Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 278 ... 322 323
Sambonhof
Korovic
#6925
Het is inderdaad vroeg om al aan de puzzel te beginnen. Toch nooit verkeerd om al even per team na t...

Hele goede analyse, bedankt! Sugawara had ik ook al in mijn team geklikt, maar die is helaas nu verkocht

RvhC74

@Peli

welkom terug 

Peli
RvhC74
#6927
@Peli welkom terug 

Yo!

dvansteenis

Inderdaad wel interessant om de tactieken voor de eerste oefenrondjes te delen. Wat ik vaak nog doe (buiten de genoemde tactieken) is nieuwe spelers die bijna op zeker gaan invallen of in de basis starten, meenemen. Nieuwe spelers krijgen vaak meteen de eerste competitiewedstrijd minuten. Ook nog kans op de pinchhitter bonus. Zo heb ik voor de eerste ronde bijvoorbeeld Driouech, Parrott en Suray op het oog. Ik verwacht wel wat van Heerenveen (Brouwers of Conde) en Kuipers (listig geprijsd) maar dat zullen we de eerste ronde nog maar niet doen.

Ruhs49

Ik kan niet wachten om weer te gaan knutselen en stoeien. Teams maken nu is de reinste tijdverspilling. Wel vind ik het interessant om door de spelerdatabase (i.c.m. Transfermarkt.nl) door te neuzen. Een aantal spelers die mij op prijs/kwaliteit opvallen in zowel positieve als negatieve zin zijn de volgende:

  1. Gimenez - Top spits voor de eredivisie, maar zeer slechte tweede seizoenshelft. Gaat hij zijn vorm weer terugvinden?
  2. Brobbey - veel potentie, maar toch twijfel ik of hij het gaat maken.
  3. Ueda - hoe belachelijk veel geld voor een spits van niks.
  4. Hancko - interessante keuze, mits hij blijft.
  5. Dest - is hij optijd hersteld?
  6. Parrott - Gaat hij Pavlidis cijfers halen? Wel duur voor een groot risico.
  7. Rots - Eenjaarsvlieg? 
  8. Min - kan zomaar topscorer wordt bij Utrecht.
  9. Maikuma - basis rechtsback van AZ voor 2,5m.
  10. Postema - Top seizoen in KKD, zet hij dit door dan is 1,75m niks te veel. 

Sambonhof
Ruhs49
#6930
Ik kan niet wachten om weer te gaan knutselen en stoeien. Teams maken nu is de reinste tijdverspilli...

Voor 5 kan ik alvast zeggen dat Dest de eerste seizoenshelft sowieso niet in actie komt

HZ57

Ik hoop dat ze Giminez, Geertruida, Stengs en Steijn zo snel mogelijk verkopen. Dan kan ik meer in de breedte investeren, zonder dat ik dan achteraf spijt heb dat ik bovengenoemde spelers niet geselecteerd heb.

Peli
HZ57
#6932
Ik hoop dat ze Giminez, Geertruida, Stengs en Steijn zo snel mogelijk verkopen. Dan kan ik meer in d...

Steijn zou ik bij voorbaat al droppen. 

Stengs verwacht ik geen transfer van, evenals voor Gimenez. 

Maar het is inderdaad afwachten geblazen. 

Willempie94
HZ57
#6932
Ik hoop dat ze Giminez, Geertruida, Stengs en Steijn zo snel mogelijk verkopen. Dan kan ik meer in d...

Geertruida vertrekt wel denk ik, ook zullen er zeker nog wel spelers bij PSV vertrekken, zo niet dan worden ze weer eerste. 

 

Zelf ben ik als ajacied wel erg benieuwd hoe ze het gaan doen met de nieuwe coach!

Ben Van Heck

Met de laatste nieuwsberichten omtrent Geertruida is een langer verblijf in Rotterdam niet uitgesloten. Wil zelfs als wingback gaan fungeren, dus dat wordt interessant. In dat geval kun je niet echt om hem heen, maar 5 miljoen is een behoorlijke investering. Ik denk namelijk ook dat je minimaal 1 PSV'er in de achterhoede moet nemen en die zijn ook allen 4 miljoen. Zo wordt het een aardig kapitaal in de verdediging 

Laatst gewijzigd
Peli
Willempie94
#6934
Geertruida vertrekt wel denk ik, ook zullen er zeker nog wel spelers bij PSV vertrekken, zo niet dan...

