Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 19 ... 273 274
Ludi

Omslaan..

Peli

Sowah is misschien wel een leuke optie, mits niet te duur.

En om Sugawara maak ik me niet zoveel zorgen. Die schuift dan gewoon terug naar rechtsback, want daar hebben ze toch geen andere opties (Wittry als back neem ik namelijk niet serieus en Pascal Jansen is het met me eens, volgens mij).

MarvinG

Hmm, toch maar eens goed kijken of ik Sugawara dan nog in mijn team opneem...

Ludi

Ik denk dat het voor wirty en indirect de andere CB meer impact gaat hebben. En Evjen kan nu definitief de prullenbak in. Zuur.

Valvuillerdemoz

Nog best wat interessante spitsen gehaald door diverse clubs. Sarr bij Heerenveen, Armenteros bij Heracles, Sowah bij AZ. Maar ja, hoe gaan ze het doen. Wat gaan ze kosten? Zit hier dé verrassing voor de rest van het Scorito-seizoen bij?

RTankink

Ik bespaar een miljoentje op mn keepers en pak Wijndal mee. Heb veel vertrouwen in de tandem Wijndal-Karlsson

Peli

Dat zeg je alleen maar omdat je Sugawara niet meer aandurft 😁
Als je zoveel vertrouwen in die tandem zou hebben, had je er al veel eerder voor gekozen 😉

Maar ik snap je keuze hoor. Ook al verwacht ik dat Sugawara zich absoluut geen zorgen hoeft te maken om zijn basisplaats, toch is Wijndal natuurlijk de betere pick. Alleen een miljoen duurder.

RTankink

'@Peli daar heb ik ook al eerder voor gekozen, sinds dat de winterse transferperiode open is staan die twee in mijn elftal ;). Ben het met je eens dat Sugawara waarschijnlijk zijn basisplaats behoudt.

Laatst gewijzigd
RTankink

Heb voor het overige ook nog niet zo gepuzzeld. Wil eerst alle transfers afwachten met de prijzen erbij en ga er dan nog een keertje voor zitten.

Bozenik

Waar baseren jullie het vertrouwen op dat Sugawara de voorkeur heeft boven Witry? Eind 2021 koos Jansen 4x voor Witry op rechtsback terwijl Sugawara op de bank begon.

Peli

'@Bozenik
Die 4 wedstrijden waar jij op doelt stond Sugawara als rechtsbuiten in de basis. En Witty als rechtsback.

Ludi

Nah, volgens mij doelt ie op de wedstrijden in december waar ze met gudmondsson speelden, bv tegen Fortuna. Daar zat sugawara bank en was witry back.

Peli

Ja, 2 potjes begon Sugawara toen op de bank. Tegen Vitesse en Fortuna.

Bozenik

Die bedoelde ik inderdaad, maar Europees ook nog 2x. Zit er toch over te denken te switchen naar Wijndal en elders maar wat in te leveren.

Chef83

Ik heb wijndal en sugawara beiden en laat ze er ook alebei in 😁

Ludi

Ik wilde vooral witry sugawara vanwege de value, niet zozeer omdat ik 2x AZ Def wil. Dusja.. vervelend

Peli

Anyway.... Transfer deadline day zit erop.
Happy puzzling allemaal!

RvhC74

Durft er iemand in te zetten op de nieuwe spelers als Bony, Armenteros, Brenet, spits van Heerenveen, nieuwe aanwinst Az voorin. Dat laatste kan gevolgen hebben voor Sugawara.

Lastige keuzes. Blind of Martinez bijvoorbeeld.

Waarom andere keeper dan Pasveer, levert zoveel meer punten op de rest. Ajax gaat niet zomaar opeens veel goals tegen krijgen lijkt mij.

Wat zijn volgens jullie musthaves die niet ten koste van je budget gaan zoals Til en Tadic. Mijn team is zonder hun veel meer in balans en levert ook meer punten op tot nu toe.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en argumenten

Punct

Bony en Armenteros lijken mij een beetje voorbij, beter Hansson voor Heracles, kan zomaar renderen daar.

Heerenveen-spits is interessant maar van wie krijgt hij de assists dan?

Sowah krijgt meteen rugnummer 8 en Club had er erg veel geld voor over, die zal het toch wel gaan redden bij AZ?

Brenet vult zwakke plek in verdediging Twente op en maakt Unnerstall nog interessanter.

Blind pakt minder kaarten en staat altijd als eerste op het bord bij Ten Hag.

Pasveer, ik ga voor Unnerstall dus.

Musthaves? Tadic, aangezien Ajax nog maar 1 pingel heeft gehad en dat moet statistisch gezien veel meer zijn.

RVH

Edson Alvarez is geblesseerd geraakt tijdens de interland van Mexico. Knieblessure, maar hij denkt zelf dat het meevalt. Maakt h toch minder interessant gelijk

Peli

Naar verwachting valt de blessure van Alvarez mee idd (want contactmoment en geen verdraaing o.i.d.) en zou hij misschien a.s. donderdag tegen Panama alweer mee kunnen doen. Uitsluitsel hierover vanuit de Mexicaanse bond volgt nog.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@puct: gegeven dat Ajax nog maar 1 pingel heeft gehad en gegeven hoeveel pingels in verwachting is heeft geen direct effect op hoeveel pingels Ajax nu nog gaat krijgen in de laatste wedstrijden natuurlijk. Dat is zoiets als 5x geen 6 gooien en denken dat die kans op een 6 gooien bij de volgende worp hoger is geworden.

wielergekkie

Begin nu toch te twijfelen over Sowah.
2 miljoen voor de rechtsbuiten (die bijna geen concurrentie heeft) is natuurlijk een koopje.

Ik heb zeker 2 dure aanvallers + een aanvaller van 2.5 die altijd basis speelt. Dus de hij is als 3e / 4e aanvaller best prima lijkt mij.

Iemand enig idee of hij er direct staat of wat die eerst fit moet worden?

Jwillems90

Zie net dat Charlison Benschop gisteren bij Fortuna heeft getekend. Heeft veel ervaring en is voor 750k misschien ook nog wel een leuke opvuller voor in de aanvalslinie.

Peli

Benschop, the non-scoring striker

1 2 ... 19 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.