Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 12 ... 273 274
RTankink

Voor zover ik kan inschatten is Buijs dit seizoen vooralsnog de Schmidt van het Noorden. Buiten Leeuwenburgh en Suslov als je die heel erg graag wilt kun je bijna niet voorspellen wat die opstelt.

Peli

Ik zou niet teveel conclusies trekken uit een oefenpotje, Kvyvit.
Hoewel Walemark voor Jahanbakhsh niet zo gek zou zijn (zeg ik als Feyenoordsupporter) :)

puntenjager

'@peli ik ben zelf ook Feyenoord supporter dus vond Walemark idd nog niet eens zo gek. Dessers daarentegen verdient het echt wel. Zijn statistieken in de weinig speelminuten die hij krijgt is echt heel goed. Ik bedoel hij klopt echt wel op de deur.

Peli

En dat moet hij ook vooral blijven doen. Denk dat Linssen en Dessers niet veel voor elkaar onder doen.
Maar na zo'n 1e seizoenshelft, gaat Slot Linssen er toch niet zomaar afhalen (?)

puntenjager

Als Linssen gewoon zijn goaltjes mee pikt kan Dessers kloppen wat hij wil. Heeft Linssen een mindere periode, die elke speler wel een keer heeft, dan zouden de rollen zomaar omgedraaid kunnen worden? Een zekerheid vind ik Linssen dus ook niet. En dat voor 5 mil. Dat Walemark gokje ga ik wel serieus overwegen.

Peli

Walemark deed 1 helftje mee, lees ik net.
Stond mede in de basis omdat Jahanbakhsh over 10 minuutjes tegen Irak aantreedt.

Valvuillerdemoz

Dan zou ik hem zeker nemen. Twee doelpunten in een helft zelfs. In zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord.
Die gaat knallen vanaf volgende week. Linssen , Sinisterra en ook Kokcu moeten oppassen voor hun basisplaats. Dessers en Jahambakhs kunnen het wel schudden verder.

Peli

'@RVH
Als ik jou was zou ik je keuze voor Geertruida nog even heroverwegen.
De deal tussen Sevilla en Newcastle United is namelijk stukgelopen. Senesi lijkt gewoon in Rotterdam te blijven de rest van het seizoen, wat onherroepelijk z'n uitwerking gaat hebben op eventuele speelminuten van Geertruida.

Peli

'@Valvuillerdemoz
Die volg ik niet helemaal....
Linssen moet oppassen voor zijn basisplaats, maar Dessers kan het wel schudden verder 🤔

En waarom zouden Kökcü en Sinisterra ook moeten oppassen voor hun basisplaatsen?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Wålemark speelt ze allemaal uit de basis! 😁

Laatst gewijzigd
danusz1986

Til/Berghuis/Sierhuis of Til/Gravenberch/Karlsson of Berghuis/Kokcu/Karlsson. Spitsen die ik sowieso kies zijn Gakpo en Tadic en een 500k'er 4e waarschijnlijk Walemark als gok. De vraag is even wat gaat het verschil zijn tussen een Kokcu en Til en een Gravenberch/Alvarez met een Berghuis. Ik zou zelf zeggen Gravenberch of Alvarez/Til.

Phoenix0000

En gewoon 3 Ajax verdedigers plus de keeper in je team?

BarryE1

'@Phoenix maak je die dan ook captain?

Platje

Als ze net zo vaak de 0 houden als nu dan pakken ze een hele hoop punten! Qua captainpunten maakt het dan niet heel veel uit over het gehele seizoen. Maar dan moeten ze wel net zo vaak de 0 houden, geen geel pakken (hebben Blind en Timber niet gedaan tot nu toe) en heel af en toe een goaltje/assist meepikken.. en uiteraard niet te vaak gespaard worden met het oog op de CL. En niet te vroeg kampioen woeden.. Nog nooit over nagedacht maar kan interessant zijn

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Nou ja, de 0 houden staat gelijk aan een spits die 1x scoort.
Denk inderdaad dat je dan een Mazraoui of Timber wel captain moet gaan maken ja.
Al heb ik in mijn team ook nog Til, De Wit of Veerman daarvoor als hun teams een makkelijkere thuiswedstrijd hebben.

