Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 267 ... 273 274
KingNelom13

 ik heb geen klagen nee, er kan er nog wel een bij 2e helft als t zo doorgaat

Peli

Kut Meijer met z'n Chery te sparen. Nu heb ik noodgedwongen iemand anders moeten cappen, terwijl Chery er in dit potje zomaar een paar in het netje had gelegd.

Willempie94

Heb voor Steijn gekozen, hopelijk pakt dat goed uit. Het weekend is in elk geval goed begonnen met Sano

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit
Willempie94
#6653
Heb voor Steijn gekozen, hopelijk pakt dat goed uit. Het weekend is in elk geval goed begonnen met S...

Idem dito, lekker die goal van Sano terwijl die basis staat! 

Ruhs49

Pfff, geweldig weer Steijn als captain...

M Vado

Ongelofelijk Steijn, niets gedaan en alweer eruit

Bobby37

Steijn :(

Willempie94

Kut.. is me te vaak gebeurt dat ik de verkeerde cap

M Vado

Hier heeft iemand Propper gecapt, het kan dus altijd erger

Mollemaaktmenietuit

Captain Steijn en Propper minpunten is niet ideaal. Deze zondag vooral overleven, schade beperken en hopen dat Luuk geen al te gekke dingen doet. 

Peli

Hulde voor degenen die Sierhuis hebben gecapped deze 300% ronde.

NielsH97

Topcoach NL loopt echt in de soep op deze manier.. gelukkig in UK wel Watkins gecapped en de top 150 binnengedrongen!

RvhC74
Peli
#6652
Kut Meijer met z'n Chery te sparen. Nu heb ik noodgedwongen iemand anders moeten cappen, terwijl Che...

Precies dat 

Ecko
Peli
#6661
Hulde voor degenen die Sierhuis hebben gecapped deze 300% ronde.

Dat lijken er een stuk of veertig te zijn. 1098 punten met één speler, de grote meerderheid haalde dat met de hele selectie niet eens! 

Mijn captain Hornkamp redde op de valreep de meubels en zorgt zo alsnog voor een kleine stijging naar 98,8%.

Laatst gewijzigd
Hay

Matig weekend met Topcoach. Captain Steijn scoorde behoorlijk (156 punten) minder dan andere optie Luuk de Jong. Barkas lijkt uit de basis te blijven bij Utrecht. Saibari geblesseerd en ik verwacht dat Tillman en/of Til de voorkeur gaan krijgen boven hem op het middenveld (waar Schouten en Veerman zeker lijken). Lichtpuntjes: 500K mannen Sano en Cathline doen het goed. 

M Vado
Hay
#6665
Matig weekend met Topcoach. Captain Steijn scoorde behoorlijk (156 punten) minder dan andere optie L...

Precies dezelfde situatie en conclusie hier na het weekend. Ook nog eens Cathline op tribune en Driouch bank (die niet speelde), naast Barkas, Namli, Saibari en Stengs allemaal 0 punten. Helaas gezakt met 0.6% naar 98.1%.

Nu had heel Utrecht een offday, maar ik vond Brandenhorst gister wel erg matig.. Ik zie Barkas er wel weer in komen.

Ben Van Heck

Op wonderbaarlijke wijze toch nog bijna 1% gestegen met captain Steijn en diverse 0 punters. Hopelijk is Saibari snel fit en verovert Barkas snel zijn basisplek terug. Ook de blessure van Stengs blijkt mee te vallen, dus ik heb het gouden bekertje nog niet opgegeven!

BartB

Wat een zeeeer matig weekend zeg. Maar 37 punten boven gemiddelde score is niet wat je wil zien in een 300% weekend... 3x 0-punters op de bank. 1x 0-punter in de basis en 2x min-punters in de basis (Timber en Flamingo).... 😠. De Jong als captain heeft ook niet echt zoden aan de dijk gezet, maar gelukkig had ik niet gegokt op Steijn.

Ik had aardig de lijn naar boven te pakken. Gelukkig is dit weekend de schade beperkt gebleven tot een daling van 0,2%

Volgende ronde nieuwe kansen. Hopelijk zijn er dan enkele van m'n 5 afwezige spelers weer inzetbaar (Barkas, Saibari, Namli, Driouech, Berghuis)

 

 

 

Laatst gewijzigd
Tujopi

Volgens een volger van de trainingen van FC Utrecht wordt Barkas weer 1e keeper: 
https://www.fcutrecht.net/forum/laatste-nieuws-van-de-training

Dit is echter nog nergens bevestigd, maar er is hoop😀

Ruhs49

En wat gaan de captains van komend weekend worden?

Ik twijfel zelf heel erg tussen Brobbey en Gimenez. Durf ik het gokje al aan dat Gimenez weer op scoren zit na zijn treffer afgelopen weekend? Of gaat Brobbey weer leveren op zijn eilandje in de spits van Ajax? Ik denk er nog even over.

Waar gaan jullie voor kiezen?

Peli
Ruhs49
#6670
En wat gaan de captains van komend weekend worden? Ik twijfel zelf heel erg tussen Brobbey en Gimen...

Ik twijfel tussen Luuk en Chery als captain voor aankomend weekend. 

BartB

Ik ga vrij zeker een keer voor Brobbey i.p.v. De Jong. Alleen maar vanwege het thuisvoordeel van Ajax t.o.v. PSV

Van m'n middenveld durf ik niemand te cappen. Die stellen echt allemaal teleur sinds we de definitieve selecties moesten samenstellen. Met name Namli, Hlynsson en Timber hebben werkelijk niks meer gespresteerd sinds de deadline :(

Benzardi

Ik ga voor Brobby als cap. en daar wil ik het verlopig bij laten 😁

Willempie94

Gezien de verandering van opstelling bij Ajax, en mogelijk berghuis en bergwijn die weer terugkeren ben ik er bang voor dat Hlynsson naar de bank gaat verdwijnen. Gisteravond stond hij rechtsbuiten, daar zal zeker berghuis gaan spelen wanneer hij fit is. Taylor begint ook weer beter te spelen en Henderson en Manss lijken in elk geval zeker te zijn van een basisplek

 

BartB
Willempie94
#6674
Gezien de verandering van opstelling bij Ajax, en mogelijk berghuis en bergwijn die weer terugkeren...

Als dat deze week dan nog maar niet gaat gebeuren. Met Namli en Saibari afwezig heb ik geen andere keuzes meer op m'n middenveld... 😏

1 2 ... 267 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.