Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 265 ... 273 274
Hay
Topco
#6599
Ik denk dat ik voor Steijn ga, maar twijfel want Luuk de Jong kan zomaar weer een hattrick maken...

Natuurlijk is PSV uitstekend op dreef en heeft bovendien thuisvoordeel. Feyenoord is defensief echter ook behoorlijk goed, het ontbreekt hen met name aan doelpunten. Twijfel daarom toch over de Jong, denk dat het ook Steijn wordt.

NielsH97
Peli
#6600
Ik ga waarschijnlijk Chery cappen aankomend weekend.  Verder heb ik nu een opstelling staan me...

Ik ga ook voor Chery aankomend weekend. Wel even afwachten hoe ze uit de wedstrijd met Cambuur komen vanavond.

Twijfel nu nog tussen Chery en Steijn, keuze lijkt toch Chery te worden

Ecko

Ook bij mij kreeg Chery de aanvoerdersband al omgeschoven. Maar nu twijfel ik; krijgen ze met de bekerfinale in aantocht de focus nog wel op Volendam?

Ben Van Heck

Waarom zouden ze de focus niét op Volendam hebben dan? NEC heeft nog veel om voor te spelen met een directe play-offs plek en een zeperd tegen Volendam kunnen ze zich echt niet veroorloven. 

Peli
Ecko
#6603
Ook bij mij kreeg Chery de aanvoerdersband al omgeschoven. Maar nu twijfel ik; krijgen ze met de bek...

Die finale is pas over 2 maanden hè.

Ik twijfel ook aan Chery als captain. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat hij (als 35 jarige) slechts 2,5 dag de tijd heeft om te herstellen van die pittige 120 minuten van gisteren.

Willempie94

Ik ga denk ik voor Steijn als cap! Laat die dure aankoop maar z'n geld extra waar worden:)

Luuk zal er ongetwijfeld ook wel weer 1 inleggen, maar ook wel weer gewisseld worden in aanloop naar de return in Dortmund 

dawizz

De return in Dortmund is pas een week later 

NielsH97
Peli
#6605
Die finale is pas over 2 maanden hè.Ik twijfel ook aan Chery als captain. Maar dat heeft meer...

Die twijfel hoef je niet te hebben. Hij is top fit! Verwacht alleen minder van het team als geheel. Oftewel geen clean sheet, eventueel geen winst..

Steijn tegen Vitesse kan daardoor ook interessant zijn!

Peli
NielsH97
#6608
Die twijfel hoef je niet te hebben. Hij is top fit! Verwacht alleen minder van het team als geheel....

Ja, die heb ik dus niet (best beetje spijt van aan het krijgen).

Dus ik ga denk voor Luuk.

Scoritop

Als je Steijn hebt dan hoef je daar niet over na te denken toch om te cappen? Het is niet dat Vitesse opeens een fantastische ploeg is na hun overwinning. 
Twente draait daarentegen als een gek. 

Wat denken jullie over Utrechters in je basis dit weekend? Zou zomaar 0-1 kunnen worden

Ecko

Vooruit, dan wordt vermoedelijk toch Chery m'n captain (ipv De Jong, Steijn heb ik niet). Op jullie advies ;) Ik hou wel van een gokje, zeker nu ik net weer onder de 99% ben gezakt. 

Ben er nog niet uit mbt de verdediging. Flamingo haalt hooguit de bank, verder heb ik Jacobs en het supertrio Geertruida, Dest en Boscagli. 

Branderhorst heeft net als Barkas drie keer de nul gehouden, maar uit 4 respectievelijk 19 wedstrijden. Zou Barkas na z'n blessure echt weer meteen in de basis staan? Ik hoop het, maar...🤨 

Laatst gewijzigd
NielsH97
Scoritop
#6610
Als je Steijn hebt dan hoef je daar niet over na te denken toch om te cappen? Het is niet dat Vitess...

Grootste nadeel bij Steijn is dat hij zomaar 0 goals of assist maakt en in min 60 eraf mag. Daarnaast kunnen er bij Twente veel verschillende spelers scoren.

Ben Van Heck

Dat risico loop je natuurlijk sowieso wel, maar ik hoop vooral dat hij z'n vorm weer te pakken heeft en een goal maakt. Ben nog in dubio of ik Geertruida of El Karouani in de basis zet. Mijn duurste verdediger banken voelt niet echt lekker haha...

