Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 271 272 273 274
BartB
Ecko
#6800
Nou scoort Hornkamp ook al in een uitwedstrijd, daar rekende ik niet op. Op de valreep (opvallend ho...

Anders geeft FC Utrecht nog ff 2 doelpunten weg in de blessuretijd. Super fijn voor de scores van Flamingo en Barkas 🤬

M Vado
BartB
#6801
Anders geeft FC Utrecht nog ff 2 doelpunten weg in de blessuretijd. Super fijn voor de scores van Fl...

Ik keek 85e minuut ofzo, dacht ah top dit. Ruim 200 punten. Balen man.. Die punten had ik (en jij, en nog meer) waarsg echt even goed kunnen gebruiken. Pfff

BartB

Iemand enig idee of Brobbey er weer bij is dit weekend?

Hay
BartB
#6803
Iemand enig idee of Brobbey er weer bij is dit weekend?

Denk het wel, zat vorige week al op de bank. Maar toen had het geen zin meer om hem nog in te brengen :-)

Hay
BartB
#6803
Iemand enig idee of Brobbey er weer bij is dit weekend?

Denk het wel, zat vorige week al op de bank. Maar toen had het geen zin meer om hem nog in te brengen :-)

Hay

Weer geen Saibari dit weekend :-(

stefbeukers

Zit het een keer mee met Parrott, pakt ie rood voor lelletje trekken...

RvhC74

Hancko samen met Geertruida is toch wel een goede pick geweest. Helaas niet gegaan voor ook de pick Dest en Boscagli maar voor Saibari gegaan..

Ook mijn voorkeur voor Taylor ipv Hylsson moeten aanhouden

Met name Boadu slechte keuze, toch vast moetn houden aan Wolfswinkel 

 

al met al shit happens en wel nog steeds stijgende lijn.... wel tijd dat er een paar spelers punten gaan pakken en minder geblesseerd zijn whhahaha

 

Willempie94

Voor mij ook een langzame stijgende lijn, sta inmiddels op 91% benieuwd waar ik zal eindigen. Al wordt het weer geen gouden bekertje voor mij helaas. Volgend seizoen maar weer een nieuwe poging haha. 

Frits

Ik schommel al een aantal weken tussen de 99% en de 98,9% (top 500). Hoop op het beste. Zal ergens geluk moeten hebben, hopen dat spelers verkeerd gokken of zelf goed gokken. 

dawizz

Dest einde seizoen...

Willempie94
dawizz
#6811
Dest einde seizoen...

Ja las het, daar zullen er veel last van krijgen. Daar hoor ik uiteraard zelf ook bij. 

BartB

Alsof m'n topcoach seizoen nog niet mislukt genoeg was. Kan dit er ook nog wel bij... 😂

Laatst gewijzigd
Willempie94

#iedereenweerdejongalscaptainwordtinmiddelsookeenbeetjesaai

Mollemaaktmenietuit

Brobbey lijkt me tegen excelsior toch ook een prima optie

Peli
Willempie94
#6814
#iedereenweerdejongalscaptainwordtinmiddelsookeenbeetjesaai

Hier geen De Jong als captain hoor deze midweekse speelronde.

Willempie94
Mollemaaktmenietuit
#6815
Brobbey lijkt me tegen excelsior toch ook een prima optie

Zeker waar!

Ben Van Heck

Denk dat iedereen Brobbey capt. Inmiddels niet meer in de positie om op safe te spelen, dus ik ga voor Steijn cap. Moet er toch eens uit gaan komen en zo niet, jammer dan. 

Nopper

Saibari is weer fit, hopelijk kan hij de laatste 4 wedstrijden nog wat punten bij elkaar spelen om de pijn te verzachten.

Hay
Nopper
#6819
Saibari is weer fit, hopelijk kan hij de laatste 4 wedstrijden nog wat punten bij elkaar spelen om d...

Hoop ik ook, maar ik verwacht niet dat hij donderdag in de basis staat. Dan wordt het toch altijd wat trickey, zet hem dan ook maar op de bank denk ik. 

Nopper

Nee ik verwacht hem ook niet in de basis dus bij mij ook op de bank maar ik verwacht wel dat hij gaat invullen dus dan hopen op een goal of assist.

dawizz

Dan blijven er nog 5 geblesseerden over bij mij. Saibari noodgedwongen in de basis...

Mollemaaktmenietuit
Ben Van Heck
#6818
Denk dat iedereen Brobbey capt. Inmiddels niet meer in de positie om op safe te spelen, dus ik ga vo...

Ik durfde hem niet weer te cappen, maar hij scoort wel eindelijk, Lekker! 

RvhC74

Brobbey voor rust gewisseld wtf

M Vado

Wauw.. hoop dat veel hem ook captain hebben. Zuur dit

1 2 ... 271 272 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.