Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 261 ... 273 274
Ecko
Peli
#6498
Daar heb je wel een punt.

Hij zet tenminste wel een punt aan het eind van zijn bericht. Dat zie je steeds minder 

Peli
Ecko
#6501
Hij zet tenminste wel een punt aan het eind van zijn bericht. Dat zie je steeds minder 

😆

M Vado
FrankDeTank
#6500
Haha, ik dacht precies hetzelfde! Is toch wel erg fijn! Ik ook met 1,1% gestegen naar 96,7%. Niet v...

Haha ja, ik was blij met de bevrijdende 1-0 in de Kuip, maar werd direct iets te blij begroet door een maat die Hancko in scorito had.

Netjes. Ik deze ronde 1.104 punten, met 1.3% gestegen naar 98.1%.

Peli
KippA

Eens kijken of Timber al gaat spelen tegen Roma...

Ben Van Heck

Timber speelt niet morgen, Gimenez ook onzeker en Geertruida is ziek. Laten we hopen dat in ieder geval laatstgenoemde er zondag gewoon bij is. 

Peli
Ben Van Heck
#6506
Timber speelt niet morgen, Gimenez ook onzeker en Geertruida is ziek. Laten we hopen dat in ieder ge...

We of jij? 😉

Willempie94

Zal Bosz spelers sparen/vroeg wisselen aankomend weekend? Er zal wel voorzichtig aan gedaan worden gezien de vele blessures en de belangrijke wedstrijd van volgende week

HeldS
Willempie94
#6508
Zal Bosz spelers sparen/vroeg wisselen aankomend weekend? Er zal wel voorzichtig aan gedaan worden g...

Nee dat doet hij niet. En je kan sowieso de opstelling afwachten

hansotjes
HeldS
#6509
Nee dat doet hij niet. En je kan sowieso de opstelling afwachten

niet voor het vroeg wisselen :p

Ben Van Heck

LDJ zal er wel af gaan na 70 minuten oid, maar als hij er dan al 2 in heeft liggen dan is dat oké. Wie gaan jullie cappen dit weekend? Twijfel tussen Saibari en De Jong..

Peli

Vorige week wisselde ik Saibari last minute in als captain voor De Jong 😮‍💨

Deze week krijgt Saibari wèl de band van me.

Ecko

Ik had Hornkamp, die katapulteerde me met stip de top 500 in. Als dank mag hij nu op de tribune uitrusten en de plek van Meerdink warmhouden. 
Tegen Volendam moet Meerdink toch eens van de nul geraken? Maar hem cappen durf ik niet aan, misschien wordt het de bank en wordt m'n aanval De Jong (captain), Brobbey en Bergkamp (die misschien toch bank ipv Meerdink).

Saibari cappen is me te link gezien het bij PSV weer overvolle middenveld. 

Peli
Ecko
#6513
Ik had Hornkamp, die katapulteerde me met stip de top 500 in. Als dank mag hij nu op de tribune uitr...

Heb jij gewoon Bergkamp?? Dat is echt niet eerlijk 😉

Peli
Ecko
#6513
Ik had Hornkamp, die katapulteerde me met stip de top 500 in. Als dank mag hij nu op de tribune uitr...

En je bent bang dat Bosz Saibari gaat banken of een vroege wisselbeurt?

Ben Van Heck

Lijkt me sterk dat Saibari gaat banken. In de laatste 3 ED potten voor PSV bij 5 goals betrokken en zo te zien hebben de weinige speelminuten bij Marokko weinig invloed op zijn vorm. Thuis tegen Heracles verwacht ik veel van hem iig. Krijgt ook de voorkeur boven de Jong bij mij. 

Gelukkig zien we de opstelling al van te voren. 

Laatst gewijzigd
Scoritop

De Jong of Saibari idd. Ben er nog niet over uit. 

Wel blij dat Taylor gewisseld werd gister ipv Hlynsson. Al speelde laatstgenoemde ook belabberd. Zou dus kunnen zijn dat Van de Boomen Taylor eruit kan spelen. Misschien stille hoop van mijn kant. 

Daarnaast benieuwd of Timber er bij is tegen RKC. Iemand al wat erover gevonden? Ik heb hem wel op de tribune zien zitten gister. 

En hoe lang zal Barkas er uit zijn? 

Frits

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5435344/feyenoord-hoopt-op-geertruida-en-timber-voor-thuisduel-met-rkc

Willempie94
Scoritop
#6517
De Jong of Saibari idd. Ben er nog niet over uit.  Wel blij dat Taylor gewisseld werd gister i...

Hlynson speelde inderdaad belabberd, maar het is ook echt geen linksbuiten. Wanneer er met Boom en Henderson een gedegen blok staat, komt hij echt wel in z'n kracht. Als het gaat om Taylor en Hlynson dan zal Taylor de terechte dupe worden. 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Frits
#6518
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5435344/feyenoord-hoopt-op-geertruida-en-timber-voor-...

Interesting! Maar weet niet of ik Timber in de basis durf te zetten

Frits
Willempie94
#6520
Interesting! Maar weet niet of ik Timber in de basis durf te zetten

Ik heb hem er nu wel in, bij gebrek aan beter. Wacht de laatste berichtgevingen af vandaag.

Peli
Willempie94
#6520
Interesting! Maar weet niet of ik Timber in de basis durf te zetten

Ik zet 'm niet eens op m'n bank.
Thuispotje, tegen RKC en Slot heeft met Zerrouki een prima alternatief achter de hand.
Waarom zou hij nu een risico nemen door Timber vanaf de aftrap te laten spelen? (Als hij überhaupt al bij de selectie zit.)

 

 

Laatst gewijzigd
Ecko

De Jong geeft volgens mij een hogere doelpuntgarantie en doorgaans maakt hij meer minuten dan Saibari. Maar ja, een scorende middenvelder levert meer op en De Jong heeft wel vaker weken droog gestaan. Ben wel blij dat ik beiden heb, en dat Timber en Geertruida er gauw weer bij zijn.

@ Peli: Hornkamp, Bergkamp, Bergwijn, Wijndal (waar is die gebleven?), Berghuis, Huisstra; het is soms best ingewikkeld allemaal.

Ben Van Heck
Scoritop
#6517
De Jong of Saibari idd. Ben er nog niet over uit.  Wel blij dat Taylor gewisseld werd gister i...

Kan weinig vinden over Barkas. Echter ging hij, fit of niet, sowieso al de bank op tegen Twente uit.

Ecko

Het is slecht voor mijn Scorito-aspiraties, maar ik gun het Branderhorst dat hij tegen Twente een wereldpartij keept en eerste keus blijft. 

1 2 ... 261 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.