Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 212 ... 322 323
BartB
Scoritop
#5275
Zag het ook. Zal Pascal even vragen of hij naar mijn topcoach team wil kijken. Moet vast goedkomen d...

Dat kan nog wel eens invloed gaan hebben op het wel of niet kiezen van AZ spelers... Wie gaat er onder een nieuwe (of interim) trainer basisklant worden?  Nou had ik toch al geen AZ spelers in m'n team en dat gaat nu al helemaal niet meer gebeuren denk ik. Dat is me te onzeker nu

Peli
Willempie94
#5274
Dat geeft een ander perspectief.. nu helemaal benieuwd naar aankomend weekend! #Penatra & de Wit

Dit weekend skip ik Penetra nog maar even. Gewoon, voor de zekerheid :)

Bobby37
Sjarls
#5269
Dat is zeker waar en die blessure gevoeligheid is ook wel een dingetje inderdaad. Maar aan het begin...

Stel dat ze 5 a 6 wedstrijden voor het eind kampioen zijn. Net alsof Luuk dan gelijk 6 wedstrijden bankt. Misschien 1 of 2.

En waarom is dat alleen bij Luuk een risico? Dat zou je dan toch ook bij een Veerman of Til moeten overwegen. Daar is dan ook een risico op extra roulatie met Tilman, Saibari, Schouten, Babadi + jeugd.

Voor jou een reden om misschien voor Lang te gaan. Maar misschien wordt die dan wel juist gebankt om Vertessen speeltijd te gunnen. 

Ik heb er ook over na zitten denken hoor, maar dan zou je bijna geen psv meer kunnen nemen. 

Even nog iets totaal anders: is Dilrosun niet nog een leuk gokje qua prijs voor een basis speler van Feyenoord. Weet alleen nog niet hoe ik dit in m'n team gepuzzeld krijg.

Peli
Bobby37
#5278
Stel dat ze 5 a 6 wedstrijden voor het eind kampioen zijn. Net alsof Luuk dan gelijk 6 wedstrijden b...

M.b.t. Dilrosun:

Slot gaf al aan dat van de buitenspelers van Feyenoord er geen eentje echt bovenuit steekt momenteel, waardoor dus een jongen als Dilrosun (die afgeschreven leek en zelfs weg mocht) weer aan de beurt komt. Keerzijde is echter dat wanneer Dilrosun het een paar potjes als basisklant niet meer laat zien, hij net zo makkelijk weer naar de reservebank verdwijnt. 

Persoonlijk hou ik me ver weg van dat soort picks. Kunnen achteraf gezien dure 'foutjes' blijken. 

Laatst gewijzigd
BartB
Bobby37
#5278
Stel dat ze 5 a 6 wedstrijden voor het eind kampioen zijn. Net alsof Luuk dan gelijk 6 wedstrijden b...

Dat soort 'gokjes' waag ik me ook niet meer aan. Heb ik in de eerste seizoenshelft gedaan met Sosa, Ivanusec en Eiting. Voor mij alleen nog maar zekere basisspelers deze 15 rondes. 

Jonah Deloo

@Peli heb jij op dit moment Steijn erin staan? Vindt hem zelf wel interessant maar als ik dan weer naar zijn prijs kijk vind ik hem eigenlijk te duur. Misschien nemen uit gebrek aan beter scorende middenvelders?

Peli
Jonah Deloo
#5281
@Peli heb jij op dit moment Steijn erin staan? Vindt hem zelf wel interessant maar als ik dan weer n...

De kans dat Sem Steijn mijn definitieve selectie gaat halen is nihil.

Tujopi
Ab Normaal
#5254
Tja, moet ook wel eennbeetje de tijd in de gaten houden en dat het niet te gedetailleerd werd. ...

Complimenten hoor voor jullie constante prestaties! Chapeau👌

Willempie94

Dilemma:

Timber & Ugalde of Stengs & Lauritsen

Laatst gewijzigd
Peli
Ab Normaal
#5178
uhuhm, die Podcast van Scorito die vanochtend online gezet is met ene Ab Normaal er in, daar heb je...

