Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 262 ... 273 274
hansotjes
Ben Van Heck
#6524
Kan weinig vinden over Barkas. Echter ging hij, fit of niet, sowieso al de bank op tegen Twente uit.

Same, maak me er dus niet heel druk over nu.
Ik ga voor De jong deze week. Mocht Saibari nog prikken heb ik hem alleen niet dubbele punten en verwacht dat hij idd sneller gewisseld zal worden omdat hij europees echt alles speelt.

Peli
Ben Van Heck
#6524
Kan weinig vinden over Barkas. Echter ging hij, fit of niet, sowieso al de bank op tegen Twente uit.

Lees net op een Utrecht forum dat hij nog niet buiten heeft getraind. Zegt niks over de lange termijn, alleen wel dat hij dit weekend weer nul punten op mijn bank gaat opleveren. 

Willempie94
Peli
#6527
Lees net op een Utrecht forum dat hij nog niet buiten heeft getraind. Zegt niks over de lange termij...

Ik hoop dat hij er volgende week weer bij is, dan is ie harder nodig als deze ronde

hansotjes
Peli
#6527
Lees net op een Utrecht forum dat hij nog niet buiten heeft getraind. Zegt niks over de lange termij...

Peli
hansotjes
#6529

Jans doet vaker populistisch getinte uitspraken, voor de bühne zeg maar.

Maar als hij daadwerkelijk Branderhorst gaat belonen (niet onterecht overigens) ook zodra Barkas weer terug is, dan zijn mijn 2 goedkope keepers uiteindelijk toch duurkoop gebleken.

Scoritop
Ben Van Heck
#6524
Kan weinig vinden over Barkas. Echter ging hij, fit of niet, sowieso al de bank op tegen Twente uit.

Bij mij ook. 

Scoritop
Peli
#6530
Jans doet vaker populistisch getinte uitspraken, voor de bühne zeg maar. Maar als hij daadwerk...

Als van Wolfswinkel blijft scoren, dan zal Boadu ook een dure koop zijn. Gelukkig zijn er nog heel wat wedstrijden waarin hij zich in het elftal kan spelen. 

Peli
Scoritop
#6532
Als van Wolfswinkel blijft scoren, dan zal Boadu ook een dure koop zijn. Gelukkig zijn er nog heel w...

Boadu is qua kosten misschien mijn 3e spits, maar ik heb hem gepickt als 4 aanvaller. 

En gezien wat hij Twente moet kosten voor die laatsts 15 potjes, gaat hij onherroepelijk spelen zodra hij er fysiek klaar voor is. Desnoods vanaf links.

hansotjes
Peli
#6530
Jans doet vaker populistisch getinte uitspraken, voor de bühne zeg maar. Maar als hij daadwerk...

Als je t filmpje kijkt is het inderdaad licht sarcastisch haha, hij is erg tevreden over Vasilios

 

JoeyvanBomen

Oh, wat had ik graag Saibari niet uit mijn team weggedrukt. Bij elke goal of assist die in het restant van dit seizoen van zijn voet afkomt zal ik mij weer voor m'n kop slaan. Ik hoop dat Till snel weer terug is en Bosz Saibari eruit gooit, want ik kan dit niet meer aan 

JoeyvanBomen

Ik heb trouwens van mijn vriend begrepen dat Timber niet speelt, maar, indien nodig, wel minuten kan maken. Verder spelen Geertruida en Gimenez wel. Maar aangezien jullie mijn vriend niet kennen, heeft deze informatie feitelijk dezelfde toegevoegde waarde als wanneer Patricia Paay haar mening over atoommoleculen deelt 

Scoritop
JoeyvanBomen
#6536
Ik heb trouwens van mijn vriend begrepen dat Timber niet speelt, maar, indien nodig, wel minuten kan...

Thnx Joey. En leuke toevoeging over La Paay. 

Kan mij nog wel heugen dat je hier de forumleden met een van je eerste post op hun plek kwam zetten. Ik begin je berichten steeds meer te waarderen! 

stefbeukers
JoeyvanBomen
#6536
Ik heb trouwens van mijn vriend begrepen dat Timber niet speelt, maar, indien nodig, wel minuten kan...

Is dit die vriend van het algoritme? Met een team met zes aanvallers?

Ecko

Atoommoleculen?🧐 Ik wist niet eens dat ze bestonden, dus ik hoor graag haar uitleg.

Peli
Scoritop
#6537
Thnx Joey. En leuke toevoeging over La Paay. Kan mij nog wel heugen dat je hier de forumleden m...

Eens.

steven20

https://www.twentefans.nl/fc-utrecht-mist-vier-spelers-tegen-fc-twente-barkas-heeft-last/

Chef13

hier ook lastige keuzes vandaag. til wacht ik nog even af.

mijn struggles zijn thy of V. edvardsen basis.

kramer of rensch basis.

kwa cap, gewoon de Jong of een keer risicootje nemen en stengs cappen, weinigen hebben hem dus kan goed uitpakken maar scoort niet aan de lopende band natuurlijk

tallaballa

Dag iedereen, 

Ik heb eindelijk een account aangemaakt na maanden te lurken, en heb gelijk een vraag:

Ik heb 2 plekken open op het middenveld in te vullen door: Chery, Namli, Sano en Timber. Ik zat zelf te denken aan Namli en Chery, en dan Timber op de bank (ivm twijfelachtige fitheid). 

Bonusvraag: Gaat Sparta zich herpakken tegen Excelsior? 

 

Peli
tallaballa
#6543
Dag iedereen,  Ik heb eindelijk een account aangemaakt na maanden te lurken, en heb gelijk een...

Welkom Tallaballa!

Chery, Namli, Sano en Timber....
Van die 4 zou ik Namli en Chery in de basis zetten, Sano bank, Timber tribune.

En aangezien ik geen glazen bol heb, kan ik je bonusvraag helaas niet beantwoorden ;-)

 

 

Laatst gewijzigd
hansotjes
tallaballa
#6543
Dag iedereen,  Ik heb eindelijk een account aangemaakt na maanden te lurken, en heb gelijk een...

Welkom!
Credits nog voor die schitterende openingsgoal in 2010!

Ik zou inderdaad ook Chery en Namli erin klikken en Timber lekker reserve houden

 

tallaballa
hansotjes
#6545
Welkom!Credits nog voor die schitterende openingsgoal in 2010!Ik zou inderdaad ook Chery en Namli er...

Bedankt!

Ik was het bestaan van Tshabalala trouwens vergeten maar scherp onthouden!

Chef13

Timber en Geertruida kunnen weer spelen iig

Bobby37

Berghuis ook een twijfelgeval voor zondag

Scoritop

Saibari wissel

Ecko
Bobby37
#6548
Berghuis ook een twijfelgeval voor zondag

Best opvallend, al die Scoritosterkhouders die de laatste weken geblesseerd zijn/waren. Wat kan daar achter zitten?🤔

1 2 ... 262 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.