Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 207 ... 275 276
BarryE1
Peli
#5150
Ook dat laatste zijn vaak geen verrassingen toch, voor iemand die de eredivisie volgt èn enig...

Nicolaescu 🤣

Willempie94
Peli
#5129
Nogal. Ik had 'm ook (nu staat hij voorgoed op m'n zwarte lijst), dus ik snap je twijfel.  Dat...

Die komt er bij mij ook absoluut niet meer in, zelfs niet in de transferperiode haha. 

Willempie94
Ruhs49
#5136
Ryan is een goede keeper en zal best wel wat puntjes behalen, mits hij in de basis blijft. Zijn...

ja dat is zeker een goed punt, maar dat zal vermoedelijk nog niet duidelijk worden voordat de transferperiode afgelopen is. dus dat is wel een risico. 

 

Willempie94
NootjeKrak
#5134
Ik lees heel veel over de optie tussen Benitez en een goedkope keeper. Of 2 gemiddelde keepers, maar...

Stel je zou gaan voor Unnerstal, dan is mijn overweging welke keeper er daarnaast moet, een goede back up? of toch een goedkope keeper. Bij optie 1 ben je duurder uit qua budget en dan kan je net zo goed voor Benitez gaan. 

NootjeKrak
Willempie94
#5154
Stel je zou gaan voor Unnerstal, dan is mijn overweging welke keeper er daarnaast moet, een goede ba...

Heb even gekeken en Almere speelt behapbare wedstrijden wanneer Twente de toppers speelt.

Ben Van Heck

ik zal wat risico moeten nemen omdat ik een flinke inhaalslag moet maken. ik heb hiervoor de volgende verdeling in mijn voorlopige team:

A: 16,75 milj
M: 13,25 milj
V: 12 milj
K: 5  milj

Aanval: 3 kanonnen, 1 op de bank van 750 k en een tribuneklant van 500 k

Middenveld: 2 stuks van minimaal 3 miljoen (waarvan 1 'gokje' van psv), 3 middenvelders tussen de 1,5 - 2 miljoen die hun punten lijken op te gaan leveren en 1 van 500k 

 

Verdediging: 2 toppers met veel kansen op assists/goals, 2 verdedigers tussen de 1,25 en 2 miljoen en   1 van 500k

 

Keeper: keeper van 4 milj (wie zou dat zijn) en een keeper van 1 miljoen

 

ben voor nu best tevreden omdat ik toch wel moet gokken. van mijn aanval verwacht ik mega veel punten want kan altijd wel eentje captain maken. middenveld heeft met mijn top middenvelder en  gokje van 3 miljoen (als die goed uitpakt) stabiele punten. De rest moet ik maar zien in mijn middenveld maar in potentie zijn liggen hier ook wel wat punten verwacht ik, zeker gezien hun eerste seizoenshelft. verdediging word standaard met 3 spelers waarvan ik er 2 altijd op kan stellen. die andere kan ik wisselen obv programma. mijn dure keeper stel ik altijd op en verwacht ik ook veel punten van als de lijn word doorgezet.

 

Denken jullie dat de verdeling een beetje realistisch is om een inhaalslag te kunnen maken? ik moet risico's nemen en ik verwacht dat dat zeker met mijn aanval wel lukt. of is dit juist op save spelen? mocht iemand in PM willen discussieren hierover dan kan dat ook. ik speel voornamelijk om de sub poule te winnen met mijn vrienden!

Peli
Ben Van Heck
#5156
ik zal wat risico moeten nemen omdat ik een flinke inhaalslag moet maken. ik heb hiervoor de volgend...

Leuke uitleg, jammer dat je het nog ontelbaar veel keren gaat wijzigen 🤣

 

Maar voor iemand die een inhaalslag moet maken is je opzet/verdeling dikke prima toch. 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

hahaha zeker waar peli, het ging ook zeker om de verdeling. hier verwacht ik niet echt meer van af te wijken denk ik

BartB
Ben Van Heck
#5156
ik zal wat risico moeten nemen omdat ik een flinke inhaalslag moet maken. ik heb hiervoor de volgend...

