Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 294 ... 372 373
gebruikersnaam122

Benitez (Vaessen)

Beelen Nieuwkoop El Karouani (Quintero)

Stengs Veerman Taylor Mijnans (Kitolano)

Parrot Gimnez (C) Lang (Tengstedt)

We gaan het zien 🤘🏼

Sambonhof

De mensen met 3 of 4x Groningen op de bank moeten nu wel heel blij zijn

KingNelom13

speelronde 1

 

barkas (veassen)

nieuwkoop Lopez maikuma

(oppegard)

stengs veerman til mijnans (bacuna)

parrot gimenez bakayoko (van bergen)

 

prima start met de Groningen bank

Ben Nihilisty

Gelukkig had ik gisteren bij aankomst in het stadion al wat speciaalbiertjes genuttigd zodat het schaamrood op m'n kaken niet echt zichtbaar was. Zie je toch ineens Tika de Jonge en Finn Stam aan de start verschijnen nadat ik toch duidelijk had gemaakt me daar nog niet aan te gaan branden, mea culpa heren!

Peli
Ben Nihilisty
#7329
Gelukkig had ik gisteren bij aankomst in het stadion al wat speciaalbiertjes genuttigd zodat het sch...

Netjes van je hoor, maar schaamte en excuses zijn natuurlijk nergens voor nodig. Het delen van je kennis en informatie wordt hier altijd gewaardeerd. En uiteindelijk is iedereen toch echt verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes.

Gefeliciteerd met de overwinning bij jullie terugkeer in de eredivisie gisteren trouwens.  

Hassan de Mosselman

Hier gekozen voor 4x FEY, 3x PSV, 2 x AZ en 2 x UTR. Toch een beetje spreiding mocht een van deze ploegen toch gaan morsen.

Ben Nihilisty
Peli
#7330
Netjes van je hoor, maar schaamte en excuses zijn natuurlijk nergens voor nodig. Het delen van je ke...

Ja thanks! Heerlijke eerste helft, al hebben ze duidelijk gemazzeld met die rode kaart. NAC was wel schrikbarend zwak ook trouwens, die zijn min of meer per ongeluk gepromoveerd en ik verwacht dat die helaas gelijk de weg terug weer zullen bewandelen. Daar zou ik geen opvuller van in m'n scoritoteampje zetten.

Peli
Ben Nihilisty
#7332
Ja thanks! Heerlijke eerste helft, al hebben ze duidelijk gemazzeld met die rode kaart. NAC was wel...

Klopt. Maar bij FCG loopt toch wel het één en ander rond die en leuk geprijsd zijn en best eens voor de nodige Scorito punten kunnen gaan zorgen. 

Zo'n Mendes bijvoorbeeld.... Blijft dat een basisspeler als Postema er straks weer bij is?

Robin1996

Calvin Stengs is ziek 

KingNelom13

Stengs niet bij de selectie vandaag hoor ik net, niet fit genoeg om te spelen. 

beetje zuur omdat die er als laatst tog nog in heb gegooid omdat luuk en saibari ook twijfel waren.

Hassan de Mosselman

Geen Stengs dus. Wie zijn hier nog meer spekkopers? 

Peli
Hassan de Mosselman
#7336
Geen Stengs dus. Wie zijn hier nog meer spekkopers? 

Ik vermoed dat minimaal 90% Stengs gepicked heeft. Weinig spekkopers dus.

Ben Nihilisty
Peli
#7333
Klopt. Maar bij FCG loopt toch wel het één en ander rond die en leuk geprijsd zijn en...

Mendes zal in eerste instantie weer wissel zijn als Postema terugkeert. Anderzijds heeft hij zichzelf gisteren (na reeds een goede voorbereiding) wel echt getoond, dus hij gaat z'n kansen wel krijgen. Ik zou echter Van Bergen voor 1.25m eerder aanraden, speler die echt exact in het systeem van Lukkien past: een harde werker met veel snelheid en kan zichzelf volledig wegcijferen in teambelang ondanks z'n positie. Zal alleen, even terugbrengen naar scorito, niet bepaald topscorer van de eredivisie worden. Maar voor dit bedrag is het bij mij wel m'n wisselspits, daar is Mendes te onzeker voor. 

Peli

Info van Peli vanuit een zonnige Kuip: Beelen ook afwezig bij Feyenoord, haakt zojuist af tijdens de warming-up. Kasanwirjo zijn vervanger.

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Nihilisty
#7338
Mendes zal in eerste instantie weer wissel zijn als Postema terugkeert. Anderzijds heeft hij zichzel...

Bedankt voor je input.

