Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 208 ... 380 381
Astarloa
Topco
Mag ik vragen aan welke verdedigers je dan denkt? Van Go Ahead ga ik vanuit? Ik vind Go Ahead speler...

Idd GAE en dan Utrecht en Sparta zijn gunstig geprijsd voor het aantal tegendoelpunten die ze krijgen. Absoluut een risico maar zullen echt wel aantal keren de 0 houden en zie ik ook niet snel afgeschoten worden. Het bespaarde budget kan ik dan besteden aan doelpunten in het middenveld en de aanval.

Peli
Astarloa
Idd GAE en dan Utrecht en Sparta zijn gunstig geprijsd voor het aantal tegendoelpunten die ze krijge...

Voila. Precies hoe ik erover denk.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal
Peli
Zijn er er ooit podcasts van Radio Scorito geweest dan waar we wèl wat aan hadden? 😅

uhuhm, die Podcast van Scorito die vanochtend online gezet is met ene Ab Normaal er in, daar heb je wel iets aan.

Ben Van Heck

van gae, utrecht en sparta zijn idd erg interessante spelers in de achterhoede. Van 2 van deze 3 clubs gaan er sowieso 1 mee. aangezien ik benitez sws wil nemen als keeper heb ik nog een leuk dillemma:

Stengs, Timber, Ramalho en Dest

of

Stengs, Til, Hancko en Dest

Astarloa
Ben Van Heck
van gae, utrecht en sparta zijn idd erg interessante spelers in de achterhoede. Van 2 van deze 3 clu...

Ramalho zou ik sowieso niet wagen aangezien die er misschien weer uit gaat zodra Saibari terug is. Dus in dit geval optie 2 al zal het qua punten niet veel gaan verschillen denk ik mochten ze wel allemaal basis blijven.

Peli
Astarloa
Ramalho zou ik sowieso niet wagen aangezien die er misschien weer uit gaat zodra Saibari terug is. D...

Ben sowieso wel benieuwd wie er (het meest regelmatig) op de Eindhovense bank gaat belanden zodra Saibari weer terug is.
Hijzelf? Til? Ramalho?

Laatst gewijzigd
Astarloa
Peli
Ben sowieso wel benieuwd wie er (het meest regelmatig) op de Eindhovense bank gaat belanden zodra Sa...

Denk dat Til wel blijft staan. Ga Saibari dus waarschijnlijk niet pakken omdat dat dus geen zekerheid is en dan is 3 miljoen wat te gortig voor dit budget.

Peli
Astarloa
Denk dat Til wel blijft staan. Ga Saibari dus waarschijnlijk niet pakken omdat dat dus geen zekerhei...

Ja ik denk dus ook dat Til zich (heel knap overigens) vast in de basis heeft gespeeld.
Is precies de aanjager vanaf het middenveld die Bosz nodig heeft in de speelstijl die hij wil hanteren.

Scoritop

Ik denk dat Til ook blijft staan. Althans dat hoop ik ;) 

Ik ben verder op zoek naar dé 1,5 M middenvelder. Wie van deze zouden jullie nemen? 
Namli, Neghli, Proper, Oukili (wel goals, maar ook kaarten), Velanas, Ramselaar

Ben Van Heck

zo had ik het idd nog niet gezien. denk ook dat til het meest zeker is van zijn plaats. wilde eerst geertruida en saibari nemen maar denk dat hancko/til een veiliger duo is.

@scoritop zou zelf voor namli gaan. neghli is geblesseerd en die nieuwe aankoop van sparta maakte wel indruk dus denk dat hij neghli uit de basis gaat spelen (als hij deze lijn doortrekt). proper is ook prima te verantwoorden. oukili, velanas en ramselaar zou ik persoonlijk niet overwegen

Peli
Scoritop
Ik denk dat Til ook blijft staan. Althans dat hoop ik ;)  Ik ben verder op zoek naar dé...

Streep Neghli maar vast weg. Ben benieuwd of hij na z'n blessure überhaupt weer in de Spartaanse basis komt (want: Mito).
Namli is van de 1.5M spelers de meest in het oog springende speler (en als je voor hem zou kiezen, dan valt Velanas al af).
Ramselaar vind ik tricky, gezien de opties die Jans heeft voor die positie. 
Oukili, je zegt het zelf al, pakt teveel kaarten en gaat er de 2e seizoenshelft vast niet zoveel scoren als in deel 1 van de competitie (daarnaast weet ik niet of je sowieso wel spelers van RKC moet overwegen voor dit bedrag).
Proper is nog wel een leuke optie op zich voor 1.5M. Is dan wel controleur bij NEC, maar wel een vaste basisspeler (te goed voor NEC) en eentje die regelmatig in de 16 van de tegenstamder opduikt.

