Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 270 ... 273 274
stefbeukers

Wat een weekendje zeg... Waar ik dacht best een prima middenveld te hebben, valt het niet mee: 

  • Steijn
  • Timber - niets toegevoegd
  • Saibari
  • Willumsson - niets toegevoegd
  • Kitolano
  • Namli

En dan ontbraken Bakker en Parrott ook nog. Die interlandbreak komt als geroepen.

BartB
stefbeukers
#6726
Wat een weekendje zeg... Waar ik dacht best een prima middenveld te hebben, valt het niet mee:&...

Alleen Barkas, Flamingo en Dest hebben in mijn team iets opgeleverd dit weekend. Mijn 3 middenvelders (Hlynsson, Timber en Sano) hebben bij elkaar opgeteld 84 punten gehaald... 😒 Gelukkig heeft m'n captain keuze Dest goed uitgepakt waardoor ik toch nog 1,2% ben gestegen dit weekend. 

Laatst gewijzigd
HZ57

Wat een miskleun is Steijn in deze 2e seizoens helft.

Willempie94
HZ57
#6728
Wat een miskleun is Steijn in deze 2e seizoens helft.

Voeg daar Timber ook maar aan toe, bakken er inderdaad beide niks van vergeleken met de eerste helft

BartB

Al mijn middenvelders zijn miskleunen. Timber, Steijn, Saibari, Namli en Hlynsson. De best presterende is nog m'n 500k middenvelder Sano

Ecko
BartB
#6730
Al mijn middenvelders zijn miskleunen. Timber, Steijn, Saibari, Namli en Hlynsson. De best presteren...

Hier bijna dezelfde middenveldmalaise, maar ipv Steijn heb ik de geblesseerde Chery.
Met ook Berghuis en Bakker in de lappenmand (en Brobbey?) zie ik toch een groot voordeel: ik ben mijn hele leven al slecht in het maken van de juiste keuzes, en nu valt er amper iets te kiezen! 
Noodgedwongen speel ik dus 4-3-3, en Dest, Boscagli, Geertruida, Flamingo, Jacobs en Bakker/Barkas harken de punten wel binnen.
Met Hornkamp als bonus (afgelopen weekend helaas op de bank ipv Meerdink, toch weer een foute keuze) sta ik nu op een ongelofelijke 99,3 %, hoger dan ooit in mijn Scoritocarrière. Dus nu heb ik eigenlijk niks te klagen, maar ja, het is wachten op de opmars van deelnemers met middenvelders die wel presteren (al zijn die momenteel überhaupt nogal schaars, zo lijkt het).

Ben Van Heck

In al mijn subpoules zie ik inderdaad weinig middenvelders echt presteren. Gelukkig harken de verdedigers, Barkas, Bakker, Brobbey en De Jong de punten binnen, want het is verder niet veel.

 

Achteraf gezien had ik liever toch een AZ middenvelder genomen en had ik Hornkamp willen kiezen. Laatstgenoemde stond ook een tijdje in mijn team...

 

Van wie hebben jullie spijt dat jullie ze niet hebben genomen?

Peli

Spijt is een groot woord.
Maar Enkele AZ'ers (Sugawara, Mijnans) had wel leuk geweest. Evenals Hornkamp en Wieffer.

HZ57

Hornkamp, Wieffer en Sierhuis. Een goede middenvelder zou ik nu al niet eens op kunnen noemen.

RvhC74

Spijt heb ik nooit al pakken de keuzes voor Boadu, Hylsson en Saibari tot nu toe niet echt goed uit.

 

AZ ers hadden zeker niet misstaan, ook een aanvaller van Heracles of Fortuna niet

NielsH97

Spijt.. nou dan moeten het wel Saibari en mijn keeperskeuze Barkas/Bakker. Daarnaast mijn goedkope aanvaller Okkels verrast niet, maar met Luuk de Jong, Brobbey en Pavlidis gaat het niet verkeerd. 

Sta nu op 95,9% voor de winterstop ergens rond de 90%, geloof zelfs 88..

Keuzes pakken dus redelijk goed uit maar een gouden bekertje zal er niet inzitten.

NielsH97

Nou vraag niet goed gelezen.. 

Spijt van niet nemen, dat is 100% Sierhuis. Verder niet echt spijt van een keuze. 

BartB

Van Sierhuis kan ik niet echt spijt hebben dat ik die niet heb gekozen. Het was nou niet echt te verwachten dat die zo goed zou presteren... Heeft ook nooit in mijn voorlopige team gestaan. 

Waar ik wel spijt van heb is dat ik niet ben gegaan voor Wieffer en/of Mijnans. Beide hebben heel lang in mijn overweging gezeten.... Helaas toch de verkeerde keuzes op het middenveld.

 

danusz1986

FC Twente is in onderhandeling met Joshua Brenet over een voortijdige beëindiging van zijn na dit seizoen aflopende contract.

Sloddies

Brenet en Twente uit elkaar (bron Voetbal primeur). 

Peli
Sloddies
#6740
Brenet en Twente uit elkaar (bron Voetbal primeur). 

Hebben veel mensen op WF hem gepickt?

Keshi
Peli
#6741
Hebben veel mensen op WF hem gepickt?

5%

Peli
Keshi
#6742
5%

Dat is van alle TC deelnemers dan, lijkt me. 

Ik was meer benieuwd naar hoeveel WF forumleden hem in hun team hebben. 

Keshi
Peli
#6743
Dat is van alle TC deelnemers dan, lijkt me.  Ik was meer benieuwd naar hoeveel WF forumleden...

Ja sorry, is overall. Dat is een statistiek die niemand weet denk ik. Ik heb hem niet in ieder geval, maar met Bakker, Stengs, Berghuis, Namli en daarvoor Barkas is mijn afwezigenboeg evengoed al vrij vol.

Peli
Keshi
#6744
Ja sorry, is overall. Dat is een statistiek die niemand weet denk ik. Ik heb hem niet in ieder geval...

Ik hoef ook geen statistiek 😄 Meer een "ik wel" en "ik niet".

Ab Normaal

Nou, ik heb hem dus en was er erg blij mee. Nu dus niet meer....

Ab Normaal

En met ook nog Bergwijn, Chery, Namli, Brouwers, Til, Timber en Brobbey in mijn team is het een godswonder dat ik nog steeds 44e sta. Absurd hoeveel blessures en nog altijd dus 99,9%.

dawizz

Voor mij de enige reden dat ik van 46,5% in de winterstop inmiddels gestegen was naar 68.3%. Met ook nog Bakker, Saibari, Kitolano, Brobbey die voorlopig niet meedoen en Hlynsson en Timber die geen pepernoot meer raken sinds januari gaat het seizoen ( mijn eerste) uit als de spreekwoordelijke nachtkaars....

Sloddies

Niet door de Sloddies geselecteerd. En terecht. Zeer beperkt moreel kompas.

Willempie94

We mogen weer verder!:) ik heb geen brenet gelukkig

1 2 ... 270 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.