BartB

Ik ga toch maar 'gewoon' voor Luuk de Jong als captain. Die kan zowel scoren als assists geven (22 om 9). Steijn moet het echt van z'n goals hebben en geeft zelden een assist (12 om 2). Dan voelt De Jong toch als een veiligere keuze, ook al is het tegen Feyenoord. En dan hebben eventuele  tegengoals ook geen negatief effect van 300%.  

Geertruida komt op de bank dit weekend. Die zal tegen PSV echt niet zo aanvallend spelen als normaal en denk ik ook niet de 0 houden. 

Iemand enig idee hoe het met Saibari is? Die wil ik graag in m'n team zetten maar kan niks vinden over z'n fysieke gesteldheid. 

NielsH97
BartB
#6614
Ik ga toch maar 'gewoon' voor Luuk de Jong als captain. Die kan zowel scoren als assists geven (22 o...

Laatste geluiden waren dat Saibari dit weekend niet erbij was. Zou morgen nog even afwachten maar die speelt sowieso geen basis.

BartB

Zie nu inderdaad dat Saibari nog niet getraind heeft deze week. Die zal dus vrij zeker niet gaan spelen. Begin toch een beetje spijt te krijgen van mijn keuze voor Saibari... 😏

Scoritop
NielsH97
#6612
Grootste nadeel bij Steijn is dat hij zomaar 0 goals of assist maakt en in min 60 eraf mag. Daarnaas...

Haha dat is bij elke speler toch zo? Steijn of De Jong, dan zou ik 100% voor Steijn kiezen. 

Als je nu 4 spelers mocht kiezen dit voor dit weekend die gaan scoren zoals bij MatchKing, dan kies ik ook geen De Jong. Puur om het feit dat ze een moeilijke wedstrijd hebben. Al kan Luuk er wel 1 maken. 

Laatst gewijzigd
NielsH97
Scoritop
#6617
Haha dat is bij elke speler toch zo? Steijn of De Jong, dan zou ik 100% voor Steijn kiezen.  A...

Je hebt helemaal gelijk. Heb me niet juist verwoord. Maar het is meer het gevoel dat Steijn niet wekelijks betrokken is bij goals en assists, daarnaast zal het vertrouwen bij Vitesse nu juist gaan groeien. Ik kies liever voor Tjaron

Willempie94

Mogelijk geen Veerman bij PSV tegen Feyenoord, en als ze dan ook zonder Til en Saibari spelen, wordt het wel wat lastiger voor ze denk ik.

KingNelom13

en Feyenoord zeer waarschijnlijk zonder stengs tegen psv, zag er niet goed uit net

Hay
BartB
#6616
Zie nu inderdaad dat Saibari nog niet getraind heeft deze week. Die zal dus vrij zeker niet gaan spe...

Dacht ook goed te zitten met Saibari. Weinig gespeeld op de Afrika cup en met voldoende rust weer gestart in de Eredivisie zou je denken. Had hem vorige week nog in de basis staan, maar komend weekend neemt hij plaats op de tribune, tenzij er zeer duidelijke andere berichten komen.

BartB
Hay
#6621
Dacht ook goed te zitten met Saibari. Weinig gespeeld op de Afrika cup en met voldoende rust weer ge...

Ik heb 'm nu ook op de tribune idd. Gevolg is dat Timber én Namli naar voren geschoven moeten worden. Ook niet echt spelers waar ik komend weekend nou heel veel vertrouwen in heb. Ik voel een kl*te weekend aankomen wat betreft punten...

Laatst gewijzigd
Janz

Namli speelt dit weekend niet. Knie.

Peli
Janz
#6623
Namli speelt dit weekend niet. Knie.

Sjeezus, het zit momenteel wel lekker mee allemaal met m'n middenvelders.

Al kan ik er zo snel niks over vinden. Wat is je bron?

Laatst gewijzigd
BartB
Peli
#6624
Sjeezus, het zit momenteel wel lekker mee allemaal met m'n middenvelders. Al kan ik er zo snel niks...

Staat op blessuresenschorsingen.nl zie ik

 

1 2 ... 265 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.