Oké, hierbij nieuwe rondes nieuwe dilemma's:
Brobbey of Ugalde
Sierhuis of Rots
Mito of Seuntjes
Stengs of Timber
Mattsson of De Wit
Kitolano of Willumson
Jensen of Namli
Tahiri of Ritmeester
Dest of Hartman
Wolfe of Penetra
Flamingo of Deijl
van Rooij of El Karouani
Olij of Unnerstal
Laat de discussies maar beginnen!
Lijkt me wel beter om spelers of combinaties van spelers met (nagenoeg) hetzelfde budget te vergelijken, anders is het nog meer appels met peren vergelijken. Tussen Brobbey en Ugalde zit een prijsverschil van 1,5 M, dan zou je daar een combinatie met elk een andere speler van moeten maken.
Verwachten jullie een zekere overwinning van PSV op FC Utrecht?
FC Utrecht presteert de laatste wedstrijden stabiel:
- 9 wedstrijden ongeslagen
- in de laatste 5 wedstrijden maar 3 tegendoelpunten
Veel deelnemers zullen weer vol voor PSV gaan, ook goed te begrijpen, maar om een verschil te kunnen maken in Scorito is deze ronde misschien een kans om niet voor PSV te gaan.
Of is deze redenatie cq gokje te groot als je meedraait in de top van het klassement?
Mocht ik je aan het denken gezet hebben...wie zou je dan in de aanval overwegen als zekere doelpuntenmakers?
Zijn er voldoende alternatieven op het middenveld die de nodige punten kunnen binnen halen mocht PSV toch 'gewoon' hun walk-over hebben?
Cathline
Luuk de Jong, echter wel wat twijfels op de langere termijn. Wat gebeurt er bij PSV als de buit al (nagenoeg) binnen heeft en ze spelen nog voor andere prijzen? Wat gebeurt er als PSV vijf wedstrijden voor het einde al kampioen is, krijgen de wisselspelers dan meer kansen?
Van Gassel
Kramer, Vriends lijkt me vaker geblesseerd en Kramer (ik neem aan de je de verdediger van Go Ahead bedoelt) is 500 K goedkoper
Proper
Driouech, Van Duiven heeft nog twee rondes om zich te tonen anders is het risico te groot, maar ik ken zijn talenten/stats. Zou zomaar nog kunnen omdraaien
Saibari, toen beide beschikbaar waren had Saibari de voorkeur
Berghuis, maar neem geen van beide
Ivanusec, maar allebei te duur
Haye
Koopmeiners
Wel in de beker gewoon verloren van Feyenoord, en afgelopen weekend (met wat moeite in de 2e helft) gelijkgespeeld tegen vitesse. Wat volgens mij het minst scorende team in de ED is.
Dus ik verwacht wel een overwinning voor PSV. Zeker omdat ze dat de 17 wedstrijden hiervoor ook deden.
Dus ik neem er denk wel 2 a 3 van PSV.
Maar Utrecht begint idd wel beter te draaien dus in m'n definitieve team komen er misschien wel een paar.
Ik verwacht zeker een overwinning van PSV. FC Utrecht overtuigde zelfs tegen Vitesse niet afgelopen weekend. Al had Sam Lammers wel wat aardige kansen. Dus als die misschien iets effectiever wordt zou dat wel wat doelpunten op kunnen leveren.
Dus ik heb 'gewoon' 4 PSV'ers in m'n team komend weekend. Dest, Veerman, Til en De Jong.
Verder 2x Ajax, 2x AZ (al twijfel ik daar nu over na gisteren), 2x Feyenoord en 1x Heracles
Ik zit met een probleem. Wil namelijk graag til inpassen, maar dat blijkt lastig. Til erinzetten voor veerman lijkt meteen minder consistent. En omdat mijn middenveld toch mijn sterkste punt moet gaan worden is dat niet ideaal. Hetzelfde geldt als ik til erin zet voor steijn. Want twee van dezelfde club. Lastig...
Laat me weten of jullie voor til gaan en zo ja ten koste van welke andere top middenvelder
Ja, ik zie PSV die pot ook wel winnen. Maar er werd, overigens terecht, gewezen op het geringe aantal tegengoals dat FC Utrecht krijgt de laatste tijd.
Hierdoor ga ik denk ik voor andere spelers dan Luuk de Jong in m'n voorste linie.
Wel neem ik Dest en Til mee.
Zoals ik het nu heb staan in de basis: 4x Feyenoord, 2x PSV, 2x Twente, 2x Heracles, 1x Ajax.
Bij mij gaat Til denk wel het definitieve team halen i.p.v. Veerman.
Verder zie ik het juist op het middenveld niet echt als een probleem als je daar voor 2 basisspelers van dezelfde (top)club gaat. Zo kan je prima voor Veerman èn Til gaan of bijvoorbeeld Stengs èn Timber.
Achterin is daar ook nog wel iets voor te zeggen bij de juiste club(s). Voorin zou ik die keuze echter zelf nooit maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.