Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 214 ... 275 276
Willempie94
Bobby37
#5325
Heb voor nu mijn voorlopige team als volgt K: 2,75 V: 12,25 M: 18 A: 14 3x psv, 4x fey, 2x ajax...

Geen spelers van zowel AZ en Twente? Dat betekent dus, buiten je keeper om een speler van buiten de top 5 in je basis. Geen AZ kan ik me nog ergens voorstellen, geen Tukker lijkt me risicovoller

Peli
RvhC74
#5321
Henderson maar 2,5 mln middenvelder maken Scorito 😃😃😃😃😃

Want dan neem je hem in je definitieve selectie? Lijkt me nou niet bepaald een "Scorito speler".

Peli
Willempie94
#5326
Geen spelers van zowel AZ en Twente? Dat betekent dus, buiten je keeper om een speler van buiten de...

Eens. De topkeuzes bij Twente zijn natuurlijk beperkt, maar er zitten er altijd wel 1 of 2 bij die je meer dan prima kunt picken.

AZ ga ik me waarschijnlijk ook niet aan wagen.

steven20

Voor komend weekend zijn AZ'ers imo wel interessant.

Mensen die weten of bijv. Kasius zal starten?

Peli
steven20
#5329
Voor komend weekend zijn AZ'ers imo wel interessant. Mensen die weten of bijv. Kasius zal starten?

Op het AZ forum las ik niet de meest vleiende berichten over het spel van Kasius de afgelopen 2 potjes. En met die Esteves hebben ze nu nog een rechtsback die Sugawara kan vervangen. En over hem waren ze dan weer wel een soort van gematigd (het blijven toch AZ-supporters) positief. Al moeten we ons niet blindstaren op "zomaar wat meningen op een openbaar forum" 😂ðŸĪŠðŸ˜‰

Zelf durf ik dit weekend eigenlijk nog even geen budget op te maken aan een speler van AZ, de ploeg oogt erg fragiel en onzeker momenteel. Nieuwe coach voor de groep. Ik zit 'm even uit. Als ze het nou toch goed gaan doen aankomend weekend, dan kan ik ze mooi overwegen voor de speelronde erna.

Laatst gewijzigd
steven20

Haha mijn onderzoek is niet tot een AZ forum gegaan, maar bedankt! Misschien idd wijs om wat voorzichtig te zijn.

Limburgg
Ab Normaal
#5254
Tja, moet ook wel eennbeetje de tijd in de gaten houden en dat het niet te gedetailleerd werd. ...

Gisteren de podcast geluisterd , zeer boeiend en tof ! Ik had altijd het idee dat jullie een hele hechte vriendengroep zijn, die elkaar persoonlijk goed kennen. Leuk om te horen hoe het in elkaar steekt. 

steven20

Voor komend weekend nu

4x feyenoord, 3x psv, 2x ajax, 1x twente, 1x heracles.

Op de bank nu 2x almere en 2x heerenveen

Peli
steven20
#5331
Haha mijn onderzoek is niet tot een AZ forum gegaan, maar bedankt! Misschien idd wijs om wat voorzic...

Mijn onderzoeken naar de juiste keuzes voor mijn Scorito team brengen me naar de diepste krochten van het digitale supporterswezen 😂😂😂

Ab Normaal
Limburgg
#5332
Gisteren de podcast geluisterd , zeer boeiend en tof ! Ik had altijd het idee dat jullie een hele he...

Lol. Nee, allemaal van WF dus. Jullie kunnen dat ook doen. 
Iedereen zijn specialiteit. 
Ik zou Peli zeker meenemen voor het voetbalgedeelte. 

Peli
Ab Normaal
#5335
Lol. Nee, allemaal van WF dus. Jullie kunnen dat ook doen. Iedereen zijn specialiteit. Ik...

Daar heeft Peli helemaal geen tijd voor joh.

