Had hij niet even 1 minuut langer kunnen blijven staan dan had je nog een paar punten gekregen. Laatste keer dat ik dit seizoen iemand van Ajax captain maak ook al hebben ze een relatief programma. Elke keer kost het punten. Eigenlijk zou Scorito net als bij wielrennen per ronde moeten laten zien hoeveel % welke captain heeft. Lijkt mij best een leuke toevoeging. Of is dat er al?
Na het eerdere captaindebacle levert Steijn deze keer wel bijzonder goed. Ik dacht na die penalty die hijniet mocht nemen en 1-2 achterstand dit wordt niks meer. Hierdoor ook ineens op een bekertje met 99.3.
Vorig jaar op 0,3 het gouden bekertje gemist, hopelijk revanche dit jaar. Alles ligt nog wel open door de superspeelronde. Maar eens goed overdenken de komende week wie cap zal zijn.
Voor mij was het gewoon een k ronde, wederom veel blessures /afwezigen. Spelers die volledig tegenvallen en echte verkeerde keuzes zijn, kun je iig Boadu, Hylsson, Saibari.
Kitolano alleen maar geblesseerd.
Toch echt naar mijn eigen gevoel moeten luisteren en wel oa Taylor, v Wolfswinkel en Boscali moeten kiezen ipv genoemde drie
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.