Best een frustrerend weekend uit Scorito oogpunt. De gehoopte zekere 0 houden voor PSV lukte niet, de vrij zekere overwinning van Feyenoord lukte niet. En ik had 2 spelers van Utrecht omdat ik er toch wel vanuit ging dat ze Vitesse zouden verslaan... :( Dit weekend heeft een paar spelers voor mij bevestigd dat ze in m'n team blijven en eigenlijk een soort 'no brainers' zijn geworden. Andere spelers ben ik juist weer over gaan twijfelen. Al kun je ze natuurlijk niet afschrijven na 1 wedstrijd...
Mijn middenveld van afgelopen weekend heeft me echt een waardeloos aantal punten opgeleverd (152 punten verdeeld over 4 spelers 😡)
Vandaag 1217 punten gehaald en gestegen naar 92,5%, we mogen niet klagen.
Middeveld met onderandere Timber,Til,Tylor, Veerman en Stengs had ik meer punten verwacht.
De 2 spisten Brobby en de Jong waren okidoki.
Achterhoede, met Hako,Hanco en Propper, kan beter.
Volgende week weer andere spelers en nieuwe kansen.
Is er iemand die een verdediger van Twente overweegt in z'n definitieve team? Ze hebben allemaal bijzonder teleurgesteld in de eerste seizoenshelft.
Ik zou alleen Brenet overwegen als die nu weer vaste basis klant is. Z'n prijs staat me alleen wat tegen...
Smal: 0 goals / 0 assists in 9 wedstrijden
Hilgers: 0 goals / 0 assists in 14 wedstrijden
Pröpper: 1 goal / 0 assist in 17 wedstrijden
Brenet: 0 goals / 1 assist in 6 wedstrijden
Sampstedt: 0 goals / 2 assist in 16 wedstrijden
Van Twente zijn er eigenlijk maar 2 spelers ècht interessant, naar mijn mening. De rest scoort te lage punten voor het budget dat je eraan kwijt bent. Tenzij je Unnerstall overweegt, daar valt nog enigszins iets voor te zeggen.
Ik vind Brenet in potentie die 3e interessante speler van Twente. Ik heb nu bijvoorbeeld Boscagli voor 4 miljoen in m'n team staan maar die heeft alleen maar zoveel punten omdat PSV als geheel zo'n goede eerste seizoenshelft heeft gehad. Niet omdat ie zelf nou zoveel assits geeft of goals maakt.
Als Brenet nu weer vaste basisspeler is zal die in potentie veel meer punten kunnen pakken dan bijvoorbeeld een Boscagli die wel 500k duurder is.
Klopt Bart. Ik probeerde een team te maken met Brenet. Die gaat er dan in ten kosten van Teze of Hartman. Die dus ook aanvallende backs bij topclubs zijn, maar een stuk minder betrokken bij goals zijn dan Brenet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.