Alleen Barkas, Flamingo en Dest hebben in mijn team iets opgeleverd dit weekend. Mijn 3 middenvelders (Hlynsson, Timber en Sano) hebben bij elkaar opgeteld 84 punten gehaald... 😒 Gelukkig heeft m'n captain keuze Dest goed uitgepakt waardoor ik toch nog 1,2% ben gestegen dit weekend.
Hier bijna dezelfde middenveldmalaise, maar ipv Steijn heb ik de geblesseerde Chery.
Met ook Berghuis en Bakker in de lappenmand (en Brobbey?) zie ik toch een groot voordeel: ik ben mijn hele leven al slecht in het maken van de juiste keuzes, en nu valt er amper iets te kiezen!
Noodgedwongen speel ik dus 4-3-3, en Dest, Boscagli, Geertruida, Flamingo, Jacobs en Bakker/Barkas harken de punten wel binnen.
Met Hornkamp als bonus (afgelopen weekend helaas op de bank ipv Meerdink, toch weer een foute keuze) sta ik nu op een ongelofelijke 99,3 %, hoger dan ooit in mijn Scoritocarrière. Dus nu heb ik eigenlijk niks te klagen, maar ja, het is wachten op de opmars van deelnemers met middenvelders die wel presteren (al zijn die momenteel überhaupt nogal schaars, zo lijkt het).
In al mijn subpoules zie ik inderdaad weinig middenvelders echt presteren. Gelukkig harken de verdedigers, Barkas, Bakker, Brobbey en De Jong de punten binnen, want het is verder niet veel.
Achteraf gezien had ik liever toch een AZ middenvelder genomen en had ik Hornkamp willen kiezen. Laatstgenoemde stond ook een tijdje in mijn team...
Van wie hebben jullie spijt dat jullie ze niet hebben genomen?
Spijt.. nou dan moeten het wel Saibari en mijn keeperskeuze Barkas/Bakker. Daarnaast mijn goedkope aanvaller Okkels verrast niet, maar met Luuk de Jong, Brobbey en Pavlidis gaat het niet verkeerd.
Sta nu op 95,9% voor de winterstop ergens rond de 90%, geloof zelfs 88..
Keuzes pakken dus redelijk goed uit maar een gouden bekertje zal er niet inzitten.
Van Sierhuis kan ik niet echt spijt hebben dat ik die niet heb gekozen. Het was nou niet echt te verwachten dat die zo goed zou presteren... Heeft ook nooit in mijn voorlopige team gestaan.
Waar ik wel spijt van heb is dat ik niet ben gegaan voor Wieffer en/of Mijnans. Beide hebben heel lang in mijn overweging gezeten.... Helaas toch de verkeerde keuzes op het middenveld.
Ja sorry, is overall. Dat is een statistiek die niemand weet denk ik. Ik heb hem niet in ieder geval, maar met Bakker, Stengs, Berghuis, Namli en daarvoor Barkas is mijn afwezigenboeg evengoed al vrij vol.
Voor mij de enige reden dat ik van 46,5% in de winterstop inmiddels gestegen was naar 68.3%. Met ook nog Bakker, Saibari, Kitolano, Brobbey die voorlopig niet meedoen en Hlynsson en Timber die geen pepernoot meer raken sinds januari gaat het seizoen ( mijn eerste) uit als de spreekwoordelijke nachtkaars....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.