Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 22 ... 275 276
Ludi

'@ketjap Manis: sugawara is zeker niet per se verzekerd van een plek in de basis

MarvinG

Wittry kan inderdaad ook 'gewoon' op de back spelen.

Peli

Klopt, vandaar ook mijn lichte twijfel bij Sugawara.
Al heb ik Witry alleen als CV leuk zien spelen, in de bekerwedstrijd tegen Twente en in de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop, tegen Cambuur geloof ik.
Maar als back was ik niet bepaald van hem onder de indruk (en dan druk ik me nog zacht uit).

danusz1986

Twijfel echt over van der Streek. Gaat hij alles spelen is de vraag. Heb nu Til, Kokcu, Bruijn, vd Streek, Gutierrez en Van den Belt.

Peli

Vd Streek is geen 100% zekerheidje idd, maar in jouw geval zou ik me meer zorgen maken om Gutierrez.

danusz1986

Die heb ik er maar voor even in gedaan. Overweeg ik niet echt. Voor die prijs eerder een Mitsjo. Het wordt Van Rooij, Gravenberch, Kiormourtzoglu of Guth, De Wit, en een 2 miljoen middenvelder. Van de Streek of Mitsjo of zelfs Clasie voor 1.5 om ergens anders up te graden.

Chef83

Wie overweegt bram van polen bij mij staat hij erin neemt de pen en kan vrije trappen nemen .

Mats17

Ik heb Bram van Polen ook overwogen. Als hij er in de tweede seizoenshelft weer twee in schiet, is het een goede koop. Ik ben echter toch voor een duurdere optie gegaan voor mijn vijfde verdediger.

Ketjap Manis

'@Ludi Zeker niet, maar aannemelijk wel toch? Maar als je echt zekerheid wil voor die prijs kun je Hilgers nemen.

Van der streek is een lastige. Ramselaar heeft zijn goede eerste seizoenshelft op zijn huidige positie gespeeld. Het zou gek zijn als Ramselaar ineens naar de flanken zou verkassen. Maar vorige ronde viel Ramselaar wel in op de rechtsbuiten, voorteken? Van der streek heeft in het verleden als aanvaller gespeeld, maar dat was in een twee spitsen systeem. Op dit moment speelt Hake 4-3-3. Dus ik denk dat ze het samen op CAM moeten uitvechten of dat Ramselaar naar de flanken verkast. Dan is Boussaidi het slachtoffer? Mahi heeft 3 goals in zijn laatste 4 wedstrijden gemaakt, die laat je toch staan? Wie pakt ff een terrasje met Hake jongens?

KissMyAce2.0

Hoe kan je Bram van Polen nou niet in je team doen?

VliegendeFis

bij mij staat van Polen er ook in voor de penalty's. Ook verwacht ik dat PEC het beter doet 2e seizoenshelft.

4e aanvallers die ik overweeg: Sarr / Odgaard / Uldrikis / Walemark
Durft iemand Sarr aan als gok? Zal hij er gelijk staan?

Peli

Van Polen heb ik er sowieso als allereerste ingeklikt, om vervolgens mijn team om hem heen op te bouwen.

MarvinG

Van Polen is bij mij ook standaard de captain!

Ab Normaal

Van Polen, mijn net niet captain toen ik toch voor Karlsson koos. Meteen een assist en de nul.
Die heeft punten gescoord!

De transferperiode heeft bij mij meer kwaad gedaan dan goed.
Matsson durf ik niet meer aan vanwege Bony.
Streek ga ik doen, ook al is dat een gok. Zeker omdat Hake GEEN fan is van hem.
Sugawara ook niet. Is heel aanlokkelijk omdat hij nu voorin staat maar ik verwacht daar Soa. En in de verdediging is het dringen bij AZ.
Het is ook waar je voor speelt (Peli, bedoel ook op jou met je 2 keuzes). Wil je de pool winnen of speel je voor je ranking.
Als je de pool wilt winnen moet je gokjes wagen, anders ga je niet winnen.
Wil je zo hoog mogelijk in je algehele ranking eindigen moet je voor de zekerheden gaan.
Alle mooie goedkope opties zijn ineens niet meer zo mooi.
Wat gebeurt er met Guth van Nec als van Eijden terug is?

Is Meijer dan niet de beste optie? Al koop je voor 500k meer inderdaad onze Wielerflits held Brammetje.

RvhC74

Ik heb nu Van Polen, als 5e verdediger

Strand Larsen, Odgard en Walemark mogen strijden om de 3e/4e en 5e spits plek

Hiermee ben ik in de breedte minder kwetsbaar en heb ik wel meer keuze stress per speelronde of luxe positie whahahahaha ☺☺☺

Wat zijn jullie meningen hierover.....?

