Same, maak me er dus niet heel druk over nu.
Ik ga voor De jong deze week. Mocht Saibari nog prikken heb ik hem alleen niet dubbele punten en verwacht dat hij idd sneller gewisseld zal worden omdat hij europees echt alles speelt.
Boadu is qua kosten misschien mijn 3e spits, maar ik heb hem gepickt als 4 aanvaller.
En gezien wat hij Twente moet kosten voor die laatsts 15 potjes, gaat hij onherroepelijk spelen zodra hij er fysiek klaar voor is. Desnoods vanaf links.
Ik heb trouwens van mijn vriend begrepen dat Timber niet speelt, maar, indien nodig, wel minuten kan maken. Verder spelen Geertruida en Gimenez wel. Maar aangezien jullie mijn vriend niet kennen, heeft deze informatie feitelijk dezelfde toegevoegde waarde als wanneer Patricia Paay haar mening over atoommoleculen deelt
Thnx Joey. En leuke toevoeging over La Paay.
Kan mij nog wel heugen dat je hier de forumleden met een van je eerste post op hun plek kwam zetten. Ik begin je berichten steeds meer te waarderen!
Dag iedereen,
Ik heb eindelijk een account aangemaakt na maanden te lurken, en heb gelijk een vraag:
Ik heb 2 plekken open op het middenveld in te vullen door: Chery, Namli, Sano en Timber. Ik zat zelf te denken aan Namli en Chery, en dan Timber op de bank (ivm twijfelachtige fitheid).
Bonusvraag: Gaat Sparta zich herpakken tegen Excelsior?
Welkom Tallaballa!
Chery, Namli, Sano en Timber....
Van die 4 zou ik Namli en Chery in de basis zetten, Sano bank, Timber tribune.
En aangezien ik geen glazen bol heb, kan ik je bonusvraag helaas niet beantwoorden ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.