Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 271 272 273 274
Willempie94
Scoritop
#6775
Zeg het maar voor morgen. Hancko of Stengs cap? 

Timber

Ben Van Heck

Hier gewoon de Jong denk ik. Uit naar Excelsior is een goede manier om te revancheren van afgelopen weekend.

BartB

Ik twijfel heel erg.... De Jong levert eigenlijk al een week of 3 niet meer. Ik neig toch naar een gokje op Timber of Hlynsson. Al voelt dat nu misschien een beetje als 'waan van de dag' omdat ze beide afgelopen weekend eindelijk weer eens geleverd hebben.

Nadeel van Feyenoord is dat ze uit spelen, voordeel is dat ze tegen een hele makkelijker tegenstander moeten.
Nadeel van Ajax is dat GAE lastiger is dan Volendam, voordeel is dat ze thuis spelen.

Dilemma's, dilemma's... 😅

 

PS: Ik lees nu trouwens dat Saibari toch weer geblesseerd is. Opnieuw geblesseerd geraakt na de warming up voor de wedstrijd tegen NEC. Wat een absolute miskoop is die Saibari geworden in m'n team 🤬

Laatst gewijzigd
M Vado

Snap het dilemma ja. De Jong heeft mij zoveel minpunten opgeleverd als captain van het weekend, dat ik hem uit principe geen captain maak. Maakt het makkelijker in kiezen ook haha. 

Het zou kunnen dat Slot wat eerder gaat wisselen met het oog op zondag. Maar anders wordt het hier toch Timber of Stengs. Geertje valt hierbij af, omdat die waarsg. centraal gaat staan bij afwezigheid van Hartman.

En Saibari idd, man man.. Toen het er net op leek dat die zijn basisplek zou hebben, geblesseerd. Dat had echt een puntenkanon kunnen worden op 10 of op linksbuiten ipv de matig spelende Lozano..

BartB
M Vado
#6779
Snap het dilemma ja. De Jong heeft mij zoveel minpunten opgeleverd als captain van het weekend, dat...

Weet je zeker dat Stengs in de basis gaat starten dan Donderdag? Ik heb vooralsnog toch m'n geld gezet op Hlynsson... 🤞

Zwolf

Dit wekelijks tussendoortje denk ik maar gaan voor Gimenez als captain. 

Tegen een Volendam moet hij toch een keer gaan leveren zou je zeggen?
Wordt wel belangrijk dat hij de investering een keer uit gaat betalen, vooralsnog wel in van mijn missers in de tweede seizoenshelft gebleken (naast Steijn en in mindere mate Til). 

Gelukkig wel punten binnen gehaald met Sano, Hornkamp en Chery tot nu toe. 
De goedkope gokjes doen het, terwijl de zekerheidjes het af laten weten. 

De wereld op zijn kop...

M Vado
BartB
#6780
Weet je zeker dat Stengs in de basis gaat starten dan Donderdag? Ik heb vooralsnog toch m'n geld gez...

Nee, geen idee nog.. Beetje trickey ook dus. Timber trouwens ook trickey, want ik zie net dat die op scherp staat met 4 gele kaarten. Die willen we niet missen tegen Ajax zondag, dus benieuwd wat Slot gaat doen.

BartB
M Vado
#6782
Nee, geen idee nog.. Beetje trickey ook dus. Timber trouwens ook trickey, want ik zie net dat die op...

Precies... ik zie voor deze speelronde verder niet echt een zekerheidje om te picken als captain. Dus gok ik maar op Hlynsson in de hoop dat ie iets levert en dat verder niet veel mensen die captain maken. Ik blijf nu al weken hangen tussen de 87% en 84%  dus ik moet iets...

Peli
BartB
#6783
Precies... ik zie voor deze speelronde verder niet echt een zekerheidje om te picken als captain. Du...

Ik ga of Luuk of Hancko cappen.
Waarschijnlijk eerstgenoemde.

Willempie94
M Vado
#6782
Nee, geen idee nog.. Beetje trickey ook dus. Timber trouwens ook trickey, want ik zie net dat die op...

Thanks voor het delen van dit feitje:) dit zal er inderdaad wel voor zorgen dat Timber in de tweede helft op tijd gewisseld gaat worden wanneer er een voorsprong is. Mogelijk dat ik nu voor Hancko ga kiezen, de Jong ga ik afblijven na afgelopen weekend. 

Ecko

Ik ga juist wel voor De Jong, die heeft iets recht te zetten.

