Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 199 ... 273 274
Hay

Het lijkt me inderdaad vrij overzichtelijk met het programma van Go Ahead na de transferperiode. Alleen de tegenstanders van speelronde 18 en 19, Sparta en NEC, krijgen ze niet meer. Dat zijn ploegen uit het midden van de stand. Ze krijgen dus ook nog wat behoorlijk op papier zwakkere ploegen. Hoewel Go Ahead nu wel wat minder lijkt te draaien dan in het begin van het seizoen. Verder denk ik dat ik slechts twee top aanvallers kies en wellicht ook Benitez, die zal ondanks het volle programma van PSV normaal gesproken alles zal spelen. Maar die keuzes zijn natuurlijk voor iedereen anders en ook afhankelijk van jouw score tot nu toe, wil je hierdoor wel of geen grote(re) risico's nemen. 

Laatst gewijzigd
Ruhs49

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie 'verschillende interessante opties in 1,5-2m middenvelders'. Ik zie er namelijk echt maar hooguit 2 picks in die categorie. Dus mocht iemand hierover willen sparren, graag.

Mijn selectie is voornamelijk gebouwd op een sterke 3-5-2 basisopstelling. Hierin heb ik zéér bespaard op de keepers. Daarnaast heb ik in iedere linie minimaal 1 speler zitten van 500k-750k die wel speelt. Gokken op de grote puntenpakkers en hopen dat zij geen blessures gaan oplopen. 

Op dit moment heb ik wel nog Steijn in mijn selectie. Deze prachtspeler heeft me al veel punten opgeleverd en blijft dit waarschijnlijk ook het hele seizoen doen. Echter, zorgt dit wel voor mijn 3-5-2 opstelling i.p.v. 3-4-3. Ik twijfel nog om Steijn op te offeren voor een goedkopere PSV middenvelder en te investeren in een goede derde aanvaller. Een aanvaller heeft immers een hoger puntenplafond dan een middenvelder... ook hier wil ik graag over sparren.

Ben benieuwd naar jullie mening!

Ab Normaal

Middenvelders met die prijs hebben die prijs natuurlijk niet voor niks. Het zijn gegarandeerde puntenpakkers. 
de 2M categorie vind ik persoonlijk niet zoveel. In de 1,5M zie ik wel 5 potentieel interessante spelers. Maar dat is ook een beetje afhankelijk of ze na de winterstop basis spelen. De een is zekerder dan de ander. 
Maar aangezien je niet alleen maar toppers kunt nemen zullen er waarschijnlijk wel 2 hiervan mijn team halen. 

BartB
Peli
#4949
Dus je zou eventueel wel 5.5M neerleggen voor Veerman, maar geen 4.0M voor een keeper die de 1e seiz...

Goed argument. Zo had ik er inderdaad nog niet naar gekeken. Echter is het voor een keeper ook wel lastig om nog meer punten te halen. Bij een middenvelder heb je meer kans dat ze nog excelleren in punten (Al is dar natuurlijk bij Veerman ook lastig om nóg meer punten te pakken).

Aangezien ik Gimenez niet had in de eerste seizoenshelft en verkeerde gokken heb genomen sta ik maar op beter dan 80% score nu. Dan voelt kiezen voor Benitez een beetje te veilig en niet de keuze waar ik die 80% mee ga verbeteren. Mee eens of zie jij dat anders?

 

Laatst gewijzigd
Peli
BartB
#4954
Goed argument. Zo had ik er inderdaad nog niet naar gekeken. Echter is het voor een keeper ook wel l...

Dan laatste ben ik wel met je eens. 

Ik bekeek het vanuit mijn eigen perspectief en percentage (98%).

BartB

Wie vinden jullie dat de meest gunstige speelschema's hebben vanaf speelronde 20? Ik vind dat vrij lastig te beoordelen merk ik

BarryE1

Dat klinkt een beetje als een luie vraag ;-). Wat heb je zelf al uitgezocht en wat maakt het voor jou lastig in de beoordeling? 

Zelf zorg ik in ieder geval altijd voor overzicht. Alle wedstrijden van een club in één oogopslag.

Verder zijn er 15 wedstrijden te spelen, sommige teams spelen dus 7 keer thuis en 8 keer uit (of vice versa). Voor een club als PSV is dat wellicht wat minder relevant want die winnen een lastige uitwedstrijd bij AZ ook met 0-4. Voor een club uit het middensegment kan dat wel relevant zijn. Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook kijken naar teams met 'makkelijke' potjes thuis. Al zegt dat ook niet altijd alles. 

Voorbeeld: een club als NEC heeft 7 thuis en 8 uit. Van die 7 thuiswedstrijden o.a. tegen PSV, Feyenoord en AZ. Ook die andere 4 zijn niet de makkelijkste. Uit spelen ze tegen Ajax, de nummer 10 van de ranglijst Fortuna en tegen de nummers 12 t/m 18 (van Excelsior t/m Vitesse. Toch denk ik dat NEC in géén van die wedstrijden op papier écht de favoriet is. 

Kortom: het is (voor mij althans) een weging van allerlei factoren.

