Gelukkig kunnen wat Saibari betreft afwachten tot de opstelling vanavond, maar zelfs al zou hij fit zijn verwacht ik hem niet in de basis. Als captain neig ik ook naar Brobbey ten opzichte van de Jong, alhoewel de aanvoer voor Brobbey wel wat beter kan. Verder benieuwd of er duidelijkheid komt of Barkas weer in de basis komt, iemand actuele info hierover?
Saibari is er niet bij vanavond las ik, maar we kunnen inderdaad de opstelling afwachten vóór de deadline. Bij mij zit ie alvast op de tribune in ieder geval. Of Barkas nou terug is of niet vind ik niet zo belangrijk. Ik kies toch voor Bakker dit weekend.
Berghuis verwacht ik ook nog niet terug dit weekend. Van 't Schip had 't over een 'lastige blessure' en tegen Aston Villa zat ie niet eens op de bank. En volgens mij heeft ie ook nauwelijks getraind de afgelopen weken behalve wat conditie training.
Om niet weer gegarandeerd 2 0-punters op m'n bank te hebben overweeg ik dus 4-4-2 te gaan spelen. Maar dan moet ik van Bruggen én Flamingo in de basis zetten. Die moeten tegen elkaar dus de kans dat die allebei de 0 gaan houden is vrij klein natuurlijk. M'n Go Ahead verdediger vind ik geen optie dit weekend. Anders wordt het 3-4-3 met Cathline in de spits... Dilemma, wat zouden jullie doen?
Update Namli:
Younes Namli is er nog niet bij, maar maakt wel stappen. ,,Hij is weer in looppas”, zegt Jansen.
Bron: https://www.destentor.nl/pec-zwolle/pec-zwolle-wil-zich-zo-snel-mogelijk-veilig-spelen-deze-wedstrijd-is-heel-belangrijk~aa2fa241/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Thy is wel een goed keuze, maar Brobbey is zo te zien ook behoorlijk veel gekozen als captain (wel wat minder dan de Jong denk ik). Is het trouwens ergens te controleren welke spelers het meest als captain zijn gekozen in een bepaalde speelronde?
Heb nog even nagekeken, als ik kijk zowel in de top 10 van mijn subleague als top 10 overall is Brobbey ongeveer even vaak gekozen als de Jong. Verder ook nog wel wat overige keuzes, vaak een speler van Feyenoord (Gimenez, Timber en Geertruida).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.