Veel alternatieven zie ik niet (één Hlynsson maakt nog geen lente) of het moet Hornkamp zijn die dit jaar thuis altijd scoort. Maar ja, tegen een sterk draaiend AZ? 

Weer zes geblesseerden deze ronde. Van m'n 12 fitboys mag deze keer Jacobs naar de bank, hij valt meer op door gele kaarten dan door assists/doelpunten/de nul houden.
Mbt Saibari heb ik de hoop nog niet opgegeven. Het lijkt geen zware blessure en eenmaal genezen kan hij nog een handvol goals scoren. 

 

Ben Van Heck

Dat 'eenmaal genezen' is juist de grap. Denk je dat hij fit is, valt hij weer uit. Voor mij een ontzettend zure 3 miljoen in ieder geval.

RvhC74

Gelukkig geen captain de Jong gekozen 🫣😃😉

M Vado

Driouech uitgevallen, net toen ik hem basis had.. Dacht die gaat zeker wat willen doen tegen PSV. Echt wat zit alles tegen.. In een paar speelrondes van 99% naar 97% gegaan.

BartB
RvhC74
#6788
Gelukkig geen captain de Jong gekozen 🫣😃😉

Inderdaad... Ook al had ik 'm uiteraard wel in de basis in mijn team ben ik toch blij dat ie niet zo goed gepresteerd heeft 😅
Was toch zuur geweest als ie nu een hattrick had gemaakt nu ik 'm niet als captain had gekozen.

Nu maar hopen dat Hlynsson wel iets presteert morgen anders heb ik er natuurlijk alsnog geen reet aan...

Driouech had ik gelukkig al op de bank gezet deze speelronde, maar dat is toch ook wel een mispick gebleken deze tweede seizoenshelft.

Laatst gewijzigd
Ecko

Ik had dus toch Jizz ipv De Jong moeten cappen😞

Bobby37

Pfff heb echt al wekenlang magere scores, gelukkig heeft bijna iedereen dit, maar het schiet niet op zo.

Dit weekend wordt de cap Timber, steijn of toch gewoon de Jong.

Willempie94
Bobby37
#6792
Pfff heb echt al wekenlang magere scores, gelukkig heeft bijna iedereen dit, maar het schiet niet op...

Steijn presteert helemaal niks meer, dus die kies ik niet te snel meer...

RvhC74

Saibari as weekend er wederom niet bij

 

zo langzaam een ' miskoop ' qua Scorito net zoals Hlynsson

Laatst gewijzigd
BartB

Mijn Topcoach seizoen gaat echt als een nachtkaars uit. In de winterstop op 79%. Eerste weken na de winterstop langzaam gestegen naar 86%, inmiddels weer afgezakt naar 82%... 😞

Keepers keuze Barkas/Bakker heeft niet goed uitgepakt door blessures
Verdediging wel prima, heeft me nog enigszins overeind gehouden
Een middenveld vol miskopen. Hlynsson, Steijn, Timber, Saibari, Namli
Aanvallers allemaal gekweld door blessures (Driouech, Brobbey, Berghuis) en De Jong die inmiddels al 4 weken niet levert. 

Ook komend weekend is het weer bagger. Bakker, Driouech, Saibari, Berghuis en Brobbey geblesseerd. En Namli een vraagteken. Die 82% kan na dit weekend zomaar eens weer onder de 80% staan :(

 

PS: Saibari en Hlynsson zijn niet 'zo langzaam aan' een miskoop. Die zijn al lang en breed een miskoop.

 

Laatst gewijzigd
M Vado

Ja mooie analyse.. zonde, maar denk dat veel scorito spelers linksom of rechtsom in hetzelfde pakket zitten. 

Hlynsson heb ik niet, maar speelt toch alles en scoorde vorige week? 

Hopelijk speelt Namli gewoon. Neig nu naar Thy als captain tegen excelsior.

RvhC74

Namli fit en basis? iemand die daar iets over weet 

Hay
RvhC74
#6797
Namli fit en basis? iemand die daar iets over weet 

Heb alleen gelezen dat hij vorige week uit voorzorg naar de kant werd gehaald, ik heb hem daarom een basisplaats gegeven. Maar nergens 100% zekerheid gelezen.

RvhC74

Thx 

Ecko

Nou scoort Hornkamp ook al in een uitwedstrijd, daar rekende ik niet op. Op de valreep (opvallend hoe vaak dingen hier 'op de valreep' of 'op het laatste nippertje' gebeuren, maar dit terzijde) haalde ik 'm uit de basis  en bracht Brobbey in, die zou morgen immers mogelijk weer kunnen spelen.

1 2 ... 271 272 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.