Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 215 ... 273 274
Sjarls

Schouten een twijfel geval, Veerman er niet bij dit weekend bij PSV. 

Peli
Sjarls
#5351
Schouten een twijfel geval, Veerman er niet bij dit weekend bij PSV. 

Dan zal Tillman wel starten, toch?

Sjarls
Peli
#5352
Dan zal Tillman wel starten, toch?

Lijkt mij wel. Neem jij Tillman mee dit weekend? 

Mones

Is er een TopCoach NL Discord server waar mensen deel aan nemen? Zo ja, is daar een uitnodigingslink van beschikbaar?

Peli
Sjarls
#5353
Lijkt mij wel. Neem jij Tillman mee dit weekend? 

Die kans zit er wel in, ja.

Sjarls
Peli
#5355
Die kans zit er wel in, ja.

En dan ook nog Til? Of is dat weer teveel van het goede? 

Laatst gewijzigd
Peli
Sjarls
#5356
En dan ook nog Til? Of is dat weer teveel van het goede? 

Ik sluit het niet uit.

Sjarls
Peli
#5357
Ik sluit het niet uit.

Vind je dat niet een risico? Stel PSV heeft een offday dan heb jij de helft van je middenveld bestaan uit psvers. Of hoe kijk jij hier tegen aan? 

Peli
Sjarls
#5358
Vind je dat niet een risico? Stel PSV heeft een offday dan heb jij de helft van je middenveld bestaa...

Elke opstelling heeft zo z'n risico's. 

Maar ik zie PSV nou niet ineens inelkaar storten omdat Veerman (en wellicht Schouten) er niet bij is. Daarnaast verving Tillman een paar dagen terug Veerman ook met verve.

BartB
Sjarls
#5358
Vind je dat niet een risico? Stel PSV heeft een offday dan heb jij de helft van je middenveld bestaa...

Andersom gedacht ga je toch ook niet 4 spelers van Volendam nu in je basis zetten op de gok dat ze een keer een goede dag hebben? Zo ga je nu ook geen PSV'ers uit je selectie laten op de gok dat ze misschien een keer een off day hebben. 

 

 

 

Sjarls
BartB
#5360
Andersom gedacht ga je toch ook niet 4 spelers van Volendam nu in je basis zetten op de gok dat ze e...

Nee dat is waar maar je kijkt wel naar de tegenstander en ik vind Utrecht de laatste tijd ook redelijk stabiel voor de dag komen. 

Laatst gewijzigd
BartB

Ik denk dat het voor dit PSV niet zoveel uitmaakt wie de tegenstander is. Ik vond Utrecht juist teleurstellend afgelopen weekend tegen Vitesse. Ze scoren nog steeds zeer weinig.  (Zul je zien dat PSV nu een offday heeft en Utrecht met 3-0 wint 😅)

Laatst gewijzigd
Peli
Sjarls
#5361
Nee dat is waar maar je kijkt wel naar de tegenstander en ik vind Utrecht de laatste tijd ook redeli...

Twente komt ook al een hele poos vrij stabiel over, maar hadden tegen PSV in de beker totaal niks te zeggen.

Ben Van Heck

toch maar benitez er in gefietst ten koste van steijn en taylor op het middenveld gezet. voelt toch iets 'veiliger'

 

4x psv, 4x feye, 2x aja, 1x heracles in de basis. 2x vol en 2x almere op de bank. 

Laatst gewijzigd
FrankDeTank

Na een zeer matige vorige speelronde (-1,8%, gezakt naar net onder 95%), fingers crossed voor dit weekend. Kan het denk ik toch niet laten om Tillman toch mee te pikken door deze situatie en ga (denk ik) spelen met: 4x PSV, 4x FEY, 1x TWE en 2x HER, met op de bank vooral wat spelers van ALM. Hopen (voor mij) dat Ajax weer een slechte dag heeft dan maar! ;-)

Peli

Ik ben ook uitgepuzzeld voor dit weekend.

4x PSV, 3x Feyenoord, 2x Ajax, 1x Twente, 1x Heracles (bank: Twente, Sparta, Heerenveen en Almere)

Willempie94

Toch de boel weer omgooien nu Veerman niet meedoet..!

Voor mij 4x psv 4x fey 1x ajax 2 x heracles, lets go!

Bobby37

4x psv, 4x fey, 1x ajax, 1x heracles, 2x pec

Bank: 2x heracles, 2x almere

Chef83

Hierzo     

4x psv   3x fey 2x aja  1x spa 1x heracles

Bank  almere   vol    nec   heracles

Peli

Brouwer (Bakker)

Dest - Geertruida - Rensch (Bruns)

Til - Stengs - Timber - Tillman (Tahiri)

De Jong - Ugalde - Brobbey/C (Mito)

BartB

Als je nog iemand van Heerenveen zou overwegen in je definitieve team zie je daar nu ook wel van af denk ik 🙈

Peli
BartB
#5371
Als je nog iemand van Heerenveen zou overwegen in je definitieve team zie je daar nu ook wel van af...

En al helemaal geen Tahiri haha. Man man man 🤦🏼‍♂️

Bobby37

Bijlow (brouwer)

Trauner-dest-sonnenberg (floranus)

Til-tilman-timber-namli (ritmeester)

Giminez (c)-de jong-brobbey (hansson)

1-0 voor almere

Ben Van Heck

Benitez (backgaus)

trauner dest wieckhoff (jacobs)

taylor tillman stengs timber (booth)

gimenez (c) de jong brobbey (cathline)

RvhC74

Brouwer (Olij)

Trauner, Hoogma, Wolfe ( Velthuis)

Til, Timber, de Wit, Kitolano, ( de Keersmaecker)

Gimenez c, de Jong, Brobbey ( Hansson)

dit zijn mijn strijders deze speelronde 

1 2 ... 215 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.