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Haha, allemaal van Polen fans hier, ik heb hem zelf niet.
Nou vraag ik mij af, wie gaan er bij PEC basis spelen in de achterhoede?

Je hebt nu van Polen, Nakayama, Anderson, Voet, vd Werf en Paal (als die fit is).
De laatste wedstrijden hebben ze gespeeld met Nakayama, van Polen en Voet.
Ze halen vd Werf en Anderson denk ik niet voor de bank, de vraag is, wie gaan er dan uit?

Ik heb nog een vraag voor jullie, wat is jullie mening m.b.t. de keepers.
Waar verwachten jullie meer punten van; Pasveer + 1.5 miljoen keeper of van 2 x een 2.5 miljoen keeper?
(prijsverschil van een miljoen is bekend)

Ik zie geen reden in waarom Ajax ineens veel wedstrijden niet de 0 gaat houden, aan de andere kant, als Pasveer zijn oude spieren het begeven, dan heb je een probleem hehe.

Wat zijn jullie inzichten hier over?

RvhC74

Van Polen is aanvoerder, mr Pec Zwolle, neemt de vrije trappen en pingels, die halen ze er echt niet van af.... Gaat ook voorop in de strijd

Pasveer is wat betreft de beste keuze, maar ieder zijn ding

Laatst gewijzigd
Peli

'@Ab Normaal

In de algehele ranking sta ik er momenteel vrij aardig voor (met 99,2% op plek 448). Nog "maar" exact 500 punten en ik sluip de top 100 binnen.
Hartstikke leuk dat ik er daar goed voorsta, maar de pool met collega's heeft wel voorrang.
Dus ik ga nog eens overpeinzen welke optie het gaat worden (momenteel neig ik nog ontzettend naar die met de 'gokjes' erin).

Laatst gewijzigd
Jwillems90

Nog even over Tadic.. ik had Tadic voor m'n definitieve selectie aanvankelijk er niet in staan, omdat ik verwachtte dat de mogelijke komst van Bergwijn erin zou resulteren dat Tadic af en toe rust zou krijgen. Voor de miljoenen die je daarmee vrijspeelt kun je ook een paar upgrades doen in andere lnies.

Maar Bergwijn is niet gekomen en Tadic zal met alleen 'concurrentie' van Daramy normaal gesproken alles spelen. Overweeg toch om hem weer in m'n team te klikken. Consequentie is dan wel dat ik wat miljoenen moet bezuinigen in andere linies (bijv. Sugawara ipv Wijndal en Paulissen ipv Maulun) Wat denken jullie? Tadic een must?

MarvinG

Must is misschien een groot woord, want hij staat niet op plek 1 als speler met de meeste punten. Zelf heb ik Tadic wel, omdat ik het fijn vind om zo'n speler captain te kunnen maken. Is eigenlijk elke wedstrijd wel betrokken bij een doelpunt. Een verdediger captain maken doe ik wat minder snel. Bovendien heb ik Tadic altijd in mijn team gehad bij Topcoach, dus 'lastig' om hem er nu uit te laten.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

In mijn ogen is Tadic een must, zoals je al aangeeft heeft die weinig concurrentie en hij is daarbij (bijna) nooit geblesseerd.
Je kan hem elke wedstrijd captain maken, geeft assist en scoort zelf. Ook zet hij natuurlijk de penalty's. Ik hoor ook veel dat mensen Berghuis kiezen i.p.v. Tadic omdat hij punten krijgt voor de 0 houden. Ik denk zelf alleen dat Berghuis vaak 'vroeg' gewisseld gaat worden door Klaassen.
Omdat Bergwijn niet komt, zal je ook voor Antony kunnen kiezen, die heeft ook 'weinig' concurrentie nu. Al vind ik hem in de eredivisie wel tegen vallen.

Peli

edit: Never mind. Totaal verkeerd gelezen.

edit 2: OK, haha. @MarvinG

Laatst gewijzigd
MarvinG

'@Peli nu moest niet zijn #typo. Is al aangepast ;)

RvhC74

Het blijft angstvallig stil na mijn vragen over de aanvallers, i maak hieruit op dat er meerdere mensen dit overwegen.

Mooi hoor dat gepuzzel en ieder die er op zijn eigen fanatieke wijze naar kijkt….

Frits

Wat denken we van Cerny voor 1,5m?
Heeft een tijd met een blessure gezeten maar lijkt toch weer hersteld.
Krijgt af en toe een invalbeurt, zou hij Limnios uit de basis spelen?

Als je kijkt naar anders aanvallers voor die prijs, zit je aan Walemark of Dalmau.
Beide wellicht ook een optie.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 22 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.