Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 268 ... 273 274
Bobby37

Ik neig ook naar Brobby. Luuk moet uit naar Go Ahead, lijkt me lastiger dan fortuna thuis.

Is er al iets bekend over berghuis?

Hay

Gelukkig kunnen wat Saibari betreft afwachten tot de opstelling vanavond, maar zelfs al zou hij fit zijn verwacht ik hem niet in de basis. Als captain neig ik ook naar Brobbey ten opzichte van de Jong, alhoewel de aanvoer voor Brobbey wel wat beter kan. Verder benieuwd of er duidelijkheid komt of Barkas weer in de basis komt, iemand actuele info hierover?

BartB

Saibari is er niet bij vanavond las ik, maar we kunnen inderdaad de opstelling afwachten vóór de deadline. Bij mij zit ie alvast op de tribune in ieder geval. Of Barkas nou terug is of niet vind ik niet zo belangrijk. Ik kies toch voor Bakker dit weekend. 

Berghuis verwacht ik ook nog niet terug dit weekend. Van 't Schip had 't over een 'lastige blessure' en tegen Aston Villa zat ie niet eens op de bank. En volgens mij heeft ie ook nauwelijks getraind de afgelopen weken behalve wat conditie training. 

Om niet weer gegarandeerd 2 0-punters op m'n bank te hebben overweeg ik dus 4-4-2 te gaan spelen. Maar dan moet ik van Bruggen én Flamingo in de basis zetten. Die moeten tegen elkaar dus de kans dat die allebei de 0 gaan houden is vrij klein natuurlijk. M'n Go Ahead verdediger vind ik geen optie dit weekend. Anders wordt het 3-4-3 met Cathline in de spits... Dilemma, wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
Hay

Lees op de site van het AD dat Barkas morgen weer in de basis staat.

Willempie94
Hay
#6679
Lees op de site van het AD dat Barkas morgen weer in de basis staat.

Als dat zo is dan staat ie in de basis bij mij! Utrecht speelt goed de laatste tijd.

NielsH97

Barkas weer basis dan, heerlijk! Nadeel is wel dat Saibari nu te veel wedstrijden is het missen, lijkt een dure misser te gaan worden.

Captain: Pavlidis

Scoritop
Hay
#6679
Lees op de site van het AD dat Barkas morgen weer in de basis staat.

Het AD zit er echt heel vaak naast. Zou mooi zijn als barkas 1e keeper wordt, maar ik kies Bakker. 


Flash de Ciclismo

Update Namli:

Younes Namli is er nog niet bij, maar maakt wel stappen. ,,Hij is weer in looppas”, zegt Jansen.

Bron: https://www.destentor.nl/pec-zwolle/pec-zwolle-wil-zich-zo-snel-mogelijk-veilig-spelen-deze-wedstrijd-is-heel-belangrijk~aa2fa241/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Hay
Scoritop
#6682
Het AD zit er echt heel vaak naast. Zou mooi zijn als barkas 1e keeper wordt, maar ik kies Bakker.&n...

Staat ook op RTV Utrecht. Maar Bakker kan net zo goed beter uitvallen, ik zelf heb een lichte voorkeur voor Barkas.

M Vado

Dus nog steeds geen Stengs, Namli en (waarsg.) Saibari dit weekend. Zucht..

Ondanks dat Ajax met Kaplan sterker voor de dag kwam, vond ik Utrecht niet sterk vorige week. Niemand heeft het makkelijk bij Almere uit ook, dus het is een dilemma nog wel. Bakker of Barkas.

Tujopi

https://www.utrechtfans.nl/jans-maakt-keuze-na-terugkeer-barkas-een-luxe-voor-een-trainer/

KingNelom13
M Vado
#6685
Dus nog steeds geen Stengs, Namli en (waarsg.) Saibari dit weekend. Zucht.. Ondanks dat Ajax met Ka...

stengs is na de interlandbreak weer van de partij volgens de feyenoord insiders 

M Vado
KingNelom13
#6687
stengs is na de interlandbreak weer van de partij volgens de feyenoord insiders 

Klopt idd, nog even doorbijten. 

Willempie94

Achter Mbeh Soh staat een vraagteken.. tsja dat wordt dan sws een 0 punter op de bank met veerman en Namli

KingNelom13

Ik heb dit weekend weer een gokje genomen om Thy te cappen tegen dit volendam is het vrij eenvoudig scoren, tot nu toe blij dat ik niet de keuze net als (bijna) iedereen voor de Jong heb gedaan en hopen dat het beloond word, heel benieuwd wat het weekend me brengt

Hay
KingNelom13
#6690
Ik heb dit weekend weer een gokje genomen om Thy te cappen tegen dit volendam is het vrij eenvoudig...

Thy is wel een goed keuze, maar Brobbey is zo te zien ook behoorlijk veel gekozen als captain (wel wat minder dan de Jong denk ik). Is het trouwens ergens te controleren welke spelers het meest als captain zijn gekozen in een bepaalde speelronde?

Hay
Hay
#6691
Thy is wel een goed keuze, maar Brobbey is zo te zien ook behoorlijk veel gekozen als captain (wel w...

Heb nog even nagekeken, als ik kijk zowel in de top 10 van mijn subleague als top 10 overall is Brobbey ongeveer even vaak gekozen als de Jong. Verder ook nog wel wat overige keuzes, vaak een speler van Feyenoord (Gimenez, Timber en Geertruida).

Peli

Zet die schele Van 't Schip nou Brobbey wissel??? 😣

Hay
Peli
#6693
Zet die schele Van 't Schip nou Brobbey wissel??? 😣

Helaas wel :-(

 

BartB

Ben ik ff blij dat ik last minute toch voor Geertruida ben gegaan... 😅

FrankDeTank

Brobbey 'uit voorzorg op de bank gehouden' - alsof Ajax eventjes met 2 vingers in de neus van Fortuna wint. Hopen dat 'ie er nog 1 binnen schiet als pinch hitter dan maar.

Benzardi

Tuurlijk Schipbreuk, lekker je beste spits op de bank zetten.

Jonny-tje kom even wisselen.

RvhC74

Hattrick Brobbey als invaller dan maar 

Peli

Oh hoppa zeg 😇

Ecko

Schele Super Schippie! 👍🏻

Laatst gewijzigd
1 2 ... 268 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.