Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 210 ... 322 323
Topco
Ruhs49
#5225
Zijn er nog mensen die het leuk vinden om spelerdilemmas te kiezen? Dan kan ik nog wel een leuke sel...

Leuk!

Sjarls
Ruhs49
#5225
Zijn er nog mensen die het leuk vinden om spelerdilemmas te kiezen? Dan kan ik nog wel een leuke sel...

Gooi der maar in! 

Peli
Ruhs49
#5225
Zijn er nog mensen die het leuk vinden om spelerdilemmas te kiezen? Dan kan ik nog wel een leuke sel...

Ben benieuwd. 

Ruhs49

Oké, hierbij nieuwe rondes nieuwe dilemma's:

Brobbey of Ugalde

Sierhuis of Rots

Mito of Seuntjes

Stengs of Timber

Mattsson of De Wit

Kitolano of Willumson

Jensen of Namli

Tahiri of Ritmeester

Dest of Hartman

Wolfe of Penetra

Flamingo of Deijl

van Rooij of El Karouani

Olij of Unnerstal

Laat de discussies maar beginnen!

Scoritop
Ruhs49
#5229
Oké, hierbij nieuwe rondes nieuwe dilemma's: Brobbey of Ugalde Sierhuis of Rots Mito of Se...

Brobbey 

Sierhuis 

Seuntjes

Stengs

Mattsson

Kitolano

Jensen

Tahiri

Dest

Wolfe

Flamingo

van Rooij

Unnerstall

Scoritop
Jonah Deloo
#5222
Heb nu staan:  Dest - Penetra - Velthuis - El Karouani - Jacobs Echt enorm goedkoop maar denk...

Penetra kan je er weer uithalen. Wissel tegen Quick Boys. 

Ben Van Heck

klopt maar heb je bazoer zien spelen tegen quick boys? Die kan er geen moer van. Zou penetra nog niet afschrijven 

Scoritop
Ben Van Heck
#5232
klopt maar heb je bazoer zien spelen tegen quick boys? Die kan er geen moer van. Zou penetra nog nie...

Dat klopt idd. Wat een fout 

Peli
Scoritop
#5231
Penetra kan je er weer uithalen. Wissel tegen Quick Boys. 

Dat zegt precies helemaal niks

Peli

Brobbey of Ugalde

Sierhuis of Rots

Mito of Seuntjes

Stengs of Timber

Mattsson of De Wit

Kitolano of Willumson

Jensen of Namli

Tahiri of Ritmeester

Dest of Hartman

Wolfe of Penetra

Flamingo of Deijl

van Rooij of El Karouani

Olij of Unnerstal

Sommige keuzes op gevoel, sommige op ratio en sommige op budget.

Peli

Ik heb er ook nog wel een paar....

Zeefuik of Cathline 

Luuk de Jong of Pavlidis 

Van Gassel of Brouwer 

Vriends of Kramer

Fraulo of Proper

Driouech of Van Duiven

Tillman of Saibari 

Berghuis of Bergwijn 

Paixao of Ivanusec 

De Guzman of Haye

Koopmeiners of De Haan

 

Hay

Lijkt me wel beter om spelers of combinaties van spelers met (nagenoeg) hetzelfde budget te vergelijken, anders is het nog meer appels met peren vergelijken. Tussen Brobbey en Ugalde zit een prijsverschil van 1,5 M, dan zou je daar een combinatie met elk een andere speler van moeten maken.

Laatst gewijzigd
Tujopi

Verwachten jullie een zekere overwinning van PSV op FC Utrecht?

FC Utrecht presteert de laatste wedstrijden stabiel:

  • 9 wedstrijden ongeslagen
  • in de laatste 5 wedstrijden maar 3 tegendoelpunten 

Veel deelnemers zullen weer vol voor PSV gaan, ook goed te begrijpen, maar om een verschil te kunnen maken in Scorito is deze ronde misschien een kans om niet voor PSV te gaan.
Of is deze redenatie cq gokje te groot als je meedraait in de top van het klassement?

Mocht ik je aan het denken gezet hebben...wie zou je dan in de aanval overwegen als zekere doelpuntenmakers?
Zijn er voldoende alternatieven op het middenveld die de nodige punten kunnen binnen halen mocht PSV toch 'gewoon' hun walk-over hebben?

 

Hay

Heb voorlopig voor komend weekend 2x PSV, ze zullen wel winnen maar wellicht niet met grote cijfers en voor dat geld zijn er mogelijk betere opties (hoewel PSV tot dusver een zekere factor is gebleken).

Peli
Hay
#5237
Lijkt me wel beter om spelers of combinaties van spelers met (nagenoeg) hetzelfde budget te vergelij...

De dillema's die ik neerlegde zijn stuk voor stuk (nagenoeg) even duur.

Waag je er eens aan, zou ik zeggen 😉 

Hay
Peli
#5240
De dillema's die ik neerlegde zijn stuk voor stuk (nagenoeg) even duur. Waag je er eens aan, zou ik...

Mijn opmerking had meer betrekking op de topic daarboven, maar goed ik zal me er eens aan wagen (soms met een korte toelichting)

Hay
Peli
#5236
Ik heb er ook nog wel een paar.... Zeefuik of Cathline  Luuk de Jong of Pavlidis  Van G...

