Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 24 ... 274 275
T1MM0S

'@Peli Zo zat ik ook te denken, maar dan in mijn hoofd en niet zo op "papier", merci! Dat maakt het wel redelijk duidelijk dat het verschil daar niet in gaat zitten. PEC en GAE hebben allebei evenveel tegendoelpunten, en mijn gevoel gaat naar een betere 2e helft voor PEC en een mindere voor GAE, dus ik laat het lekker zoals het is dan, weet ook niet waar ik die 250k nog in kan steken..

Keepers: 5,75m
Verdedigers: 13,5m
Middenveld: 13,75m
Aanvallers: 15m

4x Ajax, 3x PEC, 2x PSV, 2x NEC, 1x AZ, 1x Twente, 1x Feyenoord, 1x Heerenveen, 1x Utrecht, 1x Groningen en 1x RKC

Nu alleen nog twijfel welke 4 miljoen aanvaller ik meeneem. Vooralsnog is dat Gakpo.

Niet hoe ik altijd heb gespeeld tot nu toe, maar kan niet zeggen dat het team een slecht gevoel geeft. Kan 343 433 en 442 spelen. Momenteel 97,7% dus hopelijk de formule gevonden om alleen nog maar te stijgen ;)

Peli

Eens @Pantano

Peli

Ja! Heb m'n teampie af.
Nu moet ik alleen mezelf nog zien te bedwingen er niet (teveel) meer aan te gaan zitten sleutelen 😇 🤪

Heb de 48 miljoen zo verdeeld....

Keepers: 3.5M
Verdedigers: 12.5M
Middenveld: 20.0M
Aanvallers: 12.0M

4x Ajax
3x PSV
2x Feyenoord
2x Twente
2x PEC
1x AZ
1x Groningen
1x RKC
1x GAE
1x Cambuur

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Platje Nee, dat denk ik niet.

Ab Normaal

3x psv? Jij durft!

Peli

'@Ab Normaal
Valt wel mee.
Er zijn 3 PSVers die in principe (nagenoeg) alles gaan spelen.
Laat ik nou net die 3 gekozen hebben 😉

Pim96

'@Peli Gakpo, Sangare en Boscagli :)

Aardappel

Is er iemand die Antony ook overweegt? Heeft volgens mij begin van de competitie wat wedstrijden gemist doordat hij bij Brazilië aan het ballen was, wat invloed heeft op zijn punten.

3,5 miljoen valt nog mee. Geen Nerres meer daar als concurrentie.

Peli

Tadaa! 😄😄😄 @Pim96

@Aardappel
Als je geen Tadic neemt is Antony sowieso het overwegen waard, op z'n minst.

Ketjap Manis

'@Peli Heb je met een reden zoveel budget aan het middenveld besteed?

Pantano

Ja middenveld is eigenlijk juist de linie met de minste spelers en twijfelaars. Voorin en achterin lopen de puntenkanonnen dit jaar…op Til na dan.

Aardappel

'@peli

Tadic is voor mij een must have. Maar de combinatie tadic en Antony is toch aantrekkelijk.
Eerste seizoenshelft was het voor mij tadic en Haller. Dat vind ik nu niet haalbaar.

Voor Antony moet ik wel Karlsson opofferen.
En dan wissel ik Gravenberg voor De Wit.

wielergekkie

'@aardappel ik heb bijna het zelfde gedaan. Ook Karlsson opgeofferd voor Antony maar dan Gravenberch ingeruild voor Veerman.

Peli

'@Ketjap Manis
Ja, uiteraard.

@Pantano
6.0M voor Til maakt dat mijn middenveld duurder is dan mijn Tadic-loze voorhoede. Dat en nog een aantal redenen, die ik nu verder nog niet prijs ga geven.
Door deze keuzes ben ik 1 van de weinigen hier die niet gaat klagen over z'n middenveld. Zoveel luxe nu 😁 Elke speelronde kan ik moeiteloos 343 (en waar nodig 352 of 442) spelen.

Ik gooi het trouwens ook over deze boeg om hopelijk een eindsprint op de ranking te maken. Fingers crossed! 🤞🏼

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik kom vooralsnog uit op:

4x Ajax
3x Zwolle
2x Feyenoord
2x AZ
2x Twente
1x RKC
1x Cambuur
1x Vitesse
1x NEC
1x Utrecht

Pim96

'@Peli Wel leuk dat je altijd je bedragen per linie en aantal spelers per team deelt. Ik denk dat ik je team voor 99% kan voorspellen zo (ook omdat we vaak op dezelfde namen komen haha).