Ik denk niet dat iemand je daar een eenduidig antwoord op kan geven. Het is maar net waar je zelf voor kiest. Zet je in op de aanval of op het middenveld. Mijn voorlopige eerste keuze is gericht op het middenveld waarbij ik alle 'kanonnen' van het middenveld hebt geselecteerd en maar 1 van de grote 3 in de aanval. 

Mijn alternatieve team is iets meer in balans met goedkopere middenvelders en 2 van de grote 3 in de aanval. 

Ik denk dat ik tot de deadline zal twijfelen wat nu het juiste gaat zijn 😅

Peli
BartB
#5159
Ik denk niet dat iemand je daar een eenduidig antwoord op kan geven. Het is maar net waar je zelf vo...

"Mijn voorlopige eerste keuze is gericht op het middenveld waarbij ik alle 'kanonnen' van het middenveld hebt geselecteerd en maar 1 van de grote 3 in de aanval."

Herkenbaar.
Alhoewel.... Beetje afhankelijk van wie jij met 'alle kannonen van het middenveld' bedoelt. Lijkt me niet dat je nu Steijn èn Stengs èn Timber èn Veerman/Til hebt, toch?

BartB
Peli
#5160
"Mijn voorlopige eerste keuze is gericht op het middenveld waarbij ik alle 'kanonnen' van het midden...

Ik heb Veerman, Steijn én Stengs in mijn eerste optie. Aangevuld met nog een 3 miljoen middenvelder en een redelijke goede 5e middenvelder.

Aangezien ik in de voorhoede daardoor maar 2 zekerheidjes kan selecteren, aangevuld met een derde wat onzekere aanvaller, heb ik de optie om altijd nog een sterke 3-5-2 opstelling te maken 

Laatst gewijzigd
Peli
BartB
#5161
Ik heb Veerman, Steijn én Stengs in mijn eerste optie. Aangevuld met nog een 3 miljoen midden...

Zelf kies ik waarschijnlijk ook voor een versterkt middenveld. Maar wel net iets goedkoper dan het jouwe, omdat ik voorin (naast 2 hele goedkope spelers) ook 3 mogelijke topschutters wil picken.

Vooralsnog heb ik op mijn middenveld 3 man van de huidige top 5 middenvelders, aangevuld met 2 spelers uit de 1.5/1.75 categorie en een 750K.
En voorin ook 3 man uit de huidige top 5 aanvallers, aangevuld met 2x 500K.

Maar ook ik zal nog blijven sleutelen tot de deadline, kan morgen zomaar weer heel anders over de verdeling van mijn team denken.
Ik sta er dan wel erg goed voor momenteel (98.3%), maar wil toch echt richting dat gouden bekertje blijven klimmen. Ik zal dus echt een goede balans moeten vinden in mijn team, liefst zonder al te gekke gokjes.

BartB
Peli
#5162
Zelf kies ik waarschijnlijk ook voor een versterkt middenveld. Maar wel net iets goedkoper dan het j...

Hopelijk gaan de komende 2 weekenden gewoon bevestiging geven voor 1 van mijn 2 opties. Anders begint de hele puzzel opnieuw zo net voor de deadline

Topco
BartB
#5163
Hopelijk gaan de komende 2 weekenden gewoon bevestiging geven voor 1 van mijn 2 opties. Anders begin...

Zouden er mensen openstaan voor een groepsapp? Even off-topic

Peli
Topco
#5164
Zouden er mensen openstaan voor een groepsapp? Even off-topic

Dat hoeft voor mij in ieder geval niet.

Ben Van Heck
Peli
#5162
Zelf kies ik waarschijnlijk ook voor een versterkt middenveld. Maar wel net iets goedkoper dan het j...

dan word je verdediging wel erg karig denk ik toch? nu moet ik zeggen dat veel verdedigers niet echt interessant zijn, buiten enkele verdedigers van top clubs maar het lijkt wel een 'must' te zijn om er daar eentje van te kiezen. 

 

Voor mij hoeft een groep app ook niet haha, wel blij dat het forum weer een stuk actiever is om lekker te kunnen sparren.

Laatst gewijzigd
Scoritop
Ben Van Heck
#5156
ik zal wat risico moeten nemen omdat ik een flinke inhaalslag moet maken. ik heb hiervoor de volgend...

Mooie verdeling. Ik heb ook weer zitten puzzelen. 

