Penetra en Eiting staan beiden met potlood op mijn lijstje, dat lijkt me duidelijk.
Mochten ze in de volgende 2 potjes basisklanten blijven, is er een vrij reële kans dat ze mijn definitieve team wel halen.
Maar dat is dus afwachten geblazen en vingers gekruisd houden.
ik verwacht (puur op onderbuikgevoelens en obv de vorige potten van az) dat penetra wel basis blijft. eiting vind ik lastig inschatten maar er is zo veel heisa rond die jongen geweest dat het toch eigenlijk niet realistisch is om die gast op de bank te houden?? zou fijn zijn in ieder geval/ als beiden een basisplaats krijgen want het puntenplafond van eiting ligt imo best hoog en kan voor 1,75 een goede verschilmaker zijn
Zat vandaag naar Radio Scorito te luisteren waar de heren van de subleague 'Terug naar de Tekentafel' te gast waren. Zij spelen verschillende scorito spellen en delen veel informatie onderling via een besloten Discord kanaal.
Zijn er vergelijkbare discord kanalen die wel openbaar zijn of die nog mensen zoeken? Ben zelf fanatiek speler met zowel Topcoach als alle wielerspellen, zou graag met mensen willen sparren :)
Ben benieuwd naar jullie visie, ik twijfel dus over de 352 formatie met 2 top 3 spitsen of de 343 met daarvan 1 top 3 spits. Ik neig naar de 2e optie omdat de top 3 spitsen te duur zijn om er meerdere te kiezen.. maar aan de andere kant zie ik ze ook wel met z'n drieën strijden om de topscorer te worden.
Def. team eindelijk compleet. Sta nu op 98% dus er is nog werk aan de winkel.
Keepers: 4.75 milj.
Verdedigers: 9.5 milj. (erg op bespaart, maar met het oog op het programma gaat het wel goed samen)
Middenveld: 18.5 milj. (Veerman, Steijn en Timber als echte puntenpakkers omdat ik voornamelijk 352 ga spelen.)
Aanvallers: 14.25 milj. (Voor de twee toppers gegaan aangevuld met Ould-Chikh, die altijd op de bank zal plaatsnemen, en twee van 500k)
Zal niet veel meer aan veranderd worden. Maar ben benieuwd naar jullie mening..
Ben het met je eens over dat de programma's van Sparta en Utrecht vrij aardig 'matchen' (hetzelfde geldt trouwens voor GAE, als ik me niet vergis).
Maar pas wel goed op met Velthuis. (Eerdhuijzen is weer fit, zal steeds vaker speeltijd en verwacht ook wel basisplaatsen gaan krijgen). En ook met El Karouani, die pas recent de concurrentiestrijd van Leliendal gewonnen heeft.
Al overweeg ik beiden ook hoor, kwestie van de proefronden goed volgen en afwachten.
Ga het dit weekend denk eens anders proberen. Denk dat ik de volgende opstelling ga doen.:
Bijlow
Hancko, van Beek, Hartman
De Wit, Veerman, Timber, Steijn,
Ugalde, Brobbey (c), Bakayoko.
Bank: Bakker, Sonnenberg, Haye, Ould Chikh.
Dit wordt niet mijn definitieve selectie maar ben benieuwd wat dit mij brengt dit weekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.