Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 269 ... 273 274
RvhC74

Toch weer gestegen en mijn twee verdedigers van fey pakken goed uit

Peli

Wie gaan we dit weekend cappen mensen?

Brobbey durf ik persoonlijk niet aan, gezien zijn huidige fysieke gesteldheid. En Luuk ligt ook niet echt voor de hand, tegen Twente. 

Dan blijven Thy, Hlynsson, Timber, Chery of 1 van m'n 4 verdedigers over.

Lastig kiezen uit deze vrij onlogische captain opties.

Hay
Peli
#6702
Wie gaan we dit weekend cappen mensen? Brobbey durf ik persoonlijk niet aan, gezien zijn huidige fy...

Chery viel afgelopen weekend uit met, zo te zien, een blessure.

Ecko

Zondag dacht men dat de blessure niet ernstig was, maar hoe het nu met Chery is? 
Hlynsson en Timber lijken in crisis, Saibari, Namli en Bergkamp nog geblesseerd. Mbt Brobbey: afwachten hoe hij vanavond doorkomt. Tegen Sparta invallen en scoren mag uiteraard. 
De Jong blijft toch wel een optie. Eigenlijk neig ik naar m'n tribuneklant Meerdink, die moet toch ooit eens gaan scoren. Het wordt bovendien tijd dat Almere weer eens een off day heeft.

Mollemaaktmenietuit

Geertruida of De Jong hier denk ik 

Mollemaaktmenietuit

Twijfel toch nog flink over mijn aanval. Nu Brobbey, Thy en De Jong in de basis, Cathline op de bank gezien de wedstrijd tegen vitesse en Rots op de tribune. Maar Rots op de tribune voelt tocht niet helemaal goed. Welke basis en bank aanvallers zouden jullie kiezen in dit geval

BarryE1

Wat een gedoe toch met die keepers. Nu is Barkas terug en Bakker weer een maand gebleseerd (lies-blessure) Nordin Bakker met liesblessure maand aan de kant bij Almere City | Noordhollandsdagblad

NielsH97

Mijn cap dit weekend is Pavlidis.

Ik ga dit weekend voor een 4-3-3 met 

Barkas

Hancko - Dest - Kramer - Flamingo/Jacobs

Timber - Sano - Chery

De Jong - Pavlidis - Brobbey

 

Mis op dit moment Saibari, Namli en nu dus ook Bakker.. Daarnaast Steijn op het bankie dit weekend.

KingNelom13

ik zit ook een beetje in dubio voor de cap dit weekend. heb het gevoel dat psv het lastig krijgt en brobbey is wat riskant met blessures. ik heb vorig weekend thy gegokt en verloor deze, creëerde helemaal niks, 1 ronde is niet zo erg, de nummer 2 is wel 150 captainpunten op me ingelopen. ik denk nu aan spits edvardsen of geertruida die aanvallend ook zijn aandeel heeft, neig naar de laatste

Peli
BarryE1
#6707
Wat een gedoe toch met die keepers. Nu is Barkas terug en Bakker weer een maand gebleseerd (lies-ble...

Wij Barkas+Bakker-pickers hebben de wind niet mee, nee.

Maar we mogen nog van 'geluk' spreken dat ze elkaar nu afwisselen met blessures. Voor hetzelfde geld heb je wekenlang 2x een nulpunter met je keepers.

 

 

Laatst gewijzigd
BarryE1
Peli
#6710
Wij Barkas+Bakker-pickers hebben de wind niet mee, nee. Maar we mogen nog van 'geluk' spreken dat z...

Het kan inderdaad erger, zie ook wat combinaties Bijlow+Bakker bijvoorbeeld

BartB

Ik hoef slechts 2 keuzes te maken dit weekend. Aangezien er zoveel geblesseerden zijn valt er verder weinig te kiezen. Geen Berghuis, Namli, Saibari, Driouech en Bakker. 

Keuze 1: Hlynsson of Steijn in de basis? Hlynsson bakt er niks van maar Steijn moet uit naar PSV. Ik wil ze niet allebei dus kies ik voor 4-3-3 dit weekend. 

Keuze 2: Wie maak ik captain. Eigenlijk zie ik niet één 'zekerheidje'. Dus ik ga dan maar gokken op één van m'n verdedigers om potentieel meer punten te halen. Geertruida, of misschien een keer gokken op Dest dat PSV de 0 houdt tegen Twente...?

Laatst gewijzigd
B M

Geen Chery lees ik op een NEC fan site. En geen Bakker lees ik hier :( Naast alle andere blessures blij met de interlandperiode.

Peli
B M
#6713
Geen Chery lees ik op een NEC fan site. En geen Bakker lees ik hier :( Naast alle andere blessures b...

En dat is middenvelder nummer 4 die geblesseerd is in mijn selectie. Dat wordt dus al 1 zekere nulpunter in de basis aankomend weekend, nice 😣

Willempie94
BartB
#6712
Ik hoef slechts 2 keuzes te maken dit weekend. Aangezien er zoveel geblesseerden zijn valt er verder...

Ik ga denk ik voor Steijn basis ipv Hlynson. Verwacht niet zo veel van Ajax momenteel. Twente kan wel een goal maken!

 

Maarja, wie idd als cap, verwacht dat er veel de Jong kiezen vermoed ik. Denk dat ik dat ook maar doe...

 

EDIT: Nee ik ga is een keer voor Timber, moet haast wel scoren dit weekend na deze lange droogte!

Laatst gewijzigd
M Vado

Weet iemand iets over Driouech toevallig? 

KingNelom13
M Vado
#6716
Weet iemand iets over Driouech toevallig? 

heeft nog een blessure,  is waarschijnlijk na de interlandperiode terug

Laatst gewijzigd
M Vado
KingNelom13
#6717
heeft nog een blessure,  is waarschijnlijk na de interlandperiode terug

Thanks! Staat nu wel zonder vraagteken ineens namelijk

Scoritop

Voor het eerst dat ik blij ben met de interlandperiode. Wat een drama met mijn spelers. Is de ene weer fit, valt de ander weer om. 

Captain wordt er een van Feyenoord. 

KingNelom13

ik neig naar edvardsen, weet ik vanavond al hoe de vlag erbij hangt

Laatst gewijzigd
M Vado
KingNelom13
#6717
heeft nog een blessure,  is waarschijnlijk na de interlandperiode terug

Hmmmm hahah. Assistje al zojuist

KingNelom13
M Vado
#6721
Hmmmm hahah. Assistje al zojuist

wilde me net excuseren, zie het net,  bij verschillende bronnen was die pas eind maart terug

M Vado
KingNelom13
#6722
wilde me net excuseren, zie het net,  bij verschillende bronnen was die pas eind maart terug

Haha nejoh geen probleem. Was moeilijk te vinden. Plus Thy bankie en vind dat Cathlyne de basisplaats heeft verdiend na afgelopen weken!

Willempie94

Pff wat een weekend tot nu toe, geen Timber meer als cap, die raakt helemaal niks meer sinds de winterstop...

BartB

Al m'n hoop is gevestigd op m'n captain Dest zometeen. Wat een droevig weekend tot nu toe...

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 269 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.