Zojuist in de auto op weg van werk naar huis (ja, ik werk vrij ver van huis vandaan) de complete uitzending zitten beluisteren. 

Zowaar een keer genoten van een interessante Radio Scorito podcast. 

Heel verfrissend.... licht kritisch en nuchter. Waarvoor dank.

Laatst gewijzigd
Peli
Willempie94
#5284
Dilemma: Timber & Ugalde of Stengs & Lauritsen

Makkie...

Timber & Ugalde 

Willempie94

Haha soms puzzel je te veel en ineens zie je overal opties of mogelijke verbeteringen

Jonah Deloo
Peli
#5282
De kans dat Sem Steijn mijn definitieve selectie gaat halen is nihil.

Oh oke, naast wellicht eiting, geen twente spelers in je team dus?

Willempie94

Veerman geblesseerd, weet iemand wat er is?

 

Nu Schouten op het middenveld en Ramalho weer basis, zou dat blijven als Saibari weer terug komt?

Laatst gewijzigd
Peli
Jonah Deloo
#5288
Oh oke, naast wellicht eiting, geen twente spelers in je team dus?

Eiting staat nog maar met potlood in m'n voorlopige definitieve team. 

En naast hem overweeg ik er nog eentje. Sterker nog, die is wel vrij zeker van een plekje.

Ab Normaal
Peli
#5285
Zojuist in de auto op weg van werk naar huis (ja, ik werk vrij ver van huis vandaan) de complete uit...

Graag gedaan!

Als je vragen hebt hoor ik ze wel. 

Jonah Deloo

Ugalde nemen of proberen te downgraden in de verdediging en voor brobbey gaan?

Hay

Wordt voor komend weekend 4x PSV en 0x AZ :-)

Peli
Jonah Deloo
#5292
Ugalde nemen of proberen te downgraden in de verdediging en voor brobbey gaan?

Ugalde nemen én downgraden in je verdediging. 

Vrijgemaakte budget in je middenveld steken of eventueel aan je 4e aanvaller uitgeven.

Peli
Hay
#5293
Wordt voor komend weekend 4x PSV en 0x AZ :-)

AZ overwoog ik sowieso al niet.

Maar denk dat ik van de 2 beoogde PSV'ers aankomend weekend toch maar gewoon weer doorschakelen naar 4 stuks.

Verder waarschijnlijk ook 4x Feyenoord. Aangevuld met 1x Ajax en 1x Almere City.

stefbeukers

Ben wel benieuwd naar jullie budget-verdeling: wat kosten de verschillende linies in jullie team? 

Peli
stefbeukers
#5296
Ben wel benieuwd naar jullie budget-verdeling: wat kosten de verschillende linies in jullie team?&nb...

Momenteel heb in het zo verdeeld staan:

K - 5.00

V - 9.25 

M - 16.25

A - 16.50

En die van jouzelf?

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

wilde zelf ook eentje van almere nemen maar denk dat ik die ook maar ga skippen nav gisteren. Hier 4x Psv, 4x Fey, 1x Aja, 1x Sparta en 1x Heracles.

Peli
Ben Van Heck
#5298
wilde zelf ook eentje van almere nemen maar denk dat ik die ook maar ga skippen nav gisteren. Hier 4...

Ik begrijp je overweging m.b.t. Almere.
Je moet alleen wel bedenken dat ze gisteren startten met een basisopstelling waarin 4 of 5 spelers stonden die normaalgesproken wisselspeler zijn.
Bij een club als Almere merk je dan net wat sneller dat het niveau terugzakt dan bij de (sub)toppers.

Ben Van Heck

zeker waar, had ook niet echt naar de opstelling gekeken dus mijn conclusie was was voorbarig. Er zit er bij mij iig sowieso eentje op de bank van almere.

1 2 ... 212 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.