Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 205 ... 372 373
Topco

Welke aanvallers overwegen jullie? Ik overweeg Ugalde en Pavlidis in een 2 spitsen systeem.

BartB
Willempie94
#5100
Ik overweeg na vandaag Eiting, verwacht dat die zich toch wel in de basis gaat spelen. Brenet vind i...

Eiting speelde nu omdat Sadilek geschorst was. Eiting deed het heel goed maar Sadilek is een belangrijke speler voor Twente (ook al is ie voor Scorito niet interessant 😉). Ik zou er dus niet zomaar vanuit gaan dat Eiting nu in de basis gaat blijven

 

Dan denk ik dat Brenet zekerder is van een basisplaats nu dan Eiting

Laatst gewijzigd
Peli
Willempie94
#5100
Ik overweeg na vandaag Eiting, verwacht dat die zich toch wel in de basis gaat spelen. Brenet vind i...

ALS Eiting daadwerkelijk basisspeler blijft, dan is hij voor 1.75M nauwelijks te negeren.

Laatst gewijzigd
Peli
Topco
#5101
Welke aanvallers overwegen jullie? Ik overweeg Ugalde en Pavlidis in een 2 spitsen systeem.

Klinkt als een prima plan.

Maar Luuk, Gimenez, Brobbey zijn ook geen onaardige spitsen 😉

Van de 5 die wij nu samen noemen gaan er waarschijnlijk wel 3 mee bij mij.

BartB

Hier ook. Drie van die 5 namen staan nu in mijn aanval.

Wat betreft Eiting: als ie komende 2 weken in de basis blijft en verkozen wordt boven Sadilek is het een 'no brainer'. Maar ik geloof niet dat Sadilek nu meteen naar de bank verdwijnt

Laatst gewijzigd
Peli
BartB
#5105
Hier ook. Drie van die 5 namen staan nu in mijn aanval. Wat betreft Eiting: als ie komende 2 weken...

Het zal eerder gaan tussen Kjolo en Eiting dan tussen Sadilek en Eiting. Maar we wachten de proefronden rustig af.

Peli

Ook wel irritant dat bij AZ nog veel gewisseld wordt centraal achterin. Martins Indi is alweer een poosje volledig fit en lijkt doordat hij aanvoerder is vooralsnog zeker van zijn plaats (al vind ik hem nog niet echt overtuigend voor de dag komen). Maar Jansen lijkt voor de plek naast BMI nog geen definitieve knoop te hebben doorgehakt. Maar mocht hij Penetra laten staan, dan is dat voor 2.0M een serieuze kandidaat voor één van de plekken in m'n achterste linie.

Wederom een gevalletje "fijn dat er nog 2 proefronden komen", voordat we harde beslissingen moeten gaan nemen.

Laatst gewijzigd
BartB

Ik overweeg eigenlijk niet 1 verdediger van AZ. Ze lijken even in een dip te zitten. Penetra zou eventueel nog kunnen als ie in de basis blijft.

Ik weet alleen niet of we al voor de deadline weten wat de vaste verdediging van AZ wordt... Kans is groot dat Sugawara dan nog met de Azië cup bezig is.

Peli
BartB
#5108
Ik overweeg eigenlijk niet 1 verdediger van AZ. Ze lijken even in een dip te zitten. Penetra zou eve...

Maar Sugawara is toch ook geen factor? Dat is de vaste rechtsback zodra hij weer beschikbaar is. Het is gewoon even aankijken of Penetra de aankomende 2 potjes basisklant blijft. Zo ja, dan ga ik een AZ verdediger voor 2.0M niet laten liggen, denk ik. Dipje of niet.

Laatst gewijzigd
tinus013
Peli
#5109
Maar Sugawara is toch ook geen factor? Dat is de vaste rechtsback zodra hij weer beschikbaar is. Het...


mee eens penetra voor 2 miljoen moet mee, sugawara voor 4 is dan weer erg duur

Topco

Overwegen jullie Benitez na de eerste seizoensghelft? Ik vind het een hele hap uit het budget maar realiseer me dat er weinig alternatieven zijn van dat puntenaantal.

Willempie94

Ik vind Benitez toch een te dure speler.. maar twijfel nog een beetje over mijn keepers. Of ga voor een Benitez die ik altijd neer kan zetten, of 2 goedkopere keepers die ik af kan wisselen. 

Willempie94

Ik overweeg zelf eigenlijk geen ajacieden, verdediging is leuk geprijst maar krijgt veel tegengoals. Hlynsson vind ik echt te duur. Eventueel zou Brobbey voor mij nog een optie zijn maar ook die vind ik nog onzeker. 

BartB

Misschien mis ik iets maar waarom is Penetra zo interessant? Alleen maar vanwege z'n prijs en omdat ie bij AZ speelt? Hij is centrale verdediger en staat volgens mij niet bekend als goalgetter of iemand die veel assists geeft? Ook niet in z'n jaren in Portugal zie ik.

Als AZ heel goed gaat presteren zal ie best veel punten pakken omdat het hele team de 0 houdt en wint, maar individueel zal ie toch niet het verschil maken denk ik. En vooral nu AZ niet zo lekker meer lijkt te draaien is voor mij een centrale verdediger van AZ die geen individueel verschil maakt niet heel aantrekkelijk. 

Dan zijn er naar mijn idee betere opties in de prijscategorie 1,5 tot 2,5 miljoen. Of zien jullie dit anders?

 

BartB
Willempie94
#5113
Ik overweeg zelf eigenlijk geen ajacieden, verdediging is leuk geprijst maar krijgt veel tegengoals....