Al ga ik voor 1.25 voorin geen aanvaller picken die "zichzelf wegcijfert". Leuke speler voor Lukkien, niet voor Scorito 😉

 

 

Laatst gewijzigd
steven20

Calvin Stengs blijft ook maar kwakkelen..

Ben Nihilisty
Peli
#7340
Bedankt voor je input. Al ga ik voor 1.25 voorin geen aanvaller picken die "zichzelf wegcijfert". L...

Hahaha, ja wijze woorden!

Ruhs49

Pfoe, bittere wedstrijd voor Feyenoord... Stengs (alweer) afwezig? Gimenez oogt onscherp? Timber weer terug? Nieuw systeem oogt fragiel achterin, vorige week en deze week?

Ik zit na deze wedstrijd toch wel met een aantal moeilijkheden..

Peli
Ruhs49
#7343
Pfoe, bittere wedstrijd voor Feyenoord... Stengs (alweer) afwezig? Gimenez oogt onscherp? Timber wee...

Matige wedstrijd van Feyenoord, maar achterin fragiel? Ze hebben vandaag letterlijk niks weggegeven. Ze krijgen een tegengoal door een keepersfout, niet door het systeem of de tactiek.

Neemt overigens niet weg dat er nog veel moet gebeuren alvorens ze voor Scorito zogenaamde 'zekerheidjes' gaan leveren. 

 

 

Laatst gewijzigd
Hassan de Mosselman
Peli
#7337
Ik vermoed dat minimaal 90% Stengs gepicked heeft. Weinig spekkopers dus.

Ik was het even. Maar dat wordt keurig opgeheven door het picken van Beelen en Til. Dit wordt niet mijn beste ronde, daar laatstgenoemde mijn captain was.

Ruhs49
Peli
#7344
Matige wedstrijd van Feyenoord, maar achterin fragiel? Ze hebben vandaag letterlijk niks weggegeven....

Deze week was het niet zo slecht achterin inderdaad, maar ook een van de slechtere tegenstanders dit seizoen in de Eredivisie. Dus ook weinig weerstand gehad in mijn ogen. Vorige week tegen PSV was het wel erg kwetsbaar.

Daarnaast ook geen verdedigers die er echt uitspringen op Scorito gebied. Nieuwkoop is wel interessant omdat hij heel hoog gepositioneerd staat, maar of daar veel G/A uit voortkomen weet ik ook niet...

Ruhs49
Hassan de Mosselman
#7345
Ik was het even. Maar dat wordt keurig opgeheven door het picken van Beelen en Til. Dit wordt niet m...

Til (weer) niet in de basis. Het hoofdpijn dossier genaamd 'PSV-middenveld' wordt alsmaar complexer. De basis van vandaag lijkt mij de vaste basis te worden, qua middenveld en aanval.

In dat geval neig ik naar Schouten. Veerman is niet echt in vorm, zacht uitgedrukt. En Tillman vind ik te duur. Goede speler met veel aanvallende dreiging, maar zal vaak gewisseld worden voor Til/Saibari.

Schouten is, mits hij blijft, de meest zekere van zijn basisplek. Pakt weinig kaarten en komt heel af en toe voor de goal. Mocht PSV regelmatig de 0 houden is 3M een prima zekere puntenpakker. Maar toch voelt het niet goed om 3M uit te geven voor een verdedigende middenvelder.... hoofdpijn alom.

Peli
Ruhs49
#7346
Deze week was het niet zo slecht achterin inderdaad, maar ook een van de slechtere tegenstanders dit...

Nieuwkoop is riskant. Die pakt sowieso meer gele kaarten dan dat hij doelpunten maakt.

Peli
Ruhs49
#7347
Til (weer) niet in de basis. Het hoofdpijn dossier genaamd 'PSV-middenveld' wordt alsmaar complexer....

Eens, ook bij PSV nog niet erg veel zekere picks, op Luuk, Tillman en eventueel Benitez na dan.

Schouten is voor 3M echt geen gekke pick. Geen doelpuntenmaker natuurlijk, maar gaat wel heel veel 'teampunten' voor je binnenhalen.

Laatst gewijzigd
Hassan de Mosselman
Ruhs49
#7347
Til (weer) niet in de basis. Het hoofdpijn dossier genaamd 'PSV-middenveld' wordt alsmaar complexer....

Goed punt. Maar een verdedigende middenvelder selecteren gaat eigenlijk tegen al mijn principes in. Ik denk dat je het maar moet zien als een soort Rodri in topcoach UK, altijd spelen en winnen maar zelden scoren of assists leveren. Het is degelijk.

1 2 ... 294 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.