Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 217 ... 322 323
Peli
Ben Van Heck
#5396
dit weekend zet mijn voorlopige definitieve selectie wel op z'n kop. jensen geen basisplek, psv nu 2...

Eens hoor, zelfs ik begin nu te twijfelen of Benitez wel dezelfde must-have gaat zijn als voor de winterstop. 

Peli

Nou vooruit dan maar... ondanks de 400(!) punten die ik misliep door de gemiste penalty van captain Brobbey, toch nog 0,4% gestegen naar 98,7%

 

Dat noem ik zeer goed wegkomen na een dramatische speelronde. 

BartB

Wat een Topcoach sch*t weekend was dit zeg. Dat m'n captain Brobbey dan nog een penalty mist past precies in dat beeld. 

Maar idd dit weekend geeft heel veel twijfels over m'n definitieve selectie. Net nu ik overtuigd leek van toch Benitez in m'n definitieve selectie te puzzelen vraag ik me na dit weekend af of dat die 4 miljoen wel waard is... hetzelfde geldt ondertussen van Gimenez en Steijn... 

Brobbey leek een zekerheidje te zijn geworden in m'n team maar die gaat nu mssn nog weg toch?

Laatst gewijzigd
steven20

Man man man. Had die hattrick van Brobbey wel kunnen gebruiken. De rest was erg mager. Wel wat opvallende dingen gezien voor de definitieve selectie

Scoritop

Wat een drama deze ronde. Nu maar weer puzzelen. Hoop info gekregen dit weekend 

Ben Van Heck

Benitez wel of niet nemen is idd ook iets waar ik over twijfel. 2 keepers die elkaar obv programma goed af kunnen wisselen geniet mss nu wel mijn voorkeur en kan weer wat besparen om te investeren in andere linies. Ik denk wel dat geertruida en dest de must haves zijn in de verdediging. 

vind de middenvelders die ik op het oog had ook wel tegenvallen, maar zie eigenlijk over het algemeen maar tegenvallende spelelers op het middenveld. Word nog wat om hier de juiste puzzel voor te leggen en denk dat de juiste middenvelders picken dit seizoen de doorslag gaat geven voor de eindstand.

brobbey lijkt voor nu ook wel een must have te zijn met de vorm waarin hij verkeert nu. Al zei hij wel dat hij last had van zn knie afgelopen week en gezien zijn blessuregevoeligheid zou dit zomaar eens een dure grap kunnen zijn. Twijfel tussen hem en ugalde en dit wordt nog lastig om te kiezen. Aanval van psv ook weinig van te zeggen. Lang vandaag niet gespeeld bijvoorbeeld, lozano weer wel. Bakayoko en de jong zijn de enige 2 echt zeker van een basisplek voorin. De jong niet picken kan ook wel eens duur uitpakken.

Ik wilde in iedere linie een psv'er maar denk dat het er toch max 3 gaan worden, maar op het middenveld is ook alles onzeker met til, tillman en saibari straks.

 

dit worden nog een leuke 2 weken pff...

Peli

Ja, dat is misschien nog wel het kutste van allemaal. Dat het middenveld van PSV, buiten Veerman om, zo wisselend is. Extra vervelend is dat Saibari nu z'n kostbare tijd zit te verdoen op de bank bij de Afrika Cup, terwijl hij zichzelf net definitief de basis van PSV in had gevoetbald. Is dat nog altijd het geval als hij terugkeert? Of hebben Tillman en vooral Til een streepje voor? 🤷🏼‍♂️

steven20
Peli
#5407
Ja, dat is misschien nog wel het kutste van allemaal. Dat het middenveld van PSV, buiten Veerman om,...

Saibari had het inderdaad helemaal op de heupen voor de Afrika Cup. Zijn afronding is wel nog een probleem.

Ik vermoed dat Til in de basis blijft en Saibari en Tillman toch minder speelminuten krijgen zodra het team weer compleet is. Maar als Til er vroeg of laat toch uit gaat, gaat er 4 miljoen door het gootje.

