Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 275 ... 279 280
Frits
Willempie94
#6847
En, nog voor Steijn gegaan? Ik heb em wel als cap gelukkig 

Gelukkig wel, gestegen naar 94,4% (+0,7%)!
Laatste captain dan maar voor de veilige Luuk gaan, die heeft afgelopen wedstrijd genoeg kansen gehad en wil nog topscorer worden.

Laatst gewijzigd
DaLuca23

Heerlijk spel is het toch. Zo zit je al een aantal weken comfortabel op een gouden beker en zak je door de hattrick van Steijn keihard terug naar 98,5. Oftewel alles kan nog veranderen komend weekend, zeker rekening houdende met de Super Cap!

steefje9

Wat te doen de laatste speelronde, Steijn weer cappie? Pakte deze week prima uit, de jong thuis tegen rkc? Wil je topscorer worden? Gaat Feyenoord volle bak? Pfff dillema's.

 

Heb een voorsprong van 220pnt te verdedigen in mijn poultje. Sta nu op 99,4% en zou die status graag behouden !! 

Frits

Ik sta ook op 99,4% maar kies denk ik toch voor een veilige keuze. Mocht Steijn dan scoren, zie ik dat meer als pluspunt. Ik moet nog zo'n 200 punten inhalen, maar hoop dat met een veilige keuze te doen (De Jong).

steefje9

De jong lijkt me ook de meest veilige keuze. Al vind ik Steijn wel een leuke pick en is in vorm 

Frits

Steijn zeer zekere een leukere keuze. Het wordt hem of De Jong, maar heb bij laatstgenoemde toch nog een beter gevoel momenteel. 

BarryE1
Nopper

Onnodige krantvulling. Luuk de Jong wil nog topscoorder worden en het team gunt het hem dus ze zullen er alles aan doen om hem nog een paar goals te bezorgen. 

Ben Van Heck

Heel simpel wil je zekerheid neem je luuk, wil je nog wat forceren neem je bv een Steijn.

Willempie94

Sta nu dankzij Steijn op 95% in m'n poultje wordt ik niet meer ingehaald. Kan dus wel een risico nemen

Willempie94

Laatste ronde van dit seizoen, hoe kijken jullie er op terug?

Ik heb vooral de eerste speelhelft verkeerde keuzes gemaakt in m'n team, misschien had ik dan hoger gestaan nu 95%.

Voor nu baal ik het meest van Hlynson en met name het gemis van van Wolfswinkel. 

dawizz

Het was voor mij het eerste seizoen dat ik heb gespeeld. Ik speel 4 topcoach spellen met wisselend succes. Eredivisie is verreweg de slechtste geweest met slechts 69.6 %. Zowel voor de winterstop als erna veel verkeerde keuzes gemaakt, maar wel veel geleerd dus ik kijk uit naar volgend seizoen. Topcoach UK tot nu toe 80.3%,, Champ coach 91.3% en KKD geëindigd op 97.4%, en dus zilveren beker gewonnen...

Hay
Willempie94
#6861
Laatste ronde van dit seizoen, hoe kijken jullie er op terug? Ik heb vooral de eerste speelhelft ve...

van Wolfswinkel stond bij mij op de radar voor na de winterstop, maar na de komst van Boadu ging hier (helaas) een streep door.

Ruhs49

Bij mij zijn de volgende punten de grootste missers de tweede seizoenshelft:

  • Gimenez! (gelukkig heb ik hem maar 1x captain gemaakt en dat was twee weken geleden voor 640pt)
  • Kuijpers - tweede helft niks gepresteerd
  • V. Edvardsen - sterke eerste helft, tweede deel van het seizoen nagenoeg niks
  • Hlunsson - geen uitleg nodig.