Ik heb me de afgelopen weken wat afzijdig moeten houden door drukte op werk. Mooie ideeën en aanpak van teams voorbij zien komen. Wel leuk dat ieder weer een eigen insteek heeft.

Bij de keepers ga ik zelf vaak voor een top 3/4 keeper en dan een lagere keeper ernaast. Wil met mijn eerste keeper wel zekerheid dat die af en toe de nul houdt. Vind dat met een keeper van NEC of FC Twente nog best onzeker (presteren boven verwachting). Een tweede keeper ala Noppert, Lamprou etc is om het even (thanks voor berekening @Peli).

De verdediging is vaak wat ondergedompeld bij veel scorito spelers. Ik merkte dat ik pas richting de 90+ ging toen ik begon met daar investeren ipv toppers op middenveld en aanval. Of ik hier 2 ajacieden neem ben ik trouwens nog niet over uit. Die zijn wel echt too much geprijsd. De veelbesproken Sugawara is denk ik wel zeker van zijn plek denk ik. Als je de laatste wedstrijden bekijkt dan zie je dat bij inbreng andere rechtsbuiten dit ten koste gaat van Witry zijn plek. Tevens is Jansen flink fan heb ik het idee. https://www.vi.nl/nieuws/jansen-verklaart-opleving-az-en-roemt-sugawara

Een andere optie die ik rete interessant vind is Obispo. Ik denk dat het niet eens een hele grote gok is. Ramalho is echt wel uitgeschakeld tot einde seizoen als je tussen de regels doorleest. Psv keek niet voor niks naar vervanger. Wat ik opvallend vind is dat Schmidt nu dus kiest voor twee linkspoten centraal met Boscagli en Obispo. Dat laat maar al te goed zien dat hij Teze niet ziet als CV. Daar heeft hij voor zover ik kijk dit seizoen ook niet gespeeld. Die gaat dus denk ik hier gewoon mee. Daardoor ga ik als 5e verdediger wel een 1 mil+ verdediger meenemen mocht dit mislopen.

Middenveld was ik wel snel uit. Toch wel flink overprijsde spelers als Brouwers, Jacobs, Ramselaar, Klaassen etc waardoor er maar paar overblijven. In de middencategorie ook maar paar spelers met flink puntenpotentieel (Tronstad!!). Enige keuze voor mij eigenlijk Til of De Wit (+ upgrade verdediging). Bruijn had ik overigens ook nog wel mee willen nemen, maar toch ineens onzeker voor plekje.

Voorin de veelbesproken Tadic bij mij al jaren de nummer 1. Dit zal hij blijven tot hij me in de steek laat. Dat doe ik graag ten koste van plekje van Mazraoui bijvoorbeeld. Een verdediger captain maken doe ik namelijk maar 1 ronde per jaar. Naast Tadic is er nog een plekje voor Gakpo of Karlsson. Eigenlijk spreek ik vaak met mezelf af dat ik echt spitsen wil nemen. Pavlidis, Linssen of Openda vind ik toch wat onzeker in deze categorie. Daarachter sla ik de 3 miljoen categorie over. Stuk voor stuk onzeker. Wordt een 2.5 miljoener of toch een 3.5 miljoener en wat besparen. Als vierde sla ik Mahi over en gaat toch Uldrikis mee. 5e aanvaller ga ik een weggooiertje doen met Lidberg of Reijnders gok ik zomaar.

Ric

Pim,
Ik heb wel in een recent stukje geleden dat ramalho begin april wordt terugverwacht.
Neem dat eventueel nog even mee in je Obispo afweging!

Peli

'@Pim96

"......Wel leuk dat je altijd je bedragen per linie en aantal spelers per team deelt. Ik denk dat ik je team voor 99% kan voorspellen zo."

