Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 264 ... 273 274
Hay

Zal Saibari er zaterdag bij zijn? Blessure Boscagli lijkt mee te vallen, over Saibari heb ik meer twijfels.

Mollemaaktmenietuit

Ik heb uiteindelijk gekozen voor keeper Inter, verdediger BVB en ARS, middenvelders ARS x2 en aanval ARS en BARC. Pakt nog niet al te best uit, maar vooral afhankelijk van Arsenal vanavond. 

Kwz

Ik had galeno als captain, die redde de boel 😳

KippA
JoeyvanBomen
#6570
Ja, aan de "kennis" van mijn vrienden heb ik dit Scorito-jaar ook precies nul gehad. Al moet ik zegg...

Nou dat is inderdaad hoe je het misschien moet interpreteren 😅. Toevallig heb ik inderdaad ook een andere captain in gedachten voor komend weekend. Ik maak zondagavond altijd een eerste opstelling voor de week erna. 

Op Seuntjens na, heb ik voor komend weekend volgens mij iedereen weer beschikbaar. Daar ben ik blij mee...

Scoritop

Barkas nog steeds geblesseerd. Hopen dat Bakker niet te veel tegenkrijgt dit weekend. 

dawizz
KippA
#6579
Nou dat is inderdaad hoe je het misschien moet interpreteren 😅. Toevallig heb ik inderdaad ook een...

En toen was Brobbey geblesseerd...

Ben Van Heck

Blessure Brobbey blijkt mee te vallen zie ik en komt mede door het kunstgras. Lijkt een beetje alsof hij gespaard wordt voor de toch wel belangrijkere pot tegen AZ a.s. zondag. Bij mij gaat hij dus 'gewoon' de basis in. Ik kan verder niets lezen over de blessure (?) van Saibari? Vandaag de nieuwsberichten maar in de gaten houden, want die zou ik tegen Zwolle wel graag op willen stellen.

 

Zie verder dat Barkas nog niet kan spelen dit weekend. Dat is wel erg balen, gezien de wedstrijd tegen Heracles. Ik denk dat ik Bakker 'gewoon' basis zet dit weekend. Ik verwacht na de zware pot dat Feyenoord er niet zomaar minimaal 4 goals inlegt tegen het toch wel prima presterende Almere. Hopelijk kan Barkas volgende week wél spelen, want degene met Benitez in hun team lijken toch wel een flink voordeel te gaan pakken dit weekend. 

 

Captain wordt de Jong dit weekend, denk ik. 

 

Scoritop

Saibari kan ik ook niet vinden. Brobbey gewoon basis. 

Weet iemand een site waar ik de blessures van NEC kan vinden? Nuytinck was vorige week geblesseerd. En dit weekend? 

Hay

Iemand nog actuele info over Saibari en Brobbey?

 

steven20

Iemand nieuws over Hlynsson of Til?

Willempie94

Bij Hlynson was geen sprake van een serieuze blessure toch?

steven20
Willempie94
#6586
Bij Hlynson was geen sprake van een serieuze blessure toch?

Dat zou mooi zijn! T is al niet veel dit weekend.

KippA

Voor Saibari houd ik clubwatcher Rik Elfrink even in de gaten. Mogelijk geeft hij nog een update.

https://twitter.com/RikElfrink/status/1760996718135427106

M Vado

Tijd gaat dringen nu. Brobbey en Saibari jooo

Bobby37

Saibari lijkt het te gaan halen

https://www.soccernews.nl/news/slecht-boscagli-nieuws-voor-psv/

 

Bobby37

Ik twijfel nog tussen parrot en de Jong als captain

Chef13

brobbey blijft in de basis, lees tog wel dat die waarschijnlijk gaat spelen, net als hlynsson en berghuis. til komt op de bank, waarschijnlijk gaat die wel minuten maken, hangt een beetje van saibari af of die oom gaat starten.

captain word de Jong, ik dacht heel even aan dest, maar geen risico deze week, heeft vorige week niet goed uitgepakt

Scoritop

Barkas mis ik wel hoor. Utrecht al 3x achter elkaar de 0 

RvhC74

Boadu begint zo langzamerhand wel een verkeerd keuze te worden als hij nog steeds niet in de basis mag beginnen en bijna geen speeltijd krijgt 

Peli
RvhC74
#6594
Boadu begint zo langzamerhand wel een verkeerd keuze te worden als hij nog steeds niet in de basis m...

Boadu, Hlynsson en Stengs zijn wel mijn mispicks ja.

Had zoveel leuks kunnen doen met dat budget, kies ik die 3 😮‍💨

Bobby37

Ach ja, til en saibari zetten ook niet echt zoden aan de dijk. Koop je 4 psvers, heb je er in de praktijk maar 2.

Wel lekker dat Steijn eindelijk weer eens levert.

Ruhs49

Het niet kiezen van Luuk de Jong is me dit weekend erg duur komen te staan. Een schramele 775 punten heeft me van de troon gestoten binnen onze vriendenpoule en op de algemene ranking maar liefst 6,3% gekelderd....!

Sem Steijn heeft mijn score nog enigszins kunnen redden met een aandeel van bijna één derde op het puntentotaal.

Niet alleen het niet kiezen van Luuk zorgt wekelijks voor frustratie. Ook het wél kiezen van Hlynsson en vooral Gimenez doen me pijn. 

De captainkeuze wordt hierdoor ook iedere week moeilijker. Waar ik Gimenez heb gekocht als wekelijkse captainzekerheid, durf ik hem absoluut niet meer te kiezen als captain. Brobbey die wel (bijna als enige?) goed speelt bij een wisselvallig Ajax, is ook niet iemand die je wekelijks captain maakt. De grootste puntenpakkers zijn Geertruida en Dest. Moet ik die dan maar iedere week captain maken?? 

Kortom, ik baal ontzettend van veel van mijn keuzes...

Jo de Haan

Captain keuze is inderdaad erg belangrijk en zeker aankomend weekend met de 300% ronde. Wie zal ik eens Captain maken de jong of steijn?

Topco
Jo de Haan
#6598
Captain keuze is inderdaad erg belangrijk en zeker aankomend weekend met de 300% ronde. Wie zal ik e...

Ik denk dat ik voor Steijn ga, maar twijfel want Luuk de Jong kan zomaar weer een hattrick maken...

Peli

Ik ga waarschijnlijk Chery cappen aankomend weekend. 

Verder heb ik nu een opstelling staan met al mijn Almere boys in de basis, 3 verdedigers die gezamenlijk 3,25 miljoen kosten en exact 21,75 miljoen aan spelers op bank + tribune 🙈

 

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 264 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.