Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 209 ... 274 275
Scoritop

Hoeveel spelers hebben jullie van de huidige top 5 voor in je basiself? Ik kom tot 9. 10 gaat mij net niet lukken

Ben Van Heck

8 stuks!

Jonah Deloo

Til inderdaad enorm interessant. Maar vraagje aan jullie.. Zien jullie hem dan als aanvulling op òf vervanger van veerman?

Willempie94

Ik heb nu 2 fey op het middenveld maar twijfel of dat slim is..

Willempie94
Jonah Deloo
#5203
Til inderdaad enorm interessant. Maar vraagje aan jullie.. Zien jullie hem dan als aanvulling op &og...

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor til gaan, maar dat is meer budget technisch, ik twijfel alleen of hij basis blijft

Peli
Scoritop
#5201
Hoeveel spelers hebben jullie van de huidige top 5 voor in je basiself? Ik kom tot 9. 10 gaat mij ne...

10 (mogelijk zelfs 11)

Laatst gewijzigd
Willempie94
Scoritop
#5201
Hoeveel spelers hebben jullie van de huidige top 5 voor in je basiself? Ik kom tot 9. 10 gaat mij ne...

9 nu ook, maar wil er 10 als het even kan haha

Willempie94

Ik blijf twijfelen over 3-4-3 of 3-5-2

Scoritop
Peli
#5206
10 (mogelijk zelfs 11)

Oh dat is knap. Met Eiting dan? En die 11e wordt Penetra. 

Peli
Scoritop
#5209
Oh dat is knap. Met Eiting dan? En die 11e wordt Penetra. 

Net andersom.... met Penetra. En dan eventueel Eiting als 11e.

Scoritop

Poeh. Ik durf Eiting nog niet aan. Pentetra ook niet. Of heeft Jansen aangegeven voor hem te gaan? Ipv Bazoer

Laatst gewijzigd
Peli
Scoritop
#5211
Poeh. Ik durf Eiting nog niet aan. Pentetra ook niet. Of heeft Jansen aangegeven voor hem te gaan? I...

Penetra en Eiting staan beiden met potlood op mijn lijstje, dat lijkt me duidelijk.
Mochten ze in de volgende 2 potjes basisklanten blijven, is er een vrij reële kans dat ze mijn definitieve team wel halen.
Maar dat is dus afwachten geblazen en vingers gekruisd houden.

 

Ben Van Heck

ik verwacht (puur op onderbuikgevoelens en obv de vorige potten van az) dat penetra wel basis blijft. eiting vind ik lastig inschatten maar er is zo veel heisa rond die jongen geweest dat het toch eigenlijk niet realistisch is om die gast op de bank te houden?? zou fijn zijn in ieder geval/ als beiden een basisplaats krijgen want het puntenplafond van eiting ligt imo best hoog en kan voor 1,75 een goede verschilmaker zijn

TourdeRobin

Zat vandaag naar Radio Scorito te luisteren waar de heren van de subleague 'Terug naar de Tekentafel' te gast waren. Zij spelen verschillende scorito spellen en delen veel informatie onderling via een besloten Discord kanaal. 

Zijn er vergelijkbare discord kanalen die wel openbaar zijn of die nog mensen zoeken? Ben zelf fanatiek speler met zowel Topcoach als alle wielerspellen, zou graag met mensen willen sparren :)

Willempie94
TourdeRobin
#5214
Zat vandaag naar Radio Scorito te luisteren waar de heren van de subleague 'Terug naar de Tekentafel...

Ik doe ook idd mee met zowel topcoach als de wielererronden! 

Leuk idee

Willempie94

Ben benieuwd naar jullie visie, ik twijfel dus over de 352 formatie met 2 top 3 spitsen of de 343 met daarvan 1 top 3 spits. Ik neig naar de 2e optie omdat de top 3 spitsen te duur zijn om er meerdere te kiezen.. maar aan de andere kant zie ik ze ook wel met z'n drieën strijden om de topscorer te worden. 

Laatst gewijzigd
Ruhs49
Willempie94
#5207
9 nu ook, maar wil er 10 als het even kan haha

Ik heb er "maar" 7

NootjeKrak
Scoritop
#5201
Hoeveel spelers hebben jullie van de huidige top 5 voor in je basiself? Ik kom tot 9. 10 gaat mij ne...

Ik zit nu op 9, maar merk dat ik wel diepte op mn bank mis

NootjeKrak
Willempie94
#5215
Ik doe ook idd mee met zowel topcoach als de wielererronden!  Leuk idee

Lijkt mij indd ook een heel leuk idee! Voor eigenlijk alle spellen

Jonah Deloo

Def. team eindelijk compleet. Sta nu op 98% dus er is nog werk aan de winkel. 

Keepers: 4.75 milj.

Verdedigers: 9.5 milj. (erg op bespaart, maar met het oog op het programma gaat het wel goed samen)

Middenveld: 18.5 milj. (Veerman, Steijn en Timber als echte puntenpakkers omdat ik voornamelijk 352 ga spelen.)

Aanvallers: 14.25 milj. (Voor de twee toppers gegaan aangevuld met Ould-Chikh, die altijd op de bank zal plaatsnemen, en twee van 500k)

Zal niet veel meer aan veranderd worden. Maar ben benieuwd naar jullie mening..

Topco
Jonah Deloo
#5220
Def. team eindelijk compleet. Sta nu op 98% dus er is nog werk aan de winkel.  Keepers: 4.75 m...

Ik ben benieuwd wie je overweegt in je verdediging gezien je beperkte uitgaven op die linie. Je middenveld gaat denk ik wel heel veel punten pakken!

Jonah Deloo

Heb nu staan: 

Dest - Penetra - Velthuis - El Karouani - Jacobs

Echt enorm goedkoop maar denk als de komende twee potjes pentra gewoon basis staat. Het opzich wel kan, aangezien ik niet snel naar een 442 zal switchen. Sparta en utrecht lijken ook prima samen te gaan. 

Peli
Jonah Deloo
#5222
Heb nu staan:  Dest - Penetra - Velthuis - El Karouani - Jacobs Echt enorm goedkoop maar denk...

Ben het met je eens over dat de programma's van Sparta en Utrecht vrij aardig 'matchen' (hetzelfde geldt trouwens voor GAE, als ik me niet vergis).

Maar pas wel goed op met Velthuis. (Eerdhuijzen is weer fit, zal steeds vaker speeltijd en verwacht ook wel basisplaatsen gaan krijgen). En ook met El Karouani, die pas recent de concurrentiestrijd van Leliendal gewonnen heeft. 

Al overweeg ik beiden ook hoor, kwestie van de proefronden goed volgen en afwachten.

Sjarls

Ga het dit weekend denk eens anders proberen. Denk dat ik de volgende opstelling ga doen.: 

 

Bijlow

Hancko, van Beek, Hartman

De Wit, Veerman, Timber, Steijn,

Ugalde, Brobbey (c), Bakayoko.

 

Bank: Bakker, Sonnenberg, Haye, Ould Chikh.

Dit wordt niet mijn definitieve selectie maar ben benieuwd wat dit mij brengt dit weekend. 

Ruhs49

Zijn er nog mensen die het leuk vinden om spelerdilemmas te kiezen? Dan kan ik nog wel een leuke selectie maken.

1 2 ... 209 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.