Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 266 ... 273 274
Peli
BartB
#6625
Staat op blessuresenschorsingen.nl zie ik  

Ik verlaat wekelijks strompelend de training, om vervolgens op zondag weer lekker 90 minuten te pakken 😅

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
Peli
#6626
Ik verlaat wekelijks strompelend de training, om vervolgens op zondag weer lekker 90 minuten te pakk...

Ik train uit voorzorg door de week niet om zondags strompelend het veld te verlaten (zal ook leeftijd zijn).

On: met Namli, Til en Saibari als blessures/twijfelgevallen lastige puzzel om te leggen. Denk dat ik dan maar voor gokje ga met Til, hoewel ik verwacht dat Bosz voor Schouten, Tillman en Babadi gaat op het middenveld. 

Peli

Haha, ja hier beginnen de jaren ook te tellen. Maar dat merk ik dan vooral vanaf zondagmiddag t/m dinsdagavond 😮‍💨

On: ik zit met hetzelfde probleem, maar dan met Stengs, Saibari en Namli. Noodgedwongen dus Hlynsson in m'n basis (naast Chery en Timber). Dat hij maar eens mag gaan leveren, verdorie.

KingNelom13

dat probleem heb ik helaas ook, til op de bank hlynsson moet in de basis.

verder denk ik edvardsen te cappen dit weekend, goede keuze of echt een not done? ajax spelers durf ik niet met brobbey en rensch. tja en ik hoop op een goede afloop voor m'n eigen clubbie uit Rotterdam maar durf ook geen feyenoorders of psvers te cappen, of tog Sano van NEC?

Ben Van Heck

Wat een drama. Het gokken op een 352 formatie komt mij duur te staan met het uitvallen van Stengs, de onzekerheid met Saibari en het dramatische rendement van Hlynsson. Dit weekend maar hoop vestigen op mijn verdediging en captain Steijn. 

Mollemaaktmenietuit

Zie dat scorito Til van blessure heeft gehaald, helaas staat er bij Eiting wel een kruisje. Had ik nog geen uitsluitsel over gevonden online. 

Bij nos.nl staat ook dat Bosz zegt dat Til inzetbaar is.

Frits

Het wordt inderdaad Steijn of De Jong. Laatsgenoemd zou er wel weer eentje inprikken, maar ook gekozen worden door de meerderheid van het spel. Steijn is uberhaupt niet zoveel gekozen, leuke gok dus, maar de kans op scoren is daarbij weer iets minder. Lastig keuze nog wel.. 

Sies
Frits
#6632
Het wordt inderdaad Steijn of De Jong. Laatsgenoemd zou er wel weer eentje inprikken, maar ook gekoz...

Sta je er goed voor, dan is de Jong de veiligere optie. Moet je punten goedmaken is Steijn de beter optie

Frits
Sies
#6633
Sta je er goed voor, dan is de Jong de veiligere optie. Moet je punten goedmaken is Steijn de beter...

Sta momenteel 99,1% dus een gok hoeft niet per se. Maar het is wel leuk!

BartB
Ben Van Heck
#6630
Wat een drama. Het gokken op een 352 formatie komt mij duur te staan met het uitvallen van Stengs, d...

Ik had eigenlijk ook ingezet op 3-5-2 maar neig nu zelfs 4-3-3 te moeten gaan spelen. Saibari niet, Namli niet en Hlynsson bakt er geen zak van. Blijven Steijn, Sano en Timber over. 

Mollemaaktmenietuit
BartB
#6635
Ik had eigenlijk ook ingezet op 3-5-2 maar neig nu zelfs 4-3-3 te moeten gaan spelen. Saibari niet,...

edit: lees het online dat hij er niet bij is inderdaad

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit
Sies
#6633
Sta je er goed voor, dan is de Jong de veiligere optie. Moet je punten goedmaken is Steijn de beter...

Ik sta op 97,1% dus zou dan voor de Jong moeten gaan volgens jou theorie. Merk alleen dat ik daar continu een beetje blijf hangen, wellicht dat captain Steijn me juist naar die 99% brengt. Of zouden jullie dit niet riskeren?

Mollemaaktmenietuit

Door de blessure van Namli is in ieder geval duidelijk dat ik 433 moet spelen, laatste dilemma: Timber of Til basis. Neig toch naar relatieve zekerheid met Timber. 

Laatst gewijzigd
Scoritop
Mollemaaktmenietuit
#6638
Door de blessure van Namli is in ieder geval duidelijk dat ik 433 moet spelen, laatste dilemma: Timb...

Timber. Zeker 

Frits

Berghuis lijkt nog steeds geblesseerd te zijn. 

Peli
BartB
#6635
Ik had eigenlijk ook ingezet op 3-5-2 maar neig nu zelfs 4-3-3 te moeten gaan spelen. Saibari niet,...

Dan heb jij in ieder geval nog iets te kiezen op je middenveld. Bij mij staan achter 3 van de 6 middenvelders een rood kruisje 🩼 433 is dus ook gelijk de enige mogelijke formatie voor me dit weekend, met al 1 zekere nulpunter op m'n bank.

 

 

Laatst gewijzigd
KingNelom13

sano of edvsrdsen 

Sjonge Jonge
Peli
#6628
Haha, ja hier beginnen de jaren ook te tellen. Maar dat merk ik dan vooral vanaf zondagmiddag t/m di...

En dan zit Chery vanavond ook nog eens op de bank. 

Bobby37
KingNelom13
#6642
sano of edvsrdsen 

Edvardsen schijnt ook twijfel geval te zijn, net als Parrot, trouwens, en berghuis. 

Het wordt weer een hele puzzel.

Twijfel vooral voor de captain tussen steijn en de Jong. 

Aan de ene kant levert de Jong wel bijna wekelijks,  aan de andere kant is Vitesse best wel slecht.

Ecko

Chery op de bank, in het echt dus, ik zie het ook. Wat een ellende. Als NEC veilig met 2-0 leidt komt hij er vast niet in. Aan de andere kant: als hij als pinchhitter scoort... Wat een keuzestress.

Mijn selectie is samengesteld om in iedere denkbare opstelling te kunnen spelen. Nu wordt het 4-3-3, maar ik voel een beroerd weekend aankomen.

Jorqaef8794

Wie helpt me met de keuze maken voor captain, in de subpoule sta ik 2e niet ver achter de nummer 1. 

Veilige keuze de Jong kiezen net als de nr 1 of gokken op Steijn?

Jorqaef8794
Bobby37
#6644
Edvardsen schijnt ook twijfel geval te zijn, net als Parrot, trouwens, en berghuis.  Het wordt...

Ik zit ook nog steeds met hetzelfde dilemma. De Jong voor de veilige keuze net als 80% van Scorito , of een gok wagen voor Steijn....

Ecko

Ga voor de gok jongens. 

Ik ben er uit: toen ik Hornkamp captain maakte beloonde hij dat met twee doelpunten. Dus geen De Jong, Brobbey of Chery, maar Hornkamp is deze week weer mijn captain. Vanuit 98,6 % knal ik dan de Goudenbekerzone binnen! 💪

KingNelom13

ik neem een gokje, sta momenteel 1e in mijn vriendepoule met 800punten verschil met nr 2. ik kan het me dus permitteren om een missertje te ondergaan, ik verwacht niet dat de jong heel makkelijk het net gaay vinden zondag. dus ik ga het risico nemen en cap sano deze week

Ecko

Die punten zijn al in de pocket, Nelom! 

1 2 ... 266 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.