Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 204 ... 372 373
BartB

De Jong was een goede captain keuze idd. Nu maar hopen dat die andere veel gekozen captain ook presteert vanmiddag ๐Ÿคž๐Ÿป

BartB
tinus013
#5062
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in het oprichten van een subleague??

Ja ik wil ook wel meedoen :)

Mollemaaktmenietuit

Ik sluit ook graag aan! 

RvhC74

Enige smet op psv uitslag is die goal tegen en gelukkig ging andere goal tegen niet door 

mijn verwachting is dat PSV minder vaak de nul houdt en as weekend het record niet verbreekt. 

teams onder Bosz na de winterstop zijn stukken minder 

Peli
RvhC74
#5079
Enige smet op psv uitslag is die goal tegen en gelukkig ging andere goal tegen niet door  mijn...

๐Ÿ˜†

tinus013
BartB
#5077
Ja ik wil ook wel meedoen :)

top ik stuur je de link! 

tinus013
Mollemaaktmenietuit
#5078
Ik sluit ook graag aan! 

Gezellig ik stuur je de link!

steven20
BartB
#5060
Ik hoop voor je dat je Kramer hebt gekozen? Dat is de enige die punten op heeft geleverd van het hel...

Kramer was erbij. Wel op t bankje 

RvhC74

Brobbey als enige keuze van Ajax ook prima tot nu toe 

Peli

Gemengde gevoelens na dit weekend. 

Verkeerde captainkeuze en minpunten Timber.

Maar dankzij 128 punten voor de juiste uitslag, een succesvolle bank en het kiezen van de juiste PSV'ers alsnog de schade weten te beperken (1.209 punten) en zelfs 0.3% gestegen naar 98.3%

Op naar dat gouden bekertje. 

RvhC74

Met name de zekerheid achter met psv en Feyenoord hebben me toch wel in de steek gelaten. De zekere 500 plus punten achterin zijn dus de helft ongeveer geworden 

spits Luuk met name heeft me genoeg punten opgeleverd. De weg naar boven is hopelijk ingezet, een beker denk ik niet eens aan ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž

Ruhs49

De kop is er af!

Zijn er voor jullie spelers of clubs die positief of negatief zijn opgevallen?

of durven er mensen al voorzichtige conclusies te trekken?

Ben Van Heck

Ik kan al concluderen dat mijn aanval staat, ook de keeper staat voor mij vast. Nu nog enkel knopen doorhakken voor de andere linies maar daar heb ik nog tijd voor gelukkig

BartB

Best een frustrerend weekend uit Scorito oogpunt. De gehoopte zekere 0 houden voor PSV lukte niet, de vrij zekere overwinning van Feyenoord lukte niet. En ik had 2 spelers van Utrecht omdat ik er toch wel vanuit ging dat ze Vitesse zouden verslaan... :( Dit weekend heeft een paar spelers voor mij bevestigd dat ze in m'n team blijven en eigenlijk een soort 'no brainers' zijn geworden. Andere spelers ben ik juist weer over gaan twijfelen. Al kun je ze natuurlijk niet afschrijven na 1 wedstrijd...

Mijn middenveld van afgelopen weekend heeft me echt een waardeloos aantal punten opgeleverd (152 punten verdeeld over 4 spelers ๐Ÿ˜ก)

Benzardi

Er is al een sub poule

 

https://www.scorito.com/footballmanager/245/18

Ruhs49

Ik haak aan bij bovenstaande. Aanval staat 100% vast. Ook durf ik al bijna te zeggen dat ik wat ga besparen op de verdedigende linies. Hiermee bedoel ik vooral dat ik niet vooral ga voor de verdedigers en keepers van topclubs, maar vooral aanvallende backs van ook mindere clubs.

Benzardi

Vandaag 1217 punten gehaald en gestegen naar 92,5%, we mogen niet klagen.

Middeveld met onderandere Timber,Til,Tylor, Veerman en Stengs had ik meer punten verwacht.

De 2 spisten Brobby en de Jong waren okidoki.

Achterhoede, met Hako,Hanco en Propper, kan beter.

Volgende week weer andere spelers en nieuwe kansen. 

Ben Van Heck
Ruhs49
#5091
Ik haak aan bij bovenstaande. Aanval staat 100% vast. Ook durf ik al bijna te zeggen dat ik wat ga b...

ik zie zelf weinig echt goede aanvallende backs van mindere clubs eigenlijk. De meest interessante opties zijn imo veelal backs van topclubs met enkele uitschieters.

BartB

Is er iemand die een verdediger van Twente overweegt in z'n definitieve team? Ze hebben allemaal bijzonder teleurgesteld in de eerste seizoenshelft.

Ik zou alleen Brenet overwegen als die nu weer vaste basis klant is. Z'n prijs staat me alleen wat tegen...

 

Smal: 0 goals / 0 assists in 9 wedstrijden

Hilgers: 0 goals / 0 assists in 14 wedstrijden

Pröpper: 1 goal / 0 assist in 17 wedstrijden 

Brenet: 0 goals / 1 assist in 6 wedstrijden 

Sampstedt: 0 goals / 2 assist in 16 wedstrijden

Peli
BartB
#5094
Is er iemand die een verdediger van Twente overweegt in z'n definitieve team? Ze hebben allemaal bij...

Van Twente zijn er eigenlijk maar 2 spelers ècht interessant, naar mijn mening. De rest scoort te lage punten voor het budget dat je eraan kwijt bent. Tenzij je Unnerstall overweegt, daar valt nog enigszins iets voor te zeggen. 

Peli

En in hoeverre overwegen jullie, gekeken naar het toch wel vrij krappe budget, Mattsson?

Uiteraard een meer dan interessante speler, door zijn doelpunten. Maar 3M is, zeker voor een speler van NEC, toch een fikse hap uit het beschikbare budget. 

BartB
Peli
#5095
Van Twente zijn er eigenlijk maar 2 spelers ècht interessant, naar mijn mening. De rest scoor...

Ik vind Brenet in potentie die 3e interessante speler van Twente. Ik heb nu bijvoorbeeld Boscagli voor 4 miljoen in m'n team staan maar die heeft alleen maar zoveel punten omdat PSV als geheel zo'n goede eerste seizoenshelft heeft gehad. Niet omdat ie zelf nou zoveel assits geeft of goals maakt. 

Als Brenet nu weer vaste basisspeler is zal die in potentie veel meer punten kunnen pakken dan bijvoorbeeld een Boscagli die wel 500k duurder is.

Willempie94
Peli
#5085
Gemengde gevoelens na dit weekend.  Verkeerde captainkeuze en minpunten Timber. Maar dankzij...

Wilde het net zeggen idd, je bent goed op weg!

Scoritop
BartB
#5097
Ik vind Brenet in potentie die 3e interessante speler van Twente. Ik heb nu bijvoorbeeld Boscagli vo...

Klopt Bart. Ik probeerde een team te maken met Brenet. Die gaat er dan in ten kosten van Teze of Hartman. Die dus ook aanvallende backs bij topclubs zijn, maar een stuk minder betrokken bij goals zijn dan Brenet.  

Willempie94

Ik overweeg na vandaag Eiting, verwacht dat die zich toch wel in de basis gaat spelen. Brenet vind ik wel wat duur.. en de vraag is of hij basis blijft

Laatst gewijzigd
1 2 ... 204 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.