronstad 884 punten tot nu toe staan in top 15 van de middenvelders en zijn redelijk goedkoop.

Daarnaast zijn de verdedigers en aanvallers die meeste punten opleveren.

Til en/of Tadic gaat dermate ten koste van je elftal dat je in totaal minder punten oplevert.

Ik vind het prima hoor maar tis maar een suggestie 😂😂😂

MarvinG

Je hoeft ons niet te overtuigen he, het gaat erom wat JIJ denkt dat het beste team is. Als jij Vlap en Tronstad interessant genoeg vindt voor jouw team moet je ze zeker nemen.

Scoritop

Precies dit denk ik ook Reneetje

Peli

Exact @MarvinG

RvhC74

Whahaha dankjewel voor de reacties. Helemaal mee eens hoor. Maar ik wilde niemand overtuigen 😁😁😁

Was benieuwd waarom je bewust voor andere spelers kiest die tot nu toe minder punten hebben opgeleverd.

Of de verwachtingen zijn erg hoog gespannen voor jullie strategie/keuze

Vind het vooral leuk om met jullie hierover te sparren. Blijkbaar zijn we allemaal redelijk fanatiek hierin 🤪🤪🤪

De Haai van Milheze

Hoe denken jullie over Van Rooij? NEC valt defensief niet tegen dit seizoen en hij is met 1.5M leuk geprijsd. Mede vanwege zijn weinig bijzondere statistieken (0 goals + 1 assists) van dit seizoen waarschijnlijk. Vond hem vorig seizoen in de KKD juist een positieve uitschieter (toen 3 goals / 4 assists) en hij mistte dit seizoen nog geen minuut.

Een ander die ik er voorlopig niet uitgeklikt krijg is Walemark. Niet vanwege die twee goals in die oefenwedstrijd, maar wel omdat Feyenoord zo'n speler op rechts goed kan gebruiken. Heb het idee dat Slot ook nadrukkelijk achter deze aankoop zit. De rechtsbuiten van Feyenoord voor 1.5M kan zomaar eens de value-pick van de tweede seizoenshelft worden.

Laatst gewijzigd
Wielertje12

'@Kvyvit az heeft ook nog hatzdiakos die momenteel dan geblesseerd is, maar ik denk als BMI en hij beide fit zijn dat beukema er niet in blijft maar wie weet

puntenjager

'@wielertje12 ja, zou kunnen. Ik zie alleen geen reden om hem eruit te halen. Hij speelt namelijk gewoon erg sterk en heeft ook al een goaltje meegepikt. Ik vind Hatzidiakos maar een beperkte voetballer, maarja ik ben geen trainer van AZ haha

dadeliva

Ik heb ook een team zonder Tadic en Til. Deze spelers scoren omgerekend per miljoen per wedstrijd ca. 25-40% minder dan subtoppers van 3-4 miljoen. Het is wel goed om 1 dure speler te hebben als dubbeltellende captain, maar dan scoren Mazraoui en Timber hoger dan Til en Tadic.
Ik heb voorlopig o.a. Karlsson, Gakpo, Openda (mist nu maar 1 wedstrijd), de Wit, vd Streek, Veerman, Bruijn, Mazraoui, Timber en Wittek.
Verder 2 volwaardige verdedigers Sugawara en van Ewijk zodat je bij blessures van een voorhoede- of middenveld-speler kan terugvallen op 4-mans achterhoede.
Flemming is tijd geblesseerd geweest maar gaat voldoende punten opleveren voor 1.250.000.

Peli

Moderators, wakker worden graag 😉

Ludi

Per miljoen kijken is natuurlijk niet helemaal eerlijk, gehaalde punten zijn niet lineair makkelijk te behalen natuurlijk

1 2 ... 14 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.