Waarom denk je dat ik alleen aan TC Eredivisie mee doe? ðŸĪĢ

Willempie94

Ik heb voor aankomend weekend: 2x ajax 3 x psv 4 x fey 2x heracles. Daar hou ik het voor nu bij denk ik

Ben Van Heck

voor dit weekend heb ik steijn in de basis. nog meer mensen die hem overwegen? lastige uitwedstrijd maar twente is wel een ploeg die goed speelt en resultaat kan gaan halen in nijmegen en zie steijn wel scoren. maar blijft toch een risico en kan met het budget van steijn mijn verdediging bv verbeteren.

 

heb nu 4x fey, 3x psv, 2x heracles, 1x ajax en 1x twente basis. opgevuld met 3x almere en 1x volendam

Ab Normaal
Peli
#5336
Daar heeft Peli helemaal geen tijd voor joh. Waarom denk je dat ik alleen aan TC Eredivisie mee doe...

Dat denk ik niet, maar wat voetbal betreft zeg je hele zinnige dingen, wat wielrennen betreft weet ik het niet. 

Peli
Ab Normaal
#5339
Dat denk ik niet, maar wat voetbal betreft zeg je hele zinnige dingen, wat wielrennen betreft weet i...

Wielrennen. Daar kijk ik al heel lang niet meer naar. De laatste Tour de France die ik heb gevolgd werd gewonnen door Miguel Indurain haha. Toen was ik een jaar of 14.

Ik ben een voetbaldier in hart en nieren, met een enorme zwak voor de eredivisie (call me crazy).

Wel bedankt voor je compliment, wordt gewaardeerd.

 

Laatst gewijzigd
Scoritop

Voor komende weekend sta ik nu op 4x Fey, 2x PSV, 2x Ajax, 2x Heracles, 1x Sparta

Scoritop
Ab Normaal
#5178
uhuhm, die Podcast van Scorito die vanochtend online gezet is met ene Ab Normaal er in, daar heb je...

Gister ook geluisterd. Erg van genoten! Kan me helemaal vinden in het opgaan in het volgen van sport en het leuk vinden van spel. Mooi dat de discord zn vruchten afwerpt en jullie steevast hoog in de subleague staan. Toen die gestart werd niet aangehaakt helaas. 

Sjarls

Iemand enig idee wat voor blessure Veerman heeft? Kan er namlijk niet echt iets over vinden. En Arne Slot ziek bij Feyenoord is dit een voorbode voor dit weekend? ðŸĪŠ 

Laatst gewijzigd
BartB
RvhC74
#5321
Henderson maar 2,5 mln middenvelder maken Scorito 😃😃😃😃😃

Ze hebben naar je geluisterd. Staat er inderdaad in voor 2,5 miljoen nu

Ben Van Heck

lijkt me niet per se een scorito speler maar 2,5 mil is wel netjes. ik ga hem toch links laten liggen denk ik

RvhC74

Ja ik zag het belachelijk laag geprijsd natuurlijk maar of ik m neem is de vraag eerst afwachten. Die IJslander 3,5 mln is nog meer belachelijker natuurlijk 

BartB
RvhC74
#5346
Ja ik zag het belachelijk laag geprijsd natuurlijk maar of ik m neem is de vraag eerst afwachten. Di...

Is het na deze eerste drie rondes ook dat waardes van spelers nog aangepast kunnen worden? Of is dat alleen aan het begin van het seizoen?

Ja die IJslander gaat denk ik ook niemand kiezen. Er zullen sowieso zeer weinig Ajacieden in de verdediging en middenveld gekozen worden lijkt me. Alleen Brobbey (en Berghuis?) zullen nog wat hogere pickrates hebben. 

Peli
RvhC74
#5346
Ja ik zag het belachelijk laag geprijsd natuurlijk maar of ik m neem is de vraag eerst afwachten. Di...

Hoezo is 2.5M voor een controleur van de nummer 5 van de eredivisie "belachelijk laag geprijsd"?

Laatst gewijzigd
BarryE1

Sterker nog, zou je hem voor 2M nemen? Of voor 1,5M? 

Peli
BarryE1
#5349
Sterker nog, zou je hem voor 2M nemen? Of voor 1,5M? 

Nope, mij niet gezien. 

1 2 ... 214 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.