Ben Van Heck

Ik denk dat til zijn basisplek wel definitief heeft afgedwongen want is ook zonder bal erg belangrijk voor psv. Tilman is gehuurd als ik het goed heb? Om die reden zou ik als ik bosz was Saibari dan altijd laten spelen. Tilman is zeer goed, maar Saibari doet imo niet veel onder en zo'n speler wil je toch wel in de kijker spelen gezien zijn potentie en de knaken die hij psv op gaat leveren. Met deze stand kun je het ook wel 'wagen' om niet met tilman te spelen. Ook belangrijk is of schouten een linie terugzakt als veerman weer fit is.  Lijkt me ook dat lang en lozano elkaar gaan afwisselen op links dus waar ga je tilman zetten dan?

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#5409
Ik denk dat til zijn basisplek wel definitief heeft afgedwongen want is ook zonder bal erg belangrij...

En wat als Bosz besluit om het merendeel van de wedstrijden met Schouten, Veerman en Til op het middenveld te gaan spelen? Waar ga je Saibari zetten dan? Naar mijn idee zet Bosz Schouten vooralsnog alleen in de grote(re) wedstrijden achterin.

Laatst gewijzigd
steven20
Peli
#5410
En wat als Bosz besluit om het merendeel van de wedstrijden met Schouten, Veerman en Til op het midd...

Dit lijkt mij op het moment ook het meest aannemelijk

Peli

Dan is de conclusie wellicht om, als je niet voor de (te) dure Veerman gaat, geen PSV middenvelder te nemen 😱

Scoritop
Ben Van Heck
#5406
Benitez wel of niet nemen is idd ook iets waar ik over twijfel. 2 keepers die elkaar obv programma g...

Mooi samengevat. Precies hoe ik erover denk. Ook dat de komende twee weken keuzestress gaat opleveren. Niemeijer als opvuller van RKC speelde ook niet, dus daar kan ook een streep doorheen. Misschien is de 2,5 M van Taylor opeens zo duur nog niet. 

Peli

Dan toch eens polsen wat de forumleden op onderstaand dillema zouden antwoorden, als er nu gekozen zou MOETEN worden.

Til + Namli

of

Saibari + Taylor

BartB
Scoritop
#5413
Mooi samengevat. Precies hoe ik erover denk. Ook dat de komende twee weken keuzestress gaat oplevere...

Ik ga nu ook voor 2 middenklasse keepers die elkaar goed kunnen afwisselen. Benitez is mij de 4 miljoen niet waard. Met de beker meegerekend heeft PSV nu al 3 wedstrijden op rij de 0 niet gehouden.

Het middenveld is echt een hoofdpijndossier. Steijn presteert al een paar weken niet goed. Eiting wel weer in de basis maar ook na een uur al weer gewisseld. Til al een paar weken geen Scorito rendement, Veerman geblesseerd (voor hoelang?) en wat gaat het middenveld van PSV überhaupt worden als Saibari weer terug is? En wat denken we van Mijnans? Die is weer terug, heeft gescoord en zal vast wel weer de basis middenvelder van AZ worden. Maarja, ga je nu 3 miljoen uitgeven aan een middenvelder van een AZ wat voor geen meter draait?

Ik hoopte dat dit weekend een bevestiging zou oplveren van m'n voorlopige selectie. Wat betreft de verdediging en Brobbey is dat gelukt. De rest heeft alleen maar voor meer vraagtekens gezorgd komende 2 weken.

Ben Van Heck

Til en namli dan denk ik. 

Scoritop
Peli
#5414
Dan toch eens polsen wat de forumleden op onderstaand dillema zouden antwoorden, als er nu gekozen z...

Ik zou zeggen Til en Namli. Maar ik houd volgende week Velanas ook in de gaten. 

