Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 260 ... 273 274
Willempie94
Mollemaaktmenietuit
#6475
Rots een goal en Eiting basis en assist, er is nog hoop! Die Van Wolfswinkel blijft ook maar ge...

Rots heb ik ook basis. Al mag Steijn er ook nog wel 1 inleggen!

Chef13
Ecko
#6473
Er komt een dag dat Brobbey óf De Jong niet scoort, en dan zul je net de verkeerde cappen. Ik...

klopt, dan is het fijn om terug te kunnen vallen op een middenveld met stengs timber hlynsson en til mits allemaal fit. en edvardson en thy nog 

Chef13

ritmeester noodgedwongen in de basis kan gewoon punten opleveren vandaag hoor

Mollemaaktmenietuit

Bakker en van de Bruggen ook met Almere inderdaad. Dat is wel lekker. 

Peli
Chef13
#6478
ritmeester noodgedwongen in de basis kan gewoon punten opleveren vandaag hoor

Jep.

Heerlijk ook die punten voor de noodgedwongen opgestelde Bakker. En lekkere bankpunten voor Van Bruggen.

Dat ik uiteindelijk Hornkamp in m'n definitieve team heb geskipt voor Thy kon nog weleens balen worden. Al verwacht ik stiekem ook van laatstgenoemde nog wel de nodige goals 🤞🏽🤞🏽

Laatst gewijzigd
Chef13

helaas bakker op de bank. verrips staat basis morgen. 3 spelers gespeeld, op naar morgen waar ik op veel punten hoop!! 

 

verrips-bakker

geertruida-dest-rensch-kramer-plat

timber-stengs-til-hlynsson-sano-ritmeester

de jong-brobby-edvardsen-thy-cathline

Laatst gewijzigd
JoeyvanBomen

Heeft iemand enige blik op hoe lang Tmber gebleseeed is? 

Scoritop
Ecko
#6473
Er komt een dag dat Brobbey óf De Jong niet scoort, en dan zul je net de verkeerde cappen. Ik...

Mooi gedaan! 

danusz1986

Geen Gimenez vanavond)

Kwz
danusz1986
#6484
Geen Gimenez vanavond)

Die is wel lekker Scorito technisch gezien 

Scoritop

Heerlijk Hancko die de pingels neemt 

Peli
Scoritop
#6486
Heerlijk Hancko die de pingels neemt 

🤩

RvhC74

Twee verdedigers die de 0 houden en scoren , I like it

Bobby37

Dit is wel lekker uitlopen op alle teams met giminez. Mede dankzij hancko toch nog ruim 1000 punten, ondanks alle blessures.

Ecko
Scoritop
#6483
Mooi gedaan! 

Senks, dat was inderdaad een fijne captainkeuze. Vorige week met Chery ook al, maar volgende week wordt het waarschijnlijk gewoon Luuk de Jong. 
Ongelooflijk trouwens dat Hornkamp maar door 1% is gekozen. 

Ecko
Chef13
#6477
klopt, dan is het fijn om terug te kunnen vallen op een middenveld met stengs timber hlynsson en til...

Maar ja, als dat hele rijtje dan (zelfs uit een penalty) niet scoort...

Mollemaaktmenietuit

Mijn vrees dat Hancko de penalty's wellicht zou gaan nemen is uitgekomen :-) Verder ondanks blessures van Barkas, Timber, Til en Dest op de bank een prima score van 1039 met Thy, Rots, Eiting en Almere City die levert. 

 

 

steven20

Hier een wat magere ronde helaas. Te verklaren door blessures dat wel.


Weet iemand meer van Til? Of van Barkas? Zijn ze er volgende week weer bij of nog onbekend?

Peli
Mollemaaktmenietuit
#6492
Mijn vrees dat Hancko de penalty's wellicht zou gaan nemen is uitgekomen :-) Verder ondanks ble...

Hopelijk mag Hancko ze blijven nemen.....
(want, als Scorito-speler: geen Gimenez, wel Hancko in m'n team + want, als Feyenoord-supporter: Hancko ramt ze er wel in, Santi niet).

Al is het nog geen zekerheidje, aangezien Gimenez niet meedeed gisteren.

Peli

Redelijk rondje..... 1060 punten en een lichte stijging op de algemen ranglijst (van plek 254 naar plek 178, met een % van 99.6)

Wel zonde dat ik last minute mijn captain van Saibari naar Luuk switchte :(

 

 

Laatst gewijzigd
Chef13
Peli
#6494
Hopelijk mag Hancko ze blijven nemen.....(want, als Scorito-speler: geen Gimenez, wel Hancko in m'n...

Het zou leuk zijn voor Hancko inderdaad, maar ik denk dat Gimenez ze 'gewoon' weer gaat nemen als hij terug is, slot is er veel aan gelegen om hem weer aan het scoren te krijgen voor zijn vertrouwen

M@thijs

.

Laatst gewijzigd
Peli
M@thijs
#6497
.

Daar heb je wel een punt.

M Vado

Blij dat Geertje ook nog even dacht; maak je niet druk scorito spelers, als Hancko scoort, pak ik er ook 1 mee.

FrankDeTank
M Vado
#6499
Blij dat Geertje ook nog even dacht; maak je niet druk scorito spelers, als Hancko scoort, pak ik er...

Haha, ik dacht precies hetzelfde! Is toch wel erg fijn!

Ik ook met 1,1% gestegen naar 96,7%. Niet verkeerd met al die blessures en ook de verkeerde capatain keuze.

1 2 ... 260 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.