 

 

BarryE1
Ab Normaal
#4953
Middenvelders met die prijs hebben die prijs natuurlijk niet voor niks. Het zijn gegarandeerde punte...

Het is maar net hoe je het bekijkt met die 2M mannen. In die categorie zitten een aantal totaal niet interessante spelers maar zie er daar ook 2 die prima kunnen. Een beetje vergelijkbaar met die 1,5M mannen: het zijn prima 'gegarandeerde' puntenpakkers. Net als bij de 1,5M categorie geldt ook hier het argument: er valt iets vóór maar ook iets tegen te benoemen. Een van Ginkel bijvoorbeeld, die de laatste paar wedstrijden in de spits stond, zou prima kunnen. Echter, als je dan net als tegen Almere 4+ goals tegen krijgt dan ben je die middenvelder bonus al snel weer kwijt natuurlijk. Verder nog de vraag of hij spits blijft spelen. Een Kitolano zal in de 2e seizoenshelft ook best wel weer een punt of 800 pakken in die 15 wedstrijden. Geen spectaculaire keuze natuurlijk maar een beetje vergelijkbaar met enkele gegarandeerde puntenpakkers uit de 1,5 categorie. In de 1,5 categorie zit wel meer potentieel. 

KissMyAce2.0

Oproep:

Wil Rene van het cafe aub zijn team posten?

Ab Normaal

Die heeft geen tijd, zit aan de bar. 

RvhC74

@Kissmyace2.0

hips hips ff uit het cafe gerold 🫣🫣🫣

waarom zal ik mijn team hier delen, ook al was ik stomdronken dan ben ik nog nuchter genoeg om dat niet te doen.

proost op het nieuwe jaar 🍺🍺🍺

Ruhs49

Om een kleine "discussie" aan te wakkeren of leuke tips te delen, stel ik de volgende vraag. 

Wat zijn jullie drie must-haves voor de tweede seizoenshelft?
Ik zal aftrappen: Gimenez, Timber, Zeefuik

Ben benieuwd naar jullie mening!

Ben Van Heck

gimenez vanwege het budget wel vervangbaar vind ik. vind pavlidis interessanter gezien het krappe budget. verder zijn geertruida en timber voor mij de must haves. 

Scoritop

Must haves zijn Gimenez, Steijn en Geertruida 

Peli
Scoritop
#4964
Must haves zijn Gimenez, Steijn en Geertruida 

Dat is gelijk ruim eenderde van je budget, succes met de overige 15 spelers πŸ˜‰

Ruhs49
Peli
#4965
Dat is gelijk ruim eenderde van je budget, succes met de overige 15 spelers πŸ˜‰

Pfoe, dat is inderdaad een zware kluif voor @Scoritop 

Ben heel benieuwd hoe hij dat compenseert.

Willempie94

Gimenez, Stengs & Jensen

Peli

Namen van spelers die ik 'must haves' vind ga ik nog niet noemen (al heb ik recent Benitez al genoemd, dus voila....)

Weet alleen wel dat 4x PSV voor mij een absolute must have is.

En zoals dat er nu uitziet, ga ik er eentje picken in elke linie.

Ben Van Heck

als derde spits vind ik ugalde en lauritsen wel interessant. Nog meer die een van hen overwegen? Zie verder weinig spannends 

Scoritop

Nu een team staan zonder Geertruida. Want Hartman en in mindere mate Hancko zijn prima alternatieven. Dus die must-have is hij niet haha. 
Daarnaast een aanval met Gimenez, een aanvaller van PSV en een van Ajax. 
Middenveld Steijn, Timber en wat opvul. Hier ligt momenteel nog de zwakte van mijn team. 

Ruhs49

Er zit één groot nadeel aan het kiezen van veel PSV'ers. De kans is namelijk groot dat PSV vrij vroeg in de 2e seizoenshelft kampioen wordt. Op het moment dat zo'n club kampioen is zie je toch vaak dat basisspelers meer rust krijgen en B- en C-spelers de kans krijgen. Een keeper daarintegen zal wel blijven staan natuurlijk.

Ben Van Heck

als je kijkt naar geertruida zn behaalde punten en deze vergelijkt met hartman dan vind ik geertruida toch wel een heel stuk beter, zeker gezien deze 'maar' 500k duurder is dan hartman. ik zou dan eerder hancko nemen denk ik..

stefbeukers

Ben wel benieuwd naar welke formatie jullie het meest neigen.

Normaal ga ik altijd voor 3-4-3, maar met de prijzen voor echt 3 kanonnen voorin kom ik al snel bij 3-5-2 uit.

Hoe kijken jullie hiernaar?

Peli
stefbeukers
#4973
Ben wel benieuwd naar welke formatie jullie het meest neigen. Normaal ga ik altijd voor 3-4-3, maar...

Ik ga altijd uit van 343, met als eerst "go to" 352.

Maar meestal stel ik mijn selectie wel zo samen dat ik, in geval van nood, altijd terug kan vallen op alle mogelijke formaties. 

Peli

Ander vraagje...
Kan iemand mij uitleggen hoe ik (een aantal) ontvangen en verzonden PB's kan verwijderen?
Lijkt niet erg te lukken op de gangbare manier namelijk.

1 2 ... 199 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.