Zoals al eerder aangegeven ga ik voor een team zonder echte topspitsen.
Ik heb dan nog 3 spitsen uit de middenmoot die voor de twee spitsposities rouleren.
En een middenveld dat sterk zat is om met 5 aan te treden.

Scorend vermogen moet dus mede van het middenveld komen.

Laatst gewijzigd
Pantano

Twijfel alleen nog over Kokcu, Gravenbergh en Veerman. Welke 2 daarvan kan je nu het beste pakken?

Kokcu scoort niet veel, maar neemt wel de pingels en alle corners en vrije trappen.

Gravenbergh scoort ook niet veel, maar speelt altijd, is steady en Ajax houdt veel de 0 (zijn ook punten).

Veerman in potentie de grootste puntenpakker met assists en een paar goals, maar speelt ie onder Schmidt alles of gaat ie weer rouleren 🤔

danusz1986

'@Phoenix

2 Ajax verdedigers + 1 middenvelder en 1 aanvaller.

Phoenix0000

Ja, @Danusz, dat is de logische en uitgebalanceerde variant inderdaad.
Ik ben benieuwd of het zonder Gakpo en Tadic ook lukt.
Om te leren eigenlijk voor volgend seizoen. Kan wel eens goed zijn voor eigen begrip van het spel om wat met extremen te spelen.

Platje

De middenvelders van Ajax zou je nog wel kunnen skippen (Berghuis vind ik sowieso te duur), Gravenberch goed geprijsd maar pakt vooral zijn punten door de 0, net zoals de verdediging. Alvarez net zo duur als Gravenberch en verrassend genoeg maar 58 punten minder.. meer goals gemaakt dan Gravenberch!

Fiepke

Iemand ook aan de slag voor Topcoach KKD?? Heerlijke speelronde (not). Van de top 9 spelen er 8 tegen elkaar en wedstrijden zijn verspreid van morgen t/m 8 februari, waarbij er vanwege bekerverplichting NAC ook nog wedstrijd verzet gaat worden. Geen idee waar ik op in moet gaan zetten.

@Pantano: ga je voor zekerheid van punten, dan Gravenberch en Kokcu; ga je voor puntenpotentie, dan Kokcu en Veerman. Kokcu dit jaar ook goed op dreef met assists. Scoort inderdaad niet veel, maar verzekerd van basisplaats. Gravenberch pakt veel punten vanwege winstpartijen en nul houden.

Ric

Ik vraag me af of Veerman bij PSV ook de vrije trappen mag nemen. Dat is toch waarom hij bij Heerenveen zoveel assists noteerde.

Pantano

Je kan ook denken: Veerman pakte bij een mindere club als Heerenveen al veel punten met goals en assists…bij PSV zou dat dan nog meer moeten zijn aangezien die veel meer kansen creëren.

Peli

Maar bij Heerenveen werd elke bal bij Joey ingeleverd door zijn ploeggenoten. Dat zal bij PSV veel minder het geval zijn.

RTankink

En een ander probleem waar je bij het selecteren van Veerman nog wel eens tegenaan zou kunnen lopen is zijn trainer. Voor 4 miljoen vind ik het wel een bezwaar dat ie 3 a 4 wedstrijden zomaar onaangekondigd op de bank kan zitten. Steek liever een half miljoen minder in Gravenberch of Kokcu die wel altijd spelen.

Fiepke

En voor de positie waarop z'n puntenpotentieel het meest aangesproken kan worden loopt ook Gotze nog rond.

Het is dus vooral: durf je de gok aan? Ik niet na het echec met Klassen in 1e seizoenshelft. Bij een speler van 2 miljoen zoals Vd Streek weer wel, maar dat komt puur door prijs en wat ik er dan naast kan zetten.

1 2 ... 12 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.