Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 277 ... 322 323
HZ57

Vindt ook dat de uitslagenspelen veel lager gewaardeerd zouden moeten worden voor de indexscore. Dezecspellen hebben weinig met huis vlijt te maken en des te meer met geluk.

HZ57

Vindt ook dat de uitslagenspelen veel lager gewaardeerd zouden moeten worden voor de indexscore. Deze spellen hebben weinig met huis vlijt te maken en des te meer met geluk.

Boem is Ho

Ja het is gewoon saai 1-0, 2-0, 2-1 invullen. En als het spel maar lang genoeg duurt eindig je dan vanzelf hoog...

Sambonhof
Boem is Ho
#6903
Ja het is gewoon saai 1-0, 2-0, 2-1 invullen. En als het spel maar lang genoeg duurt eindig je dan v...

Het enige wat ik lastig vind aan die spellen is wanneer kies je voor 1-0 en wanneer voor 2-1

Willempie94

Raar inderdaad dat deze al opengezet is en je er nog niks mee kan, al is het natuurlijk veel te vroeg om er nu serieus naar te kijken. 

Boem is Ho
Sambonhof
#6904
Het enige wat ik lastig vind aan die spellen is wanneer kies je voor 1-0 en wanneer voor 2-1

Ja klopt. Ik laat het afhangen van de competitie + desbetreffende teams. In de Eredivisie dus wat vaker 2-1. Dit EK heb ik vooral 1-0. 

reflex92

Als jullie het leuk vinden een subleague voor topcoach NL :)

https://www.scorito.com/subleague/902821/topcoach-2024-2025/wielerflits/46c3c971-41a5-40ba-b206-646355e64773?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Sambonhof
reflex92
#6907
Als jullie het leuk vinden een subleague voor topcoach NL :) https://www.scorito.com/subleague/9028...

Top! We gaan voor nummer 1 de subleague ranking!!! Dus lekker veel met elkaar delen allemaal

aaaaaiiiiyyytt

Hey ik ben nieuw hier,  heb me aangemeld voor de sub, las hier eind vorig seizoen veel spelers met hoge rankings en gouden bekers. Het lijkt me heel fijn samen strategische keuzes uit te wisselen. Zoals welke budget verdeling, welke meest gekozen opstelling, wel of geen rommel voor op de tribune, 1 of 2 dure keepers, welke teams verwachten we in de top en hoeveel spelers nemen we daarvan en vooral ook in welke linies, wat zijn de pareltjes die andere over het hoofd zien, welke teams gaan misschien wel verassen. Eventueel zelfs rekening houden met het speelschema. En is het verstandig om de proefperiode vol op een select aantal wedstrijden te gokken of beter direct een gebalanceerd team op de been brengen ? Hebben we samen inzicht in wie in het begin gaan spelen of word er volop geëxperimenteerd door trainers.....

Zoveel overwegingen waar ik graag eens met een hoop mensen van gedachten over zou willen wisselen.

Afgelopen jaar was een deceptie voor mij met helaas veel blessures die ik niet meer op kon vangen, en beroerde keuzes halverwege die heel slecht hebben uitgepakt, maar ben weer klaar voor de strijd !

Hopen dat de gezamenlijke sub hoge ogen gooit en dat ik in mijn vrienden sub hoog kan eindigen. En op jacht naar een nieuwe gouden beker natuurlijk.

Ik kan niet wachten tot het open gaat en het puzzelen kan beginnen.

Ben Van Heck

Zeer benieuwd naar het budget zo dadelijk. Dit wordt een interessante puzzel met 3 gepromoveerde clubs, Ajax in opbouw en Feyenoord die veel sterkhouders gaat verliezen. Ik denk dat 4 PSV'ers nemen een must is, net als het nemen van de nieuwe linksback van Twente ;)

Bzuidema
Ben Van Heck
#6910
Zeer benieuwd naar het budget zo dadelijk. Dit wordt een interessante puzzel met 3 gepromoveerde clu...

Kijken met welke spits twente aankomt zetten. 

Willempie94
reflex92
#6907
Als jullie het leuk vinden een subleague voor topcoach NL :) https://www.scorito.com/subleague/9028...

Leuk, ik ben weer van de partij!:)

Willempie94
aaaaaiiiiyyytt
#6909
Hey ik ben nieuw hier,  heb me aangemeld voor de sub, las hier eind vorig seizoen veel spelers...

