Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 206 ... 273 274
Peli
Willempie94
#5125
Op die combie ga je denk ik wel veel punten verliezen. Ik zat zelf eerder een combi van de Lange &am...

Laat me raden, die dure keeper vorig seizoen was ene Justin Bijlow 🤐

BartB
Willempie94
#5125
Op die combie ga je denk ik wel veel punten verliezen. Ik zat zelf eerder een combi van de Lange &am...

Ik zie de combinatie Barkas/Bakker redelijk gelijkwaardig aan de Lange/Cillessen eerlijk gezegd.

Barkas/Bakker hebben tot nu toe gezamenlijk 1474 punten gehaald
de Lange/Cillessen: 1296 punten (Waarbij Cillessen iets minder wedstrijden heeft gespeeld)

Maar zoals gezegd heb ik de wedstrijdsschema's nog niet naast elkaar gelegd. Dat zal doorslaggevend zijn voor de combi die je kiest

Laatst gewijzigd
Willempie94
Peli
#5126
Laat me raden, die dure keeper vorig seizoen was ene Justin Bijlow 🤐

die was te makkelijk hea:) 

Peli
Willempie94
#5128
die was te makkelijk hea:) 

Nogal. Ik had 'm ook (nu staat hij voorgoed op m'n zwarte lijst), dus ik snap je twijfel. 

Dat zou Benitez uiteraard ook kunnen overkomen. Al heeft hij amper een medisch dossier opgebouwd in zijn jaren als profvoetballer (19 gemiste duels door blessures/ziekte). Bijlow daarentegen is een notoire brekebeen (100+ gemiste duels)

Laatst gewijzigd
Topco
tinus013
#5119
Welke fanatieke spelers willen meedoen, zodat we aankomend seizoen mee kunnen doen met de battle of...

Ik!

Scoritop
Willempie94
#5112
Ik vind Benitez toch een te dure speler.. maar twijfel nog een beetje over mijn keepers. Of ga voor...

Die twee goedkope keepers zouden Noppert en Barkas kunnen zijn. Wisselen elkaar mooi af in "gemakkelijke" wedstrijden 

Daarnaast zijn er twijfels voor Neghli. Die Mito schijnt een goede speler te zijn. Als Neghli te lang geblesseerd is, dan is hij z'n basisplek kwijt. 

Laatst gewijzigd
tinus013
Topco
#5130
Ik!

Top heb je een berichtje gestuurd!

Jonah Deloo

Vind zo'n combinatie zoals Barkas en Noppert toch lastig. Moet je maar net elke keer de goede basis zetten. Benitez is daarintegen er gewoon een die je iedere pot basis kan zetten. Psv zal zo goed als alles winnen dus elke keer die 18 extra punten en die verdediging is met afstand de meest stabiele van de hele competitie. 

Zijn er overigens mensen die Gimenez, pavlidis en luuk gaan pakken?

NootjeKrak

Ik lees heel veel over de optie tussen Benitez en een goedkope keeper. Of 2 gemiddelde keepers, maar ik lees vrijwel niks over Unnerstal en Ryan. Ik had de eerste helft van het seizoen Ryan en was daar erg tevreden over. Hoe denken jullie hierover?

Beun

Grappig hoe dat werkt, die discussie over bijvoorbeeld Penetra en Eiting. Leuke spelers inderdaad. Maar als jij Penetra en/of Eiting de eerste seizoenshelft hebt gehad, heb je regelmatig iemand opgesteld die dan weer niet speelde. Of 20 minuten invalt. Dan denk je: die pak ik zeker niet meer. Nou spelen ze weer even en gaat iedereen denken dat ze die moeten pakken.

Het is een lastige puzzel vind ik, voor het eerst sinds jaren. Als je een gespreid team pakt heb je echt een team vol met spelers waarvan je denkt: tjaa.. daar ga je het niet mee winnen. Maar als jij een paar toppers pakt (zoals Steijn, Gimenez, Benitez, etc) en die raken geblesseerd heb je ook niets achter de hand. Inderdaad, Benitez/Gimenez heeft geen verleden van blessures. Maar als jij die pakt en hij valt wel uit dan kun je het redelijk schudden. Dat vind ik wel jammer. 

Ruhs49

Ryan is een goede keeper en zal best wel wat puntjes behalen, mits hij in de basis blijft. Zijn vervanger is een super talent en potentieel goud haantje voor AZ. Die gaat zijn kansen nog wel krijgen, en misschien dit seizoen al als hij zo doorgaat.

BartB
Beun
#5135
Grappig hoe dat werkt, die discussie over bijvoorbeeld Penetra en Eiting. Leuke spelers inderdaad. M...

