Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 20 ... 274 275
RvhC74

De opzet van mijn team heb ik verwijderd en klopte inderdaad was Reijnders de 5e aanvaller.

Excuses voor het ongemak

Ik ga het anders verwoorden....

Maza of Blind/Martinez, creeert evt extra budget
Wolfswinkel /Odgaard of Openda / met 1,25 aanvaller
Propper en/of Hilgers/Sugawara, Propper eruit betekent ook weer 500 k budget

Levert Unnerstall/Drommel/Utrecht of AZ keepers net zoveel punten op als Pasveer? ik vraag het mij af

tribune spelers 500k of toch verstandiger 750k of 1 mln aan te houden

Laatst gewijzigd
Peli

Waarom posten mensen hun hele team al?
Onzekerheid?
Ik dacht eigenlijk dat we gezamenlijk hadden afgesproken dat pas na de deadline te doen. En tot die tijd alleen sparren/discussiëren.

En bovendien is je 5e aanvaller een middenvelder @Reneetje

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Eens, dit word normaal alleen na de deadline gedaan maar goed ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om me er niet door te laten beinvloeden haha.

Vandaag wat aanpassingen gedaan en in mijn ogen moet dit veel punten op gaan leveren. Zeker 15 spelers die altijd spelen en de overige spelers zijn (potentiele) parels of flops hehe

Scoritop

Zeker mee eens. Delen pas na de deadline.

Iemand van Buijs al vernomen of B. Meijer blijft spelen bij FC Groningen? Ze hebben naar mijn weten niemand gehaald.

Peli

'@Wielergekkie
Toch altijd wel leuk hè, om een paar (logische) gokjes in je team op te nemen. Heb er zelf ook 2. De andere 16 spelen (bijna) gegarandeerd wekelijks.

@Scoritop
Voor de linksback bij Groningen komen naar mijn idee idd alleen Meijer en Van Hintum (en in mindere mate Kalley) in aanmerking

@Reneetje
Alleen op m'n middenveld heb ik een 500K speler.
In de andere 2 linies heb ik als goedkoopste spelers eentje van 1.0M en eentje van 1.5M. Maar dat komt puur omdat ik de opvallende luxe had wat budget over te houden om op die 2 plekken wat meer zekerheid in te bouwen. Met wat minder budget had ik ook op die plekken 500K/750K spelers gebruikt.

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Heb alles aangepast in mijn eerdere reactie, zie hierboven. Ik houd me nu ook aan deze afspraak! ☺

Laatst gewijzigd
Peli

Geen probleem, maat! Dank je.
Blijkbaar was jij niet van deze afspraak op de hoogte, kan gebeuren toch.

Wielertje12

Kiomortzoglou/Odgaard of Oosting/Bony, Ik twijfel wat Bony gaat presteren

Valvuillerdemoz

Hierbij zou ik toch alvast mijn team willen delen. Transferdeadline is toch verstreken dus gaat niets meer veranderen.

Keep:
Pasveer
Unnerstal

Verdediging:
Timber
Blind
Malacia
Boscagli
Wijndal

Middenveld:
Til
Berghuis
De Wit
Veerman
Kokcu
Götze

Spitsen:
Tadic
Gakpo
Haller
Karlsson
Openda

Kan ik van iemand nog wat Scorito-Europunten lenen om dit mogelijk te maken?

Laatst gewijzigd
Baskeee

Steady team hoor. Niks meer aan doen!

wielergekkie

'@Peli ja dat is zeker leuk, al hoewel ik wel veel potentiele gokjes zie die goed uit kunnen vallen. Hopelijk heb ik de goede eruit gekozen. Ik moet ook wel erg veel punten gaan pakken want sta nog maar op 81%. Terwijl mijn 2018 score het laagste is geweest; 95%.

Genoeg ruimte voor verbetering dus haha

Peli

'@Valvuillerdemoz

Teampie zeg. Dat wordt een inhaalslag op de ranglijst voor jou!

Valvuillerdemoz

Is ook wel hard nodig 😄
Ik heb trouwens ook nog 28,5 miljoen europunten nodig.

RvhC74

'@Valvuillerdemoz
Wat een heerlijk team zeg whahahaha
Naast bugdet gelijk ook ff vragen of je meer dan 4 spelers van 1 team mag gebruiken ☺☺☺

Ik zal Openda inruilen voor Linssen als je toch bezig bent

Laatst gewijzigd
hansotjes

Weet iemand of Meijer en Walemark zullen gaan spelen?

Platje

Nee weet ik niet

Peli

Goeie vraag @hansotjes
Ik zit met dezelfde vraag, dus ik lees ff mee (al vermoed ik dat alleen Danny Buijs en Arne Slot hierop antwoord kunnen geven)

hansotjes

'@Peli ik wil normaal geen risico met mijn verdedigers nemen maar meijer kan wel echt heel goed uitpakken 2e seizoenshelft. Soort nieuwe gudmunson daar op links

Peli

Absoluut mee eens. Maar ook pas 18 jaar. Gaat de trainer hem wekelijks opstellen? Ik betwijfel het.
En zoals je zelf al zei... met verdedigers moet je geen risico's nemen (je moet er altijd minimaal 3 van de 5 opstellen).

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Ik zal dan denk ik eerder voor Guth van NEC kiezen. Ik ga er vanuit dat hij grotendeels van de wedstrijden wel blijft spelen.
Hij is er natuurlijk in gekomen sinds ze met 5 verdedigers zijn gaan spelen, maar er is geen reden voor NEC om hem er weer uit te halen.

RTankink

Ik heb Guth op dit moment ook. Het enige waar ik bang voor ben is de terugkeer van van Eijden. Die is volgens het artikel hieronder aan de laatste fase van zijn herstel bezig en is nog steeds de aanvoerder. Odenthal en Marquez waren met 4 verdedigers al basisspelers dus die zullen in altijd blijven staan. Maar de terugkeer van v. Eijden zou wel eens ten koste van Guth kunnen gaan.

Edit: oeps, artikel vergeten:
https://www.gelderlander.nl/nec/van-eijden-keert-maandag-terug-op-training-nec-ziekenboeg-stroomt-steeds-verder-leeg~a1559811/

Laatst gewijzigd
hansotjes

Klopt, alleen heeft Groningen een relatief makkelijk programma tov de rest van de teams. Daarom wil ik graag keeper + verdediger van Groningen nemen, dan lijkt Meijer me een buitenkansje

kevinraar

ik zou niet weten hoe me aanval kan verbeteren lastig met het budget

CooperFish

Zijn er nog middenvelders die voor ongeveer 2 miljoen gevaarlijk zijn als 4e en 5e middenvelder.

kevinraar

ik wil zeker in mij team 4 nec spelers 4 psv spelers en 3 ajax spelers als iemand mooi wilt maken mag dat

1 2 ... 20 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.