Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 263 ... 273 274
Peli
Scoritop
#6549
Saibari wissel

✅️

FrankDeTank

Oef, Saibari inderdaad wissel maar is al gedeeld. Hebben jullie Bakker op goal of toch een 0-punter met Barkas?

Scoritop
FrankDeTank
#6552
Oef, Saibari inderdaad wissel maar is al gedeeld. Hebben jullie Bakker op goal of toch een 0-punter...

Uit Pec zie ik niet in waarom je Bakker op de bank zou zetten? 🤷🏼‍♂️

FrankDeTank

PEC doet het best aardig laatste weken, maar Almere stiekem ook. Vandaar mijn twijfel, haha. Ik zie PEC thuis wel gewoon (ruim) winnen van Almere eigenlijk.

Scoritop
FrankDeTank
#6554
PEC doet het best aardig laatste weken, maar Almere stiekem ook. Vandaar mijn twijfel, haha. Ik zie...

Dan moet je Barkas nemen 😉

FrankDeTank

Even zitten rekenen en laat inderdaad Bakker staan. Bij een 2-0 of 3-0 is het alsnog 12 punten. 😂 Stomme vraag, excuus! Ik raak altijd in de stress van blessures en last minute wijzigingen in m'n opstelling.

Ecko

Vergeten om Saibari uit de basis te halen.

Nee, eerlijk gezegd hoopte ik dat hij een kwartiertje mee zou mogen doen en zou scoren. Met Sano of Timber waren m'n alternatieven trouwens ook niet geweldig. 
Maar goed, Boscagli en captain De Jong scoorden, dus ik klaag verder niet. 

Hay

"Feyenoord kan tegen RKC Waalwijk vermoedelijk weer beschikken over drie absolute sterkhouders. De Rotterdammers moesten het afgelopen donderdagavond, in de eerste wedstrijd van de Europa League-tussenronde tegen AS Roma, stellen zonder Lutsharel Geertruida, Quinten Timber en Santiago Giménez. Deze namen staan zondagmiddag weer aan de aftrap, zo stelt het Algemeen Dagblad." Als dit klopt heb ik een goede gok genomen Timber in de basis te zetten.

Mollemaaktmenietuit

Weet iemand waarom vd Bruggen niet speeldde in de verdediging van 5 bij almere. Toch 55 puntjes die nu 0 worden. 

Scoritop
Mollemaaktmenietuit
#6559
Weet iemand waarom vd Bruggen niet speeldde in de verdediging van 5 bij almere. Toch 55 puntjes die...

Weet ik ook niet. Hem het gevoel dat Pastoor vaker zijn elftal rouleert. 

Bobby37

Zit er goed naast deze week. Timber had ik op de tribune, dacht dat ie met een zware hersenschudding er nog wel even uit zou liggen en dat ze niet zo snel risico zouden nemen.

Saibari had ik basis, dacht dat ie nog wel even in zit vallen. Maar die mocht de hele pot niet meedoen.

Berghuis had ik op de bank, was een twijfelgeval, zit uiteindelijk niet eens bij de selectie.

Kortom, uiteindelijk 1 basis en 3 bank met allemaal nul punten en op de tribune timber en cathline die gewoon basis staan :(

RvhC74

Het wordt tijd dat Hylsson en Boadu ff gaan scoren......

over van het Schip en Ajax wil ik het niet eens hebben, wat een puinhoop daar........

Peli

Karige speelronde, maar wonderbaarlijk genoeg de schade op weg naar een gouden bekertje beperkt weten te houden (gelukkig maar 0.1% gezakt, naar 99.5%).

In ieder geval nog wel een goaltje van captain Luuk. En verdedigend was alles ook nog wel positief.... Inclusief keeper 4x de nul achterin en alle vier de winst. Maaaaaarrrr daar tegenover staan 4 basismiddenvelders met slechts een gezamenlijk totaal van 118 schamele punten. En als kers op de taart een verbazingwekkend totaal van exact nul(!) punten op m'n bank. Nul punten voor 4 bankzitters, dat heb ik persoonlijk in al die jaren Scorito TC nog nooit eerder meegemaakt. Met speciale dank aan het bovenbeen van Barkas (maar die was nog ingecalculeerd), de spontane roulatiedrift van Alex Pastoor, de rug van Saibari en de afgekeurde wereldgoal van Boadu.

Ik vertrouw erop dat Team Peli volgende week orde op zaken stelt. Anders volgt er een slopende straftraining onder leiding van Ton Boot, Cor van der Geest, Co Adriaanse en Mr. Miyagi.

 

Laatst gewijzigd
Ecko

Ook hier klachten over het middenveld: vier man die samen 48 punten pakken! Echt door de ondergrens. Overigens, meneer Scorito, waarom telt de assist van Chery op het eigen doelpunt van Hato niet als zodanig?