Als ik zag hoe Ajax gisteren speelde zijn verdedigers van Ajax sowieso geen optie. Als ze zo blijven spelen gaan ze nog heel veel goals tegen krijgen. Die Hlynsson kan goed voetballen maar in zo'n slecht draaiend Ajax gaat die denk ik ook niet zoveel punten pakken. En dan is 3,5 miljoen toch veel geld. 

 Ik heb inderdaad ook alleen Brobbey in mijn voorlopige team staan. Komende twee weken nog even aankijken hoe dat gaat.

 

Peli
BartB
#5114
Misschien mis ik iets maar waarom is Penetra zo interessant? Alleen maar vanwege z'n prijs en omdat...

Je kan niet alleen maar spelers picken die "individueel het verschil maken". Penetra, als ik hem al pick, zou mijn 3e/4e verdediger zijn. Dan is een basisspeler (nogmaals, mits hij dat blijft) van AZ voor 2.0M, die zelden tot nooit een kaart pakt, toch niet zo heel raar? 

Laatst gewijzigd
tinus013
Topco
#5111
Overwegen jullie Benitez na de eerste seizoensghelft? Ik vind het een hele hap uit het budget maar r...

Ja het is veel geld maar wel veel zekerheid. Tenzij je moet besparen dan kun je evt goedkopere keeper kiezen

Peli
Topco
#5111
Overwegen jullie Benitez na de eerste seizoensghelft? Ik vind het een hele hap uit het budget maar r...

De 1e seizoenshelft heeft Benitez me een flinke bak met punten opgeleverd. En minimaal net zo fijn is het feit dat je hem in letterlijk elke wedstrijd in de basis kan zetten. 1.0M Bakker erachter en klaar ben je.

Al kan ik me ook goed voorstellen dat je de programma's van de verschillende clubs naast elkaar legt en dan 2 keepers uit het middensegment pickt wiens speelschema's mooi bij elkaar passen. 

Dat laatste zou ik persoonlijk echter alleen overwegen als ik er anders in de andere linies budgetmatig niet uit zou komen.

tinus013
tinus013
#5062
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in het oprichten van een subleague??

Welke fanatieke spelers willen meedoen, zodat we aankomend seizoen mee kunnen doen met de battle of the subleagues? We hebben inmiddels al 7 aanmeldingen.

Willempie94

Heerlijk om de maandagochtend op het werk te starten met een leuke discussie over welke spelers de moeite waard zijn en wie ze overweegt, goed begin van de week:)

haha zonder benitez heb ik het gevoel al dat ik budgetmatig al te kort kom^^

 

 

BartB
Willempie94
#5120
Heerlijk om de maandagochtend op het werk te starten met een leuke discussie over welke spelers de m...

Inderdaad :) Ik merk dat ik niet echt aan m'n werk toe kom. Zit alleen maar naar dit forum te kijken en in m'n Scorito app.

Wat betreft keepers twijfel ik heel erg zoals wel veel andere denk ik. Kies ik voor Benitez en Backhaus/Bakker voor 4,75/5 miljoen en bezuiningen op de andere linies... of twee midden segment keepers en meer budget in de andere linies. Dilemma's dilemma's....

Hoe realistisch is het dat PSV in de hele 2e seizoenshelft weer maar 6 of 7 goals tegen krijgt? 

Laatst gewijzigd
Ruhs49

Zoals ik al eerder heb genoemd ga ik besparen op de verdedigende linies. Omdat ik de kans groter acht dat mijn aanvallers en middenvelders meer punten gaan halen, dan de keepers/verdedigers.
Dus Benitez komt er bij mij zeker niet in.

Peli
BartB
#5121
Inderdaad :) Ik merk dat ik niet echt aan m'n werk toe kom. Zit alleen maar naar dit forum te kijken...

"Kies ik voor Benitez en Backhaus/Bakker voor 4,75/5 miljoen en bezuiningen op de andere linies... of twee midden segment keepers en meer budget in de andere linies."


Met 2 middensegment keepers bespaar je toch niet zo gek veel t.o.v. Benitez+Bakker/Backhaus?
Of schaar jij keepers als Barkas, Vaessen, Cillessen en Schendelaar ook onder "middensegment"? 

BartB
Peli
#5123
"Kies ik voor Benitez en Backhaus/Bakker voor 4,75/5 miljoen en bezuiningen op de andere linies... o...

Sorry verkeerd verwoord. Ik bedoel een combincatie middensegment en laagsegement. Barkas schaar ik dan onder middensegment.

Ik heb nu een opzet met Barkas en Bakker. Dat is 2,75 miljoen samen. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik de wedstrijd programma's van Utrecht en Almere nog niet naast elkaar heb gelegd. Ik weet dus nog niet of dit een gunstige combi is. Maar deze combi is dus wel 2 tot 2,25 miljoen goedkoper dan een optie met Benitez. 

Andere optie zou nog zijn bijvoorbeeld Olij met Bakker. Dat is 3,5 miljoen. 

Willempie94
BartB
#5124
Sorry verkeerd verwoord. Ik bedoel een combincatie middensegment en laagsegement. Barkas schaar ik d...

Op die combie ga je denk ik wel veel punten verliezen. Ik zat zelf eerder een combi van de Lange & Cillesen te overwegen. kom je uit om 3,75 mil. Olij zou ook nog kunnen ipv de Lange. 

Of ik ga voor Benitez & Backhaus met 4,75 mil. maar ergens vind ik dat een risico.. had vorig jaar volgens mij ook 1 dure keeper en 1 goedkope, en toen viel de dure keeper vrij snel uit... dus dan zit je wel met een tweede keeper als backhaus. 

1 2 ... 205 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.