Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 276 ... 279 280
steefje9

Ik ben ook in dubio! De jong of Steijn?

Desernooo

Ik denk dat iedereen in dubio is. In mijn ogen 2 opties:

1) Moet je risico nemen op prijzen: alles behalve Steijn, De Jong of Brobbey

2) Moet je voor zekerheid gaan om een plek te behouden: wel 1 van die 3. 

Goodluck!

Limburgg
Desernooo
#6877
Ik denk dat iedereen in dubio is. In mijn ogen 2 opties: 1) Moet je risico nemen op prijzen: alles...

Steijn valt dan toch ook onder optie 1 aangezien hij (maar) door 21% is gekozen.

in vergelijking met Brobby 78% en Luuk 79%..... 

Desernooo
Limburgg
#6878
Steijn valt dan toch ook onder optie 1 aangezien hij (maar) door 21% is gekozen. in vergelijking me...

Als je het zo bekijkt heb je zeker gelijk. Maar denk wel dat hij top 3 (of 4) meest gekozen captain gaat zijn alsnog. 

Limburgg
Desernooo
#6879
Als je het zo bekijkt heb je zeker gelijk. Maar denk wel dat hij top 3 (of 4) meest gekozen captain...

Ja dat is inderdaad waar..... twijfel nog steeds 🤣

Desernooo
Limburgg
#6880
Ja dat is inderdaad waar..... twijfel nog steeds 🤣

Wat zou je mij aanraden? Ik sta 500 punten voor op nummer 3 in m'n poule en 100p achter nummer 2. 

Steijn, De Jong, Brobbey of Geertruida?

Limburgg
Desernooo
#6881
Wat zou je mij aanraden? Ik sta 500 punten voor op nummer 3 in m'n poule en 100p achter nummer 2.&nb...

Ik zou zelf alleen Steijn en Luuk overwegen aangezien Twente nog speelt voor plek 3 en Luuk wil topscorer worden.... 

ik sta in mijn poule 1500 punten voor op nummer 2 maar ik heb 1,6 % nodig voor een gouden bekertje......

Limburgg
Desernooo
#6881
Wat zou je mij aanraden? Ik sta 500 punten voor op nummer 3 in m'n poule en 100p achter nummer 2.&nb...

kun je inschatten welke captain de andere gaan kiezen in jouw poule, dat neem ik ook altijd mee 

Desernooo
Limburgg
#6883
kun je inschatten welke captain de andere gaan kiezen in jouw poule, dat neem ik ook altijd mee ...

Ja, het gaat wel tussen Steijn en Luuk bij de meeste hoor. Enkeling misschien Brobbey, Hancko of Veerman. 

Limburgg
Desernooo
#6884
Ja, het gaat wel tussen Steijn en Luuk bij de meeste hoor. Enkeling misschien Brobbey, Hancko of Vee...

Nog tien minuutjes , succes deze laatste ronde en hopen dat we de juiste keuze maken 🤪

Jo de Haan

Na lang wikken en wegen uiteindelijk toch de Jong gekozen als cap en geen Steijn. Gouden beker gepakt en geëindigd op 99.3%.

M Vado

Netjes. Ik onze poule verloren op iemand die Hancko als captain had en ik de Jong. Op nr 2 en ook 98.3% geeindigt. Prima maar toch heel zuurrrrr

Peli

Slechtste 2e seizoenshelft ooit.

Gezakt van 99.8 in de winterstop, naar 97.5 erna 😑

Willempie94

Ben ik de enige die alweer zin heeft in het puzzelen voor het nieuwe seizoen?

Het gouden bekertje moet een keer komen haha^^

Laatst gewijzigd
Jo de Haan
Willempie94
#6889
Ben ik de enige die alweer zin heeft in het puzzelen voor het nieuwe seizoen? Het gouden bekertje m...

Zeker erg veel zin in!!! Welke speler gaan jullie met extra interesse volgen in jullie voorbereiding voor een nieuw team? Ik  Ruben van Bommel, wisselde hele goede wedstrijden af met ook zeker een paar hele slechte maar gaat denk volgend seizoen nog meer shinen. En Gijs smal bij Feyenoord wordt wellicht interessante pick

KissMyAce2.0

Dit seizoen was een gouden bekertje wel heel makkelijk

RvhC74
M Vado
#6887
Netjes. Ik onze poule verloren op iemand die Hancko als captain had en ik de Jong. Op nr 2 en ook 98...

Ik had als Hancko als captain helaas 80 punten tekort voor poule winst collega's. Hattrick Steijn vorige week het verschil gemaakt 

mijn tweede seizoen helft is gepaard gegaan met verschillende verkeerde keuzes en veel blessures anders had gouden beker er wel ingezeten 

 

@peli volgend seizoen maar weer puzzelen en brain stormen op weg naar goud 

Mollemaaktmenietuit

Gelukkig de laatste ronde weten te consolideren, 99.2 en dus een bekertje! Op naar komend seizoen. 

Benzardi

Met een hoop blessures toch nog een bronzen bekertje eruit gesleept met 95,2%

Nu nog Champ Choach naar boven schroeven, dan kunnen we met een gerust hart naar de EK

Peli
RvhC74
#6892
Ik had als Hancko als captain helaas 80 punten tekort voor poule winst collega's. Hattrick Steijn vo...

M'n eerste zilveren bekertje in jaren 😭😭😭

Maar inderdaad, op naar volgend seizoen.

Jo de Haan
Benzardi
#6894
Met een hoop blessures toch nog een bronzen bekertje eruit gesleept met 95,2% Nu nog Champ Choach n...

Offtopic maar heb nu dit staan met champcoach:

Kovar

Grimaldo(c) Frimpong

Wirtz Bellingham 

Vinicius El Kaabi

Ik sta nu maar op 85% dus ga beetje risico nemen met grimaldo als cap.

Thoughts? 

 

Benzardi
Jo de Haan
#6896
Offtopic maar heb nu dit staan met champcoach: Kovar Grimaldo(c) Frimpong Wirtz Bellingham ...

Ik heb het elftal net ingevuld

4x Real, Belling (c)

2x Lev

1x Fio

Sta op 68%

FrankDeTank

Hier ook zilveren beker (98,1%) dit seizoen. Op naar volgend seizoen, maar eerst nog stiekem een EK-poule tussendoor! :-)

Sambonhof

Het nieuwe topchoach spel is weer open, maar je kunt nog geen spelers selecteren en er zijn nog geen prijzen beschikbaar. Waarom gooien ze het spel dan al open?

Boem is Ho

Nu met het EK hebben ze veel 'nieuw' volk op hun site rondom dat suffe uitslagenspel. Vermoedelijk hopen ze dat een deel daarvan zich nu aanmeldt voor TC Eredivisie 

1 2 ... 276 ... 279 280

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.