Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 21 ... 380 381
Platje

Voor 2 miljoen heeft vd Streek het grootste potentieel aan punten.

Mijnans (Sparta) heeft het de 1e helft van het seizoen goed gedaan, wellicht kan hij dit doorzetten

Als je verwacht dat AZ en Twente wat vaker dan 3 en 4 keer de 0 gaat houden, zijn Midtsjo (dit jaar nog geen goals en assists, zal wellicht 2 a 3 assistjes geven maar daar blijft het waarschijnlijk wel bij) en Zerrouki (2 goals tot nu toe, leuke speler) nog een optie

Maher en Timber verwacht ik zelf niet veel meer punten dan de 1e helft, maar wellicht denken jullie daar anders over

Laatst gewijzigd
Platje

'@Kevin wil je hoog eindigen? Wissel dan die NEC spelers in.. en 4 PSVers is ook niet erg zeker met Schmidt aan het roer (naast het feit dat ze nou niet uitblinken in de 0 houden met Drommeltje op goal)

Laatst gewijzigd
kevinraar

met nec spelers heb ik best wel wat punten mee gehaald ze doen het echt goed

danusz1986

Die spits/buitenspeler van AZ is een leuk gokje. Denk gelijk basisplaats. Walemark zou snel een basisplaats veroveren denk ik. Twijfel nog over hem. 2 gokjes in de voorroede is waarschijnlijk teveel van her goede.

Laatst gewijzigd
Mats17

'@platje ik zou zeker Maher en Zerrouki niet meenemen. Die gasten zijn echt gele kaarten machines.

Platje

'@Mats je hebt helemaal gelijk, niet eens op gelet maar dat komt meer omdat vd Streek als enige op het lijstje staat (Midtsjo heeeeel misschien mocht het budgettair bijna niet anders uitkomen en als het programma van AZ heel gunstig is) Begin er morgen pas aan, tot nu toe alleen een beetje het transfernieuws en dit forum gevolgd

Maher dit jaar wel extreem veel gele kaarten gepakt trouwens in vergelijking met andere jaren..

Peli

'@Platje
Midtsjö heeft volgens mij 4 assists tot nu toe dit seizoen

Astarloa

Misschien een leuke vraag om teams te vergelijken zonder namen prijs te geven: Hoeveel miljoen hebben jullie in je ideale opstelling op de bank/tribune zitten? Ik 7

Peli

9,5 of 7,5
Heb nu 2 mogelijke teams klaarstaan, moet alleen nog ff de knoop doorhakken welke van de 2 het wordt

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

6 miljoen

Ketjap Manis

5,75. Alles of niks.

CooperFish

Sander van der streek veel speeltijd krijgen met veerman erbij? Zie Utrecht wel 442 spelen met douvikas, veerman en dan Boussaid/mahi/ramselaar op flanken en Timber en maher controleurs?

RvhC74

8,25 mln als het goed heb uitgerekend 😂😂😂

Peli

Oké, hieronder mijn huidige en laatste dilemma.
Zodra ik deze knoop heb doorgehakt dan staat m'n team wel vast. Ben benieuwd naar waar jullie voor zouden gaan en, niet onbelangrijk... waarom?

Sugawara + vdStreek + Uldrikis/Walemark
(net wat meer gokjes)
of
Wijndal + Maulun + Mattsson
(net wat meer zekerheden)

Aan de ene kant denk ik...
als die 3 gokjes goed uitpakken ben ik spekkoper.
Maar tegelijk denk ik...
als die 3 gokjes NIET goed uitpakken is dat zwaar kl*te.

Laatst gewijzigd
Hay

6,5 miljoen

Laatst gewijzigd
Astarloa

Dat zijn ook allemaal namen die bij mij de revue passeren maar denk dat het allemaal om het even is. Mattsson beste koop van 750.000 bij de aanvallers denk ik maar ben door de komst van Bony wel gaan twijfelen. Ook is Ramselaar gebleven dus is het verhaal Mahi/Streek ook niet zeker. Kortom, twijfels blijven maar er zullen toch knopen doorgehakt moeten worden.

Valvuillerdemoz

23,5 miljoen!

Edit: zonder lening wordt het 5,5 bank en 1,5 tribune.

Laatst gewijzigd
Peli

Als het om het even is, dan is de variant zonder de gokjes dus het verstandigst. Zou je zeggen.

Sjonge Jonge

'@Peli,
Ik zou dan voor de eerste optie gaan.
Ik verwacht dat NEC en Cambuur hun goede eerste seizoenshelft niet gaan voortzetten. Ze zullen niet degraderen, maar verwacht er toch wel aanzienlijk minder van.
Sugawara als rechtsbuiten is Jansen naar mijn idee wel tevreden over, dus als hij daar blijft goede kans op wat assists en een verdwaalde goal en eventueel nog punten als verdediger voor de nul houden. En indien Sowah (?) rechtsbuiten wordt, kan Sugawara nog altijd rechtsback spelen met aanvallende intenties bij een subtopper.
Van de Streek verwacht ik wel in de basis, Hake is daar wel fan van en vorig jaar belangrijkste speler geweest bij Utrecht. Laatste wedstrijden ook weer basisplaats, waar Ramselaar in begin seizoen ook linksbuiten stond.
Als gokje zou Walemark dan natuurlijk wel leuk zijn, waar je het verschil mee kan maken.

Ketjap Manis

Sugawara en Uldrikis vind ik niet per definitie gokjes. Die zijn toch zeker van hun plek? Ook al is dat voor Suga op rechtsback. En vraag jezelf af, hoe erg is het als 1 van die gokjes op de bank beland? Je kan er zelfs 3(!) opvangen. Ik zou de gokjes dan wel over alle linies verdelen.

CooperFish

Als van der streek basis gaan spelen komende seizoenshelft verwacht ik daar veel assist en goals van. Wat denken jullie, gaat die spelen?

Pantano

Ik win met 5 miljoen aan spelers op de bank/tribune…gemiddeld 700.000 per speler 😂.

Alles op de basis met een beestenteam 💪. Heb geen zin in allemaal 2e rangs spelers van 1,5 of 2 die je in kan brengen. Mijn basiself is om van te watertanden. Top top top level zou Schmidt zeggen 😜

Chef83

Ik vind die middevelders maar niks til en berhuis vind ik toch te duur en veerman begin ik niet aan want met schmidt weet je het nooit .
Zit nu met
Kokcu
Streek
Maulun
Vd belt
Met nog 3750 is het niet zo een heel goed middeveld 🙃🙃 ga nog maar een beetje omgooien voor de zoveelste keer😃😄😀😳

CooperFish

'@Chef83 je kan kijken voor Gravenberch of de Wit

Peli

Bedankt voor jullie input @Sjonge Jonge en @Ketjap Manis

1 2 ... 21 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.