Welkom, leuk dat je joined! Verbaas je niet dat het hier nu nog erg rustig is, hoe dichterbij de deadline het drukker het wordt. En de echte diehards blijven af en toe dit forum checken:)

aaaaaiiiiyyytt

Nog niet heel diep over nagedacht, maar we moeten ergens beginnen om de discussie op gang te helpen leek mij,  dus hierbij mijn eerste opzet....

Schiet maar raak !!

Alle feedback, hulp en inzichten zijn zeer welkom.

W Benitez PSV 4
J de Lange GA Eagles 2

J Teze PSV 4
Y Sugawara AZ 3,5
B Kuipers FC Twente 3
D van der Kust Sparta 2
A Meijers RKC 1,25

C Stengs Feyenoord 4,5
M Vlap Twente 2,5
P Koopmeiners AZ 2
W Willumsson GA Eagles 2
M Hoedemakers NEC 1,5
P Clement Sparta 1,5

L. de Jong PSV 6
T Lauritsen Sparta 3
D Rots Twente 2,5
O Sahraoui Heerenveen 2
D Cleonise RKC 0,75

dawizz

Aangezien deze opstelling alleen telt voor speelronde 1 zou ik op de tribune allemaal spelers van 500k zetten en het extra budget in mijn middenveld en aanval investeren.

 PSV en Feyenoord hebben een relatief gemakkelijke thuiswedstrijd, Ajax vind ik momenteel nog te onzeker, evenals AZ die wederom hun beste spelers kwijt zijn. Twente speelt een lastige uitwedstrijd bij NEC, dus die twee ploegen laat ik deze speelronde links liggen.

Vier keer PSV en Feyenoord, aangevuld met andere ploegen die een op papier gemakkelijke thuiswedstrijd spelen zoals Sparta en Utrecht, eventueel Groningen en Eagles, lijkt mij de juiste weg naar veel punten.

aaaaaiiiiyyytt
dawizz
#6915
Aangezien deze opstelling alleen telt voor speelronde 1 zou ik op de tribune allemaal spelers van 50...

Zou je daar een opzetje voor willen delen als je die later hebt ? Bijv wie van PSV en Feyenoord (ook vooral in welke linies) en ga je dan met 352, 433 of 442 ?

Super fijn dat je reactie hebt gegeven !

dawizz

Heb nu zelf als eerste opzetje het volgende team:

Benitez(psv), Olij(spa)

Geertruida(fey), Hancko(fey), Flamingo(utr), Kramer(eag)en van Gelderen (gro)

Til(psv), Saibari (psv), Wieffer (fey), Neghli(spa), Schreuders(gro) en Van de Loo(rkc)

De Jong(psv), Gimenez(fey), van Bommel (az), Abraham (gro) en Boere(nac)

Nogmaals, dit betreft een eerste opzet. Ik verwacht niet dat alle spelers in augustus nog actief zijn in de eredivisie en ik zal ook nog wel het nodige wijzigen naar aanleiding van de oefenwedstrijden...

Leuk om al ff te sparren 👍

Astarloa

Nee jongens, dit is echt gigantisch te vroeg.

Frits
Astarloa
#6918
Nee jongens, dit is echt gigantisch te vroeg.

Voelt een beetje hetzelfde alsof we nu al gaan puzzelen voor de voorjaarklassiekers he. Ontzettend veel zin in, maar inderdaad veel te vroeg. 

Ben Van Heck
aaaaaiiiiyyytt
#6916
Zou je daar een opzetje voor willen delen als je die later hebt ? Bijv wie van PSV en Feyenoord (ook...

Welkom en leuk dat je nieuw bent op dit forum! Dit forum is voornamelijk bedoeld om te sparren en eventuele keuzes te onderbouwen, dus het (bijna) volledige prijsgeven van teams is niet echt de bedoeling. Hierom vragen wordt ook niet echt gewaardeerd haha. 

 

De transferperiode is pas net begonnen, dus teams zullen t.z.t. van het begin van de competitie nog veel wisselen. Echter is alvast sparren natuurlijk nooit verkeerd. Wie vinden jullie goed geprijsd? Of juist te gortig geprijsd? Laat ik aftrappen: Bas Kuipers vind ik echt zeer schappelijk geprijsd. Was bij GAE al vaak betrokken bij goals en ik verwacht dat dit bij Twente nog meer zal zijn. Lijkt ook de vaste linksback te gaan worden als 1 op 1 vervanger van Gijs Smal. 

Laatst gewijzigd
aaaaaiiiiyyytt
Ben Van Heck
#6920
Welkom en leuk dat je nieuw bent op dit forum! Dit forum is voornamelijk bedoeld om te sparren en ev...

