Idd GAE en dan Utrecht en Sparta zijn gunstig geprijsd voor het aantal tegendoelpunten die ze krijgen. Absoluut een risico maar zullen echt wel aantal keren de 0 houden en zie ik ook niet snel afgeschoten worden. Het bespaarde budget kan ik dan besteden aan doelpunten in het middenveld en de aanval.
Ramalho zou ik sowieso niet wagen aangezien die er misschien weer uit gaat zodra Saibari terug is. Dus in dit geval optie 2 al zal het qua punten niet veel gaan verschillen denk ik mochten ze wel allemaal basis blijven.
Ja ik denk dus ook dat Til zich (heel knap overigens) vast in de basis heeft gespeeld.
Is precies de aanjager vanaf het middenveld die Bosz nodig heeft in de speelstijl die hij wil hanteren.
zo had ik het idd nog niet gezien. denk ook dat til het meest zeker is van zijn plaats. wilde eerst geertruida en saibari nemen maar denk dat hancko/til een veiliger duo is.
@scoritop zou zelf voor namli gaan. neghli is geblesseerd en die nieuwe aankoop van sparta maakte wel indruk dus denk dat hij neghli uit de basis gaat spelen (als hij deze lijn doortrekt). proper is ook prima te verantwoorden. oukili, velanas en ramselaar zou ik persoonlijk niet overwegen
Streep Neghli maar vast weg. Ben benieuwd of hij na z'n blessure überhaupt weer in de Spartaanse basis komt (want: Mito).
Namli is van de 1.5M spelers de meest in het oog springende speler (en als je voor hem zou kiezen, dan valt Velanas al af).
Ramselaar vind ik tricky, gezien de opties die Jans heeft voor die positie.
Oukili, je zegt het zelf al, pakt teveel kaarten en gaat er de 2e seizoenshelft vast niet zoveel scoren als in deel 1 van de competitie (daarnaast weet ik niet of je sowieso wel spelers van RKC moet overwegen voor dit bedrag).
Proper is nog wel een leuke optie op zich voor 1.5M. Is dan wel controleur bij NEC, maar wel een vaste basisspeler (te goed voor NEC) en eentje die regelmatig in de 16 van de tegenstamder opduikt.
Bedankt allen. Dan heb ik Namli of Proper over, wat ikzelf ook bedacht had. Fijn voor de bevestiging.
dan kan ik ook Hartman "downgraden" naar Hancko en Jensen picken ipv 1,5 M middenvelder en de overige 250k elders investeren.
Oef, dan sta je wel op een enorme achterstand. Tenminste, dat lijkt me, als je zo drastisch op je verdediging gaat bezuinigen.
3x basis en dan daarbij dus 2 spelers van 500K die bij hun club geen basis staan. Dat is wekelijks een gegarandeerde nulpunter op je bank. Om nog maar te zwijgen over het risico dat je loopt op nulpunters in je basis, bij blessures/schorsingen.
Maar kan je naast die 3 basisverdedigers dan niet beter op z'n minst 1 bankverdediger kiezen die gewoon basisspeler is bij zijn club?
Want het gaat alleen maar goed totdat het een keer fout gaat natuurlijk. Klinkt vooral alsof je de 1e seizoenshelft qua verdedigers weinig tegenspoed hebt gehad.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.