M'n verdedigers (3) en de keeper zijn goed voor maar liefst 520 punten, met ook nog 's Jacobs op de bank en Flamingo op de tribune. Komend weekend wil ik dus vijf verdedigers op kunnen stellen (meneer Scorito, past u even de regels aan?).

Verder: ik heb het gehad met Meerdink, hij krijgt een abonnement op de tribune.

Al met al op 99,1 gebleven.

NB: Nog twee van zulke rondes en ik haal Peli in! 

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Dat staat in de spelregels Ecko.

Regel 1.4 van de 'Assistkaart':

Eigen goals hebben nooit een assist

Ecko
Sjonge Jonge
#6565
Dat staat in de spelregels Ecko. Regel 1.4 van de 'Assistkaart': Eigen goals hebben nooit een assi...

Ja dat weet ik ook wel Sjonge Jonge. Ik vroeg wáárom dat zo is. Hier was overduidelijk dat Hato z'n eigen goal maakte dankzij de assist van Chery, die daar dus de credits voor mag krijgen. Aanpassen dus, die regel! 
(Ik zeur gewoon wat, maar ergens heb ik wel een punt toch?) 

KippA
JoeyvanBomen
#6536
Ik heb trouwens van mijn vriend begrepen dat Timber niet speelt, maar, indien nodig, wel minuten kan...

Was met dit gegeven toch voor pinch-hitter Saibari gegaan en Timber op de tribune. Helaas slecht uitgepakt. Nu vertrouw ik die vriend van jou niet meer zo :). Al had het met Saibari ook anders kunnen uitpakken. Een paar bekende van me hadden Saibari zelfs aanvoerder gemaakt. Zoveel vertrouwen in pinch-hitter punten.. 

Al met al weer wat gestegen in ranking. Dus ik ben tevreden voor deze week.

Scoritop

Lijkt me wel dat Van Wolfswinkel een schorsing boven het hoofd hangt door zijn middenvelder op te steken. En dus een basisplaats voor Boadu 🤪

Laatst gewijzigd
KippA

Hij was toch gewoon in zijn oog aan het wrijven met zijn middelvinger? 😋

JoeyvanBomen
KippA
#6567
Was met dit gegeven toch voor pinch-hitter Saibari gegaan en Timber op de tribune. Helaas slecht uit...

Ja, aan de "kennis" van mijn vrienden heb ik dit Scorito-jaar ook precies nul gehad. Al moet ik zeggen dat dit keer de "Patricia Paay-disclaimer" een overwegende rol had mogen spelen in je besluitvorming. Ik kan in ieder geval prijsgeven dat deze zelfde vriend L. De Jong aankomend weekend als aanvoeder heeft, dus wellicht een idee om een keertje een andere aanvoerder te nemen 

Chef13

Hier een aardige ronde. jammer dat ik edvardsen had vervangen door thy, scheelt tog weer 64 punten die ik nu op de bank kreeg voor hem. in de verdediging rensch die verzaakt en nu wel z'n plek kwijt raakt aan kramer. op het middenveld hlynsson met -2 die ook naar de bank verdwijnt, en een totaal van 230 punten omdat ik gokte op stengs als aanvoerder, helaas was het vaessen die met z'n handen zorgde dat hij geen goal kon maken. ondanks dat ben ik tog nog 60 punten uitgelopen op de nummer 2 en in totaal 580 punten uitloop, nog volop in de race in een groep van 51 deelnemers

Mollemaaktmenietuit

Iemand die toevallig champcoach speelt? Zag ik geen topic verder voor, hopelijk geen probleem verder, andders hoor ik het vast :) 

Heb zelf Saka als captain deze ronde van Arsenal met verder sws veel Arsenal. Daarnaast toch maar Lewandowski als tweede aanvaller. Vooral verdediging en middenveld naast Odegaard vind ik lastig, iemand inzichten of tips?

 

M Vado
Mollemaaktmenietuit
#6572
Iemand die toevallig champcoach speelt? Zag ik geen topic verder voor, hopelijk geen probleem verder...

Ja, lastig deze ronde. Ik neig naar 2 van Napoli en 2 van Inter. Heb ook Saka als cappie, en Malen gaat er vanavond 2 maken.

Fietsbel

Neig naar een middenvelder van Barcelona op te nemen. Meestzekere de Jong, maar levert nauwelijks. Gundogan speelt hij deze ronde? Daarnaast vind ik Pedri als middenvelder ook interessant. Wordt hij voorin opgesteld?

 

Iemand die meer duidelijk kan bieden over dit middenveld?

Bobby37

Ik ben er heel slecht in maar doe wel mee. Heb vaak spelers die achteraf helemaal niet spelen. 

Maar deze ronde luuk de Jong en Jesus in de spits. Verder 3x arsenal, 2x inter en 1x napoli.

1 2 ... 263 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.