Cathline 

Luuk de Jong, echter wel wat twijfels op de langere termijn. Wat gebeurt er bij PSV als de buit al (nagenoeg) binnen heeft en ze spelen nog voor andere prijzen? Wat gebeurt er als PSV vijf wedstrijden voor het einde al kampioen is, krijgen de wisselspelers dan meer kansen?

Van Gassel

Kramer, Vriends lijkt me vaker geblesseerd en Kramer (ik neem aan de je de verdediger van Go Ahead bedoelt) is 500 K goedkoper

Proper

Driouech, Van Duiven heeft nog twee rondes om zich te tonen anders is het risico te groot, maar ik ken zijn talenten/stats. Zou zomaar nog kunnen omdraaien

Saibari, toen beide beschikbaar waren had Saibari de voorkeur

Berghuis, maar neem geen van beide

Ivanusec, maar allebei te duur

Haye

Koopmeiners

Laatst gewijzigd
tinus013
TourdeRobin
#5214
Zat vandaag naar Radio Scorito te luisteren waar de heren van de subleague 'Terug naar de Tekentafel...

Altijd handig!

Ruhs49

Ik heb er ook nog wel een paar....

Zeefuik of Cathline 

Luuk de Jong of Pavlidis 

Van Gassel of Brouwer 

Vriends of Kramer

Fraulo of Proper

Driouech of Van Duiven

Tillman of Saibari 

Berghuis of Bergwijn 

Paixao of Ivanusec 

De Guzman of Haye

Koopmeiners of De Haan

Willempie94

Brobbey of Ugalde

 

Sierhuis of Rots

 

Mito of Seuntjes

 

Stengs of Stengs

 

Mattsson of De Wit

 

Kitolano of Willumson

 

Jensen of Namli

 

Tahiri of Ritmeester

 

Dest of Dest

 

Wolfe of Penetra

 

Flamingo of Deijl

 

van Rooij of el karouani

 

Olij of Unnerstal

Bobby37
Tujopi
#5238
Verwachten jullie een zekere overwinning van PSV op FC Utrecht? FC Utrecht presteert de laatste wed...

Wel in de beker gewoon verloren van Feyenoord, en afgelopen weekend (met wat moeite in de 2e helft) gelijkgespeeld tegen vitesse. Wat volgens mij het minst scorende team in de ED is.

Dus ik verwacht wel een overwinning voor PSV. Zeker omdat ze dat de 17 wedstrijden hiervoor ook deden.

Dus ik neem er denk wel 2 a 3 van PSV.

Maar Utrecht begint idd wel beter te draaien dus in m'n definitieve team komen er misschien wel een paar. 

BartB
Bobby37
#5246
Wel in de beker gewoon verloren van Feyenoord, en afgelopen weekend (met wat moeite in de 2e helft)...

Ik verwacht zeker een overwinning van PSV. FC Utrecht overtuigde zelfs tegen Vitesse niet afgelopen weekend. Al had Sam Lammers wel wat aardige kansen. Dus als die misschien iets effectiever wordt zou dat wel wat doelpunten op kunnen leveren.

Dus ik heb 'gewoon' 4 PSV'ers in m'n team komend weekend. Dest, Veerman, Til en De Jong.
Verder 2x Ajax, 2x AZ (al twijfel ik daar nu over na gisteren), 2x Feyenoord en 1x Heracles

Jonah Deloo

Ik zit met een probleem. Wil namelijk graag til inpassen, maar dat blijkt lastig. Til erinzetten voor veerman lijkt meteen minder consistent. En omdat mijn middenveld toch mijn sterkste punt moet gaan worden is dat niet ideaal. Hetzelfde geldt als ik til erin zet voor steijn. Want twee van dezelfde club. Lastig...

Laat me weten of jullie voor til gaan en zo ja ten koste van welke andere top middenvelder

Peli
BartB
#5247
Ik verwacht zeker een overwinning van PSV. FC Utrecht overtuigde zelfs tegen Vitesse niet afgelopen...

Ja, ik zie PSV die pot ook wel winnen. Maar er werd, overigens terecht, gewezen op het geringe aantal tegengoals dat FC Utrecht krijgt de laatste tijd.
Hierdoor ga ik denk ik voor andere spelers dan Luuk de Jong in m'n voorste linie. 
Wel neem ik Dest en Til mee.
Zoals ik het nu heb staan in de basis: 4x Feyenoord, 2x PSV, 2x Twente, 2x Heracles, 1x Ajax.

Peli
Jonah Deloo
#5248
Ik zit met een probleem. Wil namelijk graag til inpassen, maar dat blijkt lastig. Til erinzetten voo...

Bij mij gaat Til denk wel het definitieve team halen i.p.v. Veerman.

Verder zie ik het juist op het middenveld niet echt als een probleem als je daar voor 2 basisspelers van dezelfde (top)club gaat. Zo kan je prima voor Veerman èn Til gaan of bijvoorbeeld Stengs èn Timber.
Achterin is daar ook nog wel iets voor te zeggen bij de juiste club(s). Voorin zou ik die keuze echter zelf nooit maken.

1 2 ... 210 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.