Middenvelders vind ik echt het probleem, de spoeling net middenvelders van 2 mln en 2,5 middenvelders is we erg dun. Til en Berghuis’ zijn te duur voor een middenvelder. De Wit scoort veel te weinig en Veerman is afwachten.
Welke middenvelders van 2 mln en 2,5 mln zijn volgens jullie de juiste keuze……
Heb voor nu maar Tonstad, Vd Streek, Timber, Midtjo en Kochu of je hoe je dat ook maar schrijft
Tronstad, Timber, Midstsjo.... allemaal redelijk nutteloos in dit spel, naar mijn mening.
Dan kan je denk ik nog beter voor 250K minder voor Maulun gaan.
En hoezo zou Til 'te' duur zijn?
6.0M is een hoop geld ja, maar net zo duur als Tadic. En Til heeft vooralsnog een hoger puntentotaal dan Tadic.
Dus persoonlijk vind ik die 6.0M voor Til wel te rechtvaardigen.
Ik had mijn team staan en was redelijk tevreden, maar toen ging ik Strand Larsen en Odgaard vergelijken. Allebei redelijk vergelijkbaar: langzaam op gang gekomen maar nu aardig op dreef met de doelpunten. Voor mijn gevoel is Groningen veel beter dan RKC, maar ze staan ook nog gelijk in stand. Heb toch een lichte voorkeur voor Strand Larsen, omdat FCG een makkelijker schema heeft.
Daarnaast kan ik die 750k die ik zou besparen met Odgaard (samen met 250k die ik nog had liggen) niet echt gebruiken voor een duidelijke verbetering. 1M in een bankspeler of wissel investeren is zonde. Een 3M verdediger upgraden naar 4M kan niet. En zoals gezegd is er geen interessante middenvelder tussen 2 en 3M die ik nog niet heb.
Lastig…
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.