Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 271 272 273 274
Ben Van Heck

Benieuwd hoe het met Stengs en Saibari gesteld is. Zag dat laatsgenoemde volluit bij Jong PSV meetrainde. Gelukkig kunnen we de opstelling van PSV zien alvorens we knopen moeten doorhakken!

Willempie94

Brobbey in elk geval nog niet fit. Iemand al nieuws over Bakker?

Ecko

Hier ook geen Brenet.
Wel heeft Scorito achter zes van mijn spelers een rood + geplaatst. Als dit zo blijft hoef ik van mijn twaalf fitte spelers er komende ronde maar eentje teleur te stellen (sorry Flamingo). 
Hornkamp, Meerdink en Sano in mijn basis; daar durfden ze in de winterstop alleen maar over te dromen.
Hopelijk hebben Hlynson en Timber hun vormdip inmiddels overwonnen, anders lijkt het me onmogelijk om op koers voor goud te blijven.

Scoritop

We mogen weer! 

Ik Saibari en Stengs op het trainingsveld gezien. Iemand ook Namli gespot? 

Achterhoede van Almere is out. Jammer dat ze nu net tegen Volendam spelen 

Willempie94

Wie wordt jullie cap? Ik twijfel tussen Kramer, Rots & de Jong

Peli

Ik twijfel tussen De Jong en Boadu. Maar laatstgenoemde alleen als ik er zeker van ben dat hij (weer) een basisplaats heeft.

yoeri

Brenet was mijn verschilmaker door de vele blessures en tegenvallende resultaten. Was deze ronde ook captain. Maar helaas, geen verrassingen meer tov anderen, daar gaat mijn advantage. Een hele dure ook. Blessure oké, maar zo'n ontbinding vind ik nog even wat kutter. Zeker bij een verschilmaker.

Sean Chiappucci

Daar zitten dit weekeinde behoorlijk wat miljoenen bij mij op de tribune vrijwilligerswerk voor het rode kruis te doen.

Maar wie weet krijgt Cathline het op de heupen vandaag met een hattrick, die had anders ws niet in de basis gestaan.

Het valt me op dat de stagiair van scorito dit jaar wel goed de prijzen gemaakt heeft. Er staat geen een speler onder de 3 miljoen in de top 20. En maar eentje onder de 1miljoen bij de eerste 100. Dat was wel eens anders.

stefbeukers
Peli
#6756
Ik twijfel tussen De Jong en Boadu. Maar laatstgenoemde alleen als ik er zeker van ben dat hij (weer...

👀

"De kans is groot dat Myron Boadu zondagmiddag gaat starten tegen Heracles Almelo, zo heeft trainer Joseph Oosting aangegeven."

https://www.espn.nl/video/clip/_/id/13440028

Laatst gewijzigd
Peli
stefbeukers
#6759
👀 "De kans is groot dat Myron Boadu zondagmiddag gaat starten tegen Heracles Almelo, zo heeft trai...

Kijk, daar heb ik wat aan. Thanks. 

M Vado

Saibari weer bank. 2e helft erin gok ik. Iemand die ergens gelezen heeft of Stengs vandaag getraind heeft?

RvhC74

Luuk de jong Captain, hij mist een pingel, dubbele minpunten 😂😂😂

Peli
M Vado
#6761
Saibari weer bank. 2e helft erin gok ik. Iemand die ergens gelezen heeft of Stengs vandaag getraind...

Nope. Maar heb wel ergens gelezen dat hij zich richt op de bekerfinale, een (veel) eerdere rentree lijkt dus onwaarschijnlijk.

Peli
RvhC74
#6762
Luuk de jong Captain, hij mist een pingel, dubbele minpunten 😂😂😂

Voor mij niet ongunstig, aangezien ik verwacht dat vele anderen hem wel gecapped hebben.

RvhC74

@peli 

we hebben dezelfde captain 

Bobby37

Ik had Til als gokje, niet best maar heb ik nog mazzel dat ik niet voor de Jong ben gegaan

Benzardi

Willumsson als cappie was niet zo slecht idee, want ik had eerst de Jong.

 

Peli
Benzardi
#6767
Willumsson als cappie was niet zo slecht idee, want ik had eerst de Jong.  

Uitstekende keuze, blijkt nu.

RvhC74

Met Hancko en Boadu als captain goede zaken gedaan 

ook hylsson scoort eens 

Peli
RvhC74
#6769
Met Hancko en Boadu als captain goede zaken gedaan  ook hylsson scoort eens 

Jep, zelfde hier.

En dan nog assists van Namli en Timber (x2) en Kramer die wint en de nul houdt met GAE.

Daartegenover staan wel nulpunter Saibari in m'n basis. En de minpunten van Barkas en De Jong. En de nodige nulpunters op m'n bank.

Maar al met al toch weer 0,3% geklommen, van 98,9 maar 99,2. Terug op het beoogde gouden bekertje. 

Laatst gewijzigd
Benzardi
Peli
#6768
Uitstekende keuze, blijkt nu.

Gelukkig wel, we doen weer mee met 94,8% 😁

Ecko

Dramatisch weekend.

De Jong als captain: -72😰

 M'n normaal zo betrouwbare achterhoede grossiert in tegendoelpunten: totaal 30 punten voor de zeven verdedigers en keepers op het veld en de bank!😭

Gelukkig herpakken Timber en Hlynsson zich en scoort Sano wederom, maar dat is bij lange na niet genoeg. Van goud naar zilver, de vrije val lijkt ingezet😥

 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Voor mij ook drama, de Jong als cap en Sano op de tribune...

Hay
Willempie94
#6773
Voor mij ook drama, de Jong als cap en Sano op de tribune...

Bij mij exact hetzelfde :-(

 

Scoritop

Zeg het maar voor morgen. Hancko of Stengs cap? 

1 2 ... 271 272 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.