Voor het seizoen dat ze gehad hebben, vind ik de Ajacieden in Scorito echt wel erg hoog geprijsd. Grote kans dat ze (alweer) mijn definitieve selectie niet gaan halen.

Maar ze mogen mij proberen te overtuigen in de proefronden. 

Peli
Ben Van Heck
#6935
Met de laatste nieuwsberichten omtrent Geertruida is een langer verblijf in Rotterdam niet uitgeslot...

Mauro Jr. is net iets gunstiger geprijsd. Die staat wel op mijn shortlist in ieder geval. 

Waarschijnlijkaanhetwerk

Momenteel onderstaande selectie voor speelronde 1. Kan nog wat gewijzigd worden als de definitieve opstellingen er zijn:

 

Owusu-Oduro

Hancko, Peersman, Boscagli, Teze

Stengs (C), Mijnans, Timber

Postema, Parrott, de Jong

Wissels: Vaessen, Rente, Vlap en Edvardsen

 

Nog eventuele toevoegingen?

Peli
Waarschijnlijkaanhetwerk
#6938
Momenteel onderstaande selectie voor speelronde 1. Kan nog wat gewijzigd worden als de definitieve o...

Ben bang dat Quinten Timber de 1e speelronde niet gaat halen.

Waarschijnlijkaanhetwerk
Peli
#6939
Ben bang dat Quinten Timber de 1e speelronde niet gaat halen.

Ohja tuurlijk, thanks!

Ben Van Heck
Peli
#6937
Mauro Jr. is net iets gunstiger geprijsd. Die staat wel op mijn shortlist in ieder geval. 

Klopt! Die heeft bij mij al meerdere seizoenen op de shortlist gestaan, maar blijkt toch erg blessuregevoelig te zijn. Voor 500K meer zie ik toch meer potentie in Teze en in mindere mate Boscagli. 

 

Ajacieden blijf ik ook vanaf, al heeft Brobbey mij toch flink wat punten opgeleverd. Proefronden inderdaad maar even afwachten! ;)

Noppie

We zijn met een aantal een whatsapp groep gestart om te sparren over alle spellen op scorito! Mochten mensen geintresseerd zijn, stuur me even een pm! :)

NielsH97

Wat is het niveau van de groepsapp? Alleen scorito gerelateerd of ook veel onzin berichten etc? Bij scorito gerelateerd ben ik wel geintresseerd.

Noppie

Gaat enkel over alle scorito spellen! Sparren met elkaar over alles qua scorito, verschillende kenners van sporten zitten erin!

Ben Van Heck

Voor mij iets te chaotisch denk ik met diverse sporten door elkaar heen. Ik houd het lekker op dit forum denk ik! Overigens zojuist het nieuwsbericht naar buiten gekomen dat Pasveer waarschijnlijk eerste keeper wordt. Mocht dit zo zijn, dan lijkt 2,5 miljoen voor de keeper van Ajax een koopje. 

NiekPro2005

Volgensmij staan de prijzen van de spelers ook nog vast of wel?

zag dat ergens voorbij komen

Ecko

Na ronde 2 worden de prijzen definitief vastgesteld. Als Pasveer basis is zal hij wel duurder worden. Tenzij Ajax weer verliest natuurlijk ;)

Ruhs49

Om het forum alvast wat leven in te blazen een vraagje aan jullie allen. Mochten er nou geen transfers meer plaatsvinden en de prijzen blijven zoals ze  nu zijn, wie zijn dan jullie twee must haves? Ik zal zelf aftrappen:

  1. Luuk de Jong
  2. Koki Ogawa

Peli
Ben Van Heck
#6945
Voor mij iets te chaotisch denk ik met diverse sporten door elkaar heen. Ik houd het lekker op dit f...

Het blijft de keeper van een, vooralsnog, gemankeerd Ajax. 

Voor 500K meer heb je Unnerstall of Wellenreuther. 

 

 

 

Laatst gewijzigd
Peli
Ruhs49
#6948
Om het forum alvast wat leven in te blazen een vraagje aan jullie allen. Mochten er nou geen transfe...

Luuk de Jong en Calvin Stengs gaan mijn definitieve selectie waarschijnlijk allebei wel halen.

1 2 ... 278 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.