Leef je uit, zou ik zeggen. Ben wel benieuwd hoever je ernaast zit (op de paar namen na die ik al heb prijsgegeven) 😉👍🏼

Harderijder

Ik heb al een aantal jaar geen Tadic en eindig tot nu toe 95%+, dus essentieel zou ik hem niet willen noemen. Meerdere wegen naar Rome, maar het is wel een veilige keuze. Ook nu neem ik hem waarschijnlijk niet, om een aantal redenen:

1) De middencategorie van het middenveld (2-3 miljoen) vind ik niks, waardoor ik automatisch hier bij de duurdere spelers kom.
2) Daarnaast heb je voorin meer keuze en kunnen goals door elke spits gemaakt worden. Zoals bij VVV vorig jaar.
3) Met de komst van Haller en Brobbey scoort Tadic minder en geeft hij meer assists. Die punten vind ik ondergewaardeerd voor een aanvaller en wil het liefst dan ook echte spitsen in mijn team.
4) Tot slot denk ik dat ik het geld beter achterin kan gebruiken. Een clean sheet van een verdediger is ongeveer gelijk aan een doelpunt van een aanvaller en ik zie met name Ajax niet zoveel tegen krijgen.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Sta nu op plek 205 in AK. Dus ik wil vooral zekerheid om het gouden bekertje te consolideren en dat is met Tadic en Pasveer.
Als je kijkt naar wie de meeste punten pakken wat Pantano al zegt in t eerste gedeelte van het seizoen zijn het de verdedigers en aanvallers.
Dus ik heb mijn 48m zo verdeeld;
Keepers: 5.5M
Verdediging: 15M
Middenveld: 10.5 M
Aanval: 17M

4 Ajax
2 PSV
2 Utrecht
1 Feyenoord
1 AZ
1 Twente
1 Groningen
1 Zwolle
1 NEC
1 GAE
1 Cambuur
1 Heracles
1 RKC

Veel verschillende clubs 1 speler welke ik kan opstellen adhv het programma

Laatst gewijzigd
Peli

Ziet er solide en gespreid uit 👌🏼
En dat is het mooie van zo'n transfer/teamwissel-periode...
Je hebt zelf, om verschillende redenen, een totaal andere invalshoek en aanpak, maar kan je de keuzes van een ander ook prima voorstellen.
Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe een ieder zijn team heeft samengesteld, zodra velen die na de deadline hier gaan delen.

Ketjap Manis

4x Ajax
2x PSV
2x Feyenoord
2x AZ
1x Utrecht
1x Twente
1x Groningen
1x PEC
1x GAE
1x RKC
1x Heracles
1x NEC

Keepers: 5,5m
Verdediging; 13,25m
Middenveld: 13,25m
Aanval: 16m

De kleppers en de koopjes. Waarbij ik het net als Barry belangrijk vind om van elk team een koopje te hebben zodat die kan rouleren bij kansrijke thuiswedstrijden.

wielergekkie

Dan hier mijn verdeling.
Keeper: 6
Verdediging: 11,75
Middenveld: 15.75
Aanval: 14.5

Ajax 4, AZ 3, Groningen 2, PEC 1, Heracles 1, Twente 1, NEC 1, PSV 1, Feyenoord 1, Utrecht 1, Cambuur 1, RKC 1.

Pantano

Ik heb een teampje zonder onze puntenkoning van Scorito. Ik gooi het volledig op de basis, want hoef al die net niet spelers niet. Die moeten maar net de 0 houden of scoren als je ze hebt opgesteld. Al mijn basisspelers zijn normaal gesproken grote puntenpakkers 💪. Er mag alleen niet teveel geks gebeuren qua blessures/schorsingen.

Verdeling:

- Keepers (5,5)…mogen jullie raden welke twee 😜
- Verdedigers (12,25)
- Middenvelders (16,5)
- Aanval (13,75)

Ajax 3
Feyenoord 2
AZ 2
Utrecht 2
Groningen 2
PSV 1
Vitesse 1
Twente 1
NEC 1
PEC 1
Cambuur 1
Go Ahead 1

Chef83

Zo heb alle spelers er afgehaald en ga pas vrijdag weer puzzelen ik blijf aan de gang en kom er niet uit 😄 die middenvelders blijf ik op hangen steeds
De wit niet echt lekker bezig
Veerman tja schmidt
Gotze zelfde verhaal
Til berghuis te duur met tadic in je team
Dus ik blijf er voor nu af 🙃😁🙃.

1 2 ... 24 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.