Peli
BartB
#5415
Ik ga nu ook voor 2 middenklasse keepers die elkaar goed kunnen afwisselen. Benitez is mij de 4 milj...

Eiting wel weer in de basis maar ook na een uur al weer gewisseld. 

Dat was omdat hij werd 'geslachtofferd' om een CV in te brengen, na de rode kaart van Bruns. 

Met vooral Kjolo en Sadilek als directe concurrentie is Eiting absoluut (nog) geen zekerheidje, maar ik schrijf 'm nog niet af.

Bobby37

Til en namli

Maar qua definitieve team ben ik wel aardig de kluts kwijt. Vind Feyenoord en AZ erg tegenvallen, Psv houdt moeilijker de nul. 

Vooral feyenoord gaat op deze manier veel punten laten liggen 

 

Willempie94

Geertrtruida lijkt inderdaad een must have, maar vind ik voor een verdidiger wel erg duur. Al hij pakt wel weer af en toe een goal en assist mee, maar feyenoord heeft ook wel al veel tegengoals de laatste wedstrijden.. 

Ik overweeg Trauner ook qua budget, is wel geblesseerd geweest.

Laatst gewijzigd
BartB
Bobby37
#5419
Til en namli Maar qua definitieve team ben ik wel aardig de kluts kwijt. Vind Feyenoord en AZ erg t...

En Twente viel ook erg tegen afgelopen weekend. 

Na dit weekend is toch ook Berghuis weer op m'n radar gekomen. Zorgde wel voor dreiging en scoorde uiteindelijk ook. Als Brobbey nog verkocht wordt is Berghuis denk ik zijn vervanger in mijn aanval. 

Daarnaast blijft Thy ook maar scoren voor maar 2 miljoen... Die heeft tot nu toe nog niet 1x in mijn voorlopige team gezeten, maar begin daar toch aan te twijfelen. Misschien 2 van de grote 3 aangevuld met Thy.

Laatst gewijzigd
steven20

Til en Namli idd. Toch vanwege de onzekerheid rondom Saibari.

Velanas idd ook een optie. Presteerde bij NAC ook goed als ik me niet vergis?

BartB
Willempie94
#5420
Geertrtruida lijkt inderdaad een must have, maar vind ik voor een verdidiger wel erg duur. Al hij pa...

Geertruida is een zekerheidje in mijn team. Hij is duur inderdaad maar heeft ook al 5 goals en 2 assists. Hij staat natuurlijk niet voor niks bovenaan in de lijst van verdedigers. Als hij regelmatig goals blijft maken en assists gaat geven is het niet zo erg als Feyenoord de 0 niet houdt. Dat compenseert ie dan wel. 

Als je zegt te verwachten dat Feyenoord nog meer goals tegen gaat krijgen, lijkt Trauner me juist geen goede optie. Die moet het nu puur hebben van de 0 houden en heeft geen individuele punten van goals en assists. Trauner is 1,5 miljoen goedkoper maar heeft ook ruim dan de helft minder punten. 1644 om 750. 

Trauner is een beetje zo'n gevalletje Boscagli bij PSV. Staat ook alleen maar zo hoog omdat PSV het als geheel zo goed doet.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Brobbey gaat echt niet verkocht worden!

of ze moeten 100 mln bieden  😉🫣😉🫣

Willempie94
BartB
#5423
Geertruida is een zekerheidje in mijn team. Hij is duur inderdaad maar heeft ook al 5 goals en 2 ass...

Klopt, maar Trauner heeft in vergelijking met een geertruida 11 wedstrijden basis gehad en Geerteuida 18. Maar snap je punt hoor! Het is ook zeker niet zo dat ik hem niet overweeg.

Maar vraag me af of hij zo blijft leveren, ook ala feyenoord een dipje houd? Al wil ik sws een verdediger van psv en feyenoord. Dus het zal sws 1 van die 2 worden bij mij

1 2 ... 217 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.