Klopt, al ben ik hier nog niet heel zeker van. Behalve Benítez zijn er geen keepers die structureel de nul houden. Het verschil tussen 5 keer de nul voor 3M of 3 keer de nul voor 1.5M (als voorbeeld) lijkt mij verwaarloosbaar, en te gebruiken in andere linies.
Ik heb nooit lang over de keepers nagedacht.
Zowel voorafgaand aan het seizoen als nu in de winterstop klikte ik eigenlijk vrijwel direct Benitez erin om hem er niet meer uit te halen.
Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat als je van plan bent om Benitez niet te picken, dat je dan inderdaad misschien wel net zo goed Barkas als een Unnerstall/Ryan/Olij kan nemen.
Het lieft heb ik Gimenez er ook in, en dan als het kan met 2 andere spitsen. Maar dan moet ik erg bezuinigen op verdediging en keepers
Eerder had ik 2 middenvelders van Feyenoord, heb er nu 2 van PSV. Vind het ergens een risico wegens het vele wisselen, maar verwacht dat ze beide erg veel minuten blijven spelen. Hoe kijken jullie daar naar?
Ik gooi een goedkopere op doel.
In m'n basis (waarschijnlijk) 4x Feyenoord, 3x PSV, 2x Twente en 2x Heracles. Bank: 3x Almere en 1x Sparta.
Maar... dat kan morgen om 19:59 uur zomaar anders zijn 🤦🏼♂️😄
Ja, ik had Taylor ook al in mijn achterhoofd. Henderson zal op 6 komen en Taylor daardoor wellicht meer naar voren. Maar we kunnen volgende week zondag nog afwachten, Henderson zal dan wel in de basis staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.