Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 25 ... 273 274
Pantano

Dani de Wit komt wel weer. Is toch de nr 10 van AZ en gaat zijn doelpuntjes/assists wel pakken…

Ketjap Manis

.

RvhC74

Pfffffffff dilemma,s

Meijer is dat de gok waard voor 500 k? Of toch van Polen als 5e verdediger

Halemark als 4e aanvaller ??? Of toch vertrouwen op lage puntenpakkers

Twee verdedigers van Twente? Pffff

Dilemma’s Dilemma’s daar loop ik steeds tegen aan….

Heb in iig vier van Ajax maar weet nog steeds niet zeker hoe de verdeling, heb nu maar weer in elke linie 1

Graag hoor ik jullie bevindingen hierover, ja ik moet zelf de knoop doorhakken 😂😂😂😂🤪🤪🤪🤪

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Reneetje
Niet vervelend bedoeld hoor, maar het enige wat jij doet is vragen stellen. Je onderbouwt niks en je stelt vragen die al heel vaak gesteld zijn.
Ik weet niet wat je nog wilt weten over Meijer en Van Polen wat hier nog niet gezegd is, maar volgens mij is het daar hier al uit den treuren over gehad. Als je het echt zeker wilt weten moet je de Groningen watcher twitteren of zo.

Ook over Ajax is al pagina’s terug te lezen.
Dus wat wil je nu precies?

Phoenix0000

Zomaar even een inzicht....

Het verschil tussen de spitsen van 1,25-2,5 M en de mannen van 4M gaat wrs eerder kleiner zijn dan dit prijsverschil in andere linies. Daarom blijf ik geneigd een paar van die mannen te pakken voorin. Zo hou ik wat meer over voor de verdediging. Want dat middenveld, tja, daar zijn die dure mannen van 4M en hoger allemaal wel voorzien van nodige afbreuk risico. De Wit rendeert nog niet echt lekker, Veerman scoort vooral niet makkelijk, Berghuis is wel heel duur en zijn rendement loopt ook hard terug en wrs wat minder speelminuten en dan nog Til.

Al met al lijkt dik investeren achterin me de beste keuze. Ik sta daar dus ook met Ajax keeper en 3 ajax verdedigers.

Ketjap Manis

Ik snap het negatieve gevoel bij De Wit niet zo, hij zit al over de 1400 punten en is nummer.2 qua punten van de middenvelders.

Doodeman zou best wel eens kunnen blijven staan nu Kallon heeft gezegd dat hij niet wil verlengen en weg wil:
https://www.vi.nl/nieuws/kallon-teleurgesteld-in-cambuur-na-dit-seizoen-ben-ik-weg

Peli

Alleen speelt Doodeman i.p.v. Sambissa (op rechts) en deed Joosten de afgelopen 2 potjes mee op de plek van Kallon (linksbuiten)

RvhC74

'@ab-normaal

Geen probleem joh ☺

Ik heb keuzestress whahahahahaha

mijn beste team komt uit op 4x Ajax, 1 Fey, 1x PSV, 1x AZ, 1x Vit, 4x Twente, 2x Zwolle, 2x Nec, 2x Rkc

aanval 13,75 mln, middenveld 14,5 mln, verdediging 14 mln, keeper 5,75 mln

Westland95

Het zal al wel eerder benoemd zijn maar wat een belachelijk laag budget.

puntenjager

Weinig wisselingen gehad na de sluiting, dus denk dat ik er klaar voor ben!

Aanval: 12.5m
Middenveld: 16.5m
Verdediging: 15.5m
Keepers: 3.5m

3x Feyenoord, 3x Ajax, 2x PSV, 2x AZ, 1x Twente, 1x Utrecht, 1x GAE, 1x NEC, 2x PEC, 1x Willem 2, 1x RKC

Peli

'@Reneetje
4x Twente, is dat niet wat veel?

Sies

Ik heb de afgelopen week ongeveer 365x mn team aangepast, maar ik hoop dat ik er nu vanaf kan blijven,

Aanval: 12,75m
Middenveld: 15,25m
Verdediging: 16m
Keepers: 4m

4x Ajax, 3x fey, 2x psv, 2x heracles, 1x az, 1x Twentem 1x nec, 1x utrecht, 1x heerenveen, 1x pec, 1x cambuur

Scoritop

Ik ben dus van mening dat Pasveer niet zo veel nut heeft. Tuurlijk houdt hij vaak de 0, maar dat doen de verdedigers van Ajax ook. Elke wedstrijd met de 0 loopt Pasveer 16 punten uit. Maar… Bij 1 goal van een Ajax verdediger (96 ptn) moet Pasveer dus 6x de 0 houden om die goal goed te maken. En er zijn nog maar 14 wedstrijden. En ik acht de kans groter dat Ajax verdedigers scoren. De Max van Pasveer is 118. Bijna nooit pingels tegen of een assist (Ajax countert nooit, bij Vitesse gaf die er wel eens eentje).

Ik bedoel dus te zeggen dat twee verdedigers beter is dan Pasveer + een verdediger. Wat vinden jullie?

arjenzvob

Wat ik opvallend vind aan alle lijstjes is dat ik weinig Vitesse zie. Naast Openda (zijn schorsing houdt mensen tegen gok ik) is Wittek voor mij toch wel een zeer interessante optie. Duur weliswaar, maar zijn puntenplafond (ja ja, daar is deze mooie term weer) ligt hoog met zijn betrokkenheid bij standaardsituaties en redelijk vaak aanvallend... Als ik hem neem, gaat dit ten koste van Boscagli.
Boscagli grotere kans op winst, maar weinig betrokken bij goals. Wittek lagere kans op winst, maar vaker betrokken bij goals. Wat is jullie mening?

