Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 211 ... 273 274
Willempie94
Jonah Deloo
#5248
Ik zit met een probleem. Wil namelijk graag til inpassen, maar dat blijkt lastig. Til erinzetten voo...

Ik ga zelf voor Til vermoed ik, maar dat is meer gebaseerd op het budget.. Steijn laat ik ook links liggen. Ik vermoed dat hij minder punten gaat halen als de eerste helft. Maar daar kan ik uiteraard naast zitten. 

Laatst gewijzigd
Astarloa

Steijn wil ik er heel graag bij hebben aangezien hij eigenlijk gewoon als 2e spits speelt en ik dus verwacht dat hij zomaar op 20 doelpunten kan eindigen. Daarbij heeft Twente een vrij gunstig programma. Maar 5 miljoen is veel dinero, daar heb je ook Matsson en Kitolano voor. Stof om over te peinzen voor 3 Februari.

BartB
Jonah Deloo
#5248
Ik zit met een probleem. Wil namelijk graag til inpassen, maar dat blijkt lastig. Til erinzetten voo...

Ik overweeg alleen een optie met 2 verdedigers van hetzelfde team (PSV in dit geval) dan een middenveld met 2 spelers van hetzelfde team. In de aanval sowieso niet 2 spelers van hetzelfde team.

PSV krijgt weinig doelpunten tegen dus daar loont het naar mijn idee best om 2 PSV'ers achterin te zetten. Van andere clubs vind ik het eigenlijk geen optie om er 2 van hetzelfde team achterin te zetten. 

In tegenstelling tot in de verdediging is het op het middenveld van PSV toch wat onzeker wie er nou constant blijft spelen. Daarom overweeg ik nu alleen Veerman op het middenveld. Als Til de komende 2 weekenden in de basis blijft zou ik Veerman kunnen wisselen voor Til. Wat betreft de Feyenoord middenvelders is het voor mij ook óf Stengs óf Timber. Na 1 ronde na de winterstop is het al wel duidelijk dat Feyenoord het kampioenschap kan vergeten. Daar zal dus wel een motivatie probleem kunnen ontstaan. Ik heb dan ook het gevoel dat Feyenoord niet zo'n goede tweede seizoenshelft gaat hebben en dan wil ik m'n middenveld wel gespreid hebben.

Ab Normaal
BarryE1
#5200
Zeker vermakelijk! Alle interessante onderwerpen worden aangeraakt. Jammer dat Meneer Scorito de kan...

Tja, moet ook wel eennbeetje de tijd in de gaten houden en dat het niet te gedetailleerd werd. 
Na afloop zijn we iets verder in detail gegaan. 

Ruhs49

Ik zit zelf nog met een groot dilemma op het middenveld. Namelijk het volgende: ik twijfel heel erg tussen een middenveld waarin de kansen/euros/punten meer gespreid zijn (2x 2,5-1,75m en 1x1,5-1m) 

of een middenveld met een grote puntenpakker (2,5-3M) en twee minder populaire middenvelders met  wel kans op punten (1,75-0,75m).

De prijzen tussen haakjes zijn de ranges waartussen ik de spelers dan uitzoek.

Wat zou jullie voorkeur hebben?

Laatst gewijzigd
Peli
Ruhs49
#5255
Ik zit zelf nog met een groot dilemma op het middenveld. Namelijk het volgende: ik twijfel heel erg...

Moeilijk in te schatten als we niet weten uit welke prijscategorie je overige 3 middenvelders komen.

Ruhs49

De 3 die er zeker in staan zijn middenvelders uit het hoge segment dus minstens 3m.

Peli
Ruhs49
#5257
De 3 die er zeker in staan zijn middenvelders uit het hoge segment dus minstens 3m.

Er valt voor allebei je opties genoeg te zeggen. 
Ikzelf ga voor 3x duur + 2x 1.5-1.75 + 1x 500K-750K (met 3-4-3 als voorkeursformatie en 3-5-2 als back-up formatie)

Maar als jouw resterende budget het toelaat, dan is de keuze voor 3x duur + 2x 2.5-1.75 + 1x 1.5-1.0 wel mega luxe natuurlijk. Zelfs tè luxe wellicht (maar jij gaat waarschijnlijk veelal 3-5-2 spelen, verwacht ik).

Beun
Peli
#5256
Moeilijk in te schatten als we niet weten uit welke prijscategorie je overige 3 middenvelders komen.

Ik vind echt dat je hier totaal niets over kunt zeggen. Spelers "uit het hoge segment" en "grote puntenpakkers (tussen 2,5 en 3 miljoen)"... 

Ligt er echt totaal aan wie je dan pakt. 

Peli
Beun
#5259
Ik vind echt dat je hier totaal niets over kunt zeggen. Spelers "uit het hoge segment" en "grote pun...

Hij zal Mattsson wel bedoelen met "grote puntenpakker van 2.5-3.0".

Die had hij inderdaad net zo goed direct bij naam kunnen noemen 😅

Ben Van Heck

hahah ja latenw e gewoon het beestje bij de naam noemen. iedereen weet vaak toch wel welke spelers hij bedoelt en uiteindelijk maakt iedereen keuzes obv eigen visie natuurlijk.. scheelt weer moeilijk doen haha!