K: 3,75 M (twee keepers die gezien het programma elkaar prima kunnen afwisselen)
V: 13,5 M (3 uit de top 5 waarvan 1 gok op een hoop punten. 1 van 1,25 en 1 van 750k) 
M: 15,75 M (3 uit de top 5. 1 van 1,75 en 2 van 750k)
A: 14 M (3 topschutters en 2 500k) 

Ik wil wel sparren Ben. Als er anderen zijn dan mag je altijd een bericht sturen). 

Peli
Ben Van Heck
#5166
dan word je verdediging wel erg karig denk ik toch? nu moet ik zeggen dat veel verdedigers niet echt...

Ik ga voor 1 verdediger van PSV en eentje van Feyenoord. Verder even aankijken wie de 3e wordt, die mag 2.0-2.5M kosten en dan aangevuld met 2 verdedigers uit de 1.25-1.75 categorie. 

Niet per se karig toch?

NootjeKrak
Peli
#5168
Ik ga voor 1 verdediger van PSV en eentje van Feyenoord. Verder even aankijken wie de 3e wordt, die...

Zo sta ik er inderdaad ook in. Dit hoeven ook niet gelijk de duurste spelers te zijn, omdat verdedigers vooral de nul moeten houden. Afgezien van Geertruida en Sugawara zijn alle goed scorende verdedigers weinig bij doelpunten betrokken.

Astarloa
Peli
#5168
Ik ga voor 1 verdediger van PSV en eentje van Feyenoord. Verder even aankijken wie de 3e wordt, die...

Sterker nog, vind het behoorlijk reteduur. In verhouding zie ik in de 1,25 categorie betere spelers voor hun geld. Ik denk zelf dat de meeste punten gepakt gaan worden in de aanval en middenveld. Vandaar dat ik in de verdediging zo efficient mogelijk wil omspringen met het budget. Feyenoorders in de verdediging vind ik geen vereiste aangezien die niet veel vaker de 0 houden dan enkele ploegen onder hun. Doelpunten en assists zijn bonus maar daar selecteer ik eigenlijk niet op. 

Topco
Astarloa
#5170
Sterker nog, vind het behoorlijk reteduur. In verhouding zie ik in de 1,25 categorie betere spelers...

Mag ik vragen aan welke verdedigers je dan denkt? Van Go Ahead ga ik vanuit? Ik vind Go Ahead spelers wel risico voor de basis omdat ze toch makkelijk tegengoals kriijgen. Ik zou dan toch persoonlijk eerder iets meer investeren en voor een Smal van Twente gaan, al is die ook nog niet echt op stoom.

Peli
Astarloa
#5170
Sterker nog, vind het behoorlijk reteduur. In verhouding zie ik in de 1,25 categorie betere spelers...

(Rete)duur is een relatief begrip 😁

En die 3e verdediger van 2.0-2.5 kan inderdaad nog zomaar goedkoper uitvallen (dat is nogal Penetra-afhankelijk namelijk 😉)

Verder wel volledig met je eens dat goals/assists enkel een bonus is bij een verdediger. 

Jonah Deloo

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die ajaxcieden ook interessant geprijsd vinden voor het def team. Heb nu brobbey en Taylor. Brobbey als goedkopere optie op pavlidis en zie hem minstens zoveel doelpunten maken als hem. En Taylor is behoorlijk aan het underpeformen als je naar zijn xg, xa en andere stats kijkt.

Peli
Jonah Deloo
#5173
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die ajaxcieden ook interessant geprijsd vinden voor het def t...

Brobbey is sowieso interessant. Maar verdedigers en middenvelders van Ajax laat ik met rust, gezien hoeveel (en hoe makkelijk) ze goals tegen krijgen.

 

BartB
Jonah Deloo
#5173
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die ajaxcieden ook interessant geprijsd vinden voor het def t...

Brobbey is echt de enige Ajacied die ik overweeg. Het is achterin een gatenkaas en op deze manier gaat Ajax veel goals tegen krijgen en ook dus nog wel het nodige verliezen. Dan wil je geen verdedigers en middenvelders van Ajax.

Ze hebben afgelopen weekend dan wel gewoon van GAE maar GAE heeft ongeveer 25 kansen gemist. Ajax had gewoon met 8-3 kunnen verliezen.

1 2 ... 207 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.