Dat zeg je alleen maar omdat je Sugawara niet meer aandurft 😁
Als je zoveel vertrouwen in die tandem zou hebben, had je er al veel eerder voor gekozen 😉
Maar ik snap je keuze hoor. Ook al verwacht ik dat Sugawara zich absoluut geen zorgen hoeft te maken om zijn basisplaats, toch is Wijndal natuurlijk de betere pick. Alleen een miljoen duurder.
Durft er iemand in te zetten op de nieuwe spelers als Bony, Armenteros, Brenet, spits van Heerenveen, nieuwe aanwinst Az voorin. Dat laatste kan gevolgen hebben voor Sugawara.
Lastige keuzes. Blind of Martinez bijvoorbeeld.
Waarom andere keeper dan Pasveer, levert zoveel meer punten op de rest. Ajax gaat niet zomaar opeens veel goals tegen krijgen lijkt mij.
Wat zijn volgens jullie musthaves die niet ten koste van je budget gaan zoals Til en Tadic. Mijn team is zonder hun veel meer in balans en levert ook meer punten op tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en argumenten
Bony en Armenteros lijken mij een beetje voorbij, beter Hansson voor Heracles, kan zomaar renderen daar.
Heerenveen-spits is interessant maar van wie krijgt hij de assists dan?
Sowah krijgt meteen rugnummer 8 en Club had er erg veel geld voor over, die zal het toch wel gaan redden bij AZ?
Brenet vult zwakke plek in verdediging Twente op en maakt Unnerstall nog interessanter.
Blind pakt minder kaarten en staat altijd als eerste op het bord bij Ten Hag.
Pasveer, ik ga voor Unnerstall dus.
Musthaves? Tadic, aangezien Ajax nog maar 1 pingel heeft gehad en dat moet statistisch gezien veel meer zijn.
'@puct: gegeven dat Ajax nog maar 1 pingel heeft gehad en gegeven hoeveel pingels in verwachting is heeft geen direct effect op hoeveel pingels Ajax nu nog gaat krijgen in de laatste wedstrijden natuurlijk. Dat is zoiets als 5x geen 6 gooien en denken dat die kans op een 6 gooien bij de volgende worp hoger is geworden.
Begin nu toch te twijfelen over Sowah.
2 miljoen voor de rechtsbuiten (die bijna geen concurrentie heeft) is natuurlijk een koopje.
Ik heb zeker 2 dure aanvallers + een aanvaller van 2.5 die altijd basis speelt. Dus de hij is als 3e / 4e aanvaller best prima lijkt mij.
Iemand enig idee of hij er direct staat of wat die eerst fit moet worden?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.