Voor 2 miljoen heeft vd Streek het grootste potentieel aan punten.
Mijnans (Sparta) heeft het de 1e helft van het seizoen goed gedaan, wellicht kan hij dit doorzetten
Als je verwacht dat AZ en Twente wat vaker dan 3 en 4 keer de 0 gaat houden, zijn Midtsjo (dit jaar nog geen goals en assists, zal wellicht 2 a 3 assistjes geven maar daar blijft het waarschijnlijk wel bij) en Zerrouki (2 goals tot nu toe, leuke speler) nog een optie
Maher en Timber verwacht ik zelf niet veel meer punten dan de 1e helft, maar wellicht denken jullie daar anders over
'@Mats je hebt helemaal gelijk, niet eens op gelet maar dat komt meer omdat vd Streek als enige op het lijstje staat (Midtsjo heeeeel misschien mocht het budgettair bijna niet anders uitkomen en als het programma van AZ heel gunstig is) Begin er morgen pas aan, tot nu toe alleen een beetje het transfernieuws en dit forum gevolgd
Maher dit jaar wel extreem veel gele kaarten gepakt trouwens in vergelijking met andere jaren..
Oké, hieronder mijn huidige en laatste dilemma.
Zodra ik deze knoop heb doorgehakt dan staat m'n team wel vast. Ben benieuwd naar waar jullie voor zouden gaan en, niet onbelangrijk... waarom?
Sugawara + vdStreek + Uldrikis/Walemark
(net wat meer gokjes)
of
Wijndal + Maulun + Mattsson
(net wat meer zekerheden)
Aan de ene kant denk ik...
als die 3 gokjes goed uitpakken ben ik spekkoper.
Maar tegelijk denk ik...
als die 3 gokjes NIET goed uitpakken is dat zwaar kl*te.
Dat zijn ook allemaal namen die bij mij de revue passeren maar denk dat het allemaal om het even is. Mattsson beste koop van 750.000 bij de aanvallers denk ik maar ben door de komst van Bony wel gaan twijfelen. Ook is Ramselaar gebleven dus is het verhaal Mahi/Streek ook niet zeker. Kortom, twijfels blijven maar er zullen toch knopen doorgehakt moeten worden.
'@Peli,
Ik zou dan voor de eerste optie gaan.
Ik verwacht dat NEC en Cambuur hun goede eerste seizoenshelft niet gaan voortzetten. Ze zullen niet degraderen, maar verwacht er toch wel aanzienlijk minder van.
Sugawara als rechtsbuiten is Jansen naar mijn idee wel tevreden over, dus als hij daar blijft goede kans op wat assists en een verdwaalde goal en eventueel nog punten als verdediger voor de nul houden. En indien Sowah (?) rechtsbuiten wordt, kan Sugawara nog altijd rechtsback spelen met aanvallende intenties bij een subtopper.
Van de Streek verwacht ik wel in de basis, Hake is daar wel fan van en vorig jaar belangrijkste speler geweest bij Utrecht. Laatste wedstrijden ook weer basisplaats, waar Ramselaar in begin seizoen ook linksbuiten stond.
Als gokje zou Walemark dan natuurlijk wel leuk zijn, waar je het verschil mee kan maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.