Sorry,

Ik dacht dan heb je wat meer inzicht in de verdeling van budget. Misschien is het idd nog veel te vroeg en zal er nog veel veranderen in de opties en selecties.

Ik hoef ook geen volledige selectie en zal daar dan ook niet meer naar vragen.

Maar 4 van psv is nogal vrije interpretatie.....

De grootste vraag was ga je voor 442, 352, 343... en in welke linies neem je dit soort spelers.

Zelf had ik een hele selectie geplaatst om meer inzicht te geven in een mogelijke budget verdeling. Waarvan ik dacht .... elke wijziging heeft rimpeleffect. En ik was gewoon benieuwd hoe en wat jullie verstandige of juist minder verstandige keuzes zouden vinden.

Nogmaals sorry, ik was me niet geheel bewust van de regels (geschreven of ongeschreven) maar pas me graag aan.

Ben Van Heck

Geen probleem maat! Dit soort 'discussies' zullen naar mate de start van de competitie nadert zeker gevoerd worden. In dat geval zit je wel goed op dit forum!

Peli

Goeie genade, sommigen zijn nu al teams inelkaar aan het flansen 😯

 

 

 

Laatst gewijzigd
Danny Van de Wetering

Ja, het is vroeg eens 😜! maar net als vorig seizoen heb ik weer een subleague voor TopCoach Eredivisie opgericht: De AvondCoach. Doe mee en meld je aan via de link: 

https://www.scorito.com/subleague/884872/topcoach-2024-2025/de-avondcoach/60ff0e58-24a5-4935-9db3-268206bf925c?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

 

Succes!

Korovic

Het is inderdaad vroeg om al aan de puzzel te beginnen. Toch nooit verkeerd om al even per team na te gaan wie interessant zijn. Eerste speelrondes is zoiezo kijken per wedstrijd. Psv Feyenoord best programma met name psv is ook wel zeker (benitez, boscagli, luuk) wie basis speelt. Saibari naar mijn mening goed geprijsd, maar weet niet of die basis staat eventueel extra verdediger, maar nooit zo fan van 3 achterin op 1 team, zeker niet in het begin. Tillman duur maar levert wel, til ook maar ook duur en niet zekere basis. Feyenoord, Geert en hancko blijven die, zoja met name hancko interessant door miljoen goedkoper. Verder middenveld timber/stengs, timber wel geblesseerd uitgevallen zonet. Ben zelf fan van sebaoui, bij Dordrecht de beste en echt een goede techniek, maar afwachten basis. Giminez word denk persoonlijke afweging of je die neemt. Denk dat je naast Luuk toch wel giminez of brobbey wil hebben. Indien ze blijven. Eerste speelronde vind ik verder groningen Sparta en go ahead het beste programma hebben. Groningen zitten imo wel goedkope opvulling tussen. Peersman Valente postema zoiezo. Go Ahead vraag ik me wel af of ze niveau vorig jaar gaan vasthouden. Sparta zou in principe ook de 0 kunnen houden en lauritsen/verschueren en en eventueel verdediger interessante optie ronde 1. AZ doet het wel goed in de oefenwedstrijden en denk dat er wel leuke opvulling zit met name aanval (Brederode van Bommel poku, ook verdedigers (sugawara, mees de wit) en mijnans is ook een punten pakker. Almere uit alleen niet beste affiche ronde 1. Twente Kuipers lijkt interessant. Vind Steijn te duur, indien ze geen spits halen, met name Ricky en ook rots interessant. Verder de subtop clubs hebben allemaal paar spelers die interessant zijn, go ahead, Utrecht, nec dan met name. (Met Groningen en Sparta). Heerenveen onder van Persie kan ook wel is stuk aanvallender spelen dus maybe spelers middenveld en voorin (of backs) dan optie. Dan houd je pec, rkc, Almere (verwacht niet weer zo'n seizoen), Fortuna, Heracles, nac en Willem 2 over. Daar zitten met name voorin ook wel interessante spelers, maar denk dat het de mindere teams zijn. Maar een sierhuis levert natuurlijk wel. En dan is er nog ajax. Brobbey zal wss wel leveren en misschien Taylor. Maar ze zijn niet goedkoop. Hangt er beetje vanaf hoe nu loopt, maar risk/reward is vrij onzeker nog nu. Gooijer basis zou staan kan ook interessant zijn (net als godts en nog wel paar), maar ik wacht het eerst even af.

1 2 ... 277 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.