Ik had dus die gok op Eiting gewaagd in de eerset helft. Dat heeft me precies 0 punten opgeleverd. Dus inderdaad ik ben huiverig om Eiting nu in m'n team op te nemen. We zullen komende 2 weken zien wat er gebeurt met Eiting...

NootjeKrak

Even los van de definitieve selectie. Waar zetten jullie komend weekend op in? Ik kijk denk ik vooral naar PSV (logisch), Feyenoord en Heracles. Kijken anderen hier anders naar?

Scoritop
NootjeKrak
#5138
Even los van de definitieve selectie. Waar zetten jullie komend weekend op in? Ik kijk denk ik voora...

Ik zie eigenlijk wel 6 clubs die kunnen winnen. Heracles, Az, Almere, PSV, Feyenoord en Ajax. Nu nog de juiste spelers kiezen 

tinus013
Scoritop
#5139
Ik zie eigenlijk wel 6 clubs die kunnen winnen. Heracles, Az, Almere, PSV, Feyenoord en Ajax. Nu nog...

Ik alleen Almere niet maar de rest ga ik zeker shoppen.

NootjeKrak
Scoritop
#5139
Ik zie eigenlijk wel 6 clubs die kunnen winnen. Heracles, Az, Almere, PSV, Feyenoord en Ajax. Nu nog...

Almere vind ik wel echt een risico. Misschien dat Robinet wel een mooie optie is, omdat tegendoelpunten dan natuurlijk niet uitmaken. Was dit weekend wel erg tevreden met hem.

Peli
NootjeKrak
#5138
Even los van de definitieve selectie. Waar zetten jullie komend weekend op in? Ik kijk denk ik voora...

Heb momenteel voor de volgende speelronde een team klaarstaan met 3x PSV, 3x Feyenoord, 3x Twente. Aangevuld in de basis met 1x Almere en 1x Ajax.

Maar dat zal nog wel tig keer wijzigen. 

BartB

Niemand die denkt dat Sparta gaat winnen van GAE?

 

Ik heb voor komend weekend 1x HER, 4x PSV, 2x AZ, 2x FEY, 2x AJA

Sparta op de bank

Laatst gewijzigd
NootjeKrak
BartB
#5143
Niemand die denkt dat Sparta gaat winnen van GAE?   Ik heb voor komend weekend 1x HER, 4x PSV...

Sparta - Eagles is mij een te groot risico. Heb zelf 4x PSV, 3x Fey, 2x Heracles, 1x Ajax en 1x AZ. Almere op de bank 

Peli

Iedereen gaat Twehte skippen aankomend weekend, ja?

BartB

Ik skip Twente ja. Uit naar NEC vind ik niet echt een zekerheidje. Ze zullen wel winnen maar zal geen vetpot zijn.

Die Podcast van vnvd met terugblik op het eredivisie weekend had je ook niks aan zeg 🤣

Peli
BartB
#5146
Ik skip Twente ja. Uit naar NEC vind ik niet echt een zekerheidje. Ze zullen wel winnen maar zal gee...

Zijn er er ooit podcasts van Radio Scorito geweest dan waar we wèl wat aan hadden? 😅

Laatst gewijzigd
Bobby37

Ben wel na de zaadpot van zondag geneigd toch 1 a 2 feyenoorders minder te nemen. Had gehoopt dat Slot het in de winterstop beter op de rit zou zetten maar de verdediging blijft toch fragiel. Had er de 1e helft 4 en dat pakte goed uit, maar ze houden zo weinig de nul.

BartB
Peli
#5147
Zijn er er ooit podcasts van Radio Scorito geweest dan waar we wèl wat aan hadden? 😅

95% van wat ze zeggen heb je idd niet veel aan. Maar soms zeggen ze tussen de regels door wel iets interessants. Over spelers die bijvoorbeeld op het middenveld staan maar bij Scorito een verdediger zijn. Dat soort dingen. 

Peli
BartB
#5149
95% van wat ze zeggen heb je idd niet veel aan. Maar soms zeggen ze tussen de regels door wel iets i...

Ook dat laatste zijn vaak geen verrassingen toch, voor iemand die de eredivisie volgt èn enigszins 'onderzoek' doet om een zo optimaal mogelijk Scorito team samen te stellen. 

Het enige nuttige is luisteren naar die Martijn. Als hij zegt dat je een bepaalde speler in de gaten moet houden, dan kan je die al op voorhand wegstrepen en negeren 😄

Laatst gewijzigd
1 2 ... 206 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.