Slechte keuzes in het niet kiezen van spelers:

  • Luuk de Jong - gegokt op Gimenez 
  • Ricky v. Wolfswinkel - gekozen voor twee roulerende spitsen, Parrott en Edvardsen. Ricky was de 3e optie tijdens de teamselectie
  • Wieffer - verassend sterke, aanvallende tweede seizoenshelft
  • Sam Lammers - zeer solide spits voor die centjes

 

Gelukkig sta ik momenteel door Steijn afgelopen ronde wel weer 1e in onze poule met bijna 90%. Dit weekend wordt weer lastig omdat ik geen Luuk heb, maar ook niet te veel risico wil lopen. Ga ik voor Steijn weer? Vrij hoog puntenplafond, maar wordt ook regelmatig vroeg gewisseld. Ga ik voor Brobbey? Ook wisselvallig, maar ook veel puntenpotentieel. Ga ik voor Geertruida? Lijkt het meest veilig, maar ook niet echt een overtuigd gevoel van.

Help een mede forum-lid met deze keuze.

M Vado

Fey persco gaande nu. Gimenez pickers, sit this one out...

BarryE1
M Vado
#6865
Fey persco gaande nu. Gimenez pickers, sit this one out...

Timber ook niet

M Vado
Ruhs49
#6864
Bij mij zijn de volgende punten de grootste missers de tweede seizoenshelft: Gimenez! (gelukkig h...

Bekende namen in je overzicht. Bij mij is het toch wel echt Saibari, Namli, Driouech en de verdediging van Utrecht die elke keer een goal tegen krijgen (Flamingo en Barkas). Stengs.. Steijn bewijst op de valreep z'n waarde gelukkig.

Op je laatste vraag, ik zou ook vooral checken wie onder je staan in de poule en wie je denkt dat zij gaan cappen? Verder zijn, Brobbey (zal wel iets doen toch?), Steijn (in een flow en 1 goal is mooi) en Geertruida (kan zomaar 4-0 worden, maar ook 1-1 of 0-0) wel prima picks.

M Vado
BarryE1
#6866
Timber ook niet

Ja, alleen is dat geen echte verschilmaker. Denk dat meerendeel Timber wel heeft in z'n team, maar Gimenez in de spits tegen Excelsior had voor degene die hem hebben een captain kunnen zijn.

Benzardi

Je zal maar 3 van de 6  middenvelders in de ziekenboeg hebben en dat zijn ook je beste spelers en je staat op 95,3%.

Dan zou je toch wel even graag heel beschaafd willen zeggen:

K.T met heel veel peren.😡

dawizz

Pfff 7 geblesseerden...

Ecko

Ik nog 'maar' vijf. Sluit dus af in stijl, met al die blessures na de winterstop: Brobbey, Berghuis, Hornkamp, Saibari, Timber, Hlynsson, Namli, Chery, Dest, Bakker en Barkas.  
Ik begrijp eigenlijk niet hoe ik eerst nog naar goud klom en nu nog op 97,9 % sta. Zijn jullie zo slecht?😉

Captainkeuze: ik ga voor alles of niks. Saibari kan z'n uitverkiezing redden door als pinchhitter een hattrick te scoren. Toch nog een Gouden Beker!

Laatst gewijzigd
Bobby37
Willempie94
#6861
Laatste ronde van dit seizoen, hoe kijken jullie er op terug? Ik heb vooral de eerste speelhelft ve...

Eerste helft had ik ivanusec niet moeten nemen, 2e helft het meest spijt saibari en berghuis. 

Steijn was zijn 5 miljoen ook wekenlang niet waard, maar dat trekt ie gelukkig zo vlak voor het einde weer recht.

Verder 2x heel lang getwijfeld over Giminez en het 2x niet gedaan. 

Ondanks de golf van blessures sta ik toch op 99,1. Omdat we die golf allemaal hadden :)

Nu hopen dat ik de super ronde goed doorkom voor het gouden bekertje

oborobo

Speelt Cathline(Almere City)?

Sjonge Jonge
oborobo
#6873
Speelt Cathline(Almere City)?

Nee

Flash de Ciclismo

Laatste speelronde! Ik sta op 99,5% (toch wel een beetje spanning)...welke captain zouden jullie kiezen? de Jong/Steijn/Hancko? 

1 2 ... 275 ... 279 280

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.