Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 23 ... 273 274
MarvinG

Is wel erg blessuregevoelig die jongen. Ik neem hem in ieder geval niet.

Peli

Cerny mag het de 2e seizoenshelft laten zien, zodat ik hem voor het nieuwe seizoen in overweging kan nemen.

BrackenRidgeCycling

Ik heb cerny en walnark, ook streek nog. Veel twijfelgevallen

Korovic

Ik heb het gevoel dat Meijer het lievelingetje van Buijs is, denk dat ik toch het gokje ga wagen. Zag een mooi interview met hem. https://youtu.be/jArACdyw5D0 Komt erg goed over vind ik. Ook was er een poll over wie de beste man tegen Vitesse was en hij werd daar derde. https://www.rtvnoord.nl/nieuws/890341/wie-vond-jij-de-beste-fcer-tegen-vitesse

wielergekkie

'@reneetje Terugkomend op je bericht over je aanvallers.

Ik zal als 5e aanvaller altijd een 500k speler pakken, er zitten er een paar tussen die regelmatig spelen, en je gebruikt hem (bijna) niet. Daar kun je zo 1 miljoen mee besparen zodat je je overige 4 aanvallers of een andere linie kan versterken.

Ik zelf twijfel over de volgende 2 opties.
Optie 1: 4 aanvallers tussen de 2 en de 6 miljoen + een 0.5 aanvaller
Optie 2: 3 aanvallers van 4 miljoen of meer + 1 aanvaller van 1.5 miljoen of meer + een 0.5 aanvaller.

Optie 2 is minder breed, maar de eerste 3 spelers gaan zeker veel punten op leveren. Bij Optie een zit er een gokje tussen die net is aangekocht, dit kan een parel zijn maar ook zo maar een flop. Optie 1 is daar in tegen wel 1 miljoen goedkoper, waardoor ik een andere linie kan versterken.

De vraag die ik me zelf stel is; heb ik die 1 miljoen nodig om verdediging/middenveld te versterken?

PS: Ik zal ook niet kiezen voor 4 (top) spelers in je voorhoede, dat heb ik de eerste seizoenshelft geprobeerd en daardoor altijd de verkeerde captain of de verkeerde op de bank.

MarvinG

Ik heb zelf optie 2. 3 topaanvallers, een gokje van 1.5 miljoen en een 500k man. Voordeel qua voorhoede is dat je altijd nog met 2 spitsen kunt spelen mocht het nodig zijn.

Valvuillerdemoz

'@Reneetje van het Cafeetje,

Is wel leuk bedacht drie spitsen voor de plekken drie en vier. Nadeel is wel dat je dan ook al snel 1.5 miljoen op de tribune hebt zitten. Juist voorin heb ik liever een vijfde mam voor 500.000. Mocht je daar blessures of schorsingen krijgen kun je namelijk altijd oplossen door 4-4-2 te gaan spelen. Dat gaat in de andere linies lastiger.

Karperdrol

Het liefst wil ik 4 spelers van Ajax..
Lijkt me eigenlijk wel noodzakelijk, maar ik krijg ze er maar niet in om daarnaast nog een volwaardige selectie op te stellen. Wie nemen jullie van ajax? Gravenberch en/of Alvarez....tsja...

MarvinG

Je zal keuzes moeten maken, soms heel lastige keuzes. Ik heb ook 4 Ajacieden en daardoor kan je minder toppers van andere teams nemen. Maar als die Ajacieden zo constant punten blijven pakken als nu, dan heb je die andere 'toppers' ook niet nodig.

RvhC74

Pffffffff

Het blijft lastig keuzes maken.

Ik heb voorlopig maar weer teruggegrepen op mijn eerste vertrouwde keuze in de aanvallers en een goedkopere maar puntenpakkende aanvaller. Tribune nu ook weer 500k

In verdediging 5 verdediger toch maar vasthouden aan Van Polen. Meijer blijft een tricky keuze. Met van Polen meer zekerheid, verwacht 2e seizoenshelft een flink stijgende Zwolle die richting plaats 12 gaat

Hopelijk is Max de Waal binnenkort weer fit en gaat hij scoren. Toekomstige spits Ajax??

Laatst gewijzigd
Scoritop

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1016395/mocht-straks-blijken-dat-mijn-knie-niet-goed-is-dan-kan-ik-niet-meer-voetballen.html

Denk niet dat Van Eijden snel in de basis komt. Dus voor de Guth twijfelaars kunnen jullie hem best er bij hebben. Ik druf overigens de gok met Meijer wel aan.

Harry83

Een naam die ik weinig voorbij zie komen is Flemming, ondanks dat hij nu aanvaller is geworden vind ik hem interessant. Hij is een onbetwiste basisspeler van een ploeg die minder punten hebben gehaald dan ze eigenlijk verdienden. Hij was vorig jaar toch een van de koopjes en hij is nu wel erg lekker geprijsd. Als vierde aanvaller voor mij een serieuze optie.

Peli

Flemming had alleen heeeeeeeel graag verkocht willen worden afgelopen zomer en ook weer tijdens de afgelopen transferwindow. Fortuna hield dit tegen en daar was Flemming niet bepaald blij mee.
Dus geen idee in hoeverre deze jongen op en top prof is en het gevoel van het afgelopen half jaar (en dus ook van afgelopen week) van zich af kan laten glijden.

T1MM0S

Puntenplafond, ook in dit topic al een paar keer voorbij zien komen maar nog niet in de combinatie met Haye.

Ik zou niet meer weten waar de posts staan, maar volgens mij waren er een aantal mensen die Joey Veerman meenemen voor 4 miljoen omdat hij redelijk wat punten heeft gehaald bij het slechte Heerenveen en zijn puntenplafond zo hoog is..