BartB
Astarloa
Idd GAE en dan Utrecht en Sparta zijn gunstig geprijsd voor het aantal tegendoelpunten die ze krijge...

Shit... ik dacht dat ik wel redelijk zeker was over m'n verdediging. Nu twijfel ik toch of m'n verdediging niet een beetje overkill is. 😂

Topco
BartB
Shit... ik dacht dat ik wel redelijk zeker was over m'n verdediging. Nu twijfel ik toch of m'n verde...

Wie heb je achterin als ik vragen mag? Ik heb nu Dest, Hancho en Kuipers. Wissel en bank basisspelers van 500k

Scoritop
Peli
Streep Neghli maar vast weg. Ben benieuwd of hij na z'n blessure überhaupt weer in de Spartaans...

Bedankt allen. Dan heb ik Namli of Proper over, wat ikzelf ook bedacht had. Fijn voor de bevestiging. 

dan kan ik ook Hartman "downgraden" naar Hancko en Jensen picken ipv 1,5 M middenvelder en de overige 250k elders investeren. 

Scoritop
Topco
Wie heb je achterin als ik vragen mag? Ik heb nu Dest, Hancho en Kuipers. Wissel en bank basisspeler...

Basisspelers van 500k die verdediger zijn? Je bedoelt toch niet die twee van PEC toch? 

Topco
Scoritop
Basisspelers van 500k die verdediger zijn? Je bedoelt toch niet die twee van PEC toch? 

Ik ga met 3 verdedigers spelen, het volledige budget in de basis 11.

Peli
Topco
Ik ga met 3 verdedigers spelen, het volledige budget in de basis 11.

Oef, dan sta je wel op een enorme achterstand. Tenminste, dat lijkt me, als je zo drastisch op je verdediging gaat bezuinigen.
3x basis en dan daarbij dus 2 spelers van 500K die bij hun club geen basis staan. Dat is wekelijks een gegarandeerde nulpunter op je bank. Om nog maar te zwijgen over het risico dat je loopt op nulpunters in je basis, bij blessures/schorsingen.

Laatst gewijzigd
Topco
Peli
Oef, dan sta je wel op een enorme achterstand. Tenminste, dat lijkt me, als je zo drastisch op je ve...

Nee 3 basis verdedigers, die zijn wel duurder. Wissel en reservere 500k. Eerste seizoenshelft ook gedaan en sta in de top 100, dus dat gaat goed.

BartB
Topco
Wie heb je achterin als ik vragen mag? Ik heb nu Dest, Hancho en Kuipers. Wissel en bank basisspeler...

Dest, Geertruida en Brenet. En Kramer op de bank

Peli
Topco
Nee 3 basis verdedigers, die zijn wel duurder. Wissel en reservere 500k. Eerste seizoenshelft ook ge...

Maar kan je naast die 3 basisverdedigers dan niet beter op z'n minst 1 bankverdediger kiezen die gewoon basisspeler is bij zijn club?
Want het gaat alleen maar goed totdat het een keer fout gaat natuurlijk. Klinkt vooral alsof je de 1e seizoenshelft qua verdedigers weinig tegenspoed hebt gehad.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Daarnaast is de kans op schorsing in de 2e seizoenshelft natuurlijk groter dan voor de winterstop, aangezien de grens van schorsing bij x-aantal (5?) gele kaarten sneller wordt bereikt naarmate het seizoen vordert. 

Laatst gewijzigd
Topco
Peli
Maar kan je naast die 3 basisverdedigers dan niet beter op z'n minst 1 bankverdediger kiezen die gew...

Daar heb je gelijk in. Dan zal ik moeten besparen op mijn basis 11.

Peli
Topco
Daar heb je gelijk in. Dan zal ik moeten besparen op mijn basis 11.

Je zou bijvoorbeeld Kuijpers kunnen splitsen naar 2 verdedigers van 1.25M.
Dan hoef je verder ook niet aan je andere linies te sleutelen.

BartB

Na jullie opmerkingen over de verdediging ga ik toch nog maar een derde team optie maken. 

Besparen op de verdedigers en investeren in Benitez of een extra top aanvaller

BarryE1
Ab Normaal
uhuhm, die Podcast van Scorito die vanochtend online gezet is met ene Ab Normaal er in, daar heb je...

Zeker vermakelijk! Alle interessante onderwerpen worden aangeraakt. Jammer dat Meneer Scorito de kans mist om op sommige wat dieper in te gaan. 

1 2 ... 208 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.