Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 274 ... 279 280
Willempie94

Had toch naar m'n eerste ingeving moeten luisteren en van Brobbey af moeten blijven

Peli

Brobbey, prutser!

FrankDeTank
Willempie94
#6826
Had toch naar m'n eerste ingeving moeten luisteren en van Brobbey af moeten blijven

Ik dacht gisteren precies hetzelfde... haha. Zo zuur!

Ligt het aan mij of is dit een beetje een vreemde 2e seizoenshelft Scorito-wise? Ongelofelijk zeg...

Nopper

Had hij niet even 1 minuut langer kunnen blijven staan dan had je nog een paar punten gekregen. Laatste keer dat ik dit seizoen iemand van Ajax captain maak ook al hebben ze een relatief programma. Elke keer kost het punten. Eigenlijk zou Scorito net als bij wielrennen per ronde moeten laten zien hoeveel % welke captain heeft. Lijkt mij best een leuke toevoeging. Of is dat er al?

DaLuca23
Nopper
#6829
Had hij niet even 1 minuut langer kunnen blijven staan dan had je nog een paar punten gekregen. Laat...

Dit is volgens mij wel een x ter sprake gekomen in de podcast. Dat ze dit voor TC spellen inderdaad willen gaan toevoegen

Benzardi

Brobby gecapt 😡

 

Bobby37

Toch maar Luuk gecapt:)

Mollemaaktmenietuit

Wat worden de caps bij jullie dit weekend, toch maar weer Luuk na het debacle van vorige week?

 

Willempie94
Mollemaaktmenietuit
#6833
Wat worden de caps bij jullie dit weekend, toch maar weer Luuk na het debacle van vorige week? &nbs...

Ja of Hancko

hansotjes

Brobbey weer fit deze week?

Willempie94
hansotjes
#6835
Brobbey weer fit deze week?

Dinsdag wel weer mee getraind, maar verwacht als ie speelt dat hij niet een hele wedstrijd er in staat.

Desernooo

Weet iemand of Santi weer gaat spelen? 

Ja ik weet zijn vormdip, maar moet risico nemen 😂

Frits

Berghuis ook weer fit, iemand die weet of hij gaat spelen? 

Benzardi
Mollemaaktmenietuit
#6833
Wat worden de caps bij jullie dit weekend, toch maar weer Luuk na het debacle van vorige week? &nbs...

Ik ga voor Lammers.

Peli
Desernooo
#6837
Weet iemand of Santi weer gaat spelen?  Ja ik weet zijn vormdip, maar moet risico nemen 😂

Ben ik toch nieuwsgierig..... heb je Santi gepickt als cpt??

Desernooo
Peli
#6840
Ben ik toch nieuwsgierig..... heb je Santi gepickt als cpt??

Haha zal ik je nog wat sterkers vertellen, ben dit weekend nummer 1 van heel Scorito geworden, met Santi als captain 😂. Kan dat ook weer van de bucketlist!

(nee mijn naam hier is niet hetzelfde als op Scorito)

Peli
Desernooo
#6841
Haha zal ik je nog wat sterkers vertellen, ben dit weekend nummer 1 van heel Scorito geworden, met S...

Nice! Lekker momentje voor je.

Frits

Meerdere opties voor de captain met Luuk, Brobbey en Steijn. Momenteel op 98,8% dus kan een gokje nemen met Steijn, maar volgende week ook nog de super ronde. Blijft spannend, net wel/niet de gouden beker. 

Willempie94
Frits
#6843
Meerdere opties voor de captain met Luuk, Brobbey en Steijn. Momenteel op 98,8% dus kan een gokje ne...

Voor mij Steijn dit weekend cap, volgend seizoen wederom een nieuwe poging voor de bekertjes. Sta op 90,8 momenteel

Willempie94

Geen Veerman basis en geen Timber, dat worden weer 0 punters

pirazzi

Drommel keept bij PSV, dat zijn 0 punten voor Benitez.

Willempie94
Frits
#6843
Meerdere opties voor de captain met Luuk, Brobbey en Steijn. Momenteel op 98,8% dus kan een gokje ne...

En, nog voor Steijn gegaan? Ik heb em wel als cap gelukkig 

M Vado

Steijn dankjewel!! 98.8% nu. Volgende week die gouden beker ophalen!!

Mollemaaktmenietuit

Na het eerdere captaindebacle levert Steijn deze keer wel bijzonder goed. Ik dacht na die penalty die hijniet mocht nemen en 1-2 achterstand dit wordt niks meer. Hierdoor ook ineens op een bekertje met 99.3. 

Vorig jaar op 0,3 het gouden bekertje gemist, hopelijk revanche dit jaar. Alles ligt nog wel open door de superspeelronde. Maar eens goed overdenken de komende week wie cap zal zijn. 

Laatst gewijzigd
RvhC74

Voor mij was het gewoon een k ronde, wederom veel blessures /afwezigen. Spelers die volledig tegenvallen en echte verkeerde keuzes zijn, kun je iig Boadu, Hylsson, Saibari.

Kitolano alleen maar geblesseerd.

Toch echt naar mijn eigen gevoel moeten luisteren en wel oa Taylor, v Wolfswinkel en Boscali moeten kiezen ipv genoemde drie

1 2 ... 274 ... 279 280

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.