Maar heeft Haye niet datzelfde puntenplafond? En dat voor maar 1.75 miljoen. Heeft een geweldige vrije trap, heeft een geweldig afstandschot. Heeft de meest creatieve voorzetten en diepte passes. Zou in theorie redelijk op zijn Joey's verder moeten kunnen gaan bij Heerenveen? Al helemaal als de klik met Sarr goed is lijkt mij. Maar daar weet ik te weinig over, behalve dat hij er behoorlijk wat van zou moeten kunnen :)

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@Harry83
Flemming is idd een leuke speler. Als middenvelder had ik hem zeker genomen. Als aanvaller zie ik betere opties.

Zal Thom Haye een basisplek krijgen bij Heerenveen? Heerenveen natuurlijk niet de ploeg in vorm, maar mochten ze het weer een beetje op de rit krijgen. Haye met 5 goals en 7 assists (en 5 gele kaarten) best productief half jaar gehad bij Nac Breda. Mocht vd Streek geen basisspeler worden kan je best op hem terugvallen.

Scoritop

T1MMOS, je was me net voor!

Wielertje12

'@Scoritop 100% dat Haye een basisplek krijgt en had gehoord dat hij in de speelstijl van Heerenveen past. (https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1015912/kogel-eindelijk-door-de-kerk-heerenveen-strikt-haye-nac-blij-met-bedrag.html) Ik heb hem er zelf ook al in staan. Veerman en kongolo zijn daar nu weg dus genoeg ruimte op het middenveld voor hem geloof ik dan.

@T1MM0S Hij heeft met v hooijdonk ook eventjes bij nac gevoetbald, stel v hooijdonk zou erin staan dus wie weet wel een goede connectie

Laatst gewijzigd
Peli

'@T1MM0S
Haye deed het inderdaad top bij NAC, maar dat was in de KKD.
Als je zijn eredivisieseizoenen uit het verleden erbij pakt valt mij op dat zijn productie en puntentotaal best matig zijn.
Maar voor 1.75M misschien een gokje waard voor sommigen.

T1MM0S

Ik had Haye er al in staan maar die blijft bij deze dan definitief. In plaats van Jacobs geeft dat toch weer wat ruimte. Begin aardig tevreden te raken nu, het voelt goed maar toch nog niet helemaal..

Heb Lamprou er nu in staan, maar het enige wat ik zou kunnen bedenken is van Polen downgraden naar Guth en dan kan ik kiezen tussen Stevens en Blaswich, met Blas hou ik weer 250k over..

Of ik gok op Noppert en hou ook weer 250k over om ergens in te investeren.. Keuzes keuzes keuzes

T1MM0S

'@Wielertje12 Volgens mij stond er hier ergens een stukje dat v Hooijdonk het gevecht aan moest gaan voor een basisplek. Dus die connectie verwacht ik nog niet al te snel. Zit op het werk moeilijk te doen met mobiel, misschien kan ik later nog wel ff proberen te zoeken, als er niemand anders is die weet waar :)

@Peli Klopt helemaal! Maar zijn laatste serieuze/volledige seizoen was hij 21/22 jaar oud, de seizoenen daarvoor nog jonger dus. Dat is zo goed als niet meer te vergelijken nu, vind ik. Als ik mijzelf 1 speler toelaat om op te gokken dan is Haye de meest interessante voor mij..

Peli

'@T1MMOS
Geen idee wie je 1e keeper is... Maar je 2e keeper is normaal gesproken iemand die maar zelden in je basisteam zal staan en dus in 9 vd 10 wedstrijden slechts 50% van de punten pakt.
Als je dan de namen die jij noemt naast elkaar leg, o.b.v. 50% in 20 wedstrijden gedurende de 1e seizoenshelft, krijg je dit >>
*Noppert (1.0M // score 1e seizoenshelft = 19x Hahn + 1x Noppert): 420 punten
*Lamprou (1.25M): 439 punten
*Blaswich (1.5M): 481 punten
*Stevens (1.75M): 398 punten

Als je het op deze manier benadert, zie je dat het verschil tussen deze 4 dan redelijk te verwaarlozen is. (En dat Noppert prijs/kwaliteit-technisch misschien wel de beste keus is.)
Met als, niet onbelangrijke, kanttekening dat sommigen ploegen van deze keepers wellicht hebben overgepresteerd de 1e seizoenshelft en sommigen ondergepresteerd, maar dat is nu nog moeilijk in te schatten natuurlijk.

arjenzvob

Ik heb een variant met Tadic én Haller nu, ook lekker hoor!

Budget keepers: 4,5 miljoen (kan ik ook nog wat besparen)
Budget verdediging: 11,5 miljoen
Budget middenveld: 13,75 miljoen
Budget aanval: 18,25 miljoen

Ik ben van plan 3-4-3 te spelen en heb nu voor iedere linie een heerlijke basis en geen pannenkoeken als vervangers. Ziet er goed uit, en de twijfel zit hem in de drie gokjes van 500k.

Pantano

Iedereen de hele tijd over Tadic als ‘must-have’ omdat je hem altijd captain kan maken. Alsof je met Til, Karlsson, Gakpo en Openda niet voldoende keus hebt om elke week een fatsoenlijke aanvoerder te kiezen 🙄.

Platje

'@Arjen zonder keeper en maar 1 verdediger van Ajax, is dat niet te weinig?

Wielertje12

'@T1MM0S Ik verwacht ook niet dat v hooijdonk in de basis begint, dat zal Sarr wel zijn

1 2 ... 23 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.