Wat betreft Pasveer, ik twijfel ook. Ik heb een variant mét en één zonder. Die zonder bevalt beter. Ik kies er dan voor weinig te besteden aan mijn keepers. 3,5 miljoen. En je argument snijdt zeker hout @Scoritop

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@ Arjen Wittek is bij mij mee hoor, twijfel ik niet over.

Jwillems90

'@Scoritop

Ik heb Pasveer ingeruild voor een Duitse keeper van een subtopper (mag jij raden welke ;) ). In de verdediging heb ik daardoor ruimte voor een extra ajacied en dat levert in het totaal m.i. meer op qua punten. + als Pasveer zou wegvallen dan moet ik terugvallen op een matige keeper. In de verdediging heb ik nu meer zekerheid ingebouwd en mijn nieuwe eerste keeper gaat ook genoeg punten sprokkelen.

@arjenzvob

Boscagli is dit seizoen ook bij 3 goals betrokken, wat niet slecht is. Ik ben niet zo'n fan van de psv-ers door dat eindeloze gerouleer, maar Boscagli lijkt een zekerheidje. Bedenk daarbij ook dat Schmidt hem regelmatig op het middenveld posteert en hij een geweldig schot heeft. Vitesse gaat denk ik toch nog wat vaker door de ondergrens zakken, zoals afgelopen weekend thuis tegen groningen en Wittek pakt nog wel wat vaker kaarten dan Boscagli. Ik kies daarom voor Boscagli :)

Wielertje12

'@arjenzvob Ik vond het ook al opvallend dat er weinig mensen voor vitesse kiezen, maar wittek gaat bij mij wel mee, omdat hij af en toe wel zijn assistjes mee pikt en wel eens goede schietkansen krijgt rondom de 16. Niet voor niks 2 goals en 3 assist in europees verband. In de eredivisie dan wel geen goal maar wel 6 assist.

Sies

'@Arjen Wittek is zeker een interessante speler. Maar ik heb nu 2x een ajax verdediger, en dan Wijndal en Malacia.

Zou jij daarnaast nog een dure verdediger nemen, of Wittek ipv 1 van de 4 bovengenoemde verdedigers kiezen?
Ik zou met Wittek voor Malacia wel Timber of Martinez kunnen upgraden naar Mazraoui. Klinkt niet eens heel verkeerd eigenlijk.

arjenzvob

Dank voor jullie inzichten.

Mijn verdediging bestaat nu uit 4 dure mannen en 500k man. 1x Ajax, 1x PSV, 1x AZ, 1x Vitesse en 1x Groningen. Boscagli én Wittek nu, maar 100% zeker ben ik nog niet. Nu heb namelijk maar 3x Ajax en ik wil er echt 4. Karlsson voor Anthony is dan een optie, maar dan hoop ik wel dat onze tover-Braziliaan iets meer rendeert in de Eredivisie!

xl2ick

Ik heb nog twijfels over Veerman - Wijndal of De Wit - Boscagli. Wat zeggen jullie?

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@peli-united-fc

Ja daar zit ook mij dilemma een beetje. 4x Twente is ook veel.

Qua punten levert dit tot nu toe de meeste punten op, zijn natuurlijk geen garanties...

Ik ben er nog niet helemaal over uit hoor.

Dillema's wel of geen Pasveer bijvoorbeeld + 2 Ajax verdedigers. Tadic blijft een puntenkanon maar 6 mln
Til ook maar kan ik wel anders opvangen denk ik

Ga ook paar gokjes wagen als 4e verdediger, spits, middenvelder denk ik

Momenteel heb ik 4 x Ajax, 2, Fey, 2 x Ut, 2x NEC, 2x Twe, 1 xVit, 1 x psv, 2x AZ, 2x pec

Moet keuzes maken, maar blijft lastig ☺☺☺

Laatst gewijzigd
RTankink

Volgend seizoen weer wat meer PSV opties😀

wielergekkie

'@RTankink ja inderdaad, lekker om daar iets meer keuze te hebben :)
Mijn team staat verder, toch gekozen voor 2 keepers van 2.5 ipv Pasveer + een goedkope optie. Dit omdat het iets meer ruimte geeft om de verdediging te versterken en dit is iets minder risico stel er wat met Pasveer gebeurt.

Nu begint het moeilijkste deel, van mijn team afblijven hehe

Ajax 4, AZ 3, Utrecht 2, Groningen 1, Feyenoord 1, PSV 1, Twente 1, NEC 1, PEC 1, RKC 1 Vitesse 1 en Heracles 1

Laatst gewijzigd
Peli

Verkijk je niet op Wittek zijn aandeel in eredivisiegoals.
Heeft namelijk een keer in 1 wedstrijd 3 assists gegeven.
Zouden die niet gevallen zijn, dan zou Boscagli (met zijn 3 goals t.o.v. 0 goals voor Wittek) een groter aantal punten aan goals/assists hebben dan Wittek.

Beetje krom verwoord misschien, maar hopelijk alsnog begrijpelijk 🤔😉

hansotjes

Iemand die na heeft gedacht over gotze of siem de jong in je selectie op te nemen?
verder heb ik tadic en antony allebei, maar blijven geen spitsen natuurlijk..
laatste dilemma is mattson + maulun of vd streek + lidberg/doodeman

1 2 ... 25 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.