Sjarls

Wat zijn jullie verwachtingen van Noa Lang voor de tweede seizoenshelft? Ik heb eigenlijk het gevoel dat die wel weer in de basis komt mits fit en gaat strooien met goals en assist.

Laatst gewijzigd
Peli
Sjarls
#5262
Wat zijn jullie verwachtingen van Noa Lang voor de tweede seizoenshelft? Ik heb eigenlijk het gevoel...

Ik ga vrijwel zeker voor Luuk voorin, dus Lang is dan sowieso geen optie voor mij.
Maar als je van plan bent om Luuk (om budgettechnische redenen wellicht?) te skippen, dan is Lang voor 3.0M een prima optie om erbij te hebben voorin. Helemaal risicoloos is het echter niet.... Lang heeft met Lozano een geduchte (en voor PSV-begrippen dure) concurrent en hij is de afgelopen seizoenen toch wel vrij blessuregevoelig gebleken.

Laatst gewijzigd
Willempie94

Mijn team deze ronde bestaat uit 3x psv 4x fey 2x heracles 1x az 1x ajax

Denk dat ik de eerste keer ik een ajacied in mijn team zet hem ook meteen de eer gun om captain te mogen zijn^^ Ja dit gaat idd om Brobbey:)

Ruhs49
Peli
#5260
Hij zal Mattsson wel bedoelen met "grote puntenpakker van 2.5-3.0". Die had hij inderdaad net zo go...

Om eerlijk te zijn ben ik er echt nog niet uit tussen Mattsson of De Wit of Tillman. Dus nee, het gaat zeker niet specifiek over Mattsson.

Ruhs49

Ben wel eens benieuwd naar jullie verdeling 'toppers' per linie. Dus dure spelers met veel punten. Enkele voorbeelden: de grote 3 natuurlijk, Stengs, Steijn, Til, Geertruida, Benitez, etc.

Ik zal aftrappen:

Aanval: 3

Middenveld: 2

Verdediging: 1

Keepers: 0

BartB
Ruhs49
#5266
Ben wel eens benieuwd naar jullie verdeling 'toppers' per linie. Dus dure spelers met veel punten. E...

Ik neem aan dat jij met je '3' in de aanval niet doelt op Gimenez, Pavlidis én De Jong?
Beetje subjectief dus wat je definitie van 'toppers' is maar ik noem het maar even de top 5 spelers van iedere linie. 

Voor mij is de verdeling dan:

Keeper: 0 (of 1 in m'n alternatieve team)

Verdediging: 2 (en in m'n alternatieve team 1)

Middenveld: 3

Aanval: 2

Ruhs49

Laten we zeggen top 5 puntenpakkers per linie.

Sjarls
Peli
#5263
Ik ga vrijwel zeker voor Luuk voorin, dus Lang is dan sowieso geen optie voor mij.Maar als je van pl...

Dat is zeker waar en die blessure gevoeligheid is ook wel een dingetje inderdaad. Maar aan het begin stond die ook in de basis en zat Lozano op het bankje. Ik twijfel over Luuk De Jong nog een beetje ik zie dat als ze kampioen zijn en dat gebeurd natruurlijk redelijk vroeg in het seizoen het ook echt wel gebeuren dat Peppi een hoop speeltijd gaat krijgen.  Zou het misschien ook nog kunnen zijn dat Bakayoko alles blijft spelen om zo zijn transferwaarde nog verder omhoog te krikken en dat ze hem dan aan het einde van het seizoen goed verkopen. Of hebben jullie een andere gedachte bij Bakayoko? 

Ben Van Heck

we dachten bij luuk ook dat hij zou gaan banken rondom europese potten en hij heeft alsnog alles gespeeld. er valt natuurlijk wel wat over te zeggen mbt het kampioenschap maar ik denk dat luuk ook wel een recordje probeert te verbreken. 

Peli
Sjarls
#5269
Dat is zeker waar en die blessure gevoeligheid is ook wel een dingetje inderdaad. Maar aan het begin...

Als Luuk mee blijft draaien voor de topscorerstitel dan gaat hij het echt niet waarderen/accepteren/leuk vinden als Bosz hem uit de basis gaat houden, of het kampioenschap nou al vroegtijdig binnen is of niet. 
Misschien dat hij soms net wat eerder gewisseld zal worden, maar dat gebeurt eigenlijk in bijna elke wedstrijd al.

BartB
Peli
#5271
Als Luuk mee blijft draaien voor de topscorerstitel dan gaat hij het echt niet waarderen/accepteren/...

Precies... Zo'n speler als Luuk de Jong gaat echt niet de laatste 4 wedstrijden op het bankje zitten. Het vroege wisselen van Luuk de Jong heeft mij ook lang doen twijfelen over hem, maar hij wordt vaak pas gewisseld als ie er al 1 of 2 heeft gescoord. Dus zo erg is het dan niet als ie er een kwartier voor tijd vanaf gaat. 

Peli

In other news...

Pascal Jansen per direct exit bij AZ.

Willempie94
Peli
#5273
In other news... Pascal Jansen per direct exit bij AZ.

Dat geeft een ander perspectief.. nu helemaal benieuwd naar aankomend weekend! #Penatra & de Wit

Scoritop
Peli
#5273
In other news... Pascal Jansen per direct exit bij AZ.

Zag het ook. Zal Pascal even vragen of hij naar mijn topcoach team wil kijken. Moet vast goedkomen dan. 

1 2 ... 211 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.