De opzet van mijn team heb ik verwijderd en klopte inderdaad was Reijnders de 5e aanvaller.
Excuses voor het ongemak
Ik ga het anders verwoorden....
Maza of Blind/Martinez, creeert evt extra budget
Wolfswinkel /Odgaard of Openda / met 1,25 aanvaller
Propper en/of Hilgers/Sugawara, Propper eruit betekent ook weer 500 k budget
Levert Unnerstall/Drommel/Utrecht of AZ keepers net zoveel punten op als Pasveer? ik vraag het mij af
tribune spelers 500k of toch verstandiger 750k of 1 mln aan te houden
Eens, dit word normaal alleen na de deadline gedaan maar goed ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om me er niet door te laten beinvloeden haha.
Vandaag wat aanpassingen gedaan en in mijn ogen moet dit veel punten op gaan leveren. Zeker 15 spelers die altijd spelen en de overige spelers zijn (potentiele) parels of flops hehe
'@Wielergekkie
Toch altijd wel leuk hè, om een paar (logische) gokjes in je team op te nemen. Heb er zelf ook 2. De andere 16 spelen (bijna) gegarandeerd wekelijks.
@Scoritop
Voor de linksback bij Groningen komen naar mijn idee idd alleen Meijer en Van Hintum (en in mindere mate Kalley) in aanmerking
@Reneetje
Alleen op m'n middenveld heb ik een 500K speler.
In de andere 2 linies heb ik als goedkoopste spelers eentje van 1.0M en eentje van 1.5M. Maar dat komt puur omdat ik de opvallende luxe had wat budget over te houden om op die 2 plekken wat meer zekerheid in te bouwen. Met wat minder budget had ik ook op die plekken 500K/750K spelers gebruikt.
Hierbij zou ik toch alvast mijn team willen delen. Transferdeadline is toch verstreken dus gaat niets meer veranderen.
Keep:
Pasveer
Unnerstal
Verdediging:
Timber
Blind
Malacia
Boscagli
Wijndal
Middenveld:
Til
Berghuis
De Wit
Veerman
Kokcu
Götze
Spitsen:
Tadic
Gakpo
Haller
Karlsson
Openda
Kan ik van iemand nog wat Scorito-Europunten lenen om dit mogelijk te maken?
'@Peli ja dat is zeker leuk, al hoewel ik wel veel potentiele gokjes zie die goed uit kunnen vallen. Hopelijk heb ik de goede eruit gekozen. Ik moet ook wel erg veel punten gaan pakken want sta nog maar op 81%. Terwijl mijn 2018 score het laagste is geweest; 95%.
Genoeg ruimte voor verbetering dus haha
Ik heb Guth op dit moment ook. Het enige waar ik bang voor ben is de terugkeer van van Eijden. Die is volgens het artikel hieronder aan de laatste fase van zijn herstel bezig en is nog steeds de aanvoerder. Odenthal en Marquez waren met 4 verdedigers al basisspelers dus die zullen in altijd blijven staan. Maar de terugkeer van v. Eijden zou wel eens ten koste van Guth kunnen gaan.
Edit: oeps, artikel vergeten:
https://www.gelderlander.nl/nec/van-eijden-keert-maandag-terug-op-training-nec-ziekenboeg-stroomt-steeds-verder-leeg~a1559811/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.