Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 213 ... 372 373
Ruhs49
stefbeukers
#5296
Ben wel benieuwd naar jullie budget-verdeling: wat kosten de verschillende linies in jullie team?&nb...

Ik heb het volgende (voor nu)

k: 3

v: 9,75

m: 17,5

a: 16,5

Ik ben net als Peli ook benieuwd naar die van jou

stefbeukers
Peli
#5297
Momenteel heb in het zo verdeeld staan: K - 5.00 V - 9.25  M - 16.25 A - 16.50 En die van...

K - 2.75

V - 12.25

M - 17.75

A - 14.25

Peli
stefbeukers
#5302
K - 2.75 V - 12.25 M - 17.75 A - 14.25

2.75 onder de lat...... Barkas + Bakker?

stefbeukers
Peli
#5303
2.75 onder de lat...... Barkas + Bakker?

Klopt, al ben ik hier nog niet heel zeker van. Behalve Benítez zijn er geen keepers die structureel de nul houden. Het verschil tussen 5 keer de nul voor 3M of 3 keer de nul voor 1.5M (als voorbeeld) lijkt mij verwaarloosbaar, en te gebruiken in andere linies.

Peli
stefbeukers
#5304
Klopt, al ben ik hier nog niet heel zeker van. Behalve Benítez zijn er geen keepers die struc...

Ik heb nooit lang over de keepers nagedacht.
Zowel voorafgaand aan het seizoen als nu in de winterstop klikte ik eigenlijk vrijwel direct Benitez erin om hem er niet meer uit te halen.

Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat als je van plan bent om Benitez niet te picken, dat je dan inderdaad misschien wel net zo goed Barkas als een Unnerstall/Ryan/Olij kan nemen. 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Ik zit nu vandaag op:

K: 4 V: 9,75 M: 19 A: 14,25

Gister had ik totaal weer wat anders

Willempie94

Wie heeft er Gimenez in de basis?

Peli
Willempie94
#5307
Wie heeft er Gimenez in de basis?

Aankomend weekend?

Ikke 🙋🏼‍♂️ En is ook gelijk m'n captain. 

Willempie94
Peli
#5308
Aankomend weekend? Ikke 🙋🏼‍♂️ En is ook gelijk m'n captain. 

Bedoelde de vraag voor je definitieve team:)

HeldS

Dit weekend niet, en waarschijnlijk ook neit in mijn definitieve selectie

Ruhs49

Gimenez is de enige speler in mijn (voorlopige) definitieve selectie die ik erin heb geklikt als eerste en er 100% niet meer uitgaat.

Ben Van Heck

dit weekend basis inclusief captain en gaat ook zeker mijn definitieve team redden.

Peli
Willempie94
#5309
Bedoelde de vraag voor je definitieve team:)

Ik heb nu 2 teams klaarstaan waar ik aan puzzel voor m'n definitieve team.
1tje mèt Gimenez en 1tje zónder Gimenez.
Ik neig naar die eerste.

Willempie94
stefbeukers
#5304
Klopt, al ben ik hier nog niet heel zeker van. Behalve Benítez zijn er geen keepers die struc...

Zo had ik e'm nog niet bekeken. Qua speelschema zou het nog best een optie kunnen zijn

Willempie94
Peli
#5313
Ik heb nu 2 teams klaarstaan waar ik aan puzzel voor m'n definitieve team.1tje mèt Gimenez en...

Het lieft heb ik Gimenez er ook in, en dan als het kan met 2 andere spitsen. Maar dan moet ik erg bezuinigen op verdediging en keepers

 

Eerder had ik 2 middenvelders van Feyenoord, heb er nu 2 van PSV. Vind het ergens een risico wegens het vele wisselen, maar verwacht dat ze beide erg veel minuten blijven spelen. Hoe kijken jullie daar naar?

Laatst gewijzigd
Peli
Willempie94
#5315
Het lieft heb ik Gimenez er ook in, en dan als het kan met 2 andere spitsen. Maar dan moet ik erg be...

Ik denk dat je er verstandig aan doet om voor 4 PSV'ers te gaan. En aangezien jij Benitez niet pickt (toch?) kom je dan bijna vanzelf uit bij 2 middenvelders van PSV.

Ben Van Heck

hoe gaan jullie de 4 psv'ers verdelen over jullie selectie? ikzelf ga voor 1 in iedere linie

Peli
Ben Van Heck
#5317
hoe gaan jullie de 4 psv'ers verdelen over jullie selectie? ikzelf ga voor 1 in iedere linie

Same

Ben Van Heck

en voor deze speelronde? twijfel om benitez op doel te zetten. wil zelf deze ronde ook weer 4 psv'ers in de selectie, maar er zijn imo ook andere opties als keeper...

Peli
Ben Van Heck
#5319
en voor deze speelronde? twijfel om benitez op doel te zetten. wil zelf deze ronde ook weer 4 psv'er...

Ik gooi een goedkopere op doel.

In m'n basis (waarschijnlijk) 4x Feyenoord, 3x PSV, 2x Twente en 2x Heracles. Bank: 3x Almere en 1x Sparta.

Maar... dat kan morgen om 19:59 uur zomaar anders zijn 🤦🏼‍♂️😄

Laatst gewijzigd
RvhC74

Henderson maar 2,5 mln middenvelder maken Scorito 😃😃😃😃😃

Bobby37

Ik ga denk weer voor de optie zonder giminez. Is me de 1e helft ook goed afgegaan. Sta op 98,7%. 

Vond hem toen al duur, en de Jong en pavlidis leveren (bijna) evenveel voor minder. 

Ruhs49

Ik ben benieuwd wat voor invloed Henderson zal hebben op het spel van Taylor. Wellicht wordt hij daardoor beter gestuurd en ingespeeld. En kan hij wat meer naar voren spelen omdat hij minder dekking hoeft te geven als bij Tahirovic.

Wat denken jullie?

Hay
Ruhs49
#5323
Ik ben benieuwd wat voor invloed Henderson zal hebben op het spel van Taylor. Wellicht wordt hij daa...

Ja, ik had Taylor ook al in mijn achterhoofd. Henderson zal op 6 komen en Taylor daardoor wellicht meer naar voren. Maar we kunnen volgende week zondag nog afwachten, Henderson zal dan wel in de basis staan.

Bobby37

Heb voor nu mijn voorlopige team als volgt

K: 2,75

V: 12,25

M: 18

A: 14

3x psv, 4x fey, 2x ajax geen az en geen twente

1 2 ... 213 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.