En waarom niet op rechts? Hij is per slot van rekening rechtsbenig. En Troupee is met voorsprong de slechtste speler in de Twente-basis.
Dan kan Jans altijd nog voor Smal of Sadilek op links kiezen. (Oosterwolde is sowieso maar 7x als linksback aan een wedstrijd begonnen dit seizoen)
Ik twijfel tussen Pasveer - Wittek of Unnerstall - Martinez (Timber heb ik al). Wat zeggen jullie?
Alternatieven voor Unnerstall zijn Houwen of Vindahl Jensen die ook beide 2.5m kosten. FC Twente lijkt het lastigste schema van de 3 te hebben met nog uitwedstrijden bij Ajax, Az en Feyenoord.
Ik denk zelf dat Obispo gewoon blijft staan. Meen eens gelezen te hebben dat Schmidt totaal geen fan is van Teze in het centrum vanwege zijn roekeloosheid. En dat hij in hem meer een mindere versie van Dumfries ziet. Wat ook blijkt uit de laatste wedstrijden, in je eventuele kampioenswedstrijd zet je natuurlijk altijd je sterkste team op.
Lastige @Wielergekkie
Maar je zou het zo kunnen beredeneren:
Met Sugawara + vWolfswinkel heb je 1 speler van de huidige nummer 4 en eentje van de nummer 5.
Met vRooij + Karlsson 1tje van de nummer 5 en eentje van de nummer 9.
Je zou ook hun behaalde punten in de 1e seizoenshelft naast elkaar kunnen leggen.
Dan kom je bij Sugawara + vWolfswinkel uit op 2.292 en bij vRooij + Karlsson op 2.396. dus dat ontloopt elkaar niet veel.
En als je dan nog niet overtuigd bent, zou je de resterende wedstrijdprogramma's van betreffende teams naast elkaar kunnen leggen om van